abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2016 @ 11:46:11 #126
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162348182
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 11:36 schreef Arja het volgende:

[..]

Mijn man vraagt zich ook af of ze intussen niet duizelig is.

Chanty als je schoonouders geen chalet hebben, komen ze dan bij jullie logeren? Want dan zou het me wel wat chaletjes bezichtigen waard zijn.

Ik wil mijn ouders en schoonouders er denk ik wel vrij snel na de geboorte bij hebben. Het is voor hun ook speciaal om opa en oma te worden en ik deel dat moment met liefde. Mijn moeder is er al omdat ze bij de bevalling is.

Ik ga vandaag weer verder met mijn lijstje afwerken en spullen kopen (luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, flessen, spenen, melk nog rompers en sokken en tenten voor mezelf etc.) en wat eerste wasjes draaien
Nee ze hebben voor die periode dat ze hier zijn al een huisje gehuurd op een vakantiepark. No way dat ze hier zouden kunnen slapen. Mijn eigen ouders blijven ook max 1 nacht nadat ik weer thuis ben met de baby en dat is lang zat. Ze willen iets kopen om in de zomermaanden in Nederland te verblijven en soms een week tussendoor. Hun huis is vorig jaar verkocht dus nu hebben ze geld om een chaletje te kopen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_162349196
Niet gek hoor Chanty, je bent inmiddels hoogzwanger en je hebt een dreumes rondlopen dus het is niet gek dat je je man nodig hebt in t weekend voor extra hulp!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_162349363
Fien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:29:33 #129
52229 Chanty
pi_162349428
Genoeg vrouwen die last hebben van bloedverlies waarbij het gewoon goed gaat fien. Maar er is gewoon niks over te zeggen. Bloedverlies is gewoon naar en maakt je onzeker en in die eerste periode kan het alle kanten op.
pi_162349619
Fien

SPOILER
pi_162349829
SPOILER
  vrijdag 20 mei 2016 @ 12:51:51 #132
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_162350076
Nou, ik kom mezelf na maanden afwezigheid ook weer eens melden!
En ik kom de ranglijst in de OP een beetje in de war schoppen... :s)

Mijn UD is van 5 augustus naar 27 november gegaan.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam gehad na 8 tot 11 weken maar gelukkig was ik na 1 ronde alweer zwanger (de vorige keer duurde het jaar!).

Ik heb gisteren de combinatietest gehad en zit nu op 12+5 weken, er was zelfs een piemeltje te zien!
Over 3 weken weten we het 'zeker' :P .

We zijn nu ook langzaamaan het nieuws met iedereen aan het delen, soms vertel ik dan ook over de miskraam maar vaak ook niet. Ik heb er gelukkig ook wel vertrouwen in dat dit keer alles goed gaat komen :Y

De OP mag wat mij betreft wel bijgewerkt worden!
Blood for breakfast, blood for lunch
  Manager PR/Moderator vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:49 #133
269689 crew  Viv
pi_162350335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 12:51 schreef Queens het volgende:
Mijn UD is van 5 augustus naar 27 november gegaan.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam gehad na 8 tot 11 weken maar gelukkig was ik na 1 ronde alweer zwanger (de vorige keer duurde het jaar!).
Wat jammer van je miskraam, wel fijn dat je die termijn inmiddels al voorbij bent! Welkom terug, we zochten nog mensen voor de OP die eind november of later uitgerekend zijn. ;)
pi_162350384
Queens ik vroeg me al een paar keer af hoe het met je zou gaan.
Wat vervelend dat je een miskraam heb gehad. Gelukkig heb je niet weer een jaar moeten wachten.
Gefeliciteerd met deze zwangerschap :* en waarschijnlijk een jongentje O+
Hoe voel je je verder?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:13:10 #135
206877 Queens
Hero Savior Psycho Slayer
pi_162350832
Bedankt! Ik voel me prima! Slechts 1 weekend misselijk geweest maar bij lange na niet zo erg dat ik ervan moest kotsten ofzo.
De enige symptomen waar ik last van heb zijn vermoeidheid, slecht slapen en DOOOOOOOOOORST!

Goed om te zien dat de degenen rond mijn oude UD het wel 'gered' hebben O+
Blood for breakfast, blood for lunch
pi_162350961
Wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geworden Queens! En wat fijn dat het nu goed lijkt te gaan!!

SPOILER
pi_162351182
Queens fijn dat je er weer bent O+

SPOILER
pi_162351356
Fien

SPOILER
Welkom terug Queens! Leuk dat er al een piemeltje te zien was bij de combinatietest!
pi_162352168
Ai Fien, wat spannend.

Queens, gefeliciteerd met je zwangerschap. Fijn dat alles nu goed lijkt te gaan.
pi_162352214
Ik heb vandaag bij vk aangegeven graag in bad te willen bevallen. Dus dat staat vast genoteerd 😊
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:57:33 #141
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162352312
Nieuwe baby onderweg bij Queens O+
Klinkt verdrietig maar wat klink je positief! Dat er maar een mooi jongetje mag komen O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:57:35 #142
52229 Chanty
pi_162352313
Queens welkom terug en fijn dat het tot nu toe allemaal goed gaat :) Ik heb je in de OP gezet, nog even zonder geslacht.

Groof fijn, hoop dat het lukt om in bad te bevallen O+

Ik heb zojuist alvast het verjaardagscadeau voor mijn man geregeld (juli jarig). Rib uit mijn lijf maar soit :+

SPOILER
  vrijdag 20 mei 2016 @ 13:58:27 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162352334
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 13:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb vandaag bij vk aangegeven graag in bad te willen bevallen. Dus dat staat vast genoteerd 😊
Wel de gaatjes van het putje gecontroleerd of de baby daar niet door kan glippen bij het weg laten lopen van water?

SPOILER
pi_162353057
Fijn dat het goed gaat Queens.

Groof heb je bij de andere 2 ook een badbevalling gehad?
En ga je dat dan thuis doen of in een kraamcentrum ofzo?

Super kado voor je man chanty!
Leest hij niet mee hier? :7

Mijn baby ligt vast onder mijn rechter rib. Ik kan gewoon niet eens voorover bukken :D dat heb ik nog nooit gehad. Link is mijn buik helemaal leeg, ziet er zo grappig uit
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:29:09 #145
52229 Chanty
pi_162353168
Nee hij zit/zat wel op fok maar niet echt actief meer en zeker niet in OUD :+
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:37:00 #146
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162353369
Een man die niet in OUD komt? Hoe bestaat het :o
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:49:02 #147
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162353726
Queens, welcome back! En een piemeltje O+

Vanmorgen met wat hardloopgenootjes aan de koffie en taartjes gezeten. Intussen mijn pa maar schilderen :P De kleur is top! Zal zo ff een fotootje in het kamertjestopic plaatsen.

Oh, en harde buiken krijgen op de fiets is niet leuk :')
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:50:15 #148
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162353778
Dat kado gaat vast in de smaak vallen Chanty. Mijn meneer werd woensdag verrast met een complete dag Zandvoort (in allemaal auto's op circuit rijden) en kwam als een klein kind thuis :P
  vrijdag 20 mei 2016 @ 14:54:01 #149
52229 Chanty
pi_162353890
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Dat kado gaat vast in de smaak vallen Chanty. Mijn meneer werd woensdag verrast met een complete dag Zandvoort (in allemaal auto's op circuit rijden) en kwam als een klein kind thuis :P
Oeh tof! Dat staat ook nog een keer op mijn cadeaulijst :Y maar nu met max is dit wel heel tof denk ik. Hij volgt F1 al vanaf kinds af aan.

En harde buiken zijn idd niet tof. Heb ze veel meer dan bij zwangerschap 1, zelfs met iets simpels als bukken om speelgoed op te rapen.
pi_162353953
39 weken vandaag! Binnenkort (lees vanavond) maar eens de vluchttassen voor de jongens klaar maken en ook die voor ons... Ik bedacht me gister dat dat wel handig is om te doen :s)

Vandaag een offday. De afgelopen nachten veel te kort geslapen (te laat naar bed door afspraken, spokende kinderen en de wekker die elke dag weer gaat) en de jongens zijn ook afgedraaid na de eerste week na de vakantie. Dat is geen goede combi |:(
Vanmorgen al filmpje ingezet voor de peuter en ik denk dat dat straks weer gaat gebeuren, als we uitgezweet zijn het wekelijkse uurtje zwemles van kleuter.

Queen, fijn dat je weer terug bent!

Fien, hopelijk komt het goed! Spannend hoor.

Ela, hoe gaat het? Houd je het nog een beetje vol? Ben je helemaal klaar voor de ontmoeting met jullie tweede wondertje?
R 09-10-2010
M 20-04-2013
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')