Meer van dit soort (onbereikbare) types:quote:Op zondag 22 mei 2016 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Alle blonde studentes zijn hetzelfde.
Wauw
Waarom nou meteen weer die uitspraken over profiteur zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken?Maar ze komt niet over als profiteur of wat dan ook, maar ik zal iig voorstellen alles te betalen.
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nou meteen weer die uitspraken over profiteur zijn
Jezus, wat heb jij voor verdraaid beeld van studenten, wtfquote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Meer van dit soort (onbereikbare) types:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen idee of ze onbereikbaar zijn. Ligt ook aan hun innerlijk en wat zij zoeken in een man.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon aardig zijn bestaat niet ofzo? Beleefdheid, anyone?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastigquote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Jezus, wat heb jij voor verdraaid beeld van studenten, wtf
Wat wil jij daarmee? Met die meisjes kun jij toch niet omgaan...quote:Op zondag 22 mei 2016 21:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou ik echt geen enkel probleem vinden. Gewoon sociaal om de drankjes te betalen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal wil je als een date niet zo loopt als je hoopt dan niet ook nog eens de drankjes betalen van iets waar geen toekomst in zit toch?
Je zegt het dus zelf al: dat wordt niks. Bovendien moet zo iemand jou ook willen, heb je daar al eens aan gedacht?quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastig
Ik weet dat je het nog steeds niet snapt. Studenten gaan niet elke week naar een feestje. Als je mensen wil leren kennen, dan sluit je aan bij een vereniging.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dit zijn stockphotos en modellen, maar de gemiddelde student begeeft zich op feestjes en ik niet, dus daarom is contact al lastig
Precies. Maar hij is niet de enige die dat niet snapt hoor. M'n familie denkt ook nog steeds dat ik iedere week alle feestjes af loop.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik weet dat je het nog steeds niet snapt. Studenten gaan niet elke week naar een feestje. Als je mensen wil leren kennen, dan sluit je aan bij een vereniging.
Dus als het niet klikt en jij betaalt een paar drankjes, dan is zij ineens een profiteur? Juist.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zie geen vraagteken?Maar ze komt niet over als profiteur of wat dan ook, maar ik zal iig voorstellen alles te betalen.
Dat is het risico en hoort erbij deezer. Wees nu gewoon blij dat je een date hebt, wacht die date verder af en zeg er niet teveel over (en ga zeker niet creepy hopeloos doen) tot die date er ook daadwerkelijk is.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon de date woensdag a.s afwachten?Laat maar, verkeerd gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 21:44 schreef Copycat het volgende:
Laten we er geen hypothetische discussie van maken over modelstudenten. Dating.
Nee ik heb dat nooit. Je bent een man, dus wees een beetje gentleman en betaal gewoon zonder te denken haar drankjes.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Man, wees blij dat er iemand met je wil daten zonder daar betaald voor te krijgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 21:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 21:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Oh ja, al verwacht ik van haar dat ze haar eigen drankjes wel betaaldmaar ik ben oprecht benieuwd dus ik stel iig voor om alles te betalen.
En was die date geslaagd?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Nodigde je hem uit of stelde je voor om iets te gaan drinken?quote:Op zondag 22 mei 2016 23:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb vanavond nog een date gehad waarbij ik de drankjes betaalde, ik nodigde hem uit dus ik betaalde ook, totaal geen problemen mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |