abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162354033
Oh, en harde buikencheck... Soms ook gewoon als ik op de bank hang en de baby heel actief doet. Of met een peuter op schoot. Niet praktisch, maar met deze termijn mag dat allemaal, Wie weet helpt het zelfs iets!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:25:40 #152
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162354715
*O* Piekie alweer 39 weken! Ik vind het nog steeds zo tof dat we weer zo gelijk zwanger zijn <3
Offday had ik gisteren ook een beetje, ik had ergens helemaal niet verwacht om dit keer langer zwanger te zijn dan vorige keer.. Maar ik heb me weer herpakt en we wachten weer rustig verder af. :)
pi_162355204
Ja, echt bijzonder!

En dat afwachten heeft ook een soort doel, hè? Hij/zij (ik heb momenteel geen idee wat ik denk dat het wordt bij jou) komt als het er helemaal klaar voor is om jullie te ontmoeten. Dan kan je hoog of laag springen, maar rustig door blijven gaan helpt het beste O+
Geniet nog maar lekker van de laatste dagen met z'n drieën en het voorbereiden op de komst van de baby.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 20 mei 2016 @ 15:49:12 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162355288
Jullie waren vorige keer ook tegelijk zwanger en (ongeveer) uitgerekend, Piekie & Ela? Dat is wel speciaal! Dat afwachten lijkt me toch best wat.

Ik ben 'by coincidence' bij One Born Every Minute beland. Ik moet echt niks van dit soort programma's hebben (too early!), maar blijf nu even hangen. Ik ben nu al lichtelijk geschokt.... :o maar geef het een kans.
pi_162355445
Ja, we hebben allebei een april 2013 peuter O+

One born is echt zo'n geboortefabriek... Van sommige bevallingen gaan mijn nekharen recht overeind staan. Dat er zo'n vier vijf mensen rond een bed staan de schreeuwen bij het persen, dat staat zo ver van mij af :N
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:00:42 #156
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162355581
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 15:49 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nu al lichtelijk geschokt.... maar geef het een kans
Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.
En er was een aflevering bij die was voor mij zo memorabel dat ik ik bij alle 3 de bevallingen een extra notitie had gemaakt zodat mij dat niet kon overkomen..

Ik vond het echt smullen dat programma :D _O-

Het is wel handig om precies te weten wat je wel en niet wil..
Moet je man je aaien tijdens de bevalling of wil je dat hij stil gaat zitten op de kruk en zijn smoel houdt.. :X

Mag hij frikandellen speciaal halen en naast je bevalbed opeten terwijl je kotsmisselijk bent en niet kan eten etc etc _O-
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:02:07 #157
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162355621
Welke notitie was dat? O-)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:03:58 #158
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162355672
Ach ja, die mannen... Maar dat personeel! :o Ongeïnteresseerd.

- "Ik moet poepen"
- "Ja, doe maar. Ga maar persen."

En haar dan met persweeën nog even laten zítten :o
Ik zou die verloskundige een karatetrap geven.
pi_162355730
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Moppert het volgende:

[..]

Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.
En er was een aflevering bij die was voor mij zo memorabel dat ik ik bij alle 3 de bevallingen een extra notitie had gemaakt zodat mij dat niet kon overkomen..

Ik vond het echt smullen dat programma :D _O-

Het is wel handig om precies te weten wat je wel en niet wil..
Moet je man je aaien tijdens de bevalling of wil je dat hij stil gaat zitten op de kruk en zijn smoel houdt.. :X

Mag hij frikandellen speciaal halen en naast je bevalbed opeten terwijl je kotsmisselijk bent en niet kan eten etc etc _O-
Of mag je man op de wc grenzend aan de kamer uitgebreid gaan zitten poepen :X
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:12:05 #160
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162355861
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:02 schreef Molo het volgende:
Welke notitie was dat? O-)
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen :D
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:19:15 #161
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162356029
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen :D
_O- _O- _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:24:33 #162
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162356147
Ik was aan het bevallen en een kamer verder hoorde ik een kerel roepen..
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.

Dat dit soort mannen er echt zijn _O-
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:29:06 #163
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162356248
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.

Nee, je maakt een grapje, dat kan toch niet :o
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_162356267
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht :o :X
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:31:57 #165
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162356305
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:

Niet :{ Ik zou de scheiding aanvragen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:32:07 #166
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_162356308
Ja echt, en de dienstdoende vk die was ook een bitch hoor die dat soort opmerkingen kon maken.
Het was mijn 3e bevalling en de andere 2 waren heel erg goed gegaan. *O* O+

En toen ging het mij te hard en ik wilde het infuus niet hoger en zei ze ja een beetje pijn hoort er bij he.. Joh kuttekop dat snap ik echt maar nu gaat het even niet goed.
Nou toen was ik zo sjaggo dat mijn lijf er klaar mee was, met bevallen en haar.
De nieuwe VK kwam langs en hij was er direct in 15 minuten :D O+ O+ O+ O+
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 16:33:08 #167
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162356335
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht :o :X
Eveneens scheiding aanvragen :') gewoon respectloos
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:04:00 #168
426379 elamanilo
elämänilo
pi_162357116
:'( :'( :'(

Wat een mannen! Ik zou hem ter plekke de kamer uitzetten en terugkomen hoeft niet inderdaad.. :X
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:16:16 #169
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162357439
Ela? Baby?
pi_162357507
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:

[..]

Dat is idd een van de weinige dingen die in mijn bevalplan staan. Vooral wat ik na de geboorte wel en niet wil.

Fien: ik had ook helderrood, maar alleen 2 keer bij afvegen op 2 verschillende dagen.

Piekie: met 39 weken je vluchttas inpakken is idd wel tijd ;)

Groofs in een bevalbad thuis?
Ik wil in het geboortehuis in bad bevallen. Ik ga morgen naar de open dag.

Ik was vandaag bij de hema en bijna alles waar ik voor kwam was op, zoals mutsjes en sokjes en rompers in de kleinste maten. Ik moest morgen terugkomen,, want dan hadden ze een nieuwe levering.
Maar het staat bij vandaag op mijn lijstje. Ik wil het vandaag. *stampvoet*
Morgen staan op het lijstje: open dag, kapper en visite van zus.
pi_162357557
O one born every minute. Ik kan er goed naar kijken. Laatst een aflevering gezien van een heel moeizame bevalling. Uiteindelijk naar de ok voor ruggenprik want er kwam een tangverlossing aan te pas. Bleek dat kindje heel raar met zijn armen te zitten .. moesten ze een sleutelbeentje breken en de minuten verstreken. En je zag dat personeel zo gespannen kijken en ondertussen die moeder gerust stellen enzo want het was echt een ernstige situatie. Maar het is goed gekomen *O*

Is dat hier in nl eigenlijk gebruikelijk om een ruggenprik te krijgen voordat de vacuum/tang er asn te pas komt? Sowieso zie je bij dat programma alleen tang, nooit vacuum. En voor mijn gevoel is het in nl net andersom.

Ik weet nog wel bij de 1e .. Uiteindelijk werd het een vacuumverlossing met ruggenprik. Maar in eerste instantie zelf proberen en zulks. Echt flink pijn en het lukte niet. Bijkomend feit is dat ik een paniekstoornis heb en ik en niemand niet wil dat dat op dat moment toeslaat want dan ben je me kwijt. Met een beetje pech slaat zoiets dan door in een psychose met alle gevolgen van dien. Zegt iemand (vpk/vk/gyn ... ik weet het niet meer) jaaaa bevallen mag best pijn doen.

In het nagesprek heb ik duidelijk gemaakt dat als iemand bij toekomstige bevallingen zo'n dergelijke opmerking zou maken, ik diegene dan eigenhandig de kamer uit zou schoppen en hard

De empathie van een stoeptegel. Dat zijn gewoon dingen die echt 0,0 niks toevoegen op zo'n moment dus houd dan gewoon je kaken op elkaar als je niks beters weet te zeggen :X :(
  vrijdag 20 mei 2016 @ 17:22:17 #172
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162357618
Oeps. Ik heb net op hoge poten de klantenservice gebeld van de partij die de waterkoker zou bezorgen. Ik wacht vanmiddag op dat ding (tijdvak 14-16:30) en zag net via track & trace dat 'ie al bezorgd was. Wat bleek: ik had verkeerd gekeken, dat deel was nog niet 'ingekleurd'. En nu belde net de bezorger aan, die ook nog eens superaardig was :@

En nu heb ik een waterkoker met een 40 graden knop. Zonder kun natuurlijk heel goed flesjes maken, maar ja, hebben hebben hebben :')

en nu even uitpakken om te kijken of ik wel het juiste heb besteld met mijn gatenkaashersenen
pi_162357648
Leuk cadeau Chanty O+.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
Sowieso mensen die kritiek hebben op je gezichtsuitdrukking :r .

Ik durf programma's als One born every minute niet te kijken, straks is het te dramatisch. Ik wil positieve dingen..
Wel Kerels met een kleintje gezien maar dat is maar weinig met de bevalling zelf en laat idd wel weer zien wat ik niet wil :D.
pi_162357660
Toen ik over de parkeerplaats liep hoorde ik een (paar maanden zwangere) moeder tegen haar zoontje zeggen: "Jij zegt wel dat mama een dikke buik heeft, maar die mevrouw (wijzend naar mij) heeft pas een grote buik!"

:D
pi_162357670
_O-
En dan heel boos terug kijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')