Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Tja als je t echt heel duidelijk wilt maken, dan zal je t echt moeten aangeven.
Zelf zou ik t niet doen en tijdens de date dan wat meer t fysieke opzoeken en de gesprekken wat sturen ofzo.
Ik zou dat zelf heel graag willen weten, niks erger dan denken dat je vrienden bent en dat er dan een move gemaakt wordt.quote:Op maandag 30 mei 2016 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe kan je het beste zinspelen op een date zonder het woord te laten vallen? Morgen is mijn en mijn lieftallige vrouwelijke collega laatste werkdag. En ik wil iig bewerkstelligen dat we elkaar nog langer zullen zien, nadat het werk erop zit. Dus ik heb het idee om voor te stellen om een dagje te kanoën in Giethoorn. Met na afloop of tijdens een picknick aan de waterrand ofc.
Zou zoiets voorstellen niet al genoeg duidelijk maken? Of moet je het echt voorstellen als date? De voorgaande ontmoetingen in de bios en hightea heeft ze denk ik opgevat als gewoon gezellig met een collega optrekken. Dus dat moet nu wel anders
Wie zegt dat zij hem niet ook evt stiekem) ziet zitten?quote:Op maandag 30 mei 2016 20:03 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zou jij daar als vrouw zijnde op een van jouw kant vriendschappelijke date met een gewone vriend op zitten te wachten?
Hij kan beter meteen duidelijk zijn over zijn intenties om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Als ze mij niet had zien zitten zoals een andere collega dan had ze het voorstel voor een bioscoopavond al afgeslagen. Überhaupt voorstellen buiten het werk om af te spreken, wat een andere vrouwelijke collega hoe dan ook al afsloeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 21:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie zegt dat zij hem niet ook ziet zitten?
Tja, hobby's buiten de deur zoeken. Elk middelgroot dorp heeft wel een paar verenigingen waar je lid van kunt worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen achter gekomen dat ik in de friendzone ben en dat zij iemand anders weer leuk vind. Ben dan ook niet van plan om haar terug te winnen. Maar zou liever haar vergeten en iemand anders vinden.
Ik wil dan niet haar negeren en dergelijk, zij hoeft er niet veel van te merken. Hebben jullie tips? Of is dit het verkeerde topic?
(Woon in een dorp en te jong voor datingsites.)
Maar waar wil je precies tips voor dan? Het vinden van een mogelijke liefde?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:40 schreef 6star6lord6 het volgende:
Ik ben de laatste paar dagen achter gekomen dat ik in de friendzone ben en dat zij iemand anders weer leuk vind. Ben dan ook niet van plan om haar terug te winnen. Maar zou liever haar vergeten en iemand anders vinden.
Ik wil dan niet haar negeren en dergelijk, zij hoeft er niet veel van te merken. Hebben jullie tips? Of is dit het verkeerde topic?
(Woon in een dorp en te jong voor datingsites.)
Nou hoe het op 16 jarige (bijna 17) leeftijd toch een leuke vriendin te vinden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar waar wil je precies tips voor dan? Het vinden van een mogelijke liefde?
Hoe jong ben je dan? Wat heb je allemaal al geprobeerd? En hoe was dat?
Hoe kwma je haar tegen? Dat soort dingen allemaal is wel handig om te weten.
Pfff.. Tinder? Chatsites? School / Op straat / in de kroeg / fokquote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:31 schreef 6star6lord6 het volgende:
Nou hoe het op 16 jarige (bijna 17) leeftijd toch een leuke vriendin te vinden.
Ik zit zelf op waterpolo, en spreek een keer per week af met een van mij vrienden. De rest van de week kijk ik Netflix,lees fok etc. Werk op zaterdag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:00 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Tja, hobby's buiten de deur zoeken. Elk middelgroot dorp heeft wel een paar verenigingen waar je lid van kunt worden.
Maar dat moet je natuurlijk vooral doen omdat je het zelf leuk vindt. Kan best een flinke tijd duren voordat je iemand ontmoet.
En door met dingen bezig te zijn heb je minder tijd om aan dat vorige meisje te denken.
Tinder is niets voor 16 jarige omdat ze toch niet met je gaan afspreken. Chatsites idem dito.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pfff.. Tinder? Chatsites? School / Op straat / in de kroeg / fok
Ben ik te oud voor
Je kunt ook even geduld hebben tot je gaat studeren. Daar kom je genoeg meisjes tegen. En dan ondertussen werken aan aantrekkelijker worden (sportschool), want meisjes van die leeftijd zijn zo oppervlakkig als de pest.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Tinder is niets voor 16 jarige omdat ze toch niet met je gaan afspreken. Chatsites idem dito.
School zou een optie zijn maar daar zijn ook niet echt leuke meisjes, de school is ook klein. Er is wel een iets groter school in de buurt maar ik weet niet hoe ik met die meisjes in contact kom.
Maar bedankt voor de hulp.
Ken genoeg die ik ook voor een biosje pakken heb gevraagd en die daarop al nee zeiden. Maar goed.. cadeautje en voorstel viel in goede aarde. Kan dus door verhuizen naar deeltje 3quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef Cue_ het volgende:
Hoezo had ze t sowieso afgeslagen? Met collega's waar ik niets mee wil kan ik heel goed naar de BIOS, maar ook met dgene waar ik evt wel wat mee zou willen.
Alleen t contact tijdens de avond zal anders zijn.
Bij mij op de telefoon loopt ie na 20 swipes vast.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:58 schreef Gary_Oak het volgende:
Meer mensen last van Tinder die het niet doet? Hij blijft maar naar nieuwe mensen zoeken en kan ook geen berichten meer verzenden. Gebruik 6tin voor Windows trouwens.
Ow tuurlijk, alles kanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ken genoeg die ik ook voor een biosje pakken heb gevraagd en die daarop al nee zeiden. Maar goed.. cadeautje en voorstel viel in goede aarde. Kan dus door verhuizen naar deeltje 3
Het zou leuk zijn als het tot een date komt. Ik word een beetje moe van telkens mijn levensverhaal vertellen!quote:Op maandag 30 mei 2016 15:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
[..]
Wie weet! Leuk dat er matches zijn iig, ben benieuwd hoe het gaat aflopen
Daar schijnt een overschot aan (premium) girls te zijn dus keuze genoeg voor ze misschien?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:11 schreef Andromache het volgende:
Zijn de mannen in Utrecht echt zo weinig serieus?
Mja ik dacht dat het in mijn leeftijdscategorie wel meeviel. Misschien mijn zoekstraal wat ruimer instellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:46 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Daar schijnt een overschot aan (premium) girls te zijn dus keuze genoeg voor ze misschien?
Wat een kutwijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:30 schreef Kamina het volgende:
[..]
Bij mij op de telefoon loopt ie na 20 swipes vast.
Blijkbaar net lang genoeg om geblokt te worden door een match op dat moment, waarop ik niet direct kon reageren.Bedankt, tinderchickie.
Ik denk wel dat het verschilt per streek ja. Maar ik reageer ook niet altijd even snel op tinder. Mijn ervaring is dat veel mensen dat niet doen. En jammer dat je zoveel wantrouwen hebt tegenover mannen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:11 schreef Andromache het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het tot een date komt. Ik word een beetje moe van telkens mijn levensverhaal vertellen!
Ben nu een maand (opnieuw) aan het Tinderen. Nog geen date geregeld, ook nog geen nummers. Vind het eigenlijk wel eng en heb er weinig vertrouwen in dat er nog een leukerd komt. Dat zit me het meest tegen. Maar goed. Ik wil dat vertrouwen graag weer terugkrijgen want het is eigenlijk helemaal niet leuk om zo ontmoedigd te zijn.
Ik verwijder consequent matches die na 3 dagen nog niks teruggestuurd hebben. En het verbaast me dat de mannen uit het noorden zo veel actiever terugappen. Zijn de mannen in Utrecht echt zo weinig serieus? Na de zomer, als ik verhuisd ben, ga ik op een serieuze datingsite staan. Ik vind het nu zonde van het geld en kan er toch nog weinig tijd in steken, een gratis voorziening is wel even prima. Met een beetje inspanning en een blije houding zou het mij toch weer gewoon moeten lukken? Op straat word ik veel nagestaard, daar ligt het niet aan. Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik daar niks mee doe. Ik vertrouw weinig mannen, ben bang dat hij toch te knap is voor mij om vast te houden, het is een vreemdgaander, er is iets anders mis met hem, weet ik veel, dat denk ik diep van binnen eigenlijk bij elke man. Ik zou de meeste winst behalen als ik van die gedachtes afraak. En niet meer genoegen nemen met iemand die niet goed is voor mij.
Ligt eraan, ben jij op zoek naar iemand die wel veel appt (relatie of vriendschap) dan werkt dit niet echt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:10 schreef DjRex89 het volgende:
Wat zouden jullie doen, afkappen aangezien er toch geen vonk was op de 1e date, of er toch nog moeite in steken om te kijken of er wellicht een 2e date in zit?
Zoals je merkt ben ik zelf ook niet 100% overtuigd maar het feit dat we veel gemeen hebben geeft me ook weer iets van hoop dat er misschien wel meer in zit.
Normaal ben ik daar wel van maar is zeker geen must. Alleen nu net na de 1e date is het denk ik meer dat ik bevestiging zoek of zij een 2e date ook ziet zitten. Dan is het natuurlijk fijner als iemand actief appt, maar aangezien ze voor de date ook op deze manier appte hoeft dat niks te betekenen. Beetje lastig inschatten nu hoe zij erover denkt en of het zin heeft er iets mee te doen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben jij op zoek naar iemand die wel veel appt (relatie of vriendschap) dan werkt dit niet echt.
Als het je verder niet uitmaakt, kan je altijd nog kijken of er iets in zit.
Kost het je teveel moeite, kan je het altijd laten varen.
Ga uit van wat jezelf wilt. Dus lijkt jou het leuk om nog eens te daten, dan gewoon dat aangeven en haar vragen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:22 schreef DjRex89 het volgende:
Beetje lastig inschatten nu hoe zij erover denkt en of het zin heeft er iets mee te doen.
Leuk/gezellig altijd, maar in mijn achterhoofd merk ik dat ik het ook zou willen omdat ik bang ben anders een leuke match te laten schieten(of had er dan de 1e keer gelijk een vonk over moeten slaan?)quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ga uit van wat jezelf wilt. Dus lijkt jou het leuk om nog eens te daten, dan gewoon dat aangeven en haar vragen.
Dan merk je snel genoeg of zij dat wel/niet ziet zitten
Dat is geheel afhankelijk hoe jij daar zelf instaat. De ene vindt dat een vereiste, bij de ander gebeurd dat nooit en heeft het tijd nodig.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:34 schreef DjRex89 het volgende:
of had er dan de 1e keer gelijk een vonk over moeten slaan?)
Dan had ze wss hetzelfde gevoel als jij, dat er niet gelijk een vonk oversloeg. Dan is maar net de vraag hoe belangrijk zij dat vindtquote:Op woensdag 1 juni 2016 08:34 schreef DjRex89 het volgende:
had 's-avonds na de date al aangegeven dat ik het wel voor herhaling vatbaar vond daar wilde ze toen nog niet te overhaast op reageren..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |