ze zoeken vaak zelf de toenadering , dus het is niet zo dat ik hun aanspreekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan val jij blijkbaar af op het eerste gezicht bij haar.
Is het dan ook letterlijk dat zij eerst wat zegt, jij reageert en dan blokt ze?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:22 schreef RAVW het volgende:
ze zoeken vaak zelf de toenadering , dus het is niet zo dat ik hun aanspreek
want ze komen vaak zelf met een opmerking naar me toe of complimentje , maar als je daar op in gaat is het al te veel ..
echt zo kort...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Is het dan ook letterlijk dat zij eerst wat zegt, jij reageert en dan blokt ze?
Of zit daar nog tijd tussen of.. ?
Als je zegt leeftijd 40-60, over wat voor soort vrouwen heb je het dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:26 schreef RAVW het volgende:
[..]
echt zo kort...
daarom vind ik het ook zo vreemd
ik zelf ben niet op zoek naar sex maar meer een goede vaste relatie om samen leuke dingen te doen en ook samen zijn .... maar zeker geen sex in het begin
of als je hun als vriend toevoegt , dat ze dan gelijk heel je vrienden lijst afgaan met vriendschap verzoeken , dan vraag ik netjes van waarom vraag jij bij al mijn vrienden verzoeken aan ?
krijg je als antwoord terug heb je wat te verbergen dan ... block ... voordeel is dat ik alleen maar vrienden in me lijst heb staan die ik ook persoonlijk ken . dus geen alleen op afstand mensen en die spreken mij daar gelijk op aan dat ze dan vriendschap aan vraag .. maar vaak de wantrouwen van die nieuwe mensen is veel te hoog , en zo kan ik wel even door gaan met dit soort dingen
ik ben zelf 44 en ik zoek dus van mijn leeftijd en ouderquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je zegt leeftijd 40-60, over wat voor soort vrouwen heb je het dan?
Ik ken in de lagere regionen van die leeftijd wel wat vrouwen, en veel zijn heel niet handig met social media en whatsapp en dergelijke en de etiquette die daarbij horen.
Die zijn dan niet echt op zoek of achteraf toch spijt of weet ik veel wat. Daar hoef je verder niet over na te denken, want er is toch nog geen band tussen julliequote:
Omdat ze blijkbaar vrienden aan het sparen zijn of dat gewoon leuk vinden? Dan moet je ze maar niet toevoegen als vriend.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:26 schreef RAVW het volgende:
of als je hun als vriend toevoegt , dat ze dan gelijk heel je vrienden lijst afgaan met vriendschap verzoeken , dan vraag ik netjes van waarom vraag jij bij al mijn vrienden verzoeken aan ?
Hierdoor krijg ik het gevoel dat je ze wel heel snel toevoegd op facebook. Want blijkbaar alsnog geen band opgebouwd waardoor ze je nog altijd makkelijk blockt.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:26 schreef RAVW het volgende:
krijg je als antwoord terug heb je wat te verbergen dan ... block ...
Omdat je collegas anders over je denken dan je prive ontmoetingen. Ook neit raar, want andere sfeer, ander soort contact. Daarbij, geven mensen zelden negatieve feedback over iemand als dat niet hoeft. Maar zouden ze misschien wel anders op je reageren als je met hen op de romantische toer gaat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:46 schreef RAVW het volgende:
, ik werk met heel veel mensen en ze zijn allemaal positief over me ,en altijd vinden ze me vriendelijk en een zorgzame man , maar dat alleen als ik dan werk blijft , in mijn prive heb ik dan vaak dat ze veel te negatief denken terwijl ik niet anders ben dan op me werk
je moet toch ergens beginnen , als ik zeg nee ik voeg je niet toe dan kom je al helemaal niet tot een gesprekquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die zijn dan niet echt op zoek of achteraf toch spijt of weet ik veel wat. Daar hoef je verder niet over na te denken, want er is toch nog geen band tussen jullie
[..]
Omdat ze blijkbaar vrienden aan het sparen zijn of dat gewoon leuk vinden? Dan moet je ze maar niet toevoegen als vriend.
[..]
Hierdoor krijg ik het gevoel dat je ze wel heel snel toevoegd op facebook. Want blijkbaar alsnog geen band opgebouwd waardoor ze je nog altijd makkelijk blockt.
Daarbij zeg je, je kent al je vrienden in je lijst persoonlijk, waarom dan wel date toevoegen?
daarom ben ik al jaren zonder daten geweest , omdat er alleen maar negatieve dingen uit voort kwamen, maar ja je moet toch een beetje vertrouwen in de mensheid blijven behouden..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:53 schreef Vimbavimba het volgende:
Online daten is kut. Voor mij geen online daten meer
Nou ja, vrouwen van die leeftijd hebben inmiddels ook hun bagage aan ervaringen. Sommige positief, andere negatief. Die poets je zomaar niet weg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom ben ik al jaren zonder daten geweest , omdat er alleen maar negatieve dingen uit voort kwamen, maar ja je moet toch een beetje vertrouwen in de mensheid blijven behouden..
vroeger dan spreek ik over 20/30 jaar geleden , ik hoefde niet eens moeite te doen om een dame te krijgen , maar nu .. wat je ook dat altijd hebben ze wel wat
heel begrijpelijk maar als ze dan beginnen over een relatie waar ze 20 jaar geleden problemen mee gehad hebben en dat ze daarom nu nog steeds wantrouwig zijn ..quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, vrouwen van die leeftijd hebben inmiddels ook hun bagage aan ervaringen. Sommige positief, andere negatief. Die poets je zomaar niet weg.
Ja. De opzet is apart. Veel te snel en vluchtig. Las een keer dat een man een vrouw ontmoette. Maar die ontmoetten elkaar na een jaar schrijven pas...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
daarom ben ik al jaren zonder daten geweest , omdat er alleen maar negatieve dingen uit voort kwamen, maar ja je moet toch een beetje vertrouwen in de mensheid blijven behouden..
vroeger dan spreek ik over 20/30 jaar geleden , ik hoefde niet eens moeite te doen om een dame te krijgen , maar nu .. wat je ook dat altijd hebben ze wel wat
ja nu is het zo bij elke fout dat ze toch keuze hebben uit 1000 andere , dat was vroeger veel minder ..toen konden ze nog de man waarderen als ze gevraagd werden , nu als de man iets zegt wat ze niet aan staat of niet snel doet wat ze verwacht hadden.. Whatap / facebook messenger aan en dan gaan ze maar weer praten met een andere ... ppfffquote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:29 schreef Vimbavimba het volgende:
[..]
Ja. De opzet is apart. Veel te snel en vluchtig. Las een keer dat een man een vrouw ontmoette. Maar die ontmoetten elkaar na een jaar schrijven pas...
Was het toen zo anders ja, maar toen had je ook geen internet :p
Pff, je klinkt echt veel ouder dan 44 en heel erg conservatief.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:34 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja nu is het zo bij elke fout dat ze toch keuze hebben uit 1000 andere , dat was vroeger veel minder ..toen konden ze nog de man waarderen als ze gevraagd werden , nu als de man iets zegt wat ze niet aan staat of niet snel doet wat ze verwacht hadden.. Whatap / facebook messenger aan en dan gaan ze maar weer praten met een andere ... ppfff
en ik bemerkt toch al vaak dat de mobile telefoon belangrijker vinden dan het echte leven
ik ben van1971quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Pff, je klinkt echt veel ouder dan 44 en heel erg conservatief.
Ik ben van 1968. Maar je klinkt gewoon ouderwets, over 'vroeger' en dat een vrouw toen nog een man waardeerde als ze door hem gevraagd werd...klinkt meer al s1950.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:40 schreef RAVW het volgende:
[..]
ik ben van1971en ja ik ben nog opgevoed zonder al die zooi , ja ik heb ook een tablet , 2 pc's en mobile maar het echte leven gaat bij mij nog voor
Indrukken? Misschien een indruk, of ze heeft een goed geheugen voor gezichten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:46 schreef Deezertje het volgende:
Ennn haar foto is weg. Ben dus geblokt. Tja.
Nu trouwens met iemand aan het appen die werkelijk waar 3km verderop woont en zij mij (!) ergens van kent, keer gezien in de supermarkt ofzo zei ze, dus ik laat blijkbaar onbewust indrukken achter. Eens kijken wat daaruit komt.
Goh, verrassend. Eerlijk gezegd was ik al verbaasd dat ze überhaupt wilde daten met je gezien jouw houding. 10 euro voor een date? Seriously? Ja, het risico bestaat dat het bij 1 date blijft waar jij de kosten van draagt, maar dat heb je toch echt zelf in de hand door geen leuk persoon te zijn. Als je wel leuk bent volgt die tweede date er vrijwel altijd wel eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:46 schreef Deezertje het volgende:
Ennn haar foto is weg. Ben dus geblokt. Tja.
Nu trouwens met iemand aan het appen die werkelijk waar 3km verderop woont en zij mij (!) ergens van kent, keer gezien in de supermarkt ofzo zei ze, dus ik laat blijkbaar onbewust indrukken achter. Eens kijken wat daaruit komt.
Serieus.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:
Speltip 27: Begin nooit over iets wat de ander nog niet zelf heeft verteld... Gesprek op tinder ging best lekker, veel raakvlakken, lekker dichtbij, dus ik had haar ook zo 'gevonden' daar wéér een interesse gevonden maar nu weet ze dus dat ik haar heb opgezochten dat lul je niet meer goed...
Zij wist dat niet hoor van dat geld.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:55 schreef yats het volgende:
[..]
Goh, verrassend. Eerlijk gezegd was ik al verbaasd dat ze überhaupt wilde daten met je gezien jouw houding. 10 euro voor een date? Seriously? Ja, het risico bestaat dat het bij 1 date blijft waar jij de kosten van draagt, maar dat heb je toch echt zelf in de hand door geen leuk persoon te zijn. Als je wel leuk bent volgt die tweede date er vrijwel altijd wel eigenlijk...
En dat opzoeken van mensen...echt...creepy
Dat is wat jij uit mijn post haalt?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:01 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zij wist dat niet hoor van dat geld.
Wat ben jij een engerd. En dat meen ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:
Speltip 27: Begin nooit over iets wat de ander nog niet zelf heeft verteld... Gesprek op tinder ging best lekker, veel raakvlakken, lekker dichtbij, dus ik had haar ook zo 'gevonden' daar wéér een interesse gevonden maar nu weet ze dus dat ik haar heb opgezochten dat lul je niet meer goed...
En wat voor interesse dacht jij te kunnen aanstippen zonder dat ze er zelf over begon? En heb je hier nu van geleerd iemand niet meer op Facebook op te zoeken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:49 schreef Deezertje het volgende:
Mwa, als iemand alleen mijn voornaam weet, dat gaat googlen en ergens erachter komt dat ik van modeltreintjes hou (ofzo) terwijl die persoon dat op basis van mijn datingprofiel niet weet, is het best raar als diegene zegt "zo, wat vind je zo leuk aan modeltreintjes?"quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:
Sry maar je stelt je wel aan als iemand op je fb kijkt, terwijl je op tinder babbelt. Het staat toch al open op internet.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, misschien gewoon even niet dit als je dagboek gebruiken en anders je eigen topic weer leven in blazen? We hoeven geen getuige te zijn van elke swipe hier
Ergens wel waar, tenzij er echt een status wordt bijgehaald uit november 2011.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef Mathemaat het volgende:
Sry maar je stelt je wel aan als iemand op je fb kijkt, terwijl je op tinder babbelt. Het staat toch al open op internet.
Gewoon zeggen dat je in je eentje gaat. Boeie wat zij daarvan vindtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag hier geen dagboek maken, maar het gesprek op tinder loopt nog steeds en dus ook de nu 'wat doe je dit weekend' vragen... Ik kreeg de vraag terug: oh leuk, doe je dat met vrienden, of...?' Tja hoe zeg je op een niet al te voorzichtige manier dat je dat inderdaad alleen doetDat ze dus niet afschrikt dat ik geen vrienden heb of dat zeg ik natuurlijk niet letterlijk, maar kan moeilijk liegen? Als er straks een date is en je ziet elkaar vaker en ze krijgt je vrienden waar je het over had maar niet te zien is ook een beetje vreemd
Zij gaat natuurlijk wel wat doen met vriendinnen vanavond zei ze.
Liegen is nooit een goede basis in een relatie. Zeg eerlijk dat je het moeilijk vindt om vrienden te maken en als je dit niet meteen wil zeggen, kan je het opleuken door te zeggen dat je het contact met je jaargenoten wat bent verloren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Ik mag hier geen dagboek maken, maar het gesprek op tinder loopt nog steeds en dus ook de nu 'wat doe je dit weekend' vragen... Ik kreeg de vraag terug: oh leuk, doe je dat met vrienden, of...?' Tja hoe zeg je op een niet al te voorzichtige manier dat je dat inderdaad alleen doetDat ze dus niet afschrikt dat ik geen vrienden heb of dat zeg ik natuurlijk niet letterlijk, maar kan moeilijk liegen? Als er straks een date is en je ziet elkaar vaker en ze krijgt je vrienden waar je het over had maar niet te zien is ook een beetje vreemd
Zij gaat natuurlijk wel wat doen met vriendinnen vanavond zei ze.
Dat laatste heb ik dus ook gezegd en dat snapte ze welquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:43 schreef QIXL het volgende:
[..]
Liegen is nooit een goede basis in een relatie. Zeg eerlijk dat je het moeilijk vindt om vrienden te maken en als je dit niet meteen wil zeggen, kan je het opleuken door te zeggen dat je het contact met je jaargenoten wat bent verloren.
Wees gewoon oprecht. Daar heb je uiteindelijk veel meer aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik dus ook gezegd en dat snapte ze welTja en net ook weer de vraag over: heb jij relaties gehad etc.? (waarom ze die altijd aan mij stellen?
) maar ook maar eerlijk gezegd eigenlijk niet ,wel dates enzo, nooit op zoek vroeger nu wel maar je mag nooit zoeken, zij heeft wel 2 relaties gehad. En dit is volgens mij wel redelijk OT want die vragen komen gewoon een keer voorbij tijdens het gesprek of een date zelf.
Klopt, maar soms kan je ook gewoon té eerlijk zijn. Die vragen zijn op zich heel normaal maar ze willen vaak toch een bepaald antwoord horen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees gewoon oprecht. Daar heb je uiteindelijk veel meer aan.
Ze komen er vroeg of laat toch wel achterquote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, maar soms kan je ook gewoon té eerlijk zijn. Die vragen zijn op zich heel normaal maar ze willen vaak toch een bepaald antwoord horen.
Gewoon voorstellen! Leuk toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:13 schreef Djurres het volgende:
Semi date gehosseld. Staat nog geen datum vast maar is wel planning wat te gaan doen.
Nu, het volgende. Heel eerlijk, heb ik een verschrikkelijke hekel om in een cafe/whatever een drankje te doen en te gaan praten, ik ga liever wat tofs/actiefs doen. Nu weet ik dat er een aantal dingen zijn die ze graag is zou willen proberen, is t raar zoiets voor te stellen in plaats van zo'n boring drankje vooraf ofzo? Geldtechnisch gezien (discussie hierboven enzo) heb ik zeker meer dan een 10tje te besteden hoor
Ik hou er nl wel van om wat te ondernemen.
overigens, nieuw in de datingscene :$
Is juist leuk toch? Dan heb je ook niet van die awkward stiltes als je allebei niet weet wat te zeggen maar ben je gewoon bezig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:13 schreef Djurres het volgende:
Semi date gehosseld. Staat nog geen datum vast maar is wel planning wat te gaan doen.
Nu, het volgende. Heel eerlijk, heb ik een verschrikkelijke hekel om in een cafe/whatever een drankje te doen en te gaan praten, ik ga liever wat tofs/actiefs doen. Nu weet ik dat er een aantal dingen zijn die ze graag is zou willen proberen, is t raar zoiets voor te stellen in plaats van zo'n boring drankje vooraf ofzo? Geldtechnisch gezien (discussie hierboven enzo) heb ik zeker meer dan een 10tje te besteden hoor
Ik hou er nl wel van om wat te ondernemen.
overigens, nieuw in de datingscene :$
Dit is exact wat ik een beetje wil voorkomen, appen gaat de hele dag prima, eigks continue elkaar wel wat te vertellen, en gewoon toffe verhalen enzo, maar als je dan bij elkaar ben en je krijgt van die awkward silences, zit ik niet op te wachtenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:42 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Is juist leuk toch? Dan heb je ook niet van die awkward stiltes als je allebei niet weet wat te zeggen maar ben je gewoon bezig.
Behalve als je na 5 minuten al helemaal klaar bent met iemand en eigenlijk alleen maar kunt denken "LAAT ME ERUIT!!!!!"quote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo'n break out room! Waar je dan een uur de tijd hebt om via puzzelen en raadsels te ontsnappen. Erg leuk als date denk ik. Als dat ergens bij jou in de buurt zit.
Poolen / midgetgolf/ bowlenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve als je na 5 minuten al helemaal klaar bent met iemand en eigenlijk alleen maar kunt denken "LAAT ME ERUIT!!!!!"
Ik ga toch liever voor een date die redelijk snel afgekapt kan worden als het niks is, maar ook uitgebreid kan worden wanneer het erg leuk is.
Zo heb ik besloten om nooit meer direct ergens te gaan eten als eerste date. Langste uur van mijn leven zo ongeveer
Appen enzo was helemaal leuk, maar in werkelijkheid was het van beide kanten helemaal niks. De steak was het enige goede aan die avond
Met diezelfde meid waar je van de week al mee ging appen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Deezertje het volgende:
Woensdag een dateGeen verwachtingen. Niet mijn droomuiterlijk maar we zitten inhoudelijk wel op 1 lijn merk ik, dus wie weet vriendschappelijk ook.
Vriendschappelijk en date? Dat lijkt mij niet helemaal op 1 lijnquote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Deezertje het volgende:
Woensdag een dateGeen verwachtingen. Niet mijn droomuiterlijk maar we zitten inhoudelijk wel op 1 lijn merk ik, dus wie weet vriendschappelijk ook.
Nee hier app ik al wat langer mee. Die meid die hier 5km vandaan woont is ineens erg stil, dus daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met diezelfde meid waar je van de week al mee ging appen?
Nou ja zoals ik zeg: ze is niet waar ik normaal op zou vallen, maar qua interesses kunnen we 't goed vinden. Ook allebei lekker nuchter en houden van eerlijkheid dus dat kan ik goed waarderen. Dus daarom ga ik zonder verwachtingen: drankje doen om te kijken of we het offline ook goed kunnen vinden en misschien zodat ik er gewoon een sociaal contact bij heb en wie weet ben ik wel verrast door haar uiterlijk. Want een relatie moet innerlijk goed zijn, maar je moet er ook wel warm van worden zeg maar. Die andere meid spreekt mij meer aan.. maar gaat nu al wat stroever qua contact en die pusht ook al heel erg op een ambitieuze toekomst en wil nog 2 studies na deze volgen enzo. Deze is wat meer relaxterquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vriendschappelijk en date? Dat lijkt mij niet helemaal op 1 lijn
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hier app ik al wat langer mee. Die meid die hier 5km vandaan woont is ineens erg stil, dus daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd.
Gewoon een drankje. Ze kan alleen 's avonds en wil begrijpelijk niet thuis afspreken eerste keer bij mij of haar dus dan maar de stad in.quote:
Wel voor haar betalen hèquote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon een drankje. Ze kan alleen 's avonds en wil begrijpelijk niet thuis afspreken eerste keer bij mij of haar dus dan maar de stad in.
Als het karakter en de uitstraling klopt, dan wordt haar uiterlijk vanzelf een stuk leukerquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik zeg: ze is niet waar ik normaal op zou vallen, maar qua interesses kunnen we 't goed vinden. Ook allebei lekker nuchter en houden van eerlijkheid dus dat kan ik goed waarderen. Dus daarom ga ik zonder verwachtingen: drankje doen om te kijken of we het offline ook goed kunnen vinden en misschien zodat ik er gewoon een sociaal contact bij heb en wie weet ben ik wel verrast door haar uiterlijk. Want een relatie moet innerlijk goed zijn, maar je moet er ook wel warm van worden zeg maar. Die andere meid spreekt mij meer aan.. maar gaat nu al wat stroever qua contact en die pusht ook al heel erg op een ambitieuze toekomst en wil nog 2 studies na deze volgen enzo. Deze is wat meer relaxter
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldquote:
Klopt, in perspectief zien enzoquote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als het karakter en de uitstraling klopt, dan wordt haar uiterlijk vanzelf een stuk leuker
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
Maar de ene blonde studente is de andere niet... je moet eens niet alles in hokjes proberen te zetten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, in perspectief zien enzoIk ga denk ik ook nooit meer een standaard blonde studente krijgen gok ik zo... en weet niet of ik dat ook wil. Die zijn vaak wat socialer en val ik al buiten de boot of heb ik het idee te moeten compenseren,. En ze is zeker niet lelijk hoor, maar niet het type waar ik normaal op zou vallen, beetje alternatief zoals jou maar wel heel eerlijk en iedereen met zelfde respect behandelen enzo.
Nee klopt, maar als je ziet waar dat soort meiden normaal mee eindigen moet ik accepteren dat ik dat nooit zal worden (of juist blij zijn).quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[..]
Maar de ene blonde studente is de andere niet... je moet eens niet alles in hokjes proberen te zetten.
En ik weet dat dit tevergeefs is.
Godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
Ze heeft geen FBquote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ben benieuwd, of dit doorgaat tot deel 3 of niet. Ik zou alleen zeggen: overdenk niet te veel en wees geen krent (en stalk haar niet op FB), dan komt het wellicht goed.
Ik zie geen vraagteken?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Zelfs die vraag interpreteer je verkeerd
Meer van dit soort (onbereikbare) types:quote:Op zondag 22 mei 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle blonde studentes zijn hetzelfde.
Wauw
Waarom nou meteen weer die uitspraken over profiteur zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken?Maar ze komt niet over als profiteur of wat dan ook, maar ik zal iig voorstellen alles te betalen.
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer die uitspraken over profiteur zijn
Jezus, wat heb jij voor verdraaid beeld van studenten, wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer van dit soort (onbereikbare) types:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ze onbereikbaar zijn. Ligt ook aan hun innerlijk en wat zij zoeken in een man.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon aardig zijn bestaat niet ofzo? Beleefdheid, anyone?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastigquote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij voor verdraaid beeld van studenten, wtf
Wat wil jij daarmee? Met die meisjes kun jij toch niet omgaan...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik echt geen enkel probleem vinden. Gewoon sociaal om de drankjes te betalen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Je zegt het dus zelf al: dat wordt niks. Bovendien moet zo iemand jou ook willen, heb je daar al eens aan gedacht?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastig
Ik weet dat je het nog steeds niet snapt. Studenten gaan niet elke week naar een feestje. Als je mensen wil leren kennen, dan sluit je aan bij een vereniging.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastig
Precies. Maar hij is niet de enige die dat niet snapt hoor. M'n familie denkt ook nog steeds dat ik iedere week alle feestjes af loop.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nog steeds niet snapt. Studenten gaan niet elke week naar een feestje. Als je mensen wil leren kennen, dan sluit je aan bij een vereniging.
Dus als het niet klikt en jij betaalt een paar drankjes, dan is zij ineens een profiteur? Juist.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken?Maar ze komt niet over als profiteur of wat dan ook, maar ik zal iig voorstellen alles te betalen.
Dat is het risico en hoort erbij deezer. Wees nu gewoon blij dat je een date hebt, wacht die date verder af en zeg er niet teveel over (en ga zeker niet creepy hopeloos doen) tot die date er ook daadwerkelijk is.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de date woensdag a.s afwachten?Laat maar, verkeerd gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Copycat het volgende:
Laten we er geen hypothetische discussie van maken over modelstudenten. Dating.
Nee ik heb dat nooit. Je bent een man, dus wees een beetje gentleman en betaal gewoon zonder te denken haar drankjes.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Man, wees blij dat er iemand met je wil daten zonder daar betaald voor te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En was die date geslaagd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Ik nodigde hem uit om iets te gaan drinkenquote:Op maandag 23 mei 2016 00:22 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken?
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 22:42 schreef Bananenpap het volgende:
- Je betaalt haar drinken
- Maak geen opmerkingen over haar uiterlijk.
Succes Deez
Omdat niet iedereen een krent is en omdat sommige autisten zoals jij en Deez nog niet helemaal begrijpen hoe je met mensen omgaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
Your smile is your logo.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:23 schreef Koral het volgende:
[..]
Your smile is your logo.
Your personality is your businesscard.
How you make others feel is your trademark.
Wat denk je zelf wat voor 'trademark' jullie afgeven als jullie met autistische eerlijkheid en vol behoeftigheid opmerkingen gaan maken over het uiterlijk van jullie date?
De vraag is of die grenzen qua sociaal (gewenst) contact wel bij iedereen goed genoeg aanwezig is...quote:
Nee. En het doel van een date is elkaar te leren kennen, niet elkaar te bekritiseren om hoe je uitziet. Dan ga je toch niet op date?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
Beste Syndroom, probeer dit (ivm je 'trademark') eens te onthouden?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef syndroom het volgende:
[..]
We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.
Misschien moet je het inderdaad zien als toneel. Soms is sociale wenselijkheid meer waard dan de waarheid.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..quote:Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou je voor samen een paar drankjes doen kwijt zijn? 15 euro ofzo?
Wat voor een krent (man of vrouw) denkt er dan 50/50 gaan. Dan ben je echt erg hoor.
Voor jou niet met je 12kquote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
De eerste date is aftasten, en dan hoef je niet iemand gelijk (mogelijk) te beledigen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Echt hè. En als we ook nog in het tastbare en ontastbare gaan denken, geef je dus eigenlijk ¤7,50 uit aan iemand anders.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef viceversa het volgende:
[..]
15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.
Omdat jullie het verschil niet weten tussen een opmerking en een compliment. 'Waarom zitten er scheuren in je broek?' of 'Is het niet te koud voor zo'n rokje' zijn gewoon geen gepaste opmerkingen. Zeker als Deezer al aangeeft niet echt gecharmeerd te zijn van het uiterlijk van zijn date kan hij beter maar gewoon z'n mond houden.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je op jezelf zou wonen, maar dat doe je niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik heb moeite met delen.. dus mocht ik ooit die ene persoon tegenkomen zal t wel meevallen, maar voor nu is iedere date afwegen of er een vervolg komt dus of het de moeite is.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Echt hè. En als we ook nog in het tastbare en ontastbare gaan denken, geef je dus eigenlijk ¤7,50 uit aan iemand anders.
Oh nou boe fucking hey!
Echt he. Wij zijn dit jaar al naar Londen geweest, paar keer bioscoopje gepakt en een paar keer uit eten geweest. Is alles bij elkaar een hoop geld ook al betaal je om de beurt iets.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.
Op die klote vraag kun je toch geen goed antwoord geven. Ben je eerlijk dan ben je een botte hork, zeg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:34 schreef viceversa het volgende:
Maakt deze jurk me dik schat?
Syndroom: Ja, ik zie al je rollen zitten.
Dan moet je gewoon alles splitsen, weet ze vanaf dag 1 wat ze wel / niet aan je heeft. En heb jij al het gedoe niet. Mocht je twijfelen of zij dat wel wil, geef je dat aan vooraf aan de datequote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik heb moeite met delen.. dus mocht ik ooit die ene persoon tegenkomen zal t wel meevallen, maar voor nu is iedere date afwegen of er een vervolg komt dus of het de moeite is.
Dat is beter dan wanneer je iets negatiefs zegt. Aangezien dat jaren en jaren blijft zitten in haar hoofd. Terwijl twijfel ook nog de goede kant kan zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Jaeger85 het volgende:
eg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.
Je hebt jurkjes die je beter staan.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op die klote vraag kun je toch geen goed antwoord geven. Ben je eerlijk dan ben je een botte hork, zeg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.
Ik bevestig ik, overdrijf het vervolgens en zeg het met een grote glimlach zodat ze weet dat ik haar aan het plagen ben. Dat werkt meestal wel effectief tegen dit soort rotvragen. Maar kan me voorstellen dat het voor iemand met autisme lastig is om het op die wijze aan te pakken...quote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is beter dan wanneer je iets negatiefs zegt. Aangezien dat jaren en jaren blijft zitten in haar hoofd. Terwijl twijfel ook nog de goede kant kan zijn.
'Dus je vindt dat deze me dik maakt ?!?quote:Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Je hebt jurkjes die je beter staan.
Investeer gewoon geld in een gezellige avond met een ander persoon, vervolg of niet. Jezus.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja ik heb moeite met delen.. dus mocht ik ooit die ene persoon tegenkomen zal t wel meevallen, maar voor nu is iedere date afwegen of er een vervolg komt dus of het de moeite is.
Als je krenterig gaat doen ben je in ieder geval verzekerd dat er geen vervolg komt, dat verzeker ik je. Vallen over een paar euro is zo'n enorme afknapper.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee lief, je bent niet dik en je hebt jurkjes die jouw figuur gewoon veel beter benadrukken dan deze.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
'Dus je vindt dat deze me dik maakt ?!?''
Iemand die niet kan delen moet zich afvragen of die überhaupt wel een relatie wilt, want juist daarin deel je van alles...quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je krenterig gaat doen ben je in ieder geval verzekerd dat er geen vervolg komt, dat verzeker ik je. Vallen over een paar euro is zo'n enorme afknapper.
Dat pik ik al niet eens van gewone vrienden. Dat is echt snel afgelopen als iemand gaat lopen miespelen bij de rekening en op de cent nauwkeurig gaat neerleggen wat hij/zij heeft gegeten en gedronken, die neem ik dan niet meer meequote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Als je krenterig gaat doen ben je in ieder geval verzekerd dat er geen vervolg komt, dat verzeker ik je. Vallen over een paar euro is zo'n enorme afknapper.
Ben toch benieuwd als je ook zo denkt als je drie eerste dates per week hebt. Sommige mensen daten wel heel vaak dus kost dan elke keer veel geld voor blijkbaar niet het gewenste resultaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik heb het altijd een beetje andersom. Wil me geen profiteur voelenquote:Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Iemand die niet kan delen moet zich afvragen of die überhaupt wel een relatie wilt, want juist daarin deel je van alles...
quote:Op maandag 23 mei 2016 10:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.
Dat maakt het ook zo moeilijk, gaan daten met weinig geld of afwachten totdat je een betere baan hebt waardoor je comfortabel geld uit kan geven zonder op elke cent te hoeven letten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Echt he. Wij zijn dit jaar al naar Londen geweest, paar keer bioscoopje gepakt en een paar keer uit eten geweest. Is alles bij elkaar een hoop geld ook al betaal je om de beurt iets.
Of je doet gewoon geen dingen die je niet kan betalen. Daarmee bedoel ik in dit geval dus 3X per week op eerste date gaan.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd als je ook zo denkt als je drie eerste dates per week hebt. Sommige mensen daten wel heel vaak dus kost dan elke keer veel geld voor blijkbaar niet het gewenste resultaat.
Je betaalt niet voor het resultaat, maar voor een avondje gezelschap.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd als je ook zo denkt als je drie eerste dates per week hebt. Sommige mensen daten wel heel vaak dus kost dan elke keer veel geld voor blijkbaar niet het gewenste resultaat.
Dan ga je toch gewoon goedkope dates doen? Gewoon iets buiten doen ofzo?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt het ook zo moeilijk, gaan daten met weinig geld of afwachten totdat je een betere baan hebt waardoor je comfortabel geld uit kan geven zonder op elke cent te hoeven letten.
Daten, een relatie opbouwen kost gewoon best veel geld. Maar wat moet je anders? Met thuiszitten en klagen kom je ook niet verder.
Toch is dat laatste wat je al tijden aan het doen bent..quote:Op maandag 23 mei 2016 11:09 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Dat maakt het ook zo moeilijk, gaan daten met weinig geld of afwachten totdat je een betere baan hebt waardoor je comfortabel geld uit kan geven zonder op elke cent te hoeven letten.
Daten, een relatie opbouwen kost gewoon best veel geld. Maar wat moet je anders? Met thuiszitten en klagen kom je ook niet verder.
Toch ben je geld kwijt aan allerlei kleine dingetjes, in totaal ben je op een date best veel geld kwijt. In mijn specifieke geval zeker omdat ik nog met de bus het dorp uit moet.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon goedkope dates doen? Gewoon iets buiten doen ofzo?
"Als" idd, dan kies je gewoon wat goedkopere dates uit.quote:
Ik heb ook een aantal vrienden die wat krenteriger zijn vanwege een dure studie en het ontbreken van een bijbaantje. Prima, maar daar geef ik dan ook geen rondje aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat pik ik al niet eens van gewone vrienden. Dat is echt snel afgelopen als iemand gaat lopen miespelen bij de rekening en op de cent nauwkeurig gaat neerleggen wat hij/zij heeft gegeten en gedronken, die neem ik dan niet meer mee. Als iedereen gewoon normaal gegeten en gedronken heeft (en dus geen 6 whisky tegenover 2 bier ofzo) dan gaat het totaalbedrag gewoon door de hoeveelheid aanwezigen.
Je kan ook gewoon daten zonder een resultaat te verwachten.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil tussen jou en ik. Ik heb een bijbaan zodat ik mij die 15 euro kan permitteren. Maar goed, wat jij stelt is weer heel krom en hypothetisch, want jij hebt geen drie dates per week en moet eigenlijk al blij zijn dat je na een lange tijd weer kunt daten of überhaupt menselijk contact hebt. Wat zit je nou bij voorhand al te zeiken over die paar centen man....quote:Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Jij postte laatst dat het amper een halfuur fietsen voor je is naar de stad, dus ik heb niet echt meer begrip voor je argument dat de bus zo duur is. Kan me niet voorstellen dat een date per se tientjes hoeft te kosten, als je een beetje creatief bent.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:
[..]
Toch ben je geld kwijt aan allerlei kleine dingetjes, in totaal ben je op een date best veel geld kwijt. In mijn specifieke geval zeker omdat ik nog met de bus het dorp uit moet.
Bovenal denk ik dat dames zich daar ook niet echt prettig bij voelen om te daten met een man die krap bij kas zit en ook nog loopt te zeiken over een paar tientjes. Toch kan ik het wel begrijpen, voor mensen met weinig geld kun je daar wel inderdaad een paar dagen van eten.
Om daar nog iets aan toe te voegen: Als je een date waarbij je 15 euro kwijt bent ziet als een dure investering denk ik dat je beter maar gewoon thuis kan blijven wonen en nooit meer naar buiten komt.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef viceversa het volgende:
Er zijn mensen die naar de andere kant van het land reizen voor een date. Plaats het even in perspectief joh.
Duidelijk zijn dat je niet op zoek bent naar een relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:09 schreef Belgosome het volgende:
Hoe date je best als je toe wilt werken naar een fwb scenario? Ik vrees dat ze op zoek is naar iets serieus.
Ja oi, anderhalf uur extra kunnen ook wel 2 extra drankjes pp zijn he! Weet je wat dat kost?!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Stop potdomme eens met dat gezever over 'snel weg kunnen', dat is een instelling die zéér onaantrekkelijk is en die mensen echt wel doorhebben. Succes vanavond.
Succes!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Spann0nd! Vanavond dus een date, wel redelijk laat. Daardoor wordt het een korte date of juist een lange want tussen de een-na-laatste en laatste bus zit bijna 1,5 uur verschil. Dus of snel afkappen voor die tijd om geen 1,5 uur op een station staan wachten of het kost juist geen moeite om de tijd vol te lullen (zoals eerder al gelukt met een andere date)Ben benieuwd!
Ik hoop dat hij sex heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Stop potdomme eens met dat gezever over 'snel weg kunnen', dat is een instelling die zéér onaantrekkelijk is en die mensen echt wel doorhebben. Succes vanavond.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
Je kan veel over Deez zeggen maar hij heeft het toch weer mooi geflikt. Daar kunnen wij nog van leren als het om online versieren gaat.
WoW wacht op niemand.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
'Weer' mooi. Hmmmjaquote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
Je kan veel over Deez zeggen maar hij heeft het toch weer mooi geflikt. Daar kunnen wij nog van leren als het om online versieren gaat.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
Anderhalf uur is ruim genoeg tijd om een vieze vinger te halen, succesquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Spann0nd! Vanavond dus een date, wel redelijk laat. Daardoor wordt het een korte date of juist een lange want tussen de een-na-laatste en laatste bus zit bijna 1,5 uur verschil. Dus of snel afkappen voor die tijd om geen 1,5 uur op een station staan wachten of het kost juist geen moeite om de tijd vol te lullen (zoals eerder al gelukt met een andere date)Ben benieuwd!
Eh, wij?quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
"wij"quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
Sommige mensen leven niet zo op hun telefoon. Ik denk er zelf ook nooit aan eigenlijk om mensen zelf een berichtje te sturen. Als mensen mij wat sturen reageer ik meestal wel (op den duur), maar ook dat gaat na een tijdje vervelen. Spreek liever af voor een biertje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is het normaal om steeds te beginnen met een bericht sturen? Ik stuur bijna altijd eerst een bericht naar haar maar dan gaat ze zelf ook weer steeds een gesprek beginnen. Maar ze begint zelf nooit met een gesprek....
Ik zit bij haar in de klas, op school zit ze wel veel op haar mobiel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sommige mensen leven niet zo op hun telefoon. Ik denk er zelf ook nooit aan eigenlijk om mensen zelf een berichtje te sturen. Als mensen mij wat sturen reageer ik meestal wel (op den duur), maar ook dat gaat na een tijdje vervelen. Spreek liever af voor een biertje.
Ja, maar da's anders dan berichtjes sturen. Ik lees veel FOK! en reddit op m'n mobiel als ik niet achter de pc zit. Maar echt actief gesprekken voeren met mensen doe ik zelden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ik zit bij haar in de klas, op school zit ze wel veel op haar mobiel.
Zou ik dan eerst maar afwachten totdat zij een bericht naar mij gaat sturen. Zo kan ik ook erachterkomen of ze wel behoefte heeft aan een gesprek aan mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar da's anders dan berichtjes sturen. Ik lees veel FOK! en reddit op m'n mobiel als ik niet achter de pc zit. Maar echt actief gesprekken voeren met mensen doe ik zelden.
Je kan ook afwachten tot ZIJ wat stuurt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is het normaal om steeds te beginnen met een bericht sturen? Ik stuur bijna altijd eerst een bericht naar haar maar dan gaat ze zelf ook weer steeds een gesprek beginnen. Maar ze begint zelf nooit met een gesprek....
Ja dat vroeg ik in mijn vorige post.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Je kan ook afwachten tot ZIJ wat stuurt.
Dan heb je je antwoord.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:01 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik in mijn vorige post.
Verkeerde topicquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Mevrouw pakt toch de auto zo dus gelijke bustijden gaan niet meer op..
Wat een treurigheid trouwens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verkeerde topic![]()
R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
Man je hebt een topic die je niet eens zelf geopend hebt! Een primeur.quote:
Dan had je het maar bij één account moeten houden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef syndroom het volgende:
Met 'wij' bedoel ik mede maagden of anderen die seksueel gefrustreerd thuiszitten, zoals Berk, Dima, Charleville, CRW, en ikzelf natuurlijk.
Misschien kun je wel met haar meerijdenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Mevrouw pakt toch de auto zo dus gelijke bustijden gaan niet meer op..
Hoe was je date'? Geen zin om 5 topics door te moeten lezenquote:
Kijk even in stap 3 en de link die ik gepost heb daarnaquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:12 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoe was je date'? Geen zin om 5 topics door te moeten lezen
"Net terug van mijn date en kwam er op neer dat ze mij te soft vond."quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kijk even in stap 3 en de link die ik gepost heb daarna
Zie dat andere topic over te Soft. Staan iets meer dingen in over wat hij van haar vond...quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
"Net terug van mijn date en kwam er op neer dat ze mij te soft vond."
ja hey ik verwacht wel iets meer details dan dit.
Gewon algeheel kappen met communicatie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Ik moet ook gewoon kappen met online communicatie denk ik. Dame 2 vertelt enthousiast over iets. Ik toon interesse, zij nog enthousiaster. Nou mooi. Maak ik me daarna toch een opmerking dat ze zo'n fan is dat ze wel een groupie lijkt (was positief bedoeld) krijg ik terug: wat is dat nou voor rare reactie zeg.. ik faal ook gewoon onlinete snel willen reageren en van iets positiefs negatiefs maken.
Online is ook wel weer makkelijk. Omdat je dus langer kan nadenken over wat je zegt. Maar dan moet je dat dus wel doen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Ik moet ook gewoon kappen met online communicatie denk ik. Dame 2 vertelt enthousiast over iets. Ik toon interesse, zij nog enthousiaster. Nou mooi. Maak ik me daarna toch een opmerking dat ze zo'n fan is dat ze wel een groupie lijkt (was positief bedoeld) krijg ik terug: wat is dat nou voor rare reactie zeg.. ik faal ook gewoon onlinete snel willen reageren en van iets positiefs negatiefs maken.
En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Online is ook wel weer makkelijk. Omdat je dus langer kan nadenken over wat je zegt. Maar dan moet je dat dus wel doen.
Kon je bij de date gisteren wel spontaan reageren? Of moet het eerst goed klikken?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.
Wel spontaner ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:20 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Kon je bij de date gisteren wel spontaan reageren? Of moet het eerst goed klikken?
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewon algeheel kappen met communicatie.
Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.quote:
Jij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.
Goed idee, kan hij het via de telefoon gelijk verneuken en hoeft hij geen geld meer uit te geven aan drankjes en het OV. Weer 5 euro bespaard.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.
Je had toch nog een lijntje uit liggen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.
Meer werken met smiley's, en meer vertellen wat jij ervan vindt dat je haar op een groupie vindt lijken? (Ik vind je groupiegedrag leuk/schattig/tof/aandoenlijk/gaaf/uitdagend/eender welke positieve kwalificatie). Meer van je eigen gevoel of desnoods gespeelde gevoel erin leggen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Zou dit dan de druppel zijn die het emmertje van deezertje doet overlopen en professionele hulp laat zoeken om normaal contact te kunnen leggen met mensen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.
Nou ja, dates heeft hij ook altijd uitgesteld om vage mitsen en maren, hoop dat hetzelfde geldt voor profi hulp, dat dat er numook van komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:47 schreef Kamina het volgende:
[..]
Zou dit dan de druppel zijn die het emmertje van deezertje doet overlopen en professionele hulp laat zoeken om normaal contact te kunnen leggen met mensen?
Ik heb geen verwachtingen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
Nou ja, dates heeft hij ook altijd uitgesteld om vage mitsen en maren, hoop dat hetzelfde geldt voor profi hulp, dat dat er numook van komt.
Hoe staat het daarmee? Naast je lotgenotngroep of wat het ook was? En nee. Ik hoef en WIL geen antwoord in dit topic noch per DM of PM. Ga er mee aan de slag.
Minstens op fok jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 01:05 schreef Kamina het volgende:
[..]
Ik heb geen verwachtingen.
Ergens denk ik nog steeds dat hij een trol is, op FOK! of van zijn eigen leven. Beiden zijn treurig.
Stel gewoon de vraag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:42 schreef Belgosome het volgende:
Zo'n gevoel dat mijn date last minute gaat afzeggen. Die laatste berichten blijken er naar toe te leiden.
Uiteindelijke langs gekomen om hier een filmpje te checken. Had ze vorige week via via leren kennen en gekust bij het uitgaan, maar er was nu precies geen fysieke connectie. Veel en goed gepraat maar ze leek niet echt geïnteresseerd voor meer. Daarbij kon ze ook geen alcohol drinken waardoor het niet echt los wordt. Ik ben vrij onervaren op date vlak en seksueel vlak dus ik ben ook niet zo zelfzeker in zo'n situaties. Wat een loser ben ik, een wijf dat bij mij in de zetel film komt kijken en er niks mee doenquote:
Wellicht ben jij meer het type om via een gesprek elkaar beter te leren kennen. Dat kan altijd nog. Spreek nogmaals af en ontspan jezelf.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:55 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Uiteindelijke langs gekomen om hier een filmpje te checken. Had ze vorige week via via leren kennen en gekust bij het uitgaan, maar er was nu precies geen fysieke connectie. Veel en goed gepraat maar ze leek niet echt geïnteresseerd voor meer. Daarbij kon ze ook geen alcohol drinken waardoor het niet echt los wordt. Ik ben vrij onervaren op date vlak en seksueel vlak dus ik ben ook niet zo zelfzeker in zo'n situaties. Wat een loser ben ik, een wijf dat bij mij in de zetel film komt kijken en er niks mee doen![]()
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijkquote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:25 schreef Kamina het volgende:
[..]
Wellicht ben jij meer het type om via een gesprek elkaar beter te leren kennen. Dat kan altijd nog. Spreek nogmaals af en ontspan jezelf.
Mwua, dat 'gegarandeerd seks' is vaak ook maar macho-praat. Allicht hebben mensen vaak zin in seks, maar niet iedere date thuis draait uit op een vrijpartij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijk
Dat dat je ding niet is, maakt je geen mongool hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ben idd zo'n type. Wou eigenlijk gewoon iets gaan drinken maar zij stelde voor om een filmpje te zien. En dat is voor mij direct wel close met iemand die ik nuchter nog nooit had ontmoet. Normaal gegarandeerd seks voor iemand die smooth met vrouwen om kan, maar een mongool als mij verpest dit natuurlijk
Puur hintjes doofquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat dat je ding niet is, maakt je geen mongool hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:24 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je had toch nog een lijntje uit liggen?
Wat raar dat ze hem ineens negeert, heeft hij wat verkeerds gezegd? Het is niet de eerste keer, waarom zeggen ze niet gewoon eerlijk waarom ze hem dan negeren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:28 schreef SekwafYug het volgende:
[..]
Kun je Dame 2 niet bellen/skypen/... om te zien of de spontaniteit hier van toepassing is? Ook lekker makkelijk: zit je thuis en als het niets wordt, ben je niet zomaar uit geweest.
Dan zou het geen negeren meer zijn he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:12 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
Wat raar dat ze hem ineens negeert, heeft hij wat verkeerds gezegd? Het is niet de eerste keer, waarom zeggen ze niet gewoon eerlijk waarom ze hem dan negeren.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zou het geen negeren meer zijn he.
Anders geef je haar even de kans om iets te tikken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:09 schreef Belgosome het volgende:
Deze ochtend een bericht gestuurd maar nog steeds geen antwoord, natuurlijk wel shit op fb zitten liken.
Je had natuurlijk ook het filmpje kunnen uitzetten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik heb het in een andere topic dit ook opgeschreven. Probeer realistischere verwachtingen te hebben en het is oke om te falen. Er is geen perfecte versiering of relatie.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 01:46 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Als je eerst normaal met elkaar gechat hebt, daarna geen antwoord meer krijgt. Hoe lang is acceptabel om een reactie af te wachten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:20 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Anders geef je haar even de kans om iets te tikken.
Misschien had ze even weinig tijd en krijg je later een reactie.
Zo lang als nodig is.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je eerst normaal met elkaar gechat hebt, daarna geen antwoord meer krijgt. Hoe lang is acceptabel om een reactie af te wachten?
Daar is geen vastgestelde tijd voor. Maar om na een paar uurtjes al je conclusies te trekken vind ik echt overdreven.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Als je eerst normaal met elkaar gechat hebt, daarna geen antwoord meer krijgt. Hoe lang is acceptabel om een reactie af te wachten?
Dat is dus een beetje mijn probleem denk ik. Ik schrijf te weinig terug. Weinig reactie. Ben gewoon niet zo van de hele dag appen. Maar daar wordt dus vaak geconcludeerd dat ik geen interesse in hun heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:47 schreef Bananenpap het volgende:
Als je via zo'n datingapp voor een lange tijd geen reactie meer krijgt kun je er vanuit gaan dat de interesse weg is.
Daarom zijn die apps als Tinder echt niks voor mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:23 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Dat is dus een beetje mijn probleem denk ik. Ik schrijf te weinig terug. Weinig reactie. Ben gewoon niet zo van de hele dag appen. Maar daar wordt dus vaak geconcludeerd dat ik geen interesse in hun heb.
Zo heb ik contacten van een jaar oud die ik nog nooit gesproken heb.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Daarom zijn die apps als Tinder echt niks voor mij.Ik zie een leuke dame en begin een gesprek, maar dan vergeet ik weer enkele dagen dat ik Tinder heb openstaan en zie ik even later allemaal oude gesprekken en komt het ook een beetje lullig over als ik opeens weer begin te praten.
Haha, ja idd. Zulke dingen dus ook.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Daarom zijn die apps als Tinder echt niks voor mij.Ik zie een leuke dame en begin een gesprek, maar dan vergeet ik weer enkele dagen dat ik Tinder heb openstaan en zie ik even later allemaal oude gesprekken en komt het ook een beetje lullig over als ik opeens weer begin te praten.
Daarom als je een leuke meid spreekt gewoon even een tijdje achter elkaar praten en haar nummer regelen, dan is het handiger om op whatsapp te praten. Vergeet je haar minder snel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:25 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij ook mis hoor. Dan lees ik het en denk ik; ik reageer later wel want nu geen tijd. En dan zien ze blauwe vinken en verwachten ze direct een antwoord. Dat komt niet, en dan heb je het al.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom als je een leuke meid spreekt gewoon even een tijdje achter elkaar praten en haar nummer regelen, dan is het handiger om op whatsapp te praten. Vergeet je haar minder snel.
Blauwe vinkjes moet je dan ook uitzetten heb ik ook. Dan heb je en dat mensen niet janken als je niet meteen reageert, en voel je jezelf ook niet kut als iemand anders je "negeert"quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:22 schreef Rumbling het volgende:
[..]
Daar gaat het bij mij ook mis hoor. Dan lees ik het en denk ik; ik reageer later wel want nu geen tijd. En dan zien ze blauwe vinken en verwachten ze direct een antwoord. Dat komt niet, en dan heb je het al.
nee joh als iemand daarover zeikt weet je meteen wat een onzeker persoon het isquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blauwe vinkjes moet je dan ook uitzetten heb ik ook. Dan heb je en dat mensen niet janken als je niet meteen reageert, en voel je jezelf ook niet kut als iemand anders je "negeert"
Iedereen is wel onzeker van binnen ergens over, dus daardoor ga ik geen mensen uitsluiten want dan blijft er niks over.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh als iemand daarover zeikt weet je meteen wat een onzeker persoon het is
Dat kun je zo zien ja. Mij interesseert het werkelijk niks. En als je dan ook helemaal niks meer hoort. Tja, dan niet he.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee joh als iemand daarover zeikt weet je meteen wat een onzeker persoon het is
Ik denk dat je dat verkeerd zietquote:Op zondag 29 mei 2016 01:30 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik stuurde een selfie van mijzelf met 'fuckboy goals'.
Zegt ze je: je bent geen fuckboy.
Is dit een compliment of zie ik dat verkeerd?
Het ligt er aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 01:46 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Leg dan even uit.
Als je een punt hebt stop ik met haar te chatten.
Heb geen sex gehad met haar (ze is 14). Ik heb alleen met haar geknuffeld,tieten gezeten (vond ze fijn, met toestemming,bij elkaar geslapen,aan mijn lul gezeten wel in de broek).quote:Op zondag 29 mei 2016 01:48 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het ligt er aan.
Als je al eens sex met haar hebt gehad, dan kan het betekenen dat je niet alleen maar voor de sex bent maar vooral veel meer.
Maar als je nog geen sex met haar hebt gehad, dan betekent het dat dat ook nooit zal gebeuren.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 01:53 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Heb geen sex gehad met haar (ze is 14). Ik heb alleen met haar geknuffeld,tieten gezeten (vond ze fijn, met toestemming,bij elkaar geslapen,aan mijn lul gezeten wel in de broek).
Ze gebruikt fuckboy soms als iets negatiefs, maar ik ben ook bang dat ze bedoelt dat ze mij niet aantrekkelijk vind omdat ze zegt dat ik geen fuckboy ben.
OK. Allebei dus nog heel jong en onervaren. Waar haal je nou zo'n term als "fuckboy" vandaan?quote:Op zondag 29 mei 2016 01:56 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
16.
Btw misschien ook belangrijk te vermelden, ze kwam ook plotseling naar mijn huis.
Fuckboy wordt vernamelijk gebruikt in memes.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:01 schreef Tayu het volgende:
[..]
OK. Allebei dus nog heel jong en onervaren. Waar haal je nou zo'n term als "fuckboy" vandaan?
Je geeft zelf al aan dat ze die term soms in negatieve zin gebruikt, waarom zou je jezelf dan zo aan haar presenteren?
Ik heb net zo hard moeten lachen om de omschrijving!quote:Op zondag 29 mei 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Fuckboy wordt vernamelijk gebruikt in memes.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fuck%20boy
Daar staat het misschien niet duidelijk maar een fuckboy is zo'n instagram mooiboy.
Ik wou gewoon iets naar haar sturen.
Ja maar zou ze dan misschien bedoelen dat ik daar te lelijk voor ben?quote:Op zondag 29 mei 2016 02:09 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik heb net zo hard moeten lachen om de omschrijving!
Jij wil zelf ook geen fuckboy zijn haha![]()
In dit geval, als jullie hieraan refereren met die term, dan is het een compliment dat ze je geen fuckboy vindt
Nee, waarschijnlijk verwacht ze dat jij wel de clitoris kunt vindenquote:Op zondag 29 mei 2016 02:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja maar zou ze dan misschien bedoelen dat ik daar te lelijk voor ben?
Want alleen dat is wat ik mij afvraag.
Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:26 schreef Kamina het volgende:
Mag het wat minder ajb? Jullie spreken over een 14 jarige...
Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Fuckboy wordt vernamelijk gebruikt in memes.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fuck%20boy
Daar staat het misschien niet duidelijk maar een fuckboy is zo'n instagram mooiboy.
Ik wou gewoon iets naar haar sturen.
Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.
Het zijn allebei tieners.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:52 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener.
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.
In dit geval lijkt het me dat geen fuckboy zijn een compliment is en als ze onverwacht naar je huis komt om te zoenen je in ieder geval geen ugly afstotelijke boy bent.
Vraag haar eens hoe zij een boy laat merken dat ze hem leuk vind ofzo. Beetje speels, niet te serieus alsof je een afhankelijke boy bent die zijn eigenwaarde af laat hangen van haar goedkeuring. Succes!
Een fuckboy is een player die alleen seks wilt en geen vastigheid. Heeft niets met mooiboy zijn te maken.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.
Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).
Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken eigenlijk.
1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten opzij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij.
Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.
Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.quote:Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).
Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.quote:Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken eigenlijk.
Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?
[..]
Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.
Waarom wees ze je toen af, waarom kregen jullie ruzie en hoe hebben jullie het weer goed gemaakt?
[..]
Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.
Kennelijk wekt het haar interesse dat er mogelijk een kaper op de kust is. Doe daar dan wat mee, beetje plagen ofzo. Want wat maakt dat uit als ze je toch afgewezen heeft?Wat zou ze er van vinden als je wel wat met die ander kreeg, al een beetje jaloers?
Of grap dat als ze je nog eens wil zoenen, ze op moet schieten voor de laatste ronde ofzo.
Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.
En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?quote:Ik durf niet zulke grappen te maken. Meestal als ik dubbelzinnige grappen maak vind ze het niet leuk of wordt zelfs boos.
Nou ik het gewoon duidelijk hebben zodat we niet meer kinderachtig hoeven te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?
[..]
En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten opzij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij.
Wie weet! Leuk dat er matches zijn iig, ben benieuwd hoe het gaat aflopenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:05 schreef Biagio het volgende:
[..]
1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.
Ja, dan weet je wel direct waar je aan toe bent. Maar de kans is groot dat er dan een nee uit komt rollen. Kan je het beter op een zomerse dag plannen en het intieme wat opzoeken. Houd ik het wel bij dat ik haar graag na vandaag blijf zien + voorstel voor een dagje Giethoorn.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Ik zou dat zelf heel graag willen weten, niks erger dan denken dat je vrienden bent en dat er dan een move gemaakt wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe kan je het beste zinspelen op een date zonder het woord te laten vallen? Morgen is mijn en mijn lieftallige vrouwelijke collega laatste werkdag. En ik wil iig bewerkstelligen dat we elkaar nog langer zullen zien, nadat het werk erop zit. Dus ik heb het idee om voor te stellen om een dagje te kanoën in Giethoorn. Met na afloop of tijdens een picknick aan de waterrand ofc.
Zou zoiets voorstellen niet al genoeg duidelijk maken? Of moet je het echt voorstellen als date? De voorgaande ontmoetingen in de bios en hightea heeft ze denk ik opgevat als gewoon gezellig met een collega optrekken. Dus dat moet nu wel anders
Wie zegt dat zij hem niet ook evt stiekem) ziet zitten?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?
Hij kan beter meteen duidelijk zijn over zijn intenties om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Als ze mij niet had zien zitten zoals een andere collega dan had ze het voorstel voor een bioscoopavond al afgeslagen. Überhaupt voorstellen buiten het werk om af te spreken, wat een andere vrouwelijke collega hoe dan ook al afsloeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij hem niet ook ziet zitten?
Tja, hobby's buiten de deur zoeken. Elk middelgroot dorp heeft wel een paar verenigingen waar je lid van kunt worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen achter gekomen dat ik in de friendzone ben en dat zij iemand anders weer leuk vind. Ben dan ook niet van plan om haar terug te winnen. Maar zou liever haar vergeten en iemand anders vinden.
Ik wil dan niet haar negeren en dergelijk, zij hoeft er niet veel van te merken. Hebben jullie tips? Of is dit het verkeerde topic?
(Woon in een dorp en te jong voor datingsites.)
Maar waar wil je precies tips voor dan? Het vinden van een mogelijke liefde?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen achter gekomen dat ik in de friendzone ben en dat zij iemand anders weer leuk vind. Ben dan ook niet van plan om haar terug te winnen. Maar zou liever haar vergeten en iemand anders vinden.
Ik wil dan niet haar negeren en dergelijk, zij hoeft er niet veel van te merken. Hebben jullie tips? Of is dit het verkeerde topic?
(Woon in een dorp en te jong voor datingsites.)
Nou hoe het op 16 jarige (bijna 17) leeftijd toch een leuke vriendin te vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waar wil je precies tips voor dan? Het vinden van een mogelijke liefde?
Hoe jong ben je dan? Wat heb je allemaal al geprobeerd? En hoe was dat?
Hoe kwma je haar tegen? Dat soort dingen allemaal is wel handig om te weten.
Pfff.. Tinder? Chatsites? School / Op straat / in de kroeg / fokquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nou hoe het op 16 jarige (bijna 17) leeftijd toch een leuke vriendin te vinden.
Ik zit zelf op waterpolo, en spreek een keer per week af met een van mij vrienden. De rest van de week kijk ik Netflix,lees fok etc. Werk op zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tja, hobby's buiten de deur zoeken. Elk middelgroot dorp heeft wel een paar verenigingen waar je lid van kunt worden.
Maar dat moet je natuurlijk vooral doen omdat je het zelf leuk vindt. Kan best een flinke tijd duren voordat je iemand ontmoet.
En door met dingen bezig te zijn heb je minder tijd om aan dat vorige meisje te denken.
Tinder is niets voor 16 jarige omdat ze toch niet met je gaan afspreken. Chatsites idem dito.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. Tinder? Chatsites? School / Op straat / in de kroeg / fok
Ben ik te oud voor
Je kunt ook even geduld hebben tot je gaat studeren. Daar kom je genoeg meisjes tegen. En dan ondertussen werken aan aantrekkelijker worden (sportschool), want meisjes van die leeftijd zijn zo oppervlakkig als de pest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Tinder is niets voor 16 jarige omdat ze toch niet met je gaan afspreken. Chatsites idem dito.
School zou een optie zijn maar daar zijn ook niet echt leuke meisjes, de school is ook klein. Er is wel een iets groter school in de buurt maar ik weet niet hoe ik met die meisjes in contact kom.
Maar bedankt voor de hulp.
Ken genoeg die ik ook voor een biosje pakken heb gevraagd en die daarop al nee zeiden. Maar goed.. cadeautje en voorstel viel in goede aarde. Kan dus door verhuizen naar deeltje 3quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo had ze t sowieso afgeslagen? Met collega's waar ik niets mee wil kan ik heel goed naar de BIOS, maar ook met dgene waar ik evt wel wat mee zou willen.
Alleen t contact tijdens de avond zal anders zijn.
Bij mij op de telefoon loopt ie na 20 swipes vast.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Meer mensen last van Tinder die het niet doet? Hij blijft maar naar nieuwe mensen zoeken en kan ook geen berichten meer verzenden. Gebruik 6tin voor Windows trouwens.
Ow tuurlijk, alles kanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ken genoeg die ik ook voor een biosje pakken heb gevraagd en die daarop al nee zeiden. Maar goed.. cadeautje en voorstel viel in goede aarde. Kan dus door verhuizen naar deeltje 3
Het zou leuk zijn als het tot een date komt. Ik word een beetje moe van telkens mijn levensverhaal vertellen!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Wie weet! Leuk dat er matches zijn iig, ben benieuwd hoe het gaat aflopen
Daar schijnt een overschot aan (premium) girls te zijn dus keuze genoeg voor ze misschien?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:11 schreef Andromache het volgende:
Zijn de mannen in Utrecht echt zo weinig serieus?
Mja ik dacht dat het in mijn leeftijdscategorie wel meeviel. Misschien mijn zoekstraal wat ruimer instellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:46 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Daar schijnt een overschot aan (premium) girls te zijn dus keuze genoeg voor ze misschien?
Wat een kutwijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:30 schreef Kamina het volgende:
[..]
Bij mij op de telefoon loopt ie na 20 swipes vast.
Blijkbaar net lang genoeg om geblokt te worden door een match op dat moment, waarop ik niet direct kon reageren.Bedankt, tinderchickie.
Ik denk wel dat het verschilt per streek ja. Maar ik reageer ook niet altijd even snel op tinder. Mijn ervaring is dat veel mensen dat niet doen. En jammer dat je zoveel wantrouwen hebt tegenover mannen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het tot een date komt. Ik word een beetje moe van telkens mijn levensverhaal vertellen!
Ben nu een maand (opnieuw) aan het Tinderen. Nog geen date geregeld, ook nog geen nummers. Vind het eigenlijk wel eng en heb er weinig vertrouwen in dat er nog een leukerd komt. Dat zit me het meest tegen. Maar goed. Ik wil dat vertrouwen graag weer terugkrijgen want het is eigenlijk helemaal niet leuk om zo ontmoedigd te zijn.
Ik verwijder consequent matches die na 3 dagen nog niks teruggestuurd hebben. En het verbaast me dat de mannen uit het noorden zo veel actiever terugappen. Zijn de mannen in Utrecht echt zo weinig serieus? Na de zomer, als ik verhuisd ben, ga ik op een serieuze datingsite staan. Ik vind het nu zonde van het geld en kan er toch nog weinig tijd in steken, een gratis voorziening is wel even prima. Met een beetje inspanning en een blije houding zou het mij toch weer gewoon moeten lukken? Op straat word ik veel nagestaard, daar ligt het niet aan. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik daar niks mee doe. Ik vertrouw weinig mannen, ben bang dat hij toch te knap is voor mij om vast te houden, het is een vreemdgaander, er is iets anders mis met hem, weet ik veel, dat denk ik diep van binnen eigenlijk bij elke man. Ik zou de meeste winst behalen als ik van die gedachtes afraak. En niet meer genoegen nemen met iemand die niet goed is voor mij.
Ligt eraan, ben jij op zoek naar iemand die wel veel appt (relatie of vriendschap) dan werkt dit niet echt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:10 schreef DjRex89 het volgende:
Wat zouden jullie doen, afkappen aangezien er toch geen vonk was op de 1e date, of er toch nog moeite in steken om te kijken of er wellicht een 2e date in zit?
Zoals je merkt ben ik zelf ook niet 100% overtuigd maar het feit dat we veel gemeen hebben geeft me ook weer iets van hoop dat er misschien wel meer in zit.
Normaal ben ik daar wel van maar is zeker geen must. Alleen nu net na de 1e date is het denk ik meer dat ik bevestiging zoek of zij een 2e date ook ziet zitten. Dan is het natuurlijk fijner als iemand actief appt, maar aangezien ze voor de date ook op deze manier appte hoeft dat niks te betekenen. Beetje lastig inschatten nu hoe zij erover denkt en of het zin heeft er iets mee te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben jij op zoek naar iemand die wel veel appt (relatie of vriendschap) dan werkt dit niet echt.
Als het je verder niet uitmaakt, kan je altijd nog kijken of er iets in zit.
Kost het je teveel moeite, kan je het altijd laten varen.
Ga uit van wat jezelf wilt. Dus lijkt jou het leuk om nog eens te daten, dan gewoon dat aangeven en haar vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:22 schreef DjRex89 het volgende:
Beetje lastig inschatten nu hoe zij erover denkt en of het zin heeft er iets mee te doen.
Leuk/gezellig altijd, maar in mijn achterhoofd merk ik dat ik het ook zou willen omdat ik bang ben anders een leuke match te laten schieten(of had er dan de 1e keer gelijk een vonk over moeten slaan?)quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga uit van wat jezelf wilt. Dus lijkt jou het leuk om nog eens te daten, dan gewoon dat aangeven en haar vragen.
Dan merk je snel genoeg of zij dat wel/niet ziet zitten
Dat is geheel afhankelijk hoe jij daar zelf instaat. De ene vindt dat een vereiste, bij de ander gebeurd dat nooit en heeft het tijd nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:34 schreef DjRex89 het volgende:
of had er dan de 1e keer gelijk een vonk over moeten slaan?)
Dan had ze wss hetzelfde gevoel als jij, dat er niet gelijk een vonk oversloeg. Dan is maar net de vraag hoe belangrijk zij dat vindtquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:34 schreef DjRex89 het volgende:
had 's-avonds na de date al aangegeven dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond daar wilde ze toen nog niet te overhaast op reageren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |