Luna gefeliciteerd met jullie zoon

lekker babyknuffelen
En leuke naam

Chanty verlof

wat super knap dat je het helemaal vol heb gemaakt
En groot gelijk hoor. Je schoonouders moeten zelf gaan kijken wat ze willen kopen. Het gaat om een aardig bedrag dus dat wil je toch ook zelf bekijken.
En je man heeft genoeg te doen zo te horen, daarnaast is t ook fijn als je eens een keer samen vrij bent en niks hoeft te doen.
Miezziej denk aan jezelf. Er komt zo veel op je af als je kleintje er eenmaal is het zou zonde zijn als je die tijd ongemakkelijk doorbrengt omdat je je moeder niet wil kwetsen. En misschien begrijpt ze het wel maar denkt ze dat ze jou er een plezier mee doet door bij jou in huis te zitten.
Fijn dat alles goed was bij de vk!
Groof dat klinkt ideaal zo met je ouders. Fijn om iemand in de buurt te hebben.
Bedankt allemaal voor de geruststellende woorden wat betreft peuter. Het komt ook vast wel goed maar ik wil hem niet te kort doen en soms dan maak ik me daar zorgen over. Ik heb net al 2 kleine kadootjes gekocht van de baby voor hem. Dat krijgt hij als we uit het ziekenhuis thuis komen met de baby.
Knifty wat stom dat ze dan die grote band pakt. De volgende keer gewoon zeggen dat je die kleinere wil.
Bij mij was het ook gewoon een domme doos die het druk had en dacht het ff snel te doen. De vk was ook erg verbaasd dat ik met een onderdruk van 100 weer terug werd gestuurd. De volgende dag lag ik weer in t ziekenhuis met afwijkend bloed en urine dus toen is besloten om in te leiden.
Jij bent goed bezig geweest

en ook nog lekker bij kunnen slapen! Heerlijk geniet er van.
Gaddle daar zou ik ook verdrietig om kunnen worden in deze hormonale toestand. Wat balen zeg dat babypark zo slecht spul levert.
Mijn schoonouders kwamen Mats gisteren onverwachts ophalen om te fietsen. Heerlijk! Ik heb nu dus alle baby was al klaar en in de kast hangen

ik ben gewoon al bijna helemaal klaar en ben nog geen 29 weken

nog 4 weken werken en dan met de benen hoog