Briljant, wie verzint nou weer zoiets xDquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Briljant komisch duo dit:
[ afbeelding ]
Wel met F1 gifjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
Nattekat nu:quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: gebruik nooit meer het woord SC in dit topic.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:34 schreef Wolve000 het volgende:
Als we dan toch Raikkonen dingen plaatsen...
Verder zijn alle nieuwsbronnen elkaar aan het na-papegaaien met het nieuws dat Magnussen en Ricciardo een nieuwe motor gaan rijden. De een is nog stelliger dan de ander.quote:“It is more a question of just being sure that we have got the engine in a good state to race it,” he explained. “It is not a matter of just turning up with a mechanical lump.
“It all has to be mapped properly and it has to deal with all operational circumstances because, with these V6 engines, there are a lot of conditions with which you have to make sure the engine is mapped properly for.
“Monaco has some particularly unusual ones: quite low revs, and you need to make sure the engine is all good for that. It is just about making sure that the engine is absolutely the way we want it to be.”
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Knoop is al doorgehakt.
http://www.f1today.net/nl(...)gnussen-en-ricciardo
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.quote:meldt Auto Bild Motorsport.
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.
Alleen komt dit niet van hun zelf maar van een ander zoals in het artikel staat en staat de titel tussen quotes, dus houden ze zelf nog een slag om de arm.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.
Goeie timing wel, zo net voor hij iets heeft gewonnen. Mag die persoon nu ook niet meer zeuren.quote:
F1 Today is echt een ruksite. Die brengen elk gerucht als nieuws.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.
quote:Ricciardo got a good jump on Max Verstappen in qualifying in Spain, by adding in a couple of turns of front wing for his final run, something Verstappen was not aware possible as such a move would have destabilised the Toro Rosso. He has had some more time to learn the car this week with a day’s testing, but he’ll still be improvising next week in Monaco.
quote:Renault admit that they took some wrong directions in evolving the hybrid turbo engine, after three wins in the inaugural 2014 season with Ricciardo. Renault sources suggest that one of the root causes of their relative weakness in the early years of hybrid was the reduction in headcount at the engine base in Viry-Chatillon when Flavio Briatore was in charge of Renault F1 operations in 2009, at the time when KERS hybrid system was being developed. He wanted the expertise in electrification and energy harvesting to be at the chassis headquarters in Enstone.
Conversely Mercedes built on its work at its engine base in Brixworth, making it a centre of excellence for hybrid technology, batteries and high density electric motors. Those missing years and difficulty of hiring talented engineers to work in Paris, have cost Renault, and it was not able to invest enough and early enough to recover.
Ik zat ook al... op Monaco heb je meer aan een betrouwbare motor dan aan een snelle motor. Straks is Ric. weer het haasje en dat gun ik hem echt niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef Nattekat het volgende:
Ach, wat maakt het uit. Op Monaco heb je er zo goed als niks aan.
Ze hebben 200 rondes zonder problemen gereden, met betrouwbaarheid zal het wel snor zitten denk ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:05 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik zat ook al... op Monaco heb je meer aan een betrouwbare motor dan aan een snelle motor. Straks is Ric. weer het haasje en dat gun ik hem echt niet.
Bochten bepalen 95% van de rondetijd op Monaco.quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze hebben 200 rondes zonder problemen gereden, met betrouwbaarheid zal het wel snor zitten denk ik.
Ik denk dat die snellere motor ( als hij daadwerkelijk zoveel sneller is ) echt wel invloed heeft. De kwalificatie is bij Monaco zo ontzettend belangrijk dat elke tiende van een seconde zal tellen.
Nee, ze mogen maximaal 5 motoren per seizoen gebruiken daarna krijg je straf, maar als het team nog tokens heeft mogen ze die tokens inzetten voor motor upgrades.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Re het volgende:
krijg je trouwens geen strafplekken bij een nieuwe motor of kan dat gewoon (snap toch niets van die regels dus)
ja dat dacht ik ook al meteen, maar monaco is geloof ik niet lief voor motoren, beter lijkt me de volgende race... en dan allebei de nieuwe motorquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:35 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, ze mogen maximaal 5 motoren per seizoen gebruiken daarna krijg je straf, maar als het team nog tokens heeft mogen ze die tokens inzetten voor motor upgrades.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |