Vooruit dan maar weer, nooit meer doen.quote:
ook minder gepikeerd over rechtslinks discussies ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon posten
Echt he, verzet tegen het blauw.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, interesseert me geen reet wat denkt die frank wel niet
Jij bespreekt zelden wat, jij voert vooral, TARDIS.quote:
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguinquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luitjes, bans worden niet besproken.
Wie z'n ban wil je nog meer bespreken dan? Mrsalazar?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, interesseert me geen reet wat denkt die frank wel niet
ik zal mijn uiterste best doenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, nooit meer doen.![]()
Is dit een sneer?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bespreekt zelden wat, jij voert vooral, TARDIS.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon posten
mijn eigenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wie z'n ban wil je nog meer bespreken dan? Mrsalazar?
sry niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
er is geen godquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
Wow, dat zijn een hoop kleurtjes.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguin
O, waarom had je ban dan?quote:
toch kan ik meer wijsheid in één zin poneren dan jij ooit denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:01 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt gelukkig toch nooit wat zinnigs toe te voegen
Doen wat je zelf wilt iddquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
ok genoeg hierover
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |