Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 15:49 schreef Quoi het volgende:
Ik ben nu al lichtelijk geschokt.... maar geef het een kans
Of mag je man op de wc grenzend aan de kamer uitgebreid gaan zitten poepenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:00 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik heb bij de zwangerschap van mijn eerste toen alle aflevering van De bevalling gekeken.
En er was een aflevering bij die was voor mij zo memorabel dat ik ik bij alle 3 de bevallingen een extra notitie had gemaakt zodat mij dat niet kon overkomen..
Ik vond het echt smullen dat programma![]()
![]()
Het is wel handig om precies te weten wat je wel en niet wil..
Moet je man je aaien tijdens de bevalling of wil je dat hij stil gaat zitten op de kruk en zijn smoel houdt..
Mag hij frikandellen speciaal halen en naast je bevalbed opeten terwijl je kotsmisselijk bent en niet kan eten etc etc
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen
Nee, je maakt een grapje, dat kan toch nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:
Ik was aan het bevallen en een kamer verder hoorde ik een kerel roepen..
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.
Dat dit soort mannen er echt zijn
Nietquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:24 schreef Moppert het volgende:
Ik was aan het bevallen en een kamer verder hoorde ik een kerel roepen..
Doe eens iets beter je best dit is niets, echt hoppa je kan veel beter en allemaal andere kut opmerkingen.. Over hoe de pijn wel mee zou vallen en dat ze al lang bezig was.
Dat dit soort mannen er echt zijn
Eveneens scheiding aanvragenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht![]()
Dat is idd een van de weinige dingen die in mijn bevalplan staan. Vooral wat ik na de geboorte wel en niet wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:12 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat bij een keizersnede mijn moeder of schoonmoeder niet eerst met het kind op de arm mogen rondlopen terwijl ik nog niet eens mijn kind heb gezien.. En al helemaal niet 1 van die 2 mijn kind gaan wassen
Sowieso mensen die kritiek hebben op je gezichtsuitdrukkingquote:Op vrijdag 20 mei 2016 16:30 schreef Bloesem. het volgende:
De man van een collega van m'n moeder had m'n collega tijdens het persen gevraagd of ze ajb iets charmanter kon kijken, want dit vond 'ie geen gezicht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |