Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.quote:
Ik vind dit ook wel een mooie gedachte.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
Staat toch bovenin waarvoor je hebt tijdens ban?quote:
dit blijft mijn favorietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguin
lekker zundapps kiek'nquote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.
als je aan de lay-out went staat er soms wel wat grappigs tussenquote:
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisjequote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
Hij is stiekem heel braafquote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.
ja er stond, "ik weet het ook niet precies maar deze onterecht ban duurt tot ....."quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat toch bovenin waarvoor je hebt tijdens ban?
Wat? Leuke meisjes mogen niet religieus zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisje
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een mooie gedachte.
Pardon?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisje
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit blijft mijn favoriet
http://imgur.com/a/Luulu
Haha, dp gaat boos wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat? Leuke meisjes mogen niet religieus zijn?
Nee hoor, snap die opmerking gewoon niet.quote:
leuke meisjes zijn per definitie niet religieusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanne onzinquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuke meisjes zijn per definitie niet religieus
cripquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
gaan we nu fittie krijgen tussen de 2 meest vredelievende mensen in de SC
Uh, wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelde met dat dat ze 'die hele zooi achter zich moet laten' omdat ze een leuk meisje is.quote:
wss bedoelde je dat haar lichaam achter moet blijven voor necrofielenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij heb ik iets gezegd dat ik helemaal niet zo bedoelde, maar ik ben er tot dusver nog niet achter wat ik al dan niet bedoeld kan hebben.
Slaaplekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen voordat deze discussie voortzet want heb hier eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Ik ga wel een braddietje pullen en wel oprecht zeggen dat ik het kwetsend vind dat als ik serieus over een standpunt praat zonder hierbij anderen te willen schaden (vaak religie) dat het vaak maar reactie's zijn zoals houd op met die bullshit en vaak andere kortzichtige reactie's.
Maar als ik ook als mijzelf hier gek doe ik schijnheilig word genoemd en waarom ik niet mijn geloof zou volgen.
Maar goed, slaap lekker allemaal.
Ik leidde uit haar context af dat ze opmerkingen had gekregen over haar uiterlijk of wat dan ook en mocht dat zo zijn, dan moet ze die zooi achter haar laten want het slaat nergens op. Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelde met dat dat ze 'die hele zooi achter zich moet laten' omdat ze een leuk meisje is.
mmg vindt dit leukquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wss bedoelde je dat haar lichaam achter moet blijven voor necrofielen
zo interpreteerde ik het iig
dan wil ik ook nog even zeggen dat ik het kwetsend vind dat sommige mensen hier hun beloftes niet nakomen om een bepaalde serie te kijken godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen voordat deze discussie voortzet want heb hier eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Ik ga wel een braddietje pullen en wel oprecht zeggen dat ik het kwetsend vind dat als ik serieus over een standpunt praat zonder hierbij anderen te willen schaden (vaak religie) dat het vaak maar reactie's zijn zoals houd op met die bullshit en vaak andere kortzichtige reactie's.
Maar als ik ook als mijzelf hier gek doe ik schijnheilig word genoemd en waarom ik niet mijn geloof zou volgen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ohquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik leidde uit haar context af dat ze opmerkingen had gekregen over haar uiterlijk of wat dan ook en mocht dat zo zijn, dan moet ze die zooi achter haar laten want het slaat nergens op. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Ik had het niet over religie
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
echt een smerige eikel jij, beetje een post van een oude man uit context halen en hem erop aanvallenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ohik snapte het al niet
gwn misverstandje dus
Wowquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zo ben ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een smerige eikel jij, beetje een post van een oude man uit context halen en hem erop aanvallen
Ik snap het misverstand, maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar goed, zo gaan die dingen soms.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ohik snapte het al niet
gwn misverstandje dus
en dat geeft dan lesquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap het misverstand, maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar goed, zo gaan die dingen soms.
Afijn, ik had het niet over religie of wat dan ook, ik had het er slechts over dat crip een leuk meisje is. Niet meer, niet minder.
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |