niet ons probleem dat jij zo lang nodig hebt om te pissen met je bejaardenblaasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn trouwens wel snel deze avond zeg, je kunt niet pissen of je bent zoveel pagina's verder.
Zijn wij snel of heb jij plasproblemen?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn trouwens wel snel deze avond zeg, je kunt niet pissen of je bent zoveel pagina's verder.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaam me nu een beetjeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
niet gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet ons probleem dat jij zo lang nodig hebt om te pissen met je bejaardenblaas
Kijk eens even wat een twee schatjes ze daar hebben gekweektquote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn wij snel of heb jij plasproblemen?
bek dichtquote:
Dat wij bestaan, kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens even wat een twee schatjes ze daar hebben gekweekt
jawel hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat wij bestaan, kunnen wij ook niks aan doen.
niet alleen monddoodquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen monddood maken wil je graag hè
ik haat het dat ik bestaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
jij gelooft srs in die familieonzin?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Willoow het volgende:
En was serieuze vraag, misschien heb je echte problemen en kan ik medeleven tonen.
quote:
Hoe dan?quote:
mijne was gewoon beledigingquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Willoow het volgende:
En was serieuze vraag, misschien heb je echte problemen en kan ik medeleven tonen.
Welnee, we kramen hier toch 90% onzin uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gelooft srs in die familieonzin?
eruit stappenquote:
we? louter waarheid verschijnt er in mijn reactiesquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, we kramen hier toch 90% onzin uit.
intolerant tegen de intolerantenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik je, je bent zelf waar je altijd zo fel tegen van leer trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |