Briljant, wie verzint nou weer zoiets xDquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:22 schreef motorbloempje het volgende:
Briljant komisch duo dit:
[ afbeelding ]
Wel met F1 gifjesquote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... moblo hoort SC en slaat meteen aan het slowchatten...
Nattekat nu:quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:35 schreef Nattekat het volgende:
Noot aan zelf: gebruik nooit meer het woord SC in dit topic.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:34 schreef Wolve000 het volgende:
Als we dan toch Raikkonen dingen plaatsen...
Verder zijn alle nieuwsbronnen elkaar aan het na-papegaaien met het nieuws dat Magnussen en Ricciardo een nieuwe motor gaan rijden. De een is nog stelliger dan de ander.quote:“It is more a question of just being sure that we have got the engine in a good state to race it,” he explained. “It is not a matter of just turning up with a mechanical lump.
“It all has to be mapped properly and it has to deal with all operational circumstances because, with these V6 engines, there are a lot of conditions with which you have to make sure the engine is mapped properly for.
“Monaco has some particularly unusual ones: quite low revs, and you need to make sure the engine is all good for that. It is just about making sure that the engine is absolutely the way we want it to be.”
quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:01 schreef S95Sedan het volgende:
Knoop is al doorgehakt.
http://www.f1today.net/nl(...)gnussen-en-ricciardo
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.quote:meldt Auto Bild Motorsport.
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Zoals boven gezegd: iedereen praat elkaar na. Even afwachten of 't inderdaad zo is van de directe bron, zou ik zeggen.
Alleen komt dit niet van hun zelf maar van een ander zoals in het artikel staat en staat de titel tussen quotes, dus houden ze zelf nog een slag om de arm.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat het klopt, qua nieuws dat Max in spanje al zou gaan rijden voor RBR hadden ze het ook als eerste bij het rechte eind. Ruim voordat de rest met dat nieuws kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |