Nee, waarschijnlijk verwacht ze dat jij wel de clitoris kunt vindenquote:Op zondag 29 mei 2016 02:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ja maar zou ze dan misschien bedoelen dat ik daar te lelijk voor ben?
Want alleen dat is wat ik mij afvraag.
Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:26 schreef Kamina het volgende:
Mag het wat minder ajb? Jullie spreken over een 14 jarige...
Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:05 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Fuckboy wordt vernamelijk gebruikt in memes.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=fuck%20boy
Daar staat het misschien niet duidelijk maar een fuckboy is zo'n instagram mooiboy.
Ik wou gewoon iets naar haar sturen.
Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:31 schreef Tayu het volgende:
[..]
Zo staat het letterlijk als betekenis op die pagina.
Het zijn allebei tieners.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:52 schreef Kamina het volgende:
[..]
Dat kan wel zijn, maar ik wil niet horen over seksuele handelingen met een tiener.
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er staat een negatieve omschrijving, dus ik snap niet waarom dit gelijk aan een mooiboy zou moeten zijn? Misschien loop ik kei achter en is mooiboy nu ook weer negatief, maar beter gebruik je zelf ook geen termen waarvan je niet helemaal weet wat ze betekenen.
In dit geval lijkt het me dat geen fuckboy zijn een compliment is en als ze onverwacht naar je huis komt om te zoenen je in ieder geval geen ugly afstotelijke boy bent.
Vraag haar eens hoe zij een boy laat merken dat ze hem leuk vind ofzo. Beetje speels, niet te serieus alsof je een afhankelijke boy bent die zijn eigenwaarde af laat hangen van haar goedkeuring. Succes!
Een fuckboy is een player die alleen seks wilt en geen vastigheid. Heeft niets met mooiboy zijn te maken.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.
Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).
Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken eigenlijk.
1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten opzij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij.
Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Als ik aan fuckboy denk dan denk ik aan knappe jongens die elk meisje kan krijgen en dat dan misbruiken, misschien heb ik het dan zelf verkeerd begrepen.
Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.quote:Ze zei wel een keer dat ze met iemand heel lang mee bleef praten want ze hem leuk wel vond, ze praat nu ook met mij veel. (Hint ?) Maar ben bang dat ze me meer ziet als een vriend omdat ze al die dingen aan mij verteld. Ze had mij 2 maanden geleden ook afgewezen en we hadden toen ruzie gekregen ervoor (ze zei ook dat ze snel mensen vergeeft, hint ofz?).
Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.quote:Ik had afgesproken met een ander meisje, ik had dat aan haar verteld. Toen bleef ze 3 dagen lang steeds vragen of ik iets met haar had of heb gezoend enzo dit is misschien ook wel van belang om te de situatie te schetsen.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken eigenlijk.
Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:14 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk dat je dat verkeerd begrepen hebt ja. Daarnaast lijk je vooral dit meisje te willen en als zij zich dan negatief uitlaat over de term fuckboy, dan is dat misschien niet zo handig. Of denk je dat ze zich graag wil laten gebruiken? Waarom zou je zo een meisje willen en waarom zou dat een compliment voor jou zijn?
[..]
Nee, mensen snel vergeven kan gewoon een eigenschap zijn en geen hint naar jou. Dat praten misschien wel, maar dan moet je kijken naar waar er over gesproken wordt en hoe. Praten kan inderdaad ook gewoon vriendschappelijk zijn.
Waarom wees ze je toen af, waarom kregen jullie ruzie en hoe hebben jullie het weer goed gemaakt?
[..]
Werk aan je zelfvertrouwen, dat je erop kan vertrouwen dat je leuk genoeg bent en je niet in bochten gaat lopen wringen om haar overstag te krijgen.
Kennelijk wekt het haar interesse dat er mogelijk een kaper op de kust is. Doe daar dan wat mee, beetje plagen ofzo. Want wat maakt dat uit als ze je toch afgewezen heeft?Wat zou ze er van vinden als je wel wat met die ander kreeg, al een beetje jaloers?
Of grap dat als ze je nog eens wil zoenen, ze op moet schieten voor de laatste ronde ofzo.
Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:38 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ze had thuis problemen en deed toen heel raar tegen mij. Ik wist zelf niet dat ze problemen had en zei er wat van. Toen kregen we ruzie en zei ik dat ik haar leuk vind, ze zei toen dat ze mij niet leuk vond. Uit eindelijk heb ik sorry gezegt en dat ik niet meer zo zou reageren.
En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?quote:Ik durf niet zulke grappen te maken. Meestal als ik dubbelzinnige grappen maak vind ze het niet leuk of wordt zelfs boos.
Nou ik het gewoon duidelijk hebben zodat we niet meer kinderachtig hoeven te doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Wilde je de ruzie sussen of haar opbeuren met de mededeling dat je haar leuk vond ofzo?
[..]
En je wil alleen maar leuke dingen doen, omdat je dan denkt haar alsnog te kunnen scoren?
quote:Op zondag 29 mei 2016 18:51 schreef Andromache het volgende:
Zusje even voor me laten Tinderen, levert grappige inzichten opzij pikt net andere mannen voor me uit dan ik zelf zou doen, zij zegt bij meer 'ja' waar ik 'nee' zeg. Inmiddels opgeschoond en vier nieuwe matches erbij.
Wie weet! Leuk dat er matches zijn iig, ben benieuwd hoe het gaat aflopenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:05 schreef Biagio het volgende:
[..]
1 van die 4 word je man waar jij hele leven bij zult zijn.
Ja, dan weet je wel direct waar je aan toe bent. Maar de kans is groot dat er dan een nee uit komt rollen. Kan je het beter op een zomerse dag plannen en het intieme wat opzoeken. Houd ik het wel bij dat ik haar graag na vandaag blijf zien + voorstel voor een dagje Giethoorn.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Ik zou dat zelf heel graag willen weten, niks erger dan denken dat je vrienden bent en dat er dan een move gemaakt wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe kan je het beste zinspelen op een date zonder het woord te laten vallen? Morgen is mijn en mijn lieftallige vrouwelijke collega laatste werkdag. En ik wil iig bewerkstelligen dat we elkaar nog langer zullen zien, nadat het werk erop zit. Dus ik heb het idee om voor te stellen om een dagje te kanoën in Giethoorn. Met na afloop of tijdens een picknick aan de waterrand ofc.
Zou zoiets voorstellen niet al genoeg duidelijk maken? Of moet je het echt voorstellen als date? De voorgaande ontmoetingen in de bios en hightea heeft ze denk ik opgevat als gewoon gezellig met een collega optrekken. Dus dat moet nu wel anders
Wie zegt dat zij hem niet ook evt stiekem) ziet zitten?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?
Hij kan beter meteen duidelijk zijn over zijn intenties om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Als ze mij niet had zien zitten zoals een andere collega dan had ze het voorstel voor een bioscoopavond al afgeslagen. Überhaupt voorstellen buiten het werk om af te spreken, wat een andere vrouwelijke collega hoe dan ook al afsloeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij hem niet ook ziet zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |