Ja daarom ben ik ook niet heel erg geneigd om alles aan de kant te zetten. 't is ook niet dat ze even komen helpen met klussen of zo dus moeten het toch zelf doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen
Maar goed, relatie met ouders is vaak ook ingewikkeld natuurlijk. Begreep ik in ieder geval uit je eerdere verhalen
Ja bizar, en dat terwijl mevrâh gisteren heel rustig was. Mijn man vindt het vooral gek dat ze continu 'op haar kop' hangt
Nou hé... Ga lekker beslissen of iemand een huis moet kopen dat ze zelf niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:13 schreef kniftyhooker het volgende:
Nee hoor je bent geen zeur chanty!
Als het mijn schoonouders betrof dan had mijn man gezegd dat ze maar lekker moeten wachten tot ze zelf in nl zijn.
Ook wel een dingetje dat smaken verschillen enzo.
Molo, nog kotsvrij vandaag? :-)
Verdammt noch malquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Quoi het volgende:
Wij ook (op onszelf)Maar laat ik niet teveel beren op de weg zien, voordat ze er zijn.
De Thalystickets zijn al uitverkocht
Schijnt vannacht al geklapt te zijn, de website. Geen zin in frustraties, dus we verzinnen wel iets anders.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Verdammt noch mal
Of was het weer zo'n prutactie waar ze vier goedkope kaarten hebben en daareen hoop PR omheen bouwen![]()
Dank! Yes, ben heel blij.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:32 schreef ViviRAWRS het volgende:
Oh, wat ik ook nog wou zeggen: groof, wat fijn dat je baby weer op schema ligt qua groei!
Mijn man vraagt zich ook af of ze intussen niet duizelig is.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:03 schreef Molo het volgende:Mijn man vindt het vooral gek dat ze continu 'op haar kop' hangt
Nee ze hebben voor die periode dat ze hier zijn al een huisje gehuurd op een vakantiepark. No way dat ze hier zouden kunnen slapen. Mijn eigen ouders blijven ook max 1 nacht nadat ik weer thuis ben met de baby en dat is lang zat. Ze willen iets kopen om in de zomermaanden in Nederland te verblijven en soms een week tussendoor. Hun huis is vorig jaar verkocht dus nu hebben ze geld om een chaletje te kopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Mijn man vraagt zich ook af of ze intussen niet duizelig is.
Chanty als je schoonouders geen chalet hebben, komen ze dan bij jullie logeren? Want dan zou het me wel wat chaletjes bezichtigen waard zijn.
Ik wil mijn ouders en schoonouders er denk ik wel vrij snel na de geboorte bij hebben. Het is voor hun ook speciaal om opa en oma te worden en ik deel dat moment met liefde. Mijn moeder is er al omdat ze bij de bevalling is.
Ik ga vandaag weer verder met mijn lijstje afwerken en spullen kopen (luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, flessen, spenen, melk nog rompers en sokken en tenten voor mezelf etc.) en wat eerste wasjes draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer van je miskraam, wel fijn dat je die termijn inmiddels al voorbij bent! Welkom terug, we zochten nog mensen voor de OP die eind november of later uitgerekend zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:51 schreef Queens het volgende:
Mijn UD is van 5 augustus naar 27 november gegaan.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam gehad na 8 tot 11 weken maar gelukkig was ik na 1 ronde alweer zwanger (de vorige keer duurde het jaar!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug Queens! Leuk dat er al een piemeltje te zien was bij de combinatietest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Wel de gaatjes van het putje gecontroleerd of de baby daar niet door kan glippen bij het weg laten lopen van water?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb vandaag bij vk aangegeven graag in bad te willen bevallen. Dus dat staat vast genoteerd 😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oeh tof! Dat staat ook nog een keer op mijn cadeaulijstquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Dat kado gaat vast in de smaak vallen Chanty. Mijn meneer werd woensdag verrast met een complete dag Zandvoort (in allemaal auto's op circuit rijden) en kwam als een klein kind thuis
Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:49 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nu al lichtelijk geschokt.... maar geef het een kans
Of mag je man op de wc grenzend aan de kamer uitgebreid gaan zitten poepenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.
En er was een aflevering bij die was voor mij zo memorabel dat ik ik bij alle 3 de bevallingen een extra notitie had gemaakt zodat mij dat niet kon overkomen..
Ik vond het echt smullen dat programma![]()
![]()
Het is wel handig om precies te weten wat je wel en niet wil..
Moet je man je aaien tijdens de bevalling of wil je dat hij stil gaat zitten op de kruk en zijn smoel houdt..
Mag hij frikandellen speciaal halen en naast je bevalbed opeten terwijl je kotsmisselijk bent en niet kan eten etc etc
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen
Nee, je maakt een grapje, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:
Ik was aan het bevallen en een kamer verder hoorde ik een kerel roepen..
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.
Dat dit soort mannen er echt zijn
Nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:
Ik was aan het bevallen en een kamer verder hoorde ik een kerel roepen..
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.
Dat dit soort mannen er echt zijn
Eveneens scheiding aanvragenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht![]()
Dat is idd een van de weinige dingen die in mijn bevalplan staan. Vooral wat ik na de geboorte wel en niet wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen
Sowieso mensen die kritiek hebben op je gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht![]()
Hihi nee. Ik vond het wel grappig. Zelf zie en voel ik me helemaal niet zo dik. Tot ik langs een spiegel, of raam loop en me kapot schrik.quote:
Deze. Uit een borst is het natuurlijk netjes 37 graden, dus een flesje obv water rond die temperatuur is wel gewenst. Dat kan alleen ook best met warm water en/of een magnetron, alleen wij hadden toch een nieuwe waterkoker nodig, dus...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:26 schreef Arja het volgende:
Q wat voor waterkoker is dat? Waar, merk, prijs?Moeten flesjes 40 graden zijn?
Wij hebben geen magnetron en wel een nieuwe waterkoker nodig, dus klinkt wel handig?
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:18 schreef Arja het volgende:
Piekie: met 39 weken je vluchttas inpakken is idd wel tijd![]()
Ik denk dat je daar weinig van merkt als je bloedsomloop constant is. Voor ons "zelfvoorzienenden" is het wat lastiger.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:06 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook niet heel erg geneigd om alles aan de kant te zetten. 't is ook niet dat ze even komen helpen met klussen of zo dus moeten het toch zelf doen.
Daar zat ik laatst ook over te denken. Kan toch nooit fijn zijn zo op je kop hangen
Het evenwichtsorgaan schijnt ook nog niet te werken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar weinig van merkt als je bloedsomloop constant is. Voor ons "zelfvoorzienenden" is het wat lastiger.
En er zit natuurlijk nog weinig/geen lucht in zo'n kindje dus dan heb je er ook minder last van denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 18:20 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar weinig van merkt als je bloedsomloop constant is. Voor ons "zelfvoorzienenden" is het wat lastiger.
Bij ons als het goed is ook alleen in de longen.... Toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:05 schreef Molo het volgende:
[..]
En er zit natuurlijk nog weinig/geen lucht in zo'n kindje dus dan heb je er ook minder last van denk ik.
Nee op wel meer plekkenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:07 schreef McLaura het volgende:
[..]
Bij ons als het goed is ook alleen in de longen.... Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |