Briljant, wie verzint nou weer zoiets xDquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Briljant komisch duo dit:
[ afbeelding ]
Wel met F1 gifjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
Nattekat nu:quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: gebruik nooit meer het woord SC in dit topic.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:34 schreef Wolve000 het volgende:
Als we dan toch Raikkonen dingen plaatsen...
Verder zijn alle nieuwsbronnen elkaar aan het na-papegaaien met het nieuws dat Magnussen en Ricciardo een nieuwe motor gaan rijden. De een is nog stelliger dan de ander.quote:“It is more a question of just being sure that we have got the engine in a good state to race it,” he explained. “It is not a matter of just turning up with a mechanical lump.
“It all has to be mapped properly and it has to deal with all operational circumstances because, with these V6 engines, there are a lot of conditions with which you have to make sure the engine is mapped properly for.
“Monaco has some particularly unusual ones: quite low revs, and you need to make sure the engine is all good for that. It is just about making sure that the engine is absolutely the way we want it to be.”
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Knoop is al doorgehakt.
http://www.f1today.net/nl(...)gnussen-en-ricciardo
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.quote:meldt Auto Bild Motorsport.
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.
Alleen komt dit niet van hun zelf maar van een ander zoals in het artikel staat en staat de titel tussen quotes, dus houden ze zelf nog een slag om de arm.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.
Goeie timing wel, zo net voor hij iets heeft gewonnen. Mag die persoon nu ook niet meer zeuren.quote:
F1 Today is echt een ruksite. Die brengen elk gerucht als nieuws.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.
quote:Ricciardo got a good jump on Max Verstappen in qualifying in Spain, by adding in a couple of turns of front wing for his final run, something Verstappen was not aware possible as such a move would have destabilised the Toro Rosso. He has had some more time to learn the car this week with a day’s testing, but he’ll still be improvising next week in Monaco.
quote:Renault admit that they took some wrong directions in evolving the hybrid turbo engine, after three wins in the inaugural 2014 season with Ricciardo. Renault sources suggest that one of the root causes of their relative weakness in the early years of hybrid was the reduction in headcount at the engine base in Viry-Chatillon when Flavio Briatore was in charge of Renault F1 operations in 2009, at the time when KERS hybrid system was being developed. He wanted the expertise in electrification and energy harvesting to be at the chassis headquarters in Enstone.
Conversely Mercedes built on its work at its engine base in Brixworth, making it a centre of excellence for hybrid technology, batteries and high density electric motors. Those missing years and difficulty of hiring talented engineers to work in Paris, have cost Renault, and it was not able to invest enough and early enough to recover.
Ik zat ook al... op Monaco heb je meer aan een betrouwbare motor dan aan een snelle motor. Straks is Ric. weer het haasje en dat gun ik hem echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Ach, wat maakt het uit. Op Monaco heb je er zo goed als niks aan.
Ze hebben 200 rondes zonder problemen gereden, met betrouwbaarheid zal het wel snor zitten denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zat ook al... op Monaco heb je meer aan een betrouwbare motor dan aan een snelle motor. Straks is Ric. weer het haasje en dat gun ik hem echt niet.
Bochten bepalen 95% van de rondetijd op Monaco.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze hebben 200 rondes zonder problemen gereden, met betrouwbaarheid zal het wel snor zitten denk ik.
Ik denk dat die snellere motor ( als hij daadwerkelijk zoveel sneller is ) echt wel invloed heeft. De kwalificatie is bij Monaco zo ontzettend belangrijk dat elke tiende van een seconde zal tellen.
Nee, ze mogen maximaal 5 motoren per seizoen gebruiken daarna krijg je straf, maar als het team nog tokens heeft mogen ze die tokens inzetten voor motor upgrades.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Re het volgende:
krijg je trouwens geen strafplekken bij een nieuwe motor of kan dat gewoon (snap toch niets van die regels dus)
ja dat dacht ik ook al meteen, maar monaco is geloof ik niet lief voor motoren, beter lijkt me de volgende race... en dan allebei de nieuwe motorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, ze mogen maximaal 5 motoren per seizoen gebruiken daarna krijg je straf, maar als het team nog tokens heeft mogen ze die tokens inzetten voor motor upgrades.
Monaco is niet echt zwaar voor de motor, eerder voor de versnellingsbak zou ik zeggen... wat Nattekat ook al zei, 95% van Monaco is downforce/techniek 5% is motorvermogen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al meteen, maar monaco is geloof ik niet lief voor motoren, beter lijkt me de volgende race... en dan allebei de nieuwe motor
het is de versnellingsbak die zwaar te verduren krijgt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:39 schreef Re het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al meteen, maar monaco is geloof ik niet lief voor motoren, beter lijkt me de volgende race... en dan allebei de nieuwe motor
Mooi, en dat VES dan maar boven RIC eindigt, dan kunnen alle "it's webber all over again" alu hoedjes weer naar binnen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:51 schreef caspervc het volgende:
Gerucht gaat dat Magnussen en Ricciardo in Monaco al de nieuwe Renault engine krijgen en max en palmer niet...
Als Max nou "ff" wint in Monaco doet ie gewoon mee voor het kampioenschapquote:
Rosberg neemt wraak -> Max doet mee voor het kampioenschap, Grosjean rijdt ver achter hem gelukkig.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Als Max nou "ff" wint in Monaco doet ie gewoon mee voor het kampioenschap*droomt weer "ff" verder.
Kan je mij als leek een kleine samenvatting van het Webber verhaal geven?quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi, en dat VES dan maar boven RIC eindigt, dan kunnen alle "it's webber all over again" alu hoedjes weer naar binnen.
weet weinig van Barnsley maar Wembleyquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen jullie nu er verder niets te doen is even duimen voor Barnsley FC? Staan nu met één voet in Wembley in de halve finale van de play-offsleiden cumulatief met 4-0, met nog 45 mins! Als ze winnen ga ik voor het eerst een voetbalwedstrijd meemaken in Wembley
Ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen jullie nu er verder niets te doen is even duimen voor Barnsley FC? Staan nu met één voet in Wembley in de halve finale van de play-offsleiden cumulatief met 4-0, met nog 45 mins! Als ze winnen ga ik voor het eerst een voetbalwedstrijd meemaken in Wembley
Ik snap er geen bal van, maar ik duim ff mee!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
Kunnen jullie nu er verder niets te doen is even duimen voor Barnsley FC? Staan nu met één voet in Wembley in de halve finale van de play-offsleiden cumulatief met 4-0, met nog 45 mins! Als ze winnen ga ik voor het eerst een voetbalwedstrijd meemaken in Wembley
Ja, maar Felipinho heeft natuurlijk de baan vooraf kunnen verkennen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:45 schreef Geralt het volgende:
Ricardo had verloren van dat snooterkuuk toch of niet?
toftoftof!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef SnowOokami het volgende:
Jeuj, we gaan naar Spa![]()
Nu nog de shit regelen :effort:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 19-05-2016 om 21:21:05FOM maakt ook van elke race een highlight. Deze is om in te lijsten F1 GP Spanje https://t.co/OCU7NuYeef reageer retweet
Campingplek met mij en Waffle?quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:58 schreef SnowOokami het volgende:
Jeuj, we gaan naar Spa![]()
Nu nog de shit regelen :effort:
Die race is niet samen te vatten, daarom maar de hele race ingelijstquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op donderdag 19-05-2016 om 21:21:05FOM maakt ook van elke race een highlight. Deze is om in te lijsten F1 GP Spanje https://t.co/OCU7NuYeef reageer retweet
Webber werd benadeeld door RBR en Vettel voorgetrokken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef j95 het volgende:
[..]
Kan je mij als leek een kleine samenvatting van het Webber verhaal geven?
2008 Vettel knalt achterop Webber die in een leidende positie rijdt, Webber maakt hem uit voor damn kid.quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef j95 het volgende:
[..]
Kan je mij als leek een kleine samenvatting van het Webber verhaal geven?
Maleisië 2013quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:37 schreef j95 het volgende:
[..]
Kan je mij als leek een kleine samenvatting van het Webber verhaal geven?
quote:Vettel went on to finish first and win the race followed by Webber, Hamilton, Rosberg, Massa, Grosjean, Räikkönen, Hülkenberg, Pérez, and Vergne. Following the race Webber and Vettel had a brief exchange before the podium ceremony. Webber commented, "Multi-21, Seb. Multi-21," which is in reference to the team order issued, which specifies that car no. 2 (Webber) is to finish the race in front of car no.1 (Vettel) .[13]
During the post-race podium questions Webber said that "I want to race as well but in the end the team made the decision ... we look after the tyres, get the car to the end. In the end Seb made his own decisions today, not respected team orders, but will have protection as usual and that's the way it goes."[14] Horner later acknowledged Vettel had ignored team orders as well as Webber's own history of following similar orders
Het enige stukje wat ik kan bedenken waar het nut zou hebben is exit hairpin en daarna tunnel. Maar daar zitten ze maar heel kort en daarna is het weer flink remmen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Monaco is niet echt zwaar voor de motor, eerder voor de versnellingsbak zou ik zeggen... wat Nattekat ook al zei, 95% van Monaco is downforce/techniek 5% is motorvermogen.
Dus hoe dan ook, de RBR zal Monaco erg goed liggen... of een motor upgrade echt nut heeft voor die race betwijfel ik ook.
Wow, supergaaf!quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:50 schreef exile79 het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)-from-barcelona.html
Mooie onboard beelden van de start van Max, maar vooral even verderop van de finish, was volgens mij nog niet voorbij gekomen.
Zo waren er 2 Mercedessen, zo stonden ze allebei in het grind. Geweldige hoekquote:Op donderdag 19 mei 2016 22:50 schreef exile79 het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)-from-barcelona.html
Mooie onboard beelden van de start van Max, maar vooral even verderop van de finish, was volgens mij nog niet voorbij gekomen.
Natuurlijk heeft extra vermogen nut. Dat het bij Monaco nihil is snap ik ook wel. Maar net dat kleine beetje extra kan wel de kwalificatie en dus race bepalen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:30 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Het enige stukje wat ik kan bedenken waar het nut zou hebben is exit hairpin en daarna tunnel. Maar daar zitten ze maar heel kort en daarna is het weer flink remmen.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:50 schreef exile79 het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)-from-barcelona.html
Mooie onboard beelden van de start van Max, maar vooral even verderop van de finish, was volgens mij nog niet voorbij gekomen.
Dit. Plus: men denkt de hele tijd aan topsnelheden en rauwe pk's, maar extra acceleratie en meer driveability zijn ook op Monaco hartstikke welkom.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:02 schreef Fopje het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft extra vermogen nut. Dat het bij Monaco nihil is snap ik ook wel. Maar net dat kleine beetje extra kan wel de kwalificatie en dus race bepalen.
Buigende marshals op 1:15 (die van het gifje)quote:Op donderdag 19 mei 2016 22:50 schreef exile79 het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)-from-barcelona.html
Mooie onboard beelden van de start van Max, maar vooral even verderop van de finish, was volgens mij nog niet voorbij gekomen.
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2016/5/Director's_Cut__Spain_2016.htmlquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Nizno het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)ideo/2016/5/Director's_Cut__Spain_2016.html
Geen idee of hij al voorbij is gekomen, maar ik vond het wel een leuk overzichtje.
Fucking kippenvelquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:40 schreef Nizno het volgende:
http://www.formula1.com/c(...)ideo/2016/5/Director's_Cut__Spain_2016.html
Geen idee of hij al voorbij is gekomen, maar ik vond het wel een leuk overzichtje.
Heerlijk!quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2016/5/Director's_Cut__Spain_2016.html
Fixed![]()
(en was idd al voorbij gekomen, in een quote van een tweet van Olav)
thanks, had niet gezien dat het fout gepakt had.quote:Op donderdag 19 mei 2016 23:46 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
http://www.formula1.com/content/fom-website/en/video/2016/5/Director's_Cut__Spain_2016.html
Fixed![]()
(en was idd al voorbij gekomen, in een quote van een tweet van Olav)
Die verhalen komen er toch wel. (Overigens ook uit het Nederlandse kamp als Max duidelijk de tweede driver blijkt te zijn. Zie Jos - Schumacher.)quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:27 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mooi, en dat VES dan maar boven RIC eindigt, dan kunnen alle "it's webber all over again" alu hoedjes weer naar binnen.
Haha, prachtig hoe die wagen zonder pardon omhoog wordt getrokken terwijl hij nog met dat stuurtje aan het kutten isquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
https://streamable.com/u0av
Lewis met het stuurtje aan het klooien.
Had niet verwacht dat hij nog terug zou komen om het stuurtje terug te zettenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:26 schreef Spooky4u het volgende:
https://streamable.com/u0av
Lewis met het stuurtje aan het klooien.
staat een aardige boete op toch? Niet dat hij zich dat niet kan veroorlovenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij nog terug zou komen om het stuurtje terug te zetten
Anders zou hij een boete krijgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat hij nog terug zou komen om het stuurtje terug te zetten
Hamilton staat toch al op 2 momenteel?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:02 schreef Tarado het volgende:
Er staat een "reprimand" op zie ik 3 reprimands is 10 plaatsen gridpenalty
dat dacht ik ook ja, dus alle reden om dat stuurtje terug te plaatsenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hamilton staat toch al op 2 momenteel?
Bij hun eerste WC nog wel ja, daarna is het snel overquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:29 schreef motorbloempje het volgende:
Wat DC hier zegt is wel echt ontzettend waar, voor zover je dat kunt oordelen van achter je veilige schermpje vanaf je zolderkamer.
"The thing that I think is most impressive is not just the fact that he's a fast racing driver.. He communicates, he smiles, he's humble, intelligent, all of the qualities that we see in someone like Daniel Ricciardo, and many other drivers that have been on the cusp of winning championships in the future"
Ik zie 't niet zo snel verkeerd gaan met de Hollandse Nuchterheid die hij lijkt te bezitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:34 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Bij hun eerste WC nog wel ja, daarna is het snel over.
Zeker met het ook op Monaco als volgende race.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dacht ik ook ja, dus alle reden om dat stuurtje terug te plaatsen
Ik had al niet verwacht dat ze het Nederlandse volkslied klaar hadden liggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of ze ook voor Haryanto het volkslied klaar hebben liggen...
Gewoon de beste versie van Youtube gepaktquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had al niet verwacht dat ze het Nederlandse volkslied klaar hadden liggen.
Bij Kazachstan kan zoiets nog wel eens mis gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Gewoon de beste versie van Youtube gepakt
Hij kan best onuitstaanbaar worden hoor. Echte winnaars / kampioenen zijn nou eenmaal onuitstaanbaar op bepaalde momenten. Bij Max hebben we dat al een paar keer gezien (hier vinden we dat dan mooi, maar als Sainz-fan vind je dat bijvoorbeeld minder mooi).quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie 't niet zo snel verkeerd gaan met de Hollandse Nuchterheid die hij lijkt te bezitten.
Ik heb bij Sainz vooral het gevoel dat die zijn handen vol heeft aan de TR waar Verstappen die zonder veel problemen tot op z'n limiet reed.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
Volgnes mij is Max' grootste plus (tov andere talenten) dat hij naast snel is en gewoon goed kan sturen perfect weet hoe een kart/auto technisch in elkaar steekt. Dus dat hij samen met zijn engineers meehelpt om daar dat % onderstuur eruit te halen etc. Op een of andere manier is hij het verlengstuk van de engineers EN driver in een. Volgens mij heeft een Sainz bijvoorbeeld dat niet.
ah het dagelijkse Sainz neersabel stukje is er weerquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
Volgnes mij is Max' grootste plus (tov andere talenten) dat hij naast snel is en gewoon goed kan sturen perfect weet hoe een kart/auto technisch in elkaar steekt. Dus dat hij samen met zijn engineers meehelpt om daar dat % onderstuur eruit te halen etc. Op een of andere manier is hij het verlengstuk van de engineers EN driver in een. Volgens mij heeft een Sainz bijvoorbeeld dat niet.
En dan is ie geboren en opgegroeid in Limburgquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie 't niet zo snel verkeerd gaan met de Hollandse Nuchterheid die hij lijkt te bezitten.
Dat is gewoon vuil van het circuit wat naast de ideale lijn ligt, niets apart.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef VitaminWater het volgende:
Hier nog meer onboard beelden vanuit de hele race:
En moet je Verstappen's banden eens zien als hij parc fermé binnenrijdt![]()
In Belgisch Limburg nog wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan is ie geboren en opgegroeid in Limburg
Marbles die je oppikt op je outlap.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:51 schreef VitaminWater het volgende:
Hier nog meer onboard beelden vanuit de hele race:
En moet je Verstappen's banden eens zien als hij parc fermé binnenrijdt![]()
Hij onderscheidt zich vooralsnog vooral op het gevoel voor de auto, het fijngevoelige zitvlak zeg maar. Daardoor kan hij de geimproviseerde lijnen rijden bij die bijzondere inhaalacties en het in de vuile lucht rijden, en het helpt ook erg als je met versleten banden de deur dicht moet houden. Maar het moet zich ook vertalen in snelheid bij een schoon rondje, als je teamgenoot gewoon sneller is over een schoon voorbedacht rondje dan zijn die extra's leuk maar leg je het toch af.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:36 schreef BeamofLight het volgende:
Volgnes mij is Max' grootste plus (tov andere talenten) dat hij naast snel is en gewoon goed kan sturen perfect weet hoe een kart/auto technisch in elkaar steekt. Dus dat hij samen met zijn engineers meehelpt om daar dat % onderstuur eruit te halen etc. Op een of andere manier is hij het verlengstuk van de engineers EN driver in een. Volgens mij heeft een Sainz bijvoorbeeld dat niet.
Belgisch Limburg en Nederlands Limburg hebben zo goed als dezelfde cultuurquote:
Bedankt hans.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:19 schreef Floriz87 het volgende:
[ afbeelding ]
Flauw, maar we moeten de tijd doden tot Monaco.
Twijfel je nou tussen F1 en voetbal? Weg jijquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
We kiezen wrsch voor GP kijken thuis ipv voetbal in Wembley. Zouden we preceis de GP missen, en het kost fucking veel... en aangezien we toch een Sky Abo nemen voor de week kunnen we dan ook die wedstrijd wel zien op de stream
![]()
maar nog even over nadenken, want Wembley
Maar Monaco!
Al eens op het oude Wembley geweest voor Engeland - Schotland eind jaren 80, wil zeker nog eens naar het nieuwequote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:41 schreef motorbloempje het volgende:
We kiezen wrsch voor GP kijken thuis ipv voetbal in Wembley. Zouden we preceis de GP missen, en het kost fucking veel... en aangezien we toch een Sky Abo nemen voor de week kunnen we dan ook die wedstrijd wel zien op de stream
![]()
maar nog even over nadenken, want Wembley
Maar Monaco!
Jij ziet voetbal ook als reële optie?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:44 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
Al eens op het oude Wembley geweest voor Engeland - Schotland eind jaren 80, wil zeker nog eens naar het nieuwe![]()
Maar ok, ik zou onder de huidige omstandigheden nu kiezen voor Monaco
Ja, tuurlijk. Promotiekanswedstrijd, feestje, dit-dat-alles. En live kijken! Maar het is echt wel fucking duur.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twijfel je nou tussen F1 en voetbal? Weg jij
ja, puntquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ziet voetbal ook als reële optie?
quote:
quote:
als zolderautist kun je er inderdaad zo over denken. weldenkende mensen doen dat niet en verbreden hun horizonquote:
Kijk eens naar mijn tagje, dat is niet alleen omdat ik F1 kijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
als zolderautist kun je er inderdaad zo over denken. weldenkende mensen doen dat niet en verbreden hun horizon
Iedereen z'n ding hé.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn tagje, dat is niet alleen omdat ik F1 kijk
Betaald voetbal is één van de weinige sporten waar ik nada om geef.
En dat is je goed recht, maar meer ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar mijn tagje, dat is niet alleen omdat ik F1 kijk
Betaald voetbal is één van de weinige sporten waar ik nada om geef.
Modfight!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En dat is je goed recht, maar meer ook niet.
Alsof er hier geen tokkies zijn.quote:
Zou het live zijn? Vast al eerder opgenomen. Ga wel kijken trouwens, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:15 schreef tralalala het volgende:
Max is trouwens de enige gast vanavond, Pauw is echt de slechtste interviewer van sporters ooit, dus ben benieuwd.
Live opgenomen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou het live zijn? Vast al eerder opgenomen. Ga wel kijken trouwens, ben benieuwd.
ik vind die gast zo'n lamme takquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:15 schreef tralalala het volgende:
Max is trouwens de enige gast vanavond, Pauw is echt de slechtste interviewer van sporters ooit, dus ben benieuwd.
Ik denk dat hij het sarcastisch bedoeldequote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:00 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Iedereen z'n ding hé.
Maar liefhebbers van volkssport nummer 1 allemaal als 'tokkies' afdoen gaat een beetje te ver.
Neemt niet weg dat er op en rondom voetbalvelden veel tokkies te vinden zijn. Maar er zijn ook heel veel 'normale' mensen die genieten van deze sport.
Dat is idd tof jaquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Doe dan van die leuke items in een auto of op een fucking grasmaaier ofzo zoals BBC/Sky regelmatig doen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:19 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Zou het live zijn? Vast al eerder opgenomen. Ga wel kijken trouwens, ben benieuwd.
zo moet een interview zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tot nu toe waren alle vragen en interviews die ik gezien heb tenenkrommend, van een Jack van Gelder tot een weetikveelwie er nog meer aan tafel zaten. Sowieso heb ik niet zoveel met van die zit-interviews. Doe dan van die leuke items in een auto of op een fucking grasmaaier ofzo zoals BBC/Sky regelmatig doen.
Terecht. Je moet ook niet spinnen met een F1 auto.quote:
quote:
Nou ja, live is altijd leuker. Toch maar even (live) kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit het Pauw topic gejat, is dus al opgenomen
Ik weet het, ik woon er zelf ook. Ben een echte reservebelg.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Belgisch Limburg en Nederlands Limburg hebben zo goed als dezelfde cultuur
Noord Brabant, Antwerpen, Vlaams Brabant en in mindere mate Brussel en Waals Brabant ook. Daarom heten Brabo's en Limbo's reserveBelgen
De echte Belgen wonen in Vlaanderen, net zoals de echte Nederlanders in Holland wonen
hoo hee hoo yoo fucking hooquote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:43 schreef SnowOokami het volgende:
Voor de 3e keer en voorlopig laatste keer de race gezien
Kimi met die grasmaaier racequote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tot nu toe waren alle vragen en interviews die ik gezien heb tenenkrommend, van een Jack van Gelder tot een weetikveelwie er nog meer aan tafel zaten. Sowieso heb ik niet zoveel met van die zit-interviews. Doe dan van die leuke items in een auto of op een fucking grasmaaier ofzo zoals BBC/Sky regelmatig doen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:16 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben geen fan van Vettel in de auto, maar leuke humor buiten het circuit heeft hij zeker
Geen tenenrechtende joooheeee joooohoooo fucking briljant uitspraken?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
Tot nu toe waren alle vragen en interviews die ik gezien heb tenenkrommend, van een Jack van Gelder tot een weetikveelwie er nog meer aan tafel zaten. Sowieso heb ik niet zoveel met van die zit-interviews. Doe dan van die leuke items in een auto of op een fucking grasmaaier ofzo zoals BBC/Sky regelmatig doen.
Aan Riccardio geven. En dat Verstappen dan wint.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Niox het volgende:
Red Bull moet kiezen wie als eerste een motorupgrade krijgt. In Monaco is er maar 1 beschikbaar: http://www.motorsport.com(...)o-grand-prix-738690/
Het is wel logisch wanneer ze de motor aan Ricciardo geven, helaas. De hoogst geklasseerde rijder.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Aan Riccardio geven. En dat Verstappen dan wint.
Maakt het veel uit in Monaco denk je?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is wel logisch wanneer ze de motor aan Ricciardo geven, helaas. De hoogst geklasseerde rijder.
En daarnaast, als Ricciardo z'n motor toch ineens niet zo betrouwbaar is en Hamilton Rosbergt weer de vangrails in, dan kijk je toch weer naar een hele andere racequote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:44 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het is wel logisch wanneer ze de motor aan Ricciardo geven, helaas. De hoogst geklasseerde rijder.
Ricciardo moet hem krijgen. Heeft zijn strepen binnen het team verdiend en kent de auto het beste.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:33 schreef Niox het volgende:
Red Bull moet kiezen wie als eerste een motorupgrade krijgt. In Monaco is er maar 1 beschikbaar: http://www.motorsport.com(...)o-grand-prix-738690/
Hem eerste optie geven, niet opdringen. Kan zijn dat hij nog met het bekende verder wil gaan in Monaco...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ricciardo moet hem krijgen. Heeft zijn strepen binnen het team verdiend en kent de auto het beste.
Lolquote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:20 schreef Fer het volgende:
Bmw dealer, open deur.. of ze sparen alvast voor hun twinscroll efficient dynamics killer f1 pu.
Ja, ik herken het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:28 schreef SnowOokami het volgende:
Sorry, moest ff m'n ei kwijt
En jullie zijn toch ook autoliefhebbers?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ik herken het wel.
Ik bracht mijn auto eens weg naar een gast die nog een tijdje bij Toyota F1 in de pits heeft gewerkt.
Dus ik krijg m'n auto weer terug, mooi dat ie heel kut reed daarna. Wegligging was waardeloos, wielen trillen als een gek.
Dus ik bel 'm de dag erop, vraagt ie "je hebt toch wel de bandenwarmers eraf gehaald?"
Nooit weer dus he
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 20:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ja, ik herken het wel.
Ik bracht mijn auto eens weg naar een gast die nog een tijdje bij Toyota F1 in de pits heeft gewerkt.
Dus ik krijg m'n auto weer terug, mooi dat ie heel kut reed daarna. Wegligging was waardeloos, wielen trillen als een gek.
Dus ik bel 'm de dag erop, vraagt ie "je hebt toch wel de bandenwarmers eraf gehaald?"
Nooit weer dus he
quote:
Zoek de tien verschillen!quote:
wat een grapquote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij RTL4 nieuws, Zandvoort gaat serieus kijken of een F1 race mogelijk is
Een nieuw circuit bouwen is goedkoper...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij RTL4 nieuws, Zandvoort gaat serieus kijken of een F1 race mogelijk is
Misschien is dat de eindconclusiequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:01 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Een nieuw circuit bouwen is goedkoper...
Net zoals professioneel voetbal?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik mag aannemen het circuit zelf, en niet de belastingbetaler
Ik kijk het later wel.. Kan ik het eventueel zo doorspoelen etc. Ik heb mij bij de aflevering van maandag ook al genoeg geërgerd aan Jeroentje.. Geïnteresseerd doen maar het totaal niet zijn. Nodig hem dan ook niet uit.quote:
Mathijs van Nieuwkerk is daar ook zo goed in, met nep-interesse vragen stellen. Mogen allebei wmb per direct van de tv af. Humberto is tofquote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:21 schreef Meike26 het volgende:
Geïnteresseerd doen maar het totaal niet zijn. Nodig hem dan ook niet uit.Bij Humberto zie je tenminste nog dat hij echt interesse in hem en de sport heeft.
Dan moet de hele infra aangepakt worden, zoals het nu is, los van het circuit, kunnen er nooit 60.000 man heen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 22:56 schreef D. het volgende:
Dadelijk bij RTL4 nieuws, Zandvoort gaat serieus kijken of een F1 race mogelijk is
Echt hequote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
Na elk antwoord zo 'ja.... ' en door met volgende vraag.
Hij corrigeerde het toch? Die man... Olav Mol.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:26 schreef zoem het volgende:
Jeroen: "De man die het commentaar geeft"Olav Mol verdient wel meer eer dan 'die man'
Jawel, maar de desinteresse straalt ervan af. Laat het interview over aan mensen die wat meer ingevoerd zijn in de Formule 1. Bekend Nederland wil Max graag in de show want hij is een hot item, maar ze weten er niets van af.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:28 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij corrigeerde het toch? Die man... Olav Mol.
Wel ok interview, valt me best mee. Die vragen op Ziggo sport van Jack en Co waren veel slechter.
Kweet niet, moet Jeroen geïnteresseerd zijn dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:29 schreef zoem het volgende:
[..]
Jawel, maar de desinteresse straalt ervan af. Laat het interview over aan mensen die wat meer ingevoerd zijn in de Formule 1. Bekend Nederland wil Max graag in de show want hij is een hot item, maar ze weten er niets van af.
Natuurlijk kijk je voor de antwoorden van Max, daarmee ben het ik wel eens. Pauw mist de kennis om de oppervlakkigheid te doorbreken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:32 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Kweet niet, moet Jeroen geïnteresseerd zijn dan?
Hij stelt goede vragen en Max geeft goede antwoorden, daar draait het toch om? Ik ben namelijk wel geïnteresseerd in de antwoorden. Boeie dat Jeroen dat zelf niet is
dat.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk je voor de antwoorden van Max, daarmee ben het ik wel eens. Pauw mist de kennis om de oppervlakkigheid te doorbreken.
Een goede interviewer is iemand die de essentie van het antwoord snapt en daar dieper op door kan vragen. Dat vereist dat de persoon zich van te voren goed verdiept in het verhaal om zo met gedegen vragen en wedervragen te komen. Pauw (alsmede Van Nieuwkerk) denkt van zichzelf een goede interviewer te zijn, maar eigenlijk zijn ze overbetaalde arrogante kwallen.
nou ja, het is wel wat speciaals qua rijden en omgeving. Weinig inhalen enzo, maar wel intens kleine marges.quote:
Pauw heeft niet veel verstand van F1, maar was goed voorbereid en is zeker een goede interviewer. Vandaar ook dat hij dat al heel erg lang mag doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 23:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Natuurlijk kijk je voor de antwoorden van Max, daarmee ben het ik wel eens. Pauw mist de kennis om de oppervlakkigheid te doorbreken.
Een goede interviewer is iemand die de essentie van het antwoord snapt en daar dieper op door kan vragen. Dat vereist dat de persoon zich van te voren goed verdiept in het verhaal om zo met gedegen vragen en wedervragen te komen. Pauw (alsmede Van Nieuwkerk) denkt van zichzelf een goede interviewer te zijn, maar eigenlijk zijn ze overbetaalde arrogante kwallen.
Mwah, de manier waarop vond ik wat teleurstellend. De vragen zijn 1 ding, want nou ja, er zit ook genoeg niet F1-kijkend publiek naar te kijken, maar het gebrek aan interesse... na elk antwoord een 'ja...' *stilte* 'volgende vraag'. Het was niet echt een inlevend interview, imho. Je kunt ook basisvragen stellen zónder zo ver er vanaf te BLIJVEN staanquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Pauw heeft niet veel verstand van F1, maar was goed voorbereid en is zeker een goede interviewer. Vandaar ook dat hij dat al heel erg lang mag doen.
Ik weet niet wat iemand verwacht aan diepgang in ee interview met een niets sportprogramma. Als Brundle deze vragen stelt ben ik teleurgesteld, wanneer een talkshow dat doet, is dit een normaal gevolg.
Pauw goed? Daarin kan ik het niet met je eens wordenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:05 schreef JimmyManna het volgende:
Pauw heeft niet veel verstand van F1, maar was goed voorbereid en is zeker een goede interviewer. Vandaar ook dat hij dat al heel erg lang mag doen.
Hmm ja daar heb je wel een punt. Als doorgewinterde F1-kijker behoor ik niet tot de doelgroepquote:Ik weet niet wat iemand verwacht aan diepgang in een interview met een niet-sportprogramma. Als Brundle deze vragen stelt ben ik teleurgesteld, wanneer een talkshow dat doet, is dit een normaal gevolg.
Andere doelgroep maakt een ander gesprek. Lijkt mij vrij logisch.
Nee hoor, maar wel apart programma, donderdag 1e en 2e vrije training, en zaterdag 3e en kwalificatie?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In Monaco is de hoofdrace op zaterdag
Ik geloof niet dat je begrepen wordtquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:12 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
In Monaco is de hoofdrace op zaterdag
Waarom op vrijdag geen trainingen etc? Omdat de vrijdag het circuit dan open kan zijn voor het publiek en cafe's/restaurants ook bevoorraad kunnen worden. Iig dat zeggen ze altijd, het zal ook wel gewoon een "traditie" zijn om Monaco te onderscheiden van andere circuitsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als hij de kwali bedoelt heeft ie een punt idd haha.
Maar waarom is er vrijdag niets dan?
dat is altijd zo in Monaco. Omdat google maar.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:31 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Als hij de kwali bedoelt heeft ie een punt idd haha.
Maar waarom is er vrijdag niets dan?
Aha, nooit geweten, dankjequote:Op zaterdag 21 mei 2016 00:53 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Waarom op vrijdag geen trainingen etc? Omdat de vrijdag het circuit dan open kan zijn voor het publiek en cafe's/restaurants ook bevoorraad kunnen worden. Iig dat zeggen ze altijd, het zal ook wel gewoon een "traditie" zijn om Monaco te onderscheiden van andere circuits
dat zal je in NL ook niet gaan meemakenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:
Zo zonde dat er geen journalist is met kennis van zake. Nou ja, die zullen er vast zijn maar niet te zien op tv. Ik ben juist zo benieuwd naar de details, de technische zaken en ontwikkelingen. Tot nu toe heb ik alleen maar vragen gehoord op hetzelfde niveau als "goh, hoe hard gaat zo'n auto nu eigenlijk?"
Ben bang van niet idd. Dan maar de internationale sites wat meer in de gaten houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zal je in NL ook niet gaan meemaken
Moet je ook doen, de interesse is er nu wel vanuit NL maar de kennis zeker nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:13 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ben bang van niet idd. Dan maar de internationale sites wat meer in de gaten houden.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:50 schreef DaKKiE1984 het volgende:
Dit is best wel heel mooi eigenlijk...
Heb je wel gelijk in. Pauw is niet het aangewezen programma om dieper op zaken in te gaan, daar is het alleen maar zaak om het voor de leek nog begrijpelijk te houden.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:46 schreef Bluurgh het volgende:
Al heb ik wel het idee dat mensen dezelfde diepgang verwachten bij Pauw als bij de BBC waar ze meerdere ex-F1 coureurs hebben, terwijl Pauw zich (minimaal oppervlakkig) in 2, 3 of meer verschillende onderwerpen per dag moet verdiepen.
Dat valt gewoon niet te verwachten, dan moet je allang blij zijn dat er zendtijd is bij een programma dat (relatief) goed bekeken wordt.
Dat is voor mij al een reden om Zandvoort links te laten liggen.......quote:Op zaterdag 21 mei 2016 02:36 schreef Nerdslayer het volgende:
Daarnaast is de weg ernaar toe een ramp. Vaak genoeg lang in de file gestaan als ik vlak na een druk evenement weer naar huis ging.
Formule 1 is het nieuwe schaatsen. Dat is het neveneffect van Verstappens glorie. Dus het hele land, dat geen idee heeft van een complexe sport als F1, wil inderdaad dat soort vragen horen. Programma's voor de massa dus. Voor diepgang moet je bij de Britse sport media wezen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:05 schreef RobbieRonald het volgende:
Zo zonde dat er geen journalist is met kennis van zake. Nou ja, die zullen er vast zijn maar niet te zien op tv. Ik ben juist zo benieuwd naar de details, de technische zaken en ontwikkelingen. Tot nu toe heb ik alleen maar vragen gehoord op hetzelfde niveau als "goh, hoe hard gaat zo'n auto nu eigenlijk?"
Zou voor mij ook een reden zijn. Gelukkig kan ik op de fiets naar Zandvoort ;-)quote:Op zaterdag 21 mei 2016 05:31 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat is voor mij al een reden om Zandvoort links te laten liggen.......
en F1 gaat er nooit meer komen nee, de miljoenen die je aan Bernie moet betalen kan NL echt niet ophoesten afgezien van die milieu kliek die altijd wat te zeiken heeft.
Precies, hij praat een uur met Pauw omdat hij plotseling wereldster is en een heleboel mensen ineens willen weten in wat voor rare sport dat dan wel niet is. Hij zit daar niet voor de F1-kijkers, hij zit daar om van niet F1-kijkers F1-kijkers te maken.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 08:07 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Formule 1 is het nieuwe schaatsen. Dat is het neveneffect van Verstappens glorie. Dus het hele land, dat geen idee heeft van een complexe sport als F1, wil inderdaad dat soort vragen horen. Programma's voor de massa dus. Voor diepgang moet je bij de Britse sport media wezen.
dat was toch al lang duidelijk? Als in : is daar ooit iemand over aan het twijfelen geweest die geen nuancevrije 'verstappenfan' is? Was gewoon een bazenrondje van RIC.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 05:25 schreef VacaLoca het volgende:
Na de kwalificatie stelde ik dat Ricciardo niet juichde van opluchting maar van dat ie een perfect lap gereden had, en dat dat een uniek iets is en dat dat de 3.2 tiende achterstand van Max opzich prima maakte.
Nu de bevestiging van Ricciardo:
" "In Q3 reed ik één van mijn beste ronden, zoniet mijn beste ronde, in mijn gehele Formule 1-carrière. Ik had maar één setje banden en de sprong die ik ten opzichte van het tweede kwalificatiesegment kon maken was waanzinnig"
Mede mogelijk gemaakt door ervaring. Bak meer vleugel gezet, waarvan Max niet wist dat het kon, omdat de Toro Rosso daar niet mee weg kwam.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat was toch al lang duidelijk? Als in : is daar ooit iemand over aan het twijfelen geweest die geen nuancevrije 'verstappenfan' is? Was gewoon een bazenrondje van RIC.
Het zat niet tegen met de Mercs, dat zal niemand ontkennen. Maar RIC moest extra stoppen omdat zijn banden meer sleten. Dat is geen geluk van Max.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Lucky Max?
ivm merc's collide en verkeerde undercut strategie itacs?
Toch vreemd eigenlijk. Je zou verwachten dat het team/engineer deze info wel heeft/weet en dit in combinatie met wat Max verteld over de handling van de auto dit eruit moet kunnen halen dat dit een fractie op kan leveren.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:27 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Mede mogelijk gemaakt door ervaring. Bak meer vleugel gezet, waarvan Max niet wist dat het kon, omdat de Toro Rosso daar niet mee weg kwam.
RIC deed het ook pas in zijn slotronde. Wellicht was dat omdat hij er ook niet zeker van was. Max wist uberhaupt niet dat het kon.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Toch vreemd eigenlijk. Je zou verwachten dat het team/engineer deze info wel heeft/weet en dit in combinatie met wat Max verteld over de handling van de auto dit eruit moet kunnen halen dat dit een fractie op kan leveren.
Ergo: waarom werden die aanpassingen niet gedaan voor Max? Is die engineer mogelijk niet zo heel goed? Of was de feedback van Max niet op en top waardoor die engineer hier niet aan dacht?
Ik blijf dat een vreemd verhaal vinden. Tuurlijk, het zal hendig dat de TR dat niet kon en dat Max daarom er niet aan dacht, maar het is een teamsport. Waarom wist het team dit aan een kant van de garage niet en aan de andere kant wel?
agree. maar je moet toch redelijk veel geluk hebben om uberhaupt in die positie te komenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:29 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Het zat niet tegen met de Mercs, dat zal niemand ontkennen. Maar RIC moest extra stoppen omdat zijn banden meer sleten. Dat is geen geluk van Max.
Verder gewoon ontzettend strak gereden met zoveel en zolang druk van Kimi te weerstaan + bazenactie op Vettel buitenom. Al met al teveel prestatie om het lucky te noemen.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Geralt: ik denk dat er wel meer is wat nog niet optimaal in het hoofd zit. Hij moet immers nog steeds aan de auto wennen
Tuurlijk, maar aan beide kanten van de garage beschikken ze over dezelfde kennis.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
Geralt: ik denk dat er wel meer is wat nog niet optimaal in het hoofd zit. Hij moet immers nog steeds aan de auto wennen
Deze race was sowieso de kennismaking met de RB, de opdracht was "thuisbrengen en in de punten". Dat hij de race zou winnen had niemand bij RB voorzien, dat zag je wel aan de reactie van Horner en Marko net na de race.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar aan beide kanten van de garage beschikken ze over dezelfde kennis.
Max wist het niet dat het kon en die engineer wist niet dat het een verbetering kon brengen.
Dat zegt imo weinig over Max, want die kon het simpelweg niet weten. Juist ook omdat bij de TR eenzelfde verandering juist negatief uit zou pakken en hij de auto nog niet kende.
Die engineer zegt dat meer over imo. Die vond het dus wel prima kennelijk. Of hij wist het gewoon ook niet.
Imo had die engineer deze verandering voor moeten stellen.
Maargoed, misschien heeft ie dat ook wel gedaan en heeft Max omdat het bij TR niet goed uitpakte gezegd we doen het zo wel; dat weten we natuurlijk niet
Ik vind het net andersom. Max heeft zelf gezorgd dat hij de beste was nadat de Mercedessen uitvielen. Je moet retegoed zijn om van dit geluk optimaal te profiteren. En dat is wat Max gedaan heeft.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
maar je moet toch redelijk veel geluk hebben om uberhaupt in die positie te komen
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:38 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Deze race was sowieso de kennismaking met de RB, de opdracht was "thuisbrengen en in de punten". Dat hij de race zou winnen had niemand bij RB voorzien, dat zag je wel aan de reactie van Horner en Marko net na de race.
laat staan een DNF, cue de hatersquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
Ik heb al zin in volgende week. Hoop op een podium, maar realistisch gezien is alles vanaf P6 gewoon solide en goed te noemen.
Aan de ene kant wel jammer dat al die nieuwe "fans" natuurlijk weer compleet los gaan op Max als ie "slechts" een P5 scoort. Dat gaat gewoon gebeuren natuurlijk.
dan al helemaal niet nee.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Geralt het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Pauw. Is dat interview het bekijken waard?
Alleen als je F1 noob bent.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Geralt het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Pauw. Is dat interview het bekijken waard?
Ik ga kijken!!quote:
Het was wel vermakelijk, maar iets nieuws leer je eigenlijk niet als je meer dan twee races hebt gezien.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:40 schreef Geralt het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Pauw. Is dat interview het bekijken waard?
Dat is natuurlijk teleurstellend nuquote:Op zaterdag 21 mei 2016 10:39 schreef Geralt het volgende:
Ik heb al zin in volgende week. Hoop op een podium, maar realistisch gezien is alles vanaf P6 gewoon solide en goed te noemen.
Aan de ene kant wel jammer dat al die nieuwe "fans" natuurlijk weer compleet los gaan op Max als ie "slechts" een P5 scoort. Dat gaat gewoon gebeuren natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |