Nee ze hebben voor die periode dat ze hier zijn al een huisje gehuurd op een vakantiepark. No way dat ze hier zouden kunnen slapen. Mijn eigen ouders blijven ook max 1 nacht nadat ik weer thuis ben met de baby en dat is lang zat. Ze willen iets kopen om in de zomermaanden in Nederland te verblijven en soms een week tussendoor. Hun huis is vorig jaar verkocht dus nu hebben ze geld om een chaletje te kopen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:36 schreef Arja het volgende:
[..]
Mijn man vraagt zich ook af of ze intussen niet duizelig is.
Chanty als je schoonouders geen chalet hebben, komen ze dan bij jullie logeren? Want dan zou het me wel wat chaletjes bezichtigen waard zijn.
Ik wil mijn ouders en schoonouders er denk ik wel vrij snel na de geboorte bij hebben. Het is voor hun ook speciaal om opa en oma te worden en ik deel dat moment met liefde. Mijn moeder is er al omdat ze bij de bevalling is.
Ik ga vandaag weer verder met mijn lijstje afwerken en spullen kopen (luiers, billendoekjes, spuugdoekjes, flessen, spenen, melk nog rompers en sokken en tenten voor mezelf etc.) en wat eerste wasjes draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer van je miskraam, wel fijn dat je die termijn inmiddels al voorbij bent! Welkom terug, we zochten nog mensen voor de OP die eind november of later uitgerekend zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 12:51 schreef Queens het volgende:
Mijn UD is van 5 augustus naar 27 november gegaan.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap helaas een miskraam gehad na 8 tot 11 weken maar gelukkig was ik na 1 ronde alweer zwanger (de vorige keer duurde het jaar!).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom terug Queens! Leuk dat er al een piemeltje te zien was bij de combinatietest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Wel de gaatjes van het putje gecontroleerd of de baby daar niet door kan glippen bij het weg laten lopen van water?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 13:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb vandaag bij vk aangegeven graag in bad te willen bevallen. Dus dat staat vast genoteerd 😊
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oeh tof! Dat staat ook nog een keer op mijn cadeaulijstquote:Op vrijdag 20 mei 2016 14:50 schreef Quoi het volgende:
Dat kado gaat vast in de smaak vallen Chanty. Mijn meneer werd woensdag verrast met een complete dag Zandvoort (in allemaal auto's op circuit rijden) en kwam als een klein kind thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |