abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:16:26 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162309934
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

15 mei: elamanilo
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS en Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
27 november: Queens

1 december: Radyhyn

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

~:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 20-05-2016 13:54:38 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:17:30 #2
52229 Chanty
pi_162309989
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen _O_

Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb O+

Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?

Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel

Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.

Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Omdat ik bij Lucas en keizersnede had ben ik medisch en word ik met 36 weken overgedragen aan de gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen.
pi_162312225
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
  donderdag 19 mei 2016 @ 05:54:20 #4
52229 Chanty
pi_162315822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:06 schreef Arja het volgende:
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
Mja ergens had ik het bij een tweede zonder complicaties bij de eerste best aangedurfd om thuis te bevallen maar waarschijnlijk had ik dan nog gekozen voor een geboortekliniek. Dus eigenlijk maakt het niet uit. Enige wat ik oprecht jammer vind is dat ik geen badbevalling kan doen want dat had me heel mooi geleken.
pi_162315910
Gisteren weer op controle geweest en ook de groeiecho gehad. Beeb is helemaal mooi gemiddeld en doet het allemaal goed. Ligt zoals ik al vermoedde met z'n koppie beneden z'n ruggetje links en z'n benen onder m'n ribben langs en zijn voetjes rechts in m'n zij. Zo ligt hij al weken en de gyn verwacht ook niet heel erg dat hij nog zal draaien omdat het in m'n buik een rustig kind is en hij al weken zo ligt. Hij zei zelfs dat hij denkt dat binnenkort de indaling wel eens kan gaan beginnen. Kom maar op!

Ik heb vandaag intake kraamzorg. Dus zo nog even met de stofzuiger langs alle plintjes :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:08:37 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162315945
Blijft toch een gek idee hè, dat er zo'n heel kind in je verstopt zit? :D

Succes met de intake! :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:04:41 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162316292
Mogge c_/
Best een prima nacht! Hoera!

Fien, lekker dat alles goed is gekeurd!

Chanty, je moet nu ook wel écht aan her aftellen zijn qua verlof, niet?

Molo, vandaag ging een betere dag worden :P
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:08:33 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162316325
Ja die betere dag is het nog niet, maar wie weet :+

Fijn dat je lekker geslapen hebt, scheelt toch weer een boel!
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:59:40 #9
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162316814
Woohoo 37 weken vandaag *O*
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:03:40 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162316858
Baby is bevalklaar mevrouw ^O^
pi_162316889
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Woohoo 37 weken vandaag *O*
Wow 37 weken alweer. Nice

Ik heb gisteren de babykamer, box, kinderwagen, kinderstoel etc geleverd gekregen. Wat een rommeltje was het. Ik keek er al een tijd naar uit, maar het was echt een prut dag. Het ging helemaal niet zoals ik het zou willen. Vandaag gaan we alles hopelijk een beetje neer zetten zoals wij het ook echt leuk vinden.
Het heeft helaas wel echt mijn ervaring met babypark een beetje verpest.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:19:54 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162317052
Wat ging er niet goed dan Gaddle? Veel plezier met zelf inrichten in ieder geval :)

Miss, je baby is inderdaad klaar om eruit te komen :o Maar daar gaan we niet vanuit.

Ik zou wel blij worden van een berichtje van Luna trouwens O-) Hoop dat alles goed is gegaan!
pi_162317078
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.

Mn kleine is zn huis aan t uibreiden naar een villa denk ik... voelt allemaal wat krap binnenin.
S. 2014
J. 2016
pi_162317126
Hoe zou het met Lunamatic zijn? Ik kom steeds even spieken, maar ze is zo stil. Hopelijk heeft ze gewoon geen tijd om te fokken :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162317147
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.

De service en het klantencontact staan in een bijzonder contrast tot de enorme gereformeerde inslag, vind ik.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:28:42 #16
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162317160
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor! :D Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden :o

Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
pi_162317238
Goedemorgen!

Luna nog niet gemeld zie ik? Spannendzeg.

Hier geen bijzonderheden. Gisteren een herhalingsgroeiecho gehad en de rust (of wellicht het kamperen :P ) heeft wonderen gedaan. Kindje ligt nu weer in de lijn der verwachting gezien de oudste twee (en op basis ook van mijn gegevens, geloof ik). Dus ehh, dat wordt weer flink persen :') . Maar ik ben blij.

Buik is in mijn beleving enorm, maar ik zie op de foto's van de eerste twee dat dat toen niet anders was, dus dat zal wel weer goedkomen ook.

Verder hoop ik weer een week (ofzo) overtijd te gaan, want de oudste twee hebben in mijn uitgerekende week balletvoorstelling en afzwemmen. Lekkere timing :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:37:09 #18
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162317275
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meer :X Ik dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer :D Dus vooruit, het was voor een goed doel :P Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
pi_162317285
Hopelijk gaat het goed met Lunamatic...

Hier in de vorige zwangerschap ook geen geweldige ervaring met babypark. En ik vind ook alles reteduur daar }:|

Net weer goedgekeurd bij de vk. Suikertest Was goed en bloeddruk ook. Nog nagevraagd over de kinkhoestvaccinatie maar daar Was ze niet van op de hoogte. Nu afgesproken dat ik dat met de ha ga regelen. En gelukkig staan de vk's positief tegenover een badbevalling *O*
pi_162317286
Ik ben ook superbenieuwd naar Luna!

En als Ela vandaag de baby binnenhoudt, heeft ze haar zwangerschapsduurrecord verbroken! :s)

Miss, 37 weken aaaaaaah! Dat is zo officieel haha! Wat zeggen je eigen vibes?

Mijn eerste kwam met 41+2 en op basis daarvan heb ik het vermoeden dat ik nog wel even heb. Ik heb alleen met mijn nieuwe werkgever ( *O* ) een vaste startdatum afgesproken, 12 weken na UD. Ik zou het niet zo leuk vinden als ik maar 10 of 11 weken met baby heb voor werk start, dus in dat opzicht hoop ik nu op 39 weken. Maar vermoedelijk ijdele hoop. :+ Voorbij UD gaan vond ik verder ook geen probleem eigenlijk, maar nu qua timing dus wel jammerder.

Mn eerste was trouwens pas met 39 weken ingedaald, en deze al veel eerder. Dus wie weet. *) Al zegt dat ook geen klap.
pi_162317307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor! :D Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden :o

Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
Rond jouw termijn is het normaal dat ze rustiger worden, de ruimte om te bewegen is steeds kleiner aan t worden.
S. 2014
J. 2016
pi_162317312
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meer :X Ik dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer :D Dus vooruit, het was voor een goed doel :P Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
Mijn voeten zijn ook weer normaal! Het was bij mij dus echt die paar dagen heel heet weer dat de veroorzaker was! Gewoon even hopen op geen hittegolf. :+
pi_162317351
Hier voeten ook weer normaal ja.

En ook al ingedaald, heel diep en vast.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:44:03 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162317392
Goede verhalen hier allemaal *O*

Angelatje, wel 'bijzonder' dat je verloskundige niet op de hoogte is van kinkhoestvaccin bij zwangeren.... maar goed, verwacht niet veel meer info van je huisarts, die van mij had geen idee waar ik het over had.
Heb toen maar de RIVM website doorgestuurd voor de info voor andere zwangeren.
pi_162317937
Nog geen nieuws van Lunamatic.. Ik ga er nu wel vanuit dat ze lekker aan het knuffelen is O+

Svane, bizar ja! Ik weet nog niet wat ik ervan vind ;)
pi_162318340
Luna maakt het wel spannend zeg. Hopelijk is ze lekker aan het babyknuffelen.

Miss 37 weken *O* wat fijn om dat termijn aan te tikken. Nu mag het gewoon!

Groof fijn dat je baby weer in lijn der verwachting groeit ^O^ de buitenlucht heeft haar goed gedaan.
Je hebt idd een goede planning zo rond je ud :7 hopelijk kunnen je kinderen alles nog doen voor de baby komt.
Zijn je ouders er nog?

Svane het zou idd fijn zijn als je wat langer de tijd hebt om van elkaar te genieten na de bevalling. Maar wel fijn om alvast een datum te weten, kan je daar ook alvast op plannen.

Angelatje weer een sticker binnen *O*

Ik heb as dinsdag een groei echo, ben zo benieuwd hoe groot deze baby nu is. Ik ben sws zo nieuwsgierig O+ heerlijk om dadelijk weer z'n klein mannetje te kunnen knuffelen.

Ik ben alleen zo bang dat ik Mats te kort ga doen. Ik heb bij de kraamhulp ook aangegeven dat ik alleen iemand wil die ook goed met peuters om kan gaan. Ik zou het zo erg vinden als hij onder gesneeuwd wordt door al dat babygeweld.
Maar papa is ook 3 weken thuis dus dat komt vast goed.
pi_162319184
Ikke, dat gaat vast goedkomen met je oudste. :*
Ik legde R altijd weg als ik S de trap op hoorde komen. En ze mocht van mij altijd, op ieder moment bij me komen liggen/ spelen, etc. Ook als ik 'rust' had. Dat was mijn duidelijke afspraak met de mensen om ons heen. S gaat voor. Toen ik het weer zelf moest redden (zonder hulp van kraamzorg en ouders) had ik R in de draagdoek en had ik nogsteeds meestal mijn handen voor haar vrij. Ze is nooit jaloers geweest en heeft volgens mij alleen maar genoten van alle aandacht en gezelligheid die we(e)k(en).

Mijn ouders blijven nog een hele tijd, tot begin juli ergens. Ze zitten op een half uur rijden afstand. We zien ze nu regelmatig, maar niet elke dag en zeker geen 24/7. Maar mocht het nodig zijn, nemen ze mij waar op die belangrijke data voor S en R. De kinderen weten ook goed dat dat een spannende tijd zal zijn en vinden het allebei volgens mij ook heel tof als opa en oma er bij zijn ipv ikzelf. Maar ik ben vastberaden er zelf te zitten hoor. Al dan niet met weeën. :P

Ela, wat superspannend nu man. Elke dag kan gewoon de dag zijn. Hoe bijzonder O+ .
  donderdag 19 mei 2016 @ 11:24:13 #28
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162319498
Klinkt als heel fijn Groof, je ouders zo lekker om je heen tijdens deze periode :)

Doet me aan Miezziej denken. Hoe gaat het met jou? Inmiddels al een manier gevonden om te dealen met je moeder in huis?

En Burdie, mis ik jou niet de afgelopen dagen? Hopelijk alles ok!
pi_162319630
Ikke, ik ben ook wel benieuwd hoor, hoe het voor oudste gaat zijn! Zoals het bij groofs ging vind ik erg fijn klinken, ik hoop dat dat hier ook erg lukt. Ze is nu echt al zo'n trotse zus als het over de baby gaat, ik hoop echt dat het zo blijft. Ben vooral benieuwd of ze nog wel naar het kdv wil als baby er is, denk dat ze dan wel 'jaloers' kan worden op thuis blijven. Even afwachten hoe dat gaat zijn :)

Hopelijk kom ik gewoon redelijk oké uit de bevalling en kan ik haar ook voor het naar bed gaan lekker voorlezen en samen spelletjes doen op bed in de kraamweek.
pi_162321320
Hoi allemaal, dinsdagnacht is na een bevalling van ongeveer 24 uur onze zoon M.ads geboren (volledige naam is M.ads E.van).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.
pi_162321474
Luna eindelijk O+
Neem je tijd het te verwerken en ga heerlijk genieten van je jochie
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:46:56 #32
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162321505
Gefeliciteerd Luna *G*
Hopelijk kun je de bevalling snel een plekje geven, maar wel fijn dat hij alsnog thuis geboren is!
pi_162321508
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:39 schreef lunamatic het volgende:
Hoi allemaal, dinsdagnacht is na een bevalling van ongeveer 24 uur onze zoon M.ads geboren (volledige naam is M.ads E.van).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.
Jaaaaaaaaaa daar ben je dan! Mét zoon! Gefeliciteerd! *O* *O* *O*
Je bevalling leek op mijne zo te horen! Nu lekker bijkomen, fijn dat het thuis nog is gelukt en dat het qua hechten en dergelijke ook mee is gevallen. En dat M het zo goed doet!
pi_162321690
Luna gefeliciteerd! Fijn dat je toch thuis bevallen bent, maar heftig dat het zolang heeft moeten duren! Geniet ervan samen O+
pi_162321711
Luna, daar ben je! Gefeliciteerd *O*
Neem de rust die je nodig hebt. Veel plezier met deze bijzondere eerste dagen samen en met het elkaar leren kennen!
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:05:05 #36
327807 Mariposas
יה&#14
pi_162321924
Gefeliciteerd Luna! *G* En wat fijn dat je thuis bent bevallen!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_162321942
Lunamatic gefeliciteerd met je zoon!klinkt als een heftige bevalling inderdaad, doe rustig aan de komende tijd en geniet lekker van je mannetje
pi_162322085
Gefeliciteerd Luna O+ *O*
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:13:41 #39
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_162322138
Luna Gefeliciteerd met jullie lieve jongetje!!! *O*
Hopelijk bezinken de gebeurtenissen snel en kan je volledig gaan genieten O+
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_162322236
Luna gefeliciteerd! *O*
pi_162322241
*O* O+ Luna, daar ben je, mét zoon O+ Je bevalling klinkt heftig, maar toch ook kalm en met een hartstikke mooi einde, de geboorte van jullie prachtige zoon! Laat je verwennen terwijl je fijn knuffelt en zwijmelt bij je jongetje. Fijn uitrusten en op naar een heel mooi nieuw avontuur! Van harte gefeliciteerd!
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:18:56 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162322295
Jaaaa, daar istie dan! Gefeliciteerd Luna w/
pi_162322369
Luna gefelicitaart met je mannetje *O*

Hier maak ik me niet zo'n zorgen om D&B. Je kunt van tevoren wel allemaal scenario's bedenken, maar het komt zoals het komt. Toen B net geboren was, hebben we D overal bij proberen te betrekken. Maar het leven ging ook gewoon door zeg maar. Papa is de eerste twee weken sowieso thuis (misschien langer, een paar dagen geleden te horen gekregen dat o.a. zijn baan weggereorganiseerd gaat worden... maar dat zien we tegen die tijd wel). En dat ging gewoon super :) . D was 21 maanden toen haar broertje ter wereld kwam. Nu is ze tegen die tijd bijna 4 en B is tegen die tijd net 2. Maar zoals ik al zei .. het komt zoals het komt en het komt vast goed :)

Nou Ela ... :D
pi_162322412
Jaaaa bericht van luna! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt pittig, maar wat heb jij het goed gedaan. Veel geluk saampjes!

Plaats 9 :D

Miss C 37 weken en plaats 5 :D
pi_162323072
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.

Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.

Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
pi_162323103
Gefeliciteerd Luna! *O* O+

Even geteld, en ik sta nog veilig op plek 21 :+

Quoi, helaas nog niet echt een manier gevonden. Vanaf vandaag gaat ze wat meer dingen doen, met vrienden afspreken enzo, dus dan hoop ik wat meer "me-time" te hebben :P

Rondom de bevalling weet ik het nog niet zo goed. Ik heb wat ik wil, of in ieder geval denk te willen op dit moment, en aan de andere kant wat ik "moet". Ik moet natuurlijk niets, maar het voelt soms een beetje als een sociale verplichting. Op dit moment wil ze begin augustus komen en dan ongeveer 6 weken blijven, waarvan de laatste 2 met haar man. Ik denk dat dit teveel voor mij is. Ik wil eigenlijk voorstellen dat zij 2 weken later komt, dan is de baby hopelijk al geboren :P Ik weet niet of ik het ga trekken als zij en haar man bij ons slapen, dus misschien moet ik voorzichtig aansturen op een andere verblijfplek... Ze begon zelf wel erover dat ze misschien een paar dagen naar Parijs wilde ofzo met haar man, dus dat "scheelt" dan weer.

Op dit moment weet ik nog niet of ik thuis wil bevallen of in het ziekenhuis. Ik dacht altijd het ziekenhuis, maar dat komt meer door angsten. Bang dat het niet lukt en het een spoedkeizersnede wordt bijvoorbeeld. Thuis lijkt mij fijn, ik voel me prettig hier in huis en kan mij goed ontspannen hier.
Maar dan moet mijn moeder wel weg, ik ga niet thuis bevallen terwijl er allerlei mensen in huis zijn :@ :+
pi_162323215
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.

Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.

Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
Wij kozen ervoor om er geen achternaam op te zetten, we vonden het niets toevoegen in het ontwerp. Ook van onszelf staan ze er niet op (we hebben al herkenbare voornamen, zeker in combinatie ;) ). De mensen voor wie het van belang is dat ze de achternaam weten, die weten het toch wel. Evenals instanties e.d. Gewoon doen wat je zelf wilt of mooi vindt dus!

En hier 'onvanzelfsprekend' hebben/krijgen onze kinderen mijn achternaam. Kan dus best dat een deel van onze familie denkt dat onze kinderen zijn achternaam hebben, maar dat maakt dus niet echt uit verder voor ons.
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:56:04 #48
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162323257
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 13:23 schreef Arja het volgende:
Jaaaa bericht van luna! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt pittig, maar wat heb jij het goed gedaan. Veel geluk saampjes!

Plaats 9 :D

Miss C 37 weken en plaats 5 :D
:X
pi_162323269
Luna, van harte gefeliciteerd!! *O* O+ Superknap gedaan hoor!! Voorspoedig herstel gewenst en veel geluk samen!

quote:
Wij hebben het bij allebei niet gedaan. Vond het ook niet nodig en hebben allebei ook onze eigen achternaam er ook niet bij gezet. Dat weet iedereen toch wel.
pi_162323357
Miezz ik vind het eigenlijk erg logisch dat je in je kraamtijd het huis voor jezelf en je gezin hebt. Het zou bij mijn moeder niet in haar hoofd opkomen om zich daarin op te dringen. Terwijl zij ook zowat de baby uit mijn buik kijkt.

Anders moet je het zeker expliciet maken en ik vind niet dat je dan "voorzichtig" moet zijn, maar zeer duidelijk.
pi_162323523
Oké top! Bedankt voor jullie reacties ela & lot. Dan ga ik ook echt voor geen achternaam. En mensen die daar commentaar op hebben kunnen de pot op. :)
pi_162324173
quote:

Ik heb ook een fijn bureau denk ik, speciaal gekozen om mijn tante als kraamhulp te krijgen, maar heb net gehoord dat ze ws kan komen kramen ;(
Ze heeft namelijk best veel vakantie rond mijn uitgerekende datum...

Ik zou zelf wel de naam erop zetten. Mijn oma vroeg mij toen mijn nichtje al 3 jaar ofzo was, hoe ze nou eigenlijk van achteren heet, want dat stond niet op het geboortekaartje en dat durfde ze ook niet zo goed te vragen aan mijn zus.

Ik vind trouwens de combi van baby met peuter ook wel spannend straks. Ik denk dat ze het heel leuk en interessant zal vinden, maar ik ben ook wel bang dat ze straks aandacht te kort komt.
  donderdag 19 mei 2016 @ 14:40:02 #53
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162324339
Luna gefeliciteerd met je zoon!
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:01:01 #54
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_162324742
Gefeliciteerd Luna! Fijn dat je er positief op terugkijkt..

Ik heb gisteren een val gemaakt en ben met m'n hoofd op de grond gevallen. Kwam door m'n eigen hond... ;( Sinds gisteren als ik autorijd of stil lig last van m'n bekken/heup aan de linkerkant en laat ik daar nou net ook op gevallen zijn. Ik hoop dat het nog wegtrekt. Vandaag wel het huis van onder tot boven gepoetst, dat lukt wel gewoon. Om vervolgens 1,5u op de bank te slapen en daar kreupel vanaf te komen :')

Gisteren ook een gipsenbuik laten maken; nu nog even afwerken (ga ik zelf doen).
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:02:41 #55
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162324780
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Fijn dat je er positief op terugkijkt..

Ik heb gisteren een val gemaakt en ben met m'n hoofd op de grond gevallen. Kwam door m'n eigen hond... ;( Sinds gisteren als ik autorijd of stil lig last van m'n bekken/heup aan de linkerkant en laat ik daar nou net ook op gevallen zijn. Ik hoop dat het nog wegtrekt. Vandaag wel het huis van onder tot boven gepoetst, dat lukt wel gewoon. Om vervolgens 1,5u op de bank te slapen en daar kreupel vanaf te komen :')

Gisteren ook een gipsenbuik laten maken; nu nog even afwerken (ga ik zelf doen).
Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:03:26 #56
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162324801
Luna, gefeliciteerd met je zoon!
Klinkt pittig allemaal, maar fijn dat het toch thuis heeft kunnen gebeuren wat je wilde :)
Nu lekker aansterken en genieten ^O^
pi_162324888
Luna gefeliciteerd! O+ *O* O+ Wat fijn dat het thuis gelukt is en dat je er met een goed gevoel op terugkijkt!
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:06:47 #58
220609 Nouk84
pi_162324895
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??
Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:07:34 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162324921
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Nouk84 het volgende:

[..]

Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..
Ah ok. Als.je maar beetje op jezelf past hè ;)

Jaaaaa mama :+
pi_162325249
Hier ook geen achternaam op het geboortekaartje, ook de onzen niet. Ik vind een achternaam bij een baby sowieso een beetje zwaar voelen ofzo. Okee dat klinkt dom. Maar dan heb je zo'n pietepeuterig rozig kindje en dan meer dan alleen een zoete voornaam...

Okee IK GEEF HET AL TOE IK NESTEL de eerste babywas hangt. :o
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:23:05 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162325325
Hier wle achternaam erop (aan de binnenkant of achterkant) en adres.

Ik wil het bij (met name ongetrouwde) stellen altijd wel weten welke naam het kindje nou krijgt omdat dat verre vanzelfsprekend is tegenwoordig.

En adres er niet opzetten is onhandig als je dus een kaartje terug wilt sturen :D
Ben ik echt al vaak tegengekomen _O-
pi_162325353
Lunamatic, van harte *O* klinkt wel heftig hoor 24 uur..

Nouk, wat vervelend zo'n val. Doe maar een beetje rustig aan.

Sinds ik bij de vk geweest ben, heb ik buikpijn. Hebben jullie dat ook? Ze heeft toch niet raars gedaan, alleen buik voelen en hartje luisteren :)
pi_162325711
Luna gefeliciteerd!!!
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  donderdag 19 mei 2016 @ 15:45:35 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162325910
Ik ben ook aan het wassen Svane (26 wkn zwanger :') ). Met name lakentjesdingen en slaapzakjes die ik heb overgenomen. Maar da's ook om het wat op te frissen en wat meer naar 'ons' te laten ruiken :P

Wat klooien & wassen en dan een uur geleden in een diepe slaap vallen :D Energielevel is loooooow.

Nouk, let je op jezelf?

Miezziej, dat klinkt alsnog niet geweldig. Als je nu al verwacht dat je dat niet trekt: niet doen en zeggen. Het is ook zó logisch, dat het me verbaast dat het niet bij je moeder zelf opkomt. Fijn dat je nieuwe huis trouwens zo vertrouwd voelt al meteen :)

Ik moet mezelf even opladen voor wat boodschappen. 1,2.....
  donderdag 19 mei 2016 @ 16:00:37 #65
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162326227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 15:23 schreef Molo het volgende:
Hier wle achternaam erop (aan de binnenkant of achterkant) en adres.

Ik wil het bij (met name ongetrouwde) stellen altijd wel weten welke naam het kindje nou krijgt omdat dat verre vanzelfsprekend is tegenwoordig.

En adres er niet opzetten is onhandig als je dus een kaartje terug wilt sturen :D
Ben ik echt al vaak tegengekomen _O-
Wij gaan ook voor een achternaam op het kaartje denk ik. En voor een adres, aangezien het kaartje ook meteen onze adreswijziging is :P

Morgen moet ik toch echt nog een keer naar dat kaartje kijken, straks wordt ze geboren en is het nog niet af... Ik heb wel eindelijk mijn vluchtkoffer in de gang klaar staan. En de maxicosi staat ernaast. Dus heb toch nog wat dingen van mijn lijstje af kunnen strepen :P Straks nog bed opmaken en dan ook de matrasbeschermer maar eens wegleggen, you never know..
  donderdag 19 mei 2016 @ 16:05:40 #66
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162326339
Nouk, pas je op :o

Miezziej, ik zou ook echt niet zitten te wachten op andere mensen in huis ten tijde van de bevalling en de kraamweek eerlijk gezegd.. Dus ik zou zeker aansturen op een ander verblijfadres dan bij jullie thuis als het idee je zo tegen staat.
pi_162327290
@luna, gefeliciteerd met je zoon!!! Nu lekker knuffelen :)

@nouk, oei auw!!! Sterkte met de pijn!!

Zo vanmiddag weer een sticker van de gyn gekregen, even navraag gedaan over hoe lang ze je laten lopen. Bij de oudste gingen ze pas inleiden bij 42 weken en bij de jongste was dat 41 weken. De gyn vertelde dat er momenteel een onderzoek bezig is, waarbij onderzocht wordt welke complicaties optreden bij inleiden na 41 weken of 42 weken of wachten op een natuurlijke bevalling,en wat levert dat voor gevolgen op. Maar dat onderzoek loopt voorlopig nog wel een poos.

maar bij 41 weken gaan ze inleiden. Mn bloeddruk was weer iets gezakken naar 85, maar ik zwel wel meer op, mn hoofd begint nu ook mee te doen met mn enkels en handen ;(

Dus na een goede echo mocht ik weer een afspraak voor over een week maken.

Vanmiddag met mn moeder alle kleertjes uitgezocht en opgevouwen en in de kast gelegd. Ik geloof dat dit mannetje meer kleertjes in maat 50/56 heeft dan zn zussen toendertijd!!
  donderdag 19 mei 2016 @ 17:35:20 #68
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162328587
Korte broek van Bellyfashion ook binnen. Past lekker door de brievenbus :P En zit als gegoten! Daar wordt een mens toch blij van. Ik kan weer effe vooruit :)

Wij doen denk ik geen achternaam op het kaartje. Is niet relevant ook, vind ik. Alles zonder achternaam komt ook wel aan, qua post. Ik vind het nú al lekker bekken, onze voornamen en die van de kleine man O+
pi_162329106
Op het kaartje komt hier wel de achternaam, maar dan achter de naam van mijn man en mij. Dus niet achter de naam van het kindje :)

O sprotje ik zie dat jij ook al een LLM'er bent :o .. Wat gaan jullie hard zeg!

Hier had de 2e ook echt een shitload aan kleding waar je bang van wordt (kom ik nou achter nu ik het aan het verkopen ben :') ). Bij de 1e daarentegen was het best summier :X

En geboortekaartjes .. ik heb al zitten spieken maar HET kaartje ben ik nog niet tegen gekomen, terwijl dat bij nr 1 en 2 zo bekeken was :{ .. Ik heb nog effe natuurlijk ..
Ik had mijn man gevraagd om ook eens te kijken wat hij leuk vindt, en dan komt ie met allemaal van die zoetsappige dingen aan :{ :') .. Niet wat ik in mijn hoofd had.
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:09:55 #70
52229 Chanty
pi_162329380
Luna gefeliciteerd *O* klinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!

EN IK HEB VERLOF *O* *G* *O*
  donderdag 19 mei 2016 @ 18:26:50 #71
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162329790
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:
Luna gefeliciteerd *O* klinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!

Jaaa verlof *O*
pi_162329989
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:

Jeuh! Eindelijk hé...

Welkom bij de club!
pi_162330552
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:34 schreef Sull het volgende:

[..]

Jeuh! Eindelijk hé...

Welkom bij de club!
+ 1
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:28:42 #74
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162331497
Lekker Chanty!
pi_162331562
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

:D :o :X

Waarom komt er trouwens niemand meer bij in de OP, terwijl er wel tweede streepjes zijn geweest? -O-
:W

Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
pi_162332455
Verlof voor Chanty! *O*

Ik wacht ook mijn termijnecho af voor de OP! Dan weet ik tenminste in welk jaar mijn UD valt :P
  donderdag 19 mei 2016 @ 19:58:47 #77
220609 Nouk84
pi_162332609
Heerlijk Chanty!
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:10:46 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162332997
quote:
14s.gif Op donderdag 19 mei 2016 18:57 schreef Arja het volgende:

[..]

+ 1
+2 :7
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:10:58 #79
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162333004
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
Goed om jou hier weer te zien :)
Aftellen tot de termijnecho en dan lekker in de OP.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:11:10 #80
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162333012
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Logisch wel. Een voorzichtige welkom dan alvast ;)
pi_162333457
Heeft iemand nog tips voor een goede weeen-timer-app dinges?
pi_162333729
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
:o
pi_162333914
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:34 schreef Svane het volgende:

[..]

:o
Nee niet voor nu al. Voor binnen enkele weken.
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:43:09 #84
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162334010
quote:
4s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:

[..]

Ik hou me ook aanbevolen voor tips!
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:44:31 #85
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162334059
quote:
4s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:

[..]

_O-

In de 'Mijn verloskundige' app zit hij volgens mijn man (hij heeft dat al helemaal zitten uitpluizen, inclusief mogelijkheid tot maken van grafieken enzo... je bent een nerd of niet hè :+ )
pi_162334282
Verlof voor Chanty! *O*
Ik ben er ook zo aan toe! Nog 4 weken..
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:52:52 #87
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162334338
Klopt! Die heb ik ook, die app :)

Ik heb net een waterkoker besteld, met instelbare temperatuur en de hele hupsbups. Alvast voor de flesjes :') Je moet me echt weghouden bij die laptop, want ik ben niet te stoppen met aankopen (bij gebrek aan energie voor andere inspanningen). Ben bang dat de verkoudheid toch een virusje is dat wat meer energie vraagt dan normaal. En de boel groeit weer als kool. Mijn buik is gigantisch vooruit gegroeid :o

Mijn vent gaat morgenochtend op vakantie! Daar dacht ik een aantal maanden geleden wat luchtiger over dan nu. Het feit dat het kamertje morgen af is, maar ik niks kan..

Misschien dat ik morgenochtend trouwens twee treintickets naar Aix-en-Provence boek. Thalys heeft een scherpe actie (20 euro voor een retour pp) en misschien is het toch wel even fijn om er volgende maand lekker saampies uit te gaan 8-)

Tot zover weer even een ego-post :)
  donderdag 19 mei 2016 @ 20:56:04 #88
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162334431
Moet je doen Quoi :Y
Lekker nog even saampjes van genieten :Y
Ik heb in ieder geval heerlijk van vakantie genoten een aantal weken terug.

En Chanty verlof, jeej!!! Laat je Lucas wel gewoon naar kdv/gastouder gaan tijdens je verlof?
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:07:27 #89
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_162334812
Jaaa daar is hij dan! Gefeliciteerd Luna! *O*
Je bevalling klinkt erg heftig, fijn dat je er positief op terug kan kijken.
Nu lekker bijkomen en genieten van jullie kleine man.

Ikke, mijn arm is 30cm dus de hele brede band is niet nodig.
En een onderdruk van 90 netjes? Echt niet! Dat is de grens waarde.

Echt sprotje, nog lekker zemen? En die hele lijst daaronder nog?
Kun je ook hier even langs komen?
Volgens mij heb ik een halve dag nesteldrang gehad, en voor de rest is het ver te zoeken.
Gelukkig is mijn man goed in het huishouden.
Balen van het vocht joh, voel je je voeten ook zo klotsen als je loopt? :{

Ook handig voor in je zkh tas, een flesje douchegel oid voor het douchen. Is net even frisser dan alleen spoelen met water.

En ik sta ineens op de 8ste nominatie plek! WTF!!! :{w
Ela, wanneer ga jij eens baby knuffelen?

Miss, hoe heb jij dan in godsnaam een bak B n J een half uur na je diner kunnen verschransen? Ik had al moeite met een magnum. :)

Fijn Fien dat je zo een opgeleide kraam krijgt. Geeft vast veel rust nu je iemand krijgt die je echt kan helpen met de bv.

Niet een hele fijne actie Nouk! Hopelijk wordt de pijn snel minder.

Jeeej Ook Chanty aan het verlof! :W

Ik had vandaag ook een fijne dag. Alleen minder dat ik tegenwoordig brak slaap, maar dat probeer ik zoveel mogelijk in te halen als kind 1 op KDV is.
Sinds vorige week gaat ze op donderdag ochtend naar de PSZ, ohh wat was dat huilen zeg!
Voelde mij een ontaarde moeder. Vandaag ook wel huilen, maar minder erg. :X
En ik kon even heerlijk 2 uurtjes bij slapen.

Vanmiddag heb ik het baby bedje opgemaakt, en alle flesjes en speentjes verzameld die schoon gemaakt moeten worden.
Laatste kleertjes hangen te drogen, dus het enige wat ik nog moet doen is 'de tas' inpakken en de baby baren.
Koelkast schoonmaken staat ook nog op de lijst, maar ik denk dat ik een lijst voor mijn man ga maken en die ga schrappen. ~O>
  donderdag 19 mei 2016 @ 21:24:41 #90
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_162335396
Jeej verlof voor chanty *O*

Ben benieuwd wanneer je mag babyknuffelen ela.

Begin me steeds meer zwanger te voelen, vannacht halve nacht wakker gelegen en ben (in mijn hoofd) al druk aan het nestelen.
Ik weet nog niet of we op tijd zolder afkrijgen dus nu wil ik een mooi hoekje voor de baby op onze kamer.
pi_162339626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken. :(
pi_162341957
Gefeliciteerd met je zoon Luna! *G*
  vrijdag 20 mei 2016 @ 04:11:40 #93
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162343082
Wakker!
Vriendje vertrekt zo, dus ik ben zijn persoonlijke alarm. Handig :P
pi_162343177
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef ingee het volgende:

[..]

Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken. :(
Gnorf :') :'( :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 07:41:16 #95
52229 Chanty
pi_162343390
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
Moet je doen Quoi :Y
Lekker nog even saampjes van genieten :Y
Ik heb in ieder geval heerlijk van vakantie genoten een aantal weken terug.

En Chanty verlof, jeej!!! Laat je Lucas wel gewoon naar kdv/gastouder gaan tijdens je verlof?
Ja die gaat gewoon drie dagen, fijn voor mij maar ook goed voor hem anders kunnen we straks opnieuw beginnen met wennen.

Weeentimer... Vorige keer waren de weeën meteen zo heftig dat ik steeds mis klikte of te vaak :') was ook wel duidelijk, viel weinig te timen.

Mijn schoonouders hebben bedacht dat ze een chaletje gaan kopen. Maar omdat ze in Spanje wonen kunnen ze zelf nu niet kijken (komen eind juni), dus gevraagd of mijn man chalets wil bekijken en zijn oordeel wil vellen. Afgelopen weekend een bekeken en nu vroegen ze of hij er dit weekend weer een kan gaan bezichtigen. Allemaal leuk en aardig maar ben toch even in protest gegaan. Die chalets staan allemaal niet om de hoek dus je bent al snel 3 a 4 uur kwijt met reizen en kijken. En er moet nog behoorlijk wat gedaan worden in huis wat ik echt niet allemaal alleen kan. Ben ik nou heel erg een zeikerd? De weekenden zijn de enige momenten dat man iets kan doen terwijl ik Lucas entertain. Vind sowieso dat ze zelf moeten beslissen wat ze gaan kopen.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 07:45:50 #96
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162343412
Ja klinkt logisch en slim :)

En nee, geen zeikerd. Flikker op man, wat denken mensen wel niet :D
Jullie tijd, jullie beslissing of jullie dat willen en kunnen.
Hun chalet dus hun probleem, vragen of hij wil/kan kijken mag, maar dan kun je ook een nee krijgen ^O^
Kan me goed voorstellen dat je het (nu) niet wilt en kunt.
Wat vind je man er zelf van?
  vrijdag 20 mei 2016 @ 07:52:10 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162343454
Nondeju, er is er hier eentje zich aan het opstrekken met voeten tegen mijn ribben en rug tegen mijn flank aan. Wat een eng gevoel is dat man :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 07:59:23 #98
52229 Chanty
pi_162343512
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 07:45 schreef Molo het volgende:
Ja klinkt logisch en slim :)

En nee, geen zeikerd. Flikker op man, wat denken mensen wel niet :D
Jullie tijd, jullie beslissing of jullie dat willen en kunnen.
Hun chalet dus hun probleem, vragen of hij wil/kan kijken mag, maar dan kun je ook een nee krijgen ^O^
Kan me goed voorstellen dat je het (nu) niet wilt en kunt.
Wat vind je man er zelf van?
Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.

Fijn hé zo'n buikverbouwing, je vraagt je wel eens af wat ze doen dat binnen :D
  vrijdag 20 mei 2016 @ 08:03:25 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162343531
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef Chanty het volgende:

[..]

Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.

Fijn hé zo'n buikverbouwing, je vraagt je wel eens af wat ze doen dat binnen :D
Mannen :+
Maar goed, relatie met ouders is vaak ook ingewikkeld natuurlijk. Begreep ik in ieder geval uit je eerdere verhalen

Ja bizar, en dat terwijl mevrâh gisteren heel rustig was. Mijn man vindt het vooral gek dat ze continu 'op haar kop' hangt _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')