Goed om jou hier weer te zienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
Logisch wel. Een voorzichtige welkom dan alvastquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede weeen-timer-app dinges?
Ik hou me ook aanbevolen voor tips!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee niet voor nu al. Voor binnen enkele weken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee niet voor nu al. Voor binnen enkele weken.
Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede weeen-timer-app dinges?
Gnorfquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef ingee het volgende:
[..]
Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken.
Ja die gaat gewoon drie dagen, fijn voor mij maar ook goed voor hem anders kunnen we straks opnieuw beginnen met wennen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
Moet je doen Quoi
Lekker nog even saampjes van genieten
Ik heb in ieder geval heerlijk van vakantie genoten een aantal weken terug.
En Chanty verlof, jeej!!! Laat je Lucas wel gewoon naar kdv/gastouder gaan tijdens je verlof?
Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:45 schreef Molo het volgende:
Ja klinkt logisch en slim
En nee, geen zeikerd. Flikker op man, wat denken mensen wel niet
Jullie tijd, jullie beslissing of jullie dat willen en kunnen.
Hun chalet dus hun probleem, vragen of hij wil/kan kijken mag, maar dan kun je ook een nee krijgen![]()
Kan me goed voorstellen dat je het (nu) niet wilt en kunt.
Wat vind je man er zelf van?
Mannenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.
Fijn hé zo'n buikverbouwing, je vraagt je wel eens af wat ze doen dat binnen
Ja daarom ben ik ook niet heel erg geneigd om alles aan de kant te zetten. 't is ook niet dat ze even komen helpen met klussen of zo dus moeten het toch zelf doen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Mannen
Maar goed, relatie met ouders is vaak ook ingewikkeld natuurlijk. Begreep ik in ieder geval uit je eerdere verhalen
Ja bizar, en dat terwijl mevrâh gisteren heel rustig was. Mijn man vindt het vooral gek dat ze continu 'op haar kop' hangt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |