hij doet het alleen bij mensen die serieus zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilde jouw hypothese testen.
Hij bleek onwaar.
ik ben altijd mad altijd serieusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet het alleen bij mensen die serieus zijn
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.quote:
ik vind jezelf meer achten omdat je links stemt niet perse beterquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.
De enige keer die ik me kan herinneren in de afgelopen tijd dat ik echt boos was om zoiets is toen de halve Geerd SC moslims met tumoren liep te vergelijken en daar nog trots op was ook.
Haha, ik wist dat je ging happen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.
De enige keer die ik me kan herinneren in de afgelopen tijd dat ik echt boos was om zoiets is toen de halve Geerd SC moslims met tumoren liep te vergelijken en daar nog trots op was ook.
dat sloeg dan ook nergens op neequote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik voel me wel beter dan domrechtsquote:Op zondag 22 mei 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind jezelf meer achten omdat je links stemt niet perse beter
tsjaquote:
doe ik niet - doe ik welquote:Op zondag 22 mei 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik voel me wel beter dan domrechts
quote:
Nee. Zijn volgens mij niet eens bans voor gevallen toentertijd.quote:
stoer man dat je weet waar de caps lock zich bevindtquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechts is niet hetzelfde als domrechtsquote:
krom recht lullen etcquote:Op zondag 22 mei 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechts is niet hetzelfde als domrechts
mijn godquote:Regenboogvlaggen.
Kom op zeg... beginnen ze daar nu ook al met die achterlijke Amerikaanse cultuur te importeren.
vast omdat ze van de trap geislamiseerd warenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Zijn volgens mij niet eens bans voor gevallen toentertijd.
boeiend is gewoon vrijheid van meningsuiting mag allemaal prachtig toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
NWS / Hooligans vallen LGBT-mars aan in Polen
Reactie van TS op die shit:
[..]
mijn god
dat was wel een goeie postquote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vast omdat ze van de trap geislamiseerd waren
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vast omdat ze van de trap geislamiseerd waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees blijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |