Goed moment uitgekozen zag ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ohgod komt die loempiavouwer weer
omdat het altijd fittietijd is als jij hoofdletters en leestekens gaat gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.
Nou, ik moet wel zeggen, geschreven communicatie is wel een van de lastige vormen. Als je in persoon wat verkeerd zegt, zien mensen vaak nog wel aan je gezicht, toon, lichaamstaal en noem maar op dat je het heel anders bedoelt. Geschreven berichten, soms kun je iets heel anders bedoelen terwijl het geheel anders wordt opgevat.quote:
Ik liep maar wat te fucken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.
Dat klopt ook niet trouwens, al is het wel zo dat ik in een serieuze discussie meestal geen hoofdletters en punten gebruik als ik een trollpost plaats.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het altijd fittietijd is als jij hoofdletters en leestekens gaat gebruiken
idd, die shit is echt goudquote:Op zondag 22 mei 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat daar nooit meer iets gepost wordt
maar als iemand iets slechts over geloof of moslims zegt ga je best vaak wel los hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet trouwens, al is het wel zo dat ik in een serieuze discussie meestal geen hoofdletters en punten gebruik als ik een trollpost plaats.
dat crip relitie achter zich moest latenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar kan iemand mij nu eens vertellen wat ik zo - onbedoeld - verkeerd zei dan, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan religie dacht.
Omdat de post van crip waarop jij reageerde ging over haar religieuze overtuiging mbt begraven worden enzo.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar kan iemand mij nu eens vertellen wat ik zo - onbedoeld - verkeerd zei dan, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan religie dacht.
lekkere open deurquote:Op zondag 22 mei 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel zeggen, geschreven communicatie is wel een van de lastige vormen. Als je in persoon wat verkeerd zegt, zien mensen vaak nog wel aan je gezicht, toon, lichaamstaal en noem maar op dat je het heel anders bedoelt. Geschreven berichten, soms kun je iets heel anders bedoelen terwijl het geheel anders wordt opgevat.
Nee hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als iemand iets slechts over geloof of moslims zegt ga je best vaak wel los hoor
tuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
En de enige die dat ooit op is gevallen is voederbietel.
Dat zei ik toch niet, ik had het over negatieve emoties.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat crip relitie achter zich moest laten
Aha, daar had ik geen erge in. Slechte timing.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de post van crip waarop jij reageerde ging over haar religieuze overtuiging mbt begraven worden enzo.
hee fielaksquote:
Uhuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |