abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2016 @ 00:39:55 #101
78092 gebakken-koekje
Soms best schattig
pi_162424939
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 00:22 schreef wenfer2 het volgende:

[..]

Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken? ;)
Ik nodigde hem uit om iets te gaan drinken ;)
En ja was zeker leuk :)
pi_162428380
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2016 22:42 schreef Bananenpap het volgende:

- Je betaalt haar drinken
- Maak geen opmerkingen over haar uiterlijk.

Succes Deez
Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
pi_162428465
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:11 schreef syndroom het volgende:

[..]

Waarom? Ik dacht dat steeds meer dames hun drankjes zelf willen betalen. Waarom zou je geen opmerkingen mogen maken over haar uiterlijk?
Omdat niet iedereen een krent is en omdat sommige autisten zoals jij en Deez nog niet helemaal begrijpen hoe je met mensen omgaat.
pi_162428600
quote:

[..]

Your smile is your logo.
Your personality is your businesscard.
How you make others feel is your trademark.

Wat denk je zelf wat voor 'trademark' jullie afgeven als jullie met autistische eerlijkheid en vol behoeftigheid opmerkingen gaan maken over het uiterlijk van jullie date? :')
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162428745
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:23 schreef Koral het volgende:

[..]

Your smile is your logo.
Your personality is your businesscard.
How you make others feel is your trademark.

Wat denk je zelf wat voor 'trademark' jullie afgeven als jullie met autistische eerlijkheid en vol behoeftigheid opmerkingen gaan maken over het uiterlijk van jullie date? :')
We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.
  maandag 23 mei 2016 @ 10:32:07 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162428761
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef syndroom het volgende:
Natuurlijk zijn er grenzen
De vraag is of die grenzen qua sociaal (gewenst) contact wel bij iedereen goed genoeg aanwezig is...
pi_162428783
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
pi_162428806
Maakt deze jurk me dik schat?

Syndroom: Ja, ik zie al je rollen zitten.
pi_162428830
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:33 schreef syndroom het volgende:
Speel je dan niet toneel? Wat voor doel heeft die date dan als je niet eerlijk durft te zijn.
Nee. En het doel van een date is elkaar te leren kennen, niet elkaar te bekritiseren om hoe je uitziet. Dan ga je toch niet op date?

Je hebt er geen kaas van gegeten, en dat weet je. Stel dan ook geen rare vragen.
pi_162428885
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:31 schreef syndroom het volgende:

[..]

We zijn tenminste wel eerlijk, begrijp niet wat daar zo slecht aan is. Natuurlijk zijn er grenzen maar ik denk dat je met liegen ook niet verder komt. Dan is er weinig vertrouwen meer over.
Beste Syndroom, probeer dit (ivm je 'trademark') eens te onthouden?
"Het gaat er niet om wie eerlijk is in je gezicht, maar eerlijk is achter je rug om."

En trouwens vanwaar die behoefte naar eerlijkheid? Als je echt eerlijk bent, ben je het ook naar jezelf. Dan zou je enig vertrouwen moeten hebben, en al je angsten en beschermingsmechanismen moeten kunnen loslaten ^O^

Andere valkuil (qua persoonlijkheid): je focust te veel op resultaat. Dan zul je nooit veranderen. Als je focust op verandering zul je resultaat zien.
pi_162428888
quote:
Misschien moet je het inderdaad zien als toneel. Soms is sociale wenselijkheid meer waard dan de waarheid.
pi_162428908
Wat zou je voor samen een paar drankjes doen kwijt zijn? 15 euro ofzo?
Wat voor een krent (man of vrouw) denkt er dan 50/50 gaan. Dan ben je echt erg hoor. :')
pi_162429005
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:40 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Wat zou je voor samen een paar drankjes doen kwijt zijn? 15 euro ofzo?
Wat voor een krent (man of vrouw) denkt er dan 50/50 gaan. Dan ben je echt erg hoor. :')
Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
pi_162429030
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:45 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor sommige singles is 15 euro toch 3 dagen eten, dus beter niet te veel dates die zo denken dan..
Voor jou niet met je 12k
  maandag 23 mei 2016 @ 10:47:51 #115
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162429036
quote:
De eerste date is aftasten, en dan hoef je niet iemand gelijk (mogelijk) te beledigen.
Houdt het gewoon luchtig en gezellig. Is voor beide partijen leuker :)
  maandag 23 mei 2016 @ 10:49:20 #116
123170 alors
zlata1234
pi_162429066
quote:

[..]

Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.
know'm sayin?
word? word.
pi_162429076
Volgens mij gaan we weer redelijk off topic trouwens :') sorry mods :@
pi_162429085
quote:

[..]

15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.
pi_162429134
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:50 schreef viceversa het volgende:

[..]

15 euro is echt niks, sorry. Misschien moet je maar niet aan het daten beginnen.
Echt hè. En als we ook nog in het tastbare en ontastbare gaan denken, geef je dus eigenlijk ¤7,50 uit aan iemand anders.

Oh nou boe fucking hey!
pi_162429165
quote:

[..]

Omdat jullie het verschil niet weten tussen een opmerking en een compliment. 'Waarom zitten er scheuren in je broek?' of 'Is het niet te koud voor zo'n rokje' zijn gewoon geen gepaste opmerkingen. Zeker als Deezer al aangeeft niet echt gecharmeerd te zijn van het uiterlijk van zijn date kan hij beter maar gewoon z'n mond houden.

quote:

[..]

Als je op jezelf zou wonen, maar dat doe je niet.
pi_162429172
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:53 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Echt hè. En als we ook nog in het tastbare en ontastbare gaan denken, geef je dus eigenlijk ¤7,50 uit aan iemand anders.

Oh nou boe fucking hey!
Tja ik heb moeite met delen.. dus mocht ik ooit die ene persoon tegenkomen zal t wel meevallen, maar voor nu is iedere date afwegen of er een vervolg komt dus of het de moeite is.
pi_162429189
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:49 schreef alors het volgende:

[..]

Wat denk je dat een relatie kost? Naar elkaar toe reizen, dagjes weg, dingen doen, etentjes. Begin er maar niet aan.
Echt he. Wij zijn dit jaar al naar Londen geweest, paar keer bioscoopje gepakt en een paar keer uit eten geweest. Is alles bij elkaar een hoop geld ook al betaal je om de beurt iets.
pi_162429194
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:34 schreef viceversa het volgende:
Maakt deze jurk me dik schat?

Syndroom: Ja, ik zie al je rollen zitten.
Op die klote vraag kun je toch geen goed antwoord geven. Ben je eerlijk dan ben je een botte hork, zeg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.
  maandag 23 mei 2016 @ 10:57:25 #124
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162429221
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:55 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Tja ik heb moeite met delen.. dus mocht ik ooit die ene persoon tegenkomen zal t wel meevallen, maar voor nu is iedere date afwegen of er een vervolg komt dus of het de moeite is.
Dan moet je gewoon alles splitsen, weet ze vanaf dag 1 wat ze wel / niet aan je heeft. En heb jij al het gedoe niet. Mocht je twijfelen of zij dat wel wil, geef je dat aan vooraf aan de date

Problem solved.
(kans op afzeggen van de date is dan aanwezig, maarja, hoef je in eider geval niet te betalen)
  maandag 23 mei 2016 @ 10:58:22 #125
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162429236
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Jaeger85 het volgende:
eg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.
Dat is beter dan wanneer je iets negatiefs zegt. Aangezien dat jaren en jaren blijft zitten in haar hoofd. Terwijl twijfel ook nog de goede kant kan zijn.
pi_162429247
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Op die klote vraag kun je toch geen goed antwoord geven. Ben je eerlijk dan ben je een botte hork, zeg je dat het niet zo is dan gelooft ze je niet.
Je hebt jurkjes die je beter staan.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162429276
Achja een thee van 2,50 en een vi fit pakje (bij andere date) hadden ze voor mij betaald. Ging gewoon vanzelf.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_162429317
Ik haal altijd zonder moeite een pint ofzo voor vrienden in de kroeg. Degene die er als eerste is haalt de pints. Soms ben je er 3 keer achter elkaar als eerste. De volgende keer ben je er weer later. Ik heb géén idee of het inmiddels 'eerlijk verdeeld is'. Je kunt je maar druk maken om die paar euro zeg.
Ja doei.
pi_162429324
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is beter dan wanneer je iets negatiefs zegt. Aangezien dat jaren en jaren blijft zitten in haar hoofd. Terwijl twijfel ook nog de goede kant kan zijn.
Ik bevestig ik, overdrijf het vervolgens en zeg het met een grote glimlach zodat ze weet dat ik haar aan het plagen ben. Dat werkt meestal wel effectief tegen dit soort rotvragen. Maar kan me voorstellen dat het voor iemand met autisme lastig is om het op die wijze aan te pakken...
pi_162429340
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Je hebt jurkjes die je beter staan.
'Dus je vindt dat deze me dik maakt ?!? :( ''
pi_162429373
quote:

[..]

Investeer gewoon geld in een gezellige avond met een ander persoon, vervolg of niet. Jezus.
pi_162429399
quote:

[..]

Als je krenterig gaat doen ben je in ieder geval verzekerd dat er geen vervolg komt, dat verzeker ik je. Vallen over een paar euro is zo'n enorme afknapper.
pi_162429411
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:02 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

'Dus je vindt dat deze me dik maakt ?!? :( ''
Nee lief, je bent niet dik en je hebt jurkjes die jouw figuur gewoon veel beter benadrukken dan deze.
pi_162429417
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:05 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Als je krenterig gaat doen ben je in ieder geval verzekerd dat er geen vervolg komt, dat verzeker ik je. Vallen over een paar euro is zo'n enorme afknapper.
Iemand die niet kan delen moet zich afvragen of die überhaupt wel een relatie wilt, want juist daarin deel je van alles...
pi_162429439
quote:

[..]

Dat pik ik al niet eens van gewone vrienden. Dat is echt snel afgelopen als iemand gaat lopen miespelen bij de rekening en op de cent nauwkeurig gaat neerleggen wat hij/zij heeft gegeten en gedronken, die neem ik dan niet meer mee _O-. Als iedereen gewoon normaal gegeten en gedronken heeft (en dus geen 6 whisky tegenover 2 bier ofzo) dan gaat het totaalbedrag gewoon door de hoeveelheid aanwezigen.
Ja doei.
pi_162429467
quote:

[..]

Ben toch benieuwd als je ook zo denkt als je drie eerste dates per week hebt. Sommige mensen daten wel heel vaak dus kost dan elke keer veel geld voor blijkbaar niet het gewenste resultaat.
pi_162429477
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:06 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Iemand die niet kan delen moet zich afvragen of die überhaupt wel een relatie wilt, want juist daarin deel je van alles...
Ik heb het altijd een beetje andersom. Wil me geen profiteur voelen :@ Dus liever splitten.

Maar 15 euro op een eerste date, nah. Daar doet toch niemand moeilijk om.
pi_162429478
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:49 schreef alors het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 10:56 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Echt he. Wij zijn dit jaar al naar Londen geweest, paar keer bioscoopje gepakt en een paar keer uit eten geweest. Is alles bij elkaar een hoop geld ook al betaal je om de beurt iets.
Dat maakt het ook zo moeilijk, gaan daten met weinig geld of afwachten totdat je een betere baan hebt waardoor je comfortabel geld uit kan geven zonder op elke cent te hoeven letten.

Daten, een relatie opbouwen kost gewoon best veel geld. Maar wat moet je anders? Met thuiszitten en klagen kom je ook niet verder.
pi_162429502
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:08 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd als je ook zo denkt als je drie eerste dates per week hebt. Sommige mensen daten wel heel vaak dus kost dan elke keer veel geld voor blijkbaar niet het gewenste resultaat.
Of je doet gewoon geen dingen die je niet kan betalen. Daarmee bedoel ik in dit geval dus 3X per week op eerste date gaan.

Jij kan het overigens makkelijk betalen. :')
pi_162429503
quote:

[..]

Je betaalt niet voor het resultaat, maar voor een avondje gezelschap.
pi_162429551
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Dat maakt het ook zo moeilijk, gaan daten met weinig geld of afwachten totdat je een betere baan hebt waardoor je comfortabel geld uit kan geven zonder op elke cent te hoeven letten.

Daten, een relatie opbouwen kost gewoon best veel geld. Maar wat moet je anders? Met thuiszitten en klagen kom je ook niet verder.
Dan ga je toch gewoon goedkope dates doen? Gewoon iets buiten doen ofzo?
pi_162429614
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:09 schreef syndroom het volgende:

[..]

[..]

Toch is dat laatste wat je al tijden aan het doen bent..
pi_162429636
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon goedkope dates doen? Gewoon iets buiten doen ofzo?
Toch ben je geld kwijt aan allerlei kleine dingetjes, in totaal ben je op een date best veel geld kwijt. In mijn specifieke geval zeker omdat ik nog met de bus het dorp uit moet.

Bovenal denk ik dat dames zich daar ook niet echt prettig bij voelen om te daten met een man die krap bij kas zit en ook nog loopt te zeiken over een paar tientjes. Toch kan ik het wel begrijpen, voor mensen met weinig geld kun je daar wel inderdaad een paar dagen van eten.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:16:11 #144
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162429637
quote:
als je drie eerste dates per week hebt.
"Als" idd, dan kies je gewoon wat goedkopere dates uit.
En als je dat niet kan betalen, dan minder daten.

DAarbij geldt dit niet voor jou, want je date maar 1x in het halfjaar, dus geen zin om het hierover te hebben.
pi_162429690
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dat pik ik al niet eens van gewone vrienden. Dat is echt snel afgelopen als iemand gaat lopen miespelen bij de rekening en op de cent nauwkeurig gaat neerleggen wat hij/zij heeft gegeten en gedronken, die neem ik dan niet meer mee _O-. Als iedereen gewoon normaal gegeten en gedronken heeft (en dus geen 6 whisky tegenover 2 bier ofzo) dan gaat het totaalbedrag gewoon door de hoeveelheid aanwezigen.
Ik heb ook een aantal vrienden die wat krenteriger zijn vanwege een dure studie en het ontbreken van een bijbaantje. Prima, maar daar geef ik dan ook geen rondje aan.
  maandag 23 mei 2016 @ 11:20:46 #146
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162429745
Deezertje en syndroom, neem nu toch een keer een besluit en accepteer de consequenties, in plaats van dit eeuwige gemekker en verzanden in mitsen en maren, continu.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162429751
quote:

[..]

Je kan ook gewoon daten zonder een resultaat te verwachten.

Maarja, dat is je ASS.
pi_162429766
quote:

[..]

Maar dat is het verschil tussen jou en ik. Ik heb een bijbaan zodat ik mij die 15 euro kan permitteren. Maar goed, wat jij stelt is weer heel krom en hypothetisch, want jij hebt geen drie dates per week en moet eigenlijk al blij zijn dat je na een lange tijd weer kunt daten of überhaupt menselijk contact hebt. Wat zit je nou bij voorhand al te zeiken over die paar centen man....
pi_162429820
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Toch ben je geld kwijt aan allerlei kleine dingetjes, in totaal ben je op een date best veel geld kwijt. In mijn specifieke geval zeker omdat ik nog met de bus het dorp uit moet.

Bovenal denk ik dat dames zich daar ook niet echt prettig bij voelen om te daten met een man die krap bij kas zit en ook nog loopt te zeiken over een paar tientjes. Toch kan ik het wel begrijpen, voor mensen met weinig geld kun je daar wel inderdaad een paar dagen van eten.
Jij postte laatst dat het amper een halfuur fietsen voor je is naar de stad, dus ik heb niet echt meer begrip voor je argument dat de bus zo duur is. Kan me niet voorstellen dat een date per se tientjes hoeft te kosten, als je een beetje creatief bent.
pi_162429945
Er zijn mensen die naar de andere kant van het land reizen voor een date. Plaats het even in perspectief joh.
pi_162429970
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 11:29 schreef viceversa het volgende:
Er zijn mensen die naar de andere kant van het land reizen voor een date. Plaats het even in perspectief joh.
Om daar nog iets aan toe te voegen: Als je een date waarbij je 15 euro kwijt bent ziet als een dure investering denk ik dat je beter maar gewoon thuis kan blijven wonen en nooit meer naar buiten komt. :')
  maandag 23 mei 2016 @ 11:36:10 #152
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162430121
Zitten we nu nog steeds te discussiëren over dat armetierige Scrooge-gedrag?
Open vooral een topic over 'wie betaalt de date?', maar hier leidt het verder alleen maar af van waar het daadwerkelijk om gaat.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162430128
-Klaar dus -

[ Bericht 90% gewijzigd door Copycat op 23-05-2016 11:36:52 ]
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:16:41 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162434672
Daar was ik weer.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_162469568
Hoe date je best als je toe wilt werken naar een fwb scenario? Ik vrees dat ze op zoek is naar iets serieus.

[ Bericht 24% gewijzigd door Belgosome op 24-05-2016 19:16:34 ]
  dinsdag 24 mei 2016 @ 19:22:14 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162469957
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 19:09 schreef Belgosome het volgende:
Hoe date je best als je toe wilt werken naar een fwb scenario? Ik vrees dat ze op zoek is naar iets serieus.
Duidelijk zijn dat je niet op zoek bent naar een relatie.
En af en toe het seksonderwerp laten doorschijnen :+
pi_162493495
Spann0nd! Vanavond dus een date, wel redelijk laat. Daardoor wordt het een korte date of juist een lange want tussen de een-na-laatste en laatste bus zit bijna 1,5 uur verschil. Dus of snel afkappen voor die tijd om geen 1,5 uur op een station staan wachten of het kost juist geen moeite om de tijd vol te lullen (zoals eerder al gelukt met een andere date) :D Ben benieuwd!
pi_162493644
Stop potdomme eens met dat gezever over 'snel weg kunnen', dat is een instelling die zéér onaantrekkelijk is en die mensen echt wel doorhebben. Succes vanavond.
Ja doei.
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:56:03 #159
430335 Willoow
Ik haat jullie
pi_162493805
Denk niet dat je van een forum sociaal wordt.
Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
pi_162493836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:47 schreef motorbloempje het volgende:
Stop potdomme eens met dat gezever over 'snel weg kunnen', dat is een instelling die zéér onaantrekkelijk is en die mensen echt wel doorhebben. Succes vanavond.
Ja oi, anderhalf uur extra kunnen ook wel 2 extra drankjes pp zijn he! Weet je wat dat kost?!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162493851
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Spann0nd! Vanavond dus een date, wel redelijk laat. Daardoor wordt het een korte date of juist een lange want tussen de een-na-laatste en laatste bus zit bijna 1,5 uur verschil. Dus of snel afkappen voor die tijd om geen 1,5 uur op een station staan wachten of het kost juist geen moeite om de tijd vol te lullen (zoals eerder al gelukt met een andere date) :D Ben benieuwd!
Succes! ^O^ _O_
  woensdag 25 mei 2016 @ 17:58:17 #162
416020 K44S
The bearded man
pi_162493862
quote:
Ik hoop dat hij sex heeft.
Eindelijk van zn eeuwige gezanik af.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_162493897
Je kan veel over Deez zeggen maar hij heeft het toch weer mooi geflikt. Daar kunnen wij nog van leren als het om online versieren gaat.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:01:41 #164
416020 K44S
The bearded man
pi_162493927
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:00 schreef syndroom het volgende:
Je kan veel over Deez zeggen maar hij heeft het toch weer mooi geflikt. Daar kunnen wij nog van leren als het om online versieren gaat.
:').

Je bedoelt JIJ kan hier wat van leren JIJ.
pi_162493943
Ja, ik wilde dat ik de skills van Deezertje had. Ik ben zó jaloers.
Ja doei.
  Official ESF Kreviewer woensdag 25 mei 2016 @ 18:05:18 #166
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_162493999
quote:
WoW wacht op niemand.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:08:23 #167
335650 Flylib
Obdewl'l X
pi_162494043
quote:
'Weer' mooi. Hmmmja :')

Maar veel plezier hoor Deezer.
diseased rhinoceros pizzle
pi_162494087
quote:
:') Nou echt wel zeg.
pi_162494126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 17:38 schreef Deezertje het volgende:
Anderhalf uur is ruim genoeg tijd om een vieze vinger te halen, succes
pi_162494209
quote:
Eh, wij?

Succes Deezertje. Probeer het luchtig en gezellig te houden.
pi_162494259
quote:
"wij" :')
pi_162494464
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:22 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

"wij" :')
_O-
pi_162494636
Met 'wij' bedoel ik mede maagden of anderen die seksueel gefrustreerd thuiszitten, zoals Berk, Dima, Charleville, CRW, en ikzelf natuurlijk.
pi_162494723
Is het normaal om steeds te beginnen met een bericht sturen? Ik stuur bijna altijd eerst een bericht naar haar maar dan gaat ze zelf ook weer steeds een gesprek beginnen. Maar ze begint zelf nooit met een gesprek....
pi_162494852
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Is het normaal om steeds te beginnen met een bericht sturen? Ik stuur bijna altijd eerst een bericht naar haar maar dan gaat ze zelf ook weer steeds een gesprek beginnen. Maar ze begint zelf nooit met een gesprek....
Sommige mensen leven niet zo op hun telefoon. Ik denk er zelf ook nooit aan eigenlijk om mensen zelf een berichtje te sturen. Als mensen mij wat sturen reageer ik meestal wel (op den duur), maar ook dat gaat na een tijdje vervelen. Spreek liever af voor een biertje.
Ja doei.
pi_162494894
quote:
17s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Sommige mensen leven niet zo op hun telefoon. Ik denk er zelf ook nooit aan eigenlijk om mensen zelf een berichtje te sturen. Als mensen mij wat sturen reageer ik meestal wel (op den duur), maar ook dat gaat na een tijdje vervelen. Spreek liever af voor een biertje.
Ik zit bij haar in de klas, op school zit ze wel veel op haar mobiel.

Ze reageert meestal ook binnen een minuut.
pi_162494919
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik zit bij haar in de klas, op school zit ze wel veel op haar mobiel.
Ja, maar da's anders dan berichtjes sturen. Ik lees veel FOK! en reddit op m'n mobiel als ik niet achter de pc zit. Maar echt actief gesprekken voeren met mensen doe ik zelden.
Ja doei.
pi_162495061
quote:
17s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:50 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, maar da's anders dan berichtjes sturen. Ik lees veel FOK! en reddit op m'n mobiel als ik niet achter de pc zit. Maar echt actief gesprekken voeren met mensen doe ik zelden.
Zou ik dan eerst maar afwachten totdat zij een bericht naar mij gaat sturen. Zo kan ik ook erachterkomen of ze wel behoefte heeft aan een gesprek aan mij.
  woensdag 25 mei 2016 @ 18:57:40 #179
416020 K44S
The bearded man
pi_162495114
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:43 schreef 6star6lord6 het volgende:
Je kan ook afwachten tot ZIJ wat stuurt.
pi_162495209
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Je kan ook afwachten tot ZIJ wat stuurt.
Ja dat vroeg ik in mijn vorige post.
  woensdag 25 mei 2016 @ 19:04:39 #181
416020 K44S
The bearded man
pi_162495280
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:01 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja dat vroeg ik in mijn vorige post.
Dan heb je je antwoord.
pi_162496174
Mevrouw pakt toch de auto zo dus gelijke bustijden gaan niet meer op..
pi_162496228
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Verkeerde topic :{w

R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
pi_162496604
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:42 schreef Faxie het volgende:

[..]

Verkeerde topic :{w

R&P / Liveblog van Deezertje zijn date
Wat een treurigheid trouwens.
pi_162496686
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Man je hebt een topic die je niet eens zelf geopend hebt! Een primeur.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_162497457
quote:

[..]

Jouw pohi is een grote treurigheid. Maar dat heb je zelf nog niet door.
  woensdag 25 mei 2016 @ 20:36:32 #187
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162497866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 18:40 schreef syndroom het volgende:
Met 'wij' bedoel ik mede maagden of anderen die seksueel gefrustreerd thuiszitten, zoals Berk, Dima, Charleville, CRW, en ikzelf natuurlijk.
Dan had je het maar bij één account moeten houden.
1 + 1 = blauw
pi_162498557
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Misschien kun je wel met haar meerijden :)
Uitspraak van 2016, gedaan op donderdag 17 maart 2016 @ 22:35:23:
Ik kies nooit voor de makkelijkste oplossing. Ik wil de top bereiken en gaan voor de premium girls, elke vrouw kunnen krijgen die IK zou willen.
  FOK!fotograaf donderdag 26 mei 2016 @ 17:12:10 #189
364681 over_hedge
pi_162520220
quote:

[..]

Hoe was je date'? Geen zin om 5 topics door te moeten lezen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:13:54 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162520255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:12 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Hoe was je date'? Geen zin om 5 topics door te moeten lezen :P
Kijk even in stap 3 en de link die ik gepost heb daarna
pi_162520288
Offtopic
+1 note :')

Cue_ als moderator op R&P _O_
  FOK!fotograaf donderdag 26 mei 2016 @ 17:19:23 #192
364681 over_hedge
pi_162520363
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Kijk even in stap 3 en de link die ik gepost heb daarna
"Net terug van mijn date en kwam er op neer dat ze mij te soft vond."

ja hey ik verwacht wel iets meer details dan dit.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 26 mei 2016 @ 17:24:29 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162520459
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

"Net terug van mijn date en kwam er op neer dat ze mij te soft vond."

ja hey ik verwacht wel iets meer details dan dit.
Zie dat andere topic over te Soft. Staan iets meer dingen in over wat hij van haar vond...
pi_162521040
Ik moet ook gewoon kappen met online communicatie denk ik. Dame 2 vertelt enthousiast over iets. Ik toon interesse, zij nog enthousiaster. Nou mooi. Maak ik me daarna toch een opmerking dat ze zo'n fan is dat ze wel een groupie lijkt (was positief bedoeld) krijg ik terug: wat is dat nou voor rare reactie zeg.. ik faal ook gewoon online :') te snel willen reageren en van iets positiefs negatiefs maken.
pi_162521120
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Ik moet ook gewoon kappen met online communicatie denk ik. Dame 2 vertelt enthousiast over iets. Ik toon interesse, zij nog enthousiaster. Nou mooi. Maak ik me daarna toch een opmerking dat ze zo'n fan is dat ze wel een groupie lijkt (was positief bedoeld) krijg ik terug: wat is dat nou voor rare reactie zeg.. ik faal ook gewoon online :') te snel willen reageren en van iets positiefs negatiefs maken.
Gewon algeheel kappen met communicatie.
  FOK!fotograaf donderdag 26 mei 2016 @ 17:59:54 #196
364681 over_hedge
pi_162521129
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:54 schreef Deezertje het volgende:
Online is ook wel weer makkelijk. Omdat je dus langer kan nadenken over wat je zegt. Maar dan moet je dat dus wel doen. :)
pi_162521477
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:59 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Online is ook wel weer makkelijk. Omdat je dus langer kan nadenken over wat je zegt. Maar dan moet je dat dus wel doen. :)
En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:20:03 #198
452518 SekwafYug
Pseudomonas
pi_162521512
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En ik wil juist spontaan snel reageren.. nu negeert ze me. Dus gesprek ging eindelijk wat positiever weer terug bij af.
Kon je bij de date gisteren wel spontaan reageren? Of moet het eerst goed klikken?
No 04
pi_162521542
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:20 schreef SekwafYug het volgende:

[..]

Kon je bij de date gisteren wel spontaan reageren? Of moet het eerst goed klikken?
Wel spontaner ja.
pi_162521667
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:59 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gewon algeheel kappen met communicatie.
Dit. Kap er maar mee totdat je hulp hebt gezocht die heeft gewerkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')