Behalve als je na 5 minuten al helemaal klaar bent met iemand en eigenlijk alleen maar kunt denken "LAAT ME ERUIT!!!!!"quote:Op zondag 22 mei 2016 00:30 schreef motorbloempje het volgende:
Zo'n break out room! Waar je dan een uur de tijd hebt om via puzzelen en raadsels te ontsnappen. Erg leuk als date denk ik. Als dat ergens bij jou in de buurt zit.
Poolen / midgetgolf/ bowlenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Behalve als je na 5 minuten al helemaal klaar bent met iemand en eigenlijk alleen maar kunt denken "LAAT ME ERUIT!!!!!"
Ik ga toch liever voor een date die redelijk snel afgekapt kan worden als het niks is, maar ook uitgebreid kan worden wanneer het erg leuk is.
Zo heb ik besloten om nooit meer direct ergens te gaan eten als eerste date. Langste uur van mijn leven zo ongeveer
Appen enzo was helemaal leuk, maar in werkelijkheid was het van beide kanten helemaal niks. De steak was het enige goede aan die avond
Met diezelfde meid waar je van de week al mee ging appen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Deezertje het volgende:
Woensdag een dateGeen verwachtingen. Niet mijn droomuiterlijk maar we zitten inhoudelijk wel op 1 lijn merk ik, dus wie weet vriendschappelijk ook.
Vriendschappelijk en date? Dat lijkt mij niet helemaal op 1 lijnquote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Deezertje het volgende:
Woensdag een dateGeen verwachtingen. Niet mijn droomuiterlijk maar we zitten inhoudelijk wel op 1 lijn merk ik, dus wie weet vriendschappelijk ook.
Nee hier app ik al wat langer mee. Die meid die hier 5km vandaan woont is ineens erg stil, dus daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met diezelfde meid waar je van de week al mee ging appen?
Nou ja zoals ik zeg: ze is niet waar ik normaal op zou vallen, maar qua interesses kunnen we 't goed vinden. Ook allebei lekker nuchter en houden van eerlijkheid dus dat kan ik goed waarderen. Dus daarom ga ik zonder verwachtingen: drankje doen om te kijken of we het offline ook goed kunnen vinden en misschien zodat ik er gewoon een sociaal contact bij heb en wie weet ben ik wel verrast door haar uiterlijk. Want een relatie moet innerlijk goed zijn, maar je moet er ook wel warm van worden zeg maar. Die andere meid spreekt mij meer aan.. maar gaat nu al wat stroever qua contact en die pusht ook al heel erg op een ambitieuze toekomst en wil nog 2 studies na deze volgen enzo. Deze is wat meer relaxterquote:Op zondag 22 mei 2016 20:51 schreef viceversa het volgende:
[..]
Vriendschappelijk en date? Dat lijkt mij niet helemaal op 1 lijn
Wat gaan jullie doen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee hier app ik al wat langer mee. Die meid die hier 5km vandaan woont is ineens erg stil, dus daar verwacht ik niet veel van eerlijk gezegd.
Gewoon een drankje. Ze kan alleen 's avonds en wil begrijpelijk niet thuis afspreken eerste keer bij mij of haar dus dan maar de stad in.quote:
Wel voor haar betalen hèquote:Op zondag 22 mei 2016 20:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon een drankje. Ze kan alleen 's avonds en wil begrijpelijk niet thuis afspreken eerste keer bij mij of haar dus dan maar de stad in.
Als het karakter en de uitstraling klopt, dan wordt haar uiterlijk vanzelf een stuk leukerquote:Op zondag 22 mei 2016 20:55 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nou ja zoals ik zeg: ze is niet waar ik normaal op zou vallen, maar qua interesses kunnen we 't goed vinden. Ook allebei lekker nuchter en houden van eerlijkheid dus dat kan ik goed waarderen. Dus daarom ga ik zonder verwachtingen: drankje doen om te kijken of we het offline ook goed kunnen vinden en misschien zodat ik er gewoon een sociaal contact bij heb en wie weet ben ik wel verrast door haar uiterlijk. Want een relatie moet innerlijk goed zijn, maar je moet er ook wel warm van worden zeg maar. Die andere meid spreekt mij meer aan.. maar gaat nu al wat stroever qua contact en die pusht ook al heel erg op een ambitieuze toekomst en wil nog 2 studies na deze volgen enzo. Deze is wat meer relaxter
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldquote:
Klopt, in perspectief zien enzoquote:Op zondag 22 mei 2016 21:00 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Als het karakter en de uitstraling klopt, dan wordt haar uiterlijk vanzelf een stuk leuker
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
Maar de ene blonde studente is de andere niet... je moet eens niet alles in hokjes proberen te zetten.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt, in perspectief zien enzoIk ga denk ik ook nooit meer een standaard blonde studente krijgen gok ik zo... en weet niet of ik dat ook wil. Die zijn vaak wat socialer en val ik al buiten de boot of heb ik het idee te moeten compenseren,. En ze is zeker niet lelijk hoor, maar niet het type waar ik normaal op zou vallen, beetje alternatief zoals jou maar wel heel eerlijk en iedereen met zelfde respect behandelen enzo.
Nee klopt, maar als je ziet waar dat soort meiden normaal mee eindigen moet ik accepteren dat ik dat nooit zal worden (of juist blij zijn).quote:Op zondag 22 mei 2016 21:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
[..]
Maar de ene blonde studente is de andere niet... je moet eens niet alles in hokjes proberen te zetten.
En ik weet dat dit tevergeefs is.
Godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
Ze heeft geen FBquote:Op zondag 22 mei 2016 21:32 schreef DoubleDip het volgende:
Ik ben benieuwd, of dit doorgaat tot deel 3 of niet. Ik zou alleen zeggen: overdenk niet te veel en wees geen krent (en stalk haar niet op FB), dan komt het wellicht goed.
Ik zie geen vraagteken?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godverdomme![]()
Zelfs die vraag interpreteer je verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |