Omdat ik bij Lucas en keizersnede had ben ik medisch en word ik met 36 weken overgedragen aan de gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Mja ergens had ik het bij een tweede zonder complicaties bij de eerste best aangedurfd om thuis te bevallen maar waarschijnlijk had ik dan nog gekozen voor een geboortekliniek. Dus eigenlijk maakt het niet uit. Enige wat ik oprecht jammer vind is dat ik geen badbevalling kan doen want dat had me heel mooi geleken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:06 schreef Arja het volgende:
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
Wow 37 weken alweer. Nicequote:
De service en het klantencontact staan in een bijzonder contrast tot de enorme gereformeerde inslag, vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.
Rond jouw termijn is het normaal dat ze rustiger worden, de ruimte om te bewegen is steeds kleiner aan t worden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor!Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden
Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
Mijn voeten zijn ook weer normaal! Het was bij mij dus echt die paar dagen heel heet weer dat de veroorzaker was! Gewoon even hopen op geen hittegolf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meerIk dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer
Dus vooruit, het was voor een goed doel
Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:39 schreef lunamatic het volgende:
Hoi allemaal, dinsdagnacht is na een bevalling van ongeveer 24 uur onze zoon M.ads geboren (volledige naam is M.ads E.van).Jaaaaaaaaaa daar ben je dan! Mét zoon! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.![]()
![]()
![]()
Je bevalling leek op mijne zo te horen! Nu lekker bijkomen, fijn dat het thuis nog is gelukt en dat het qua hechten en dergelijke ook mee is gevallen. En dat M het zo goed doet!
Wij kozen ervoor om er geen achternaam op te zetten, we vonden het niets toevoegen in het ontwerp. Ook van onszelf staan ze er niet op (we hebben al herkenbare voornamen, zeker in combinatiequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.
Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.
Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:23 schreef Arja het volgende:
Jaaaa bericht van luna! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt pittig, maar wat heb jij het goed gedaan. Veel geluk saampjes!
Plaats 9![]()
Miss C 37 weken en plaats 5
Wij hebben het bij allebei niet gedaan. Vond het ook niet nodig en hebben allebei ook onze eigen achternaam er ook niet bij gezet. Dat weet iedereen toch wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
Ik heb ook een fijn bureau denk ik, speciaal gekozen om mijn tante als kraamhulp te krijgen, maar heb net gehoord dat ze ws kan komen kramenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.
Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.
Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Fijn dat je er positief op terugkijkt..
Ik heb gisteren een val gemaakt en ben met m'n hoofd op de grond gevallen. Kwam door m'n eigen hond...Sinds gisteren als ik autorijd of stil lig last van m'n bekken/heup aan de linkerkant en laat ik daar nou net ook op gevallen zijn. Ik hoop dat het nog wegtrekt. Vandaag wel het huis van onder tot boven gepoetst, dat lukt wel gewoon. Om vervolgens 1,5u op de bank te slapen en daar kreupel vanaf te komen
Gisteren ook een gipsenbuik laten maken; nu nog even afwerken (ga ik zelf doen).
Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??
Ah ok. Als.je maar beetje op jezelf past hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..
Wij gaan ook voor een achternaam op het kaartje denk ik. En voor een adres, aangezien het kaartje ook meteen onze adreswijziging isquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:23 schreef Molo het volgende:
Hier wle achternaam erop (aan de binnenkant of achterkant) en adres.
Ik wil het bij (met name ongetrouwde) stellen altijd wel weten welke naam het kindje nou krijgt omdat dat verre vanzelfsprekend is tegenwoordig.
En adres er niet opzetten is onhandig als je dus een kaartje terug wilt sturen
Ben ik echt al vaak tegengekomen
Jaaa verlofquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:
Luna gefeliciteerdklinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!
EN IK HEB VERLOF![]()
![]()
Jeuh! Eindelijk hé...quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:
Luna gefeliciteerdklinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!
EN IK HEB VERLOF![]()
![]()
+ 1quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:34 schreef Sull het volgende:
[..]
Jeuh! Eindelijk hé...
Welkom bij de club!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom komt er trouwens niemand meer bij in de OP, terwijl er wel tweede streepjes zijn geweest?
Goed om jou hier weer te zienquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
Logisch wel. Een voorzichtige welkom dan alvastquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:30 schreef Ooi86 het volgende:
[..]![]()
Ik lees hier nog beetje stiekempjes mee. Ben inmiddels ruim 9 weken. Over een dikke week de eerste echte termijnecho en ik denk dat ik het dan een beetje durf te geloven enzo.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede weeen-timer-app dinges?
Ik hou me ook aanbevolen voor tips!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee niet voor nu al. Voor binnen enkele weken.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:40 schreef Arja het volgende:
[..]
Nee niet voor nu al. Voor binnen enkele weken.
Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:25 schreef Arja het volgende:
Heeft iemand nog tips voor een goede weeen-timer-app dinges?
Gnorfquote:Op donderdag 19 mei 2016 23:21 schreef ingee het volgende:
[..]
Als je er een hebt, even testen terwijl je ondertussen iets heel moeilijks doet. Mijnes gaf reclame tussendoor, net alsof je dat nog even weg kan klikken.
Ja die gaat gewoon drie dagen, fijn voor mij maar ook goed voor hem anders kunnen we straks opnieuw beginnen met wennen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:56 schreef Molo het volgende:
Moet je doen Quoi
Lekker nog even saampjes van genieten
Ik heb in ieder geval heerlijk van vakantie genoten een aantal weken terug.
En Chanty verlof, jeej!!! Laat je Lucas wel gewoon naar kdv/gastouder gaan tijdens je verlof?
Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:45 schreef Molo het volgende:
Ja klinkt logisch en slim
En nee, geen zeikerd. Flikker op man, wat denken mensen wel niet
Jullie tijd, jullie beslissing of jullie dat willen en kunnen.
Hun chalet dus hun probleem, vragen of hij wil/kan kijken mag, maar dan kun je ook een nee krijgen![]()
Kan me goed voorstellen dat je het (nu) niet wilt en kunt.
Wat vind je man er zelf van?
Mannenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 07:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Die wilde wel gaan de schat totdat ik hem de to do lijst liet zien en hem voorrekende hoeveel tijd er nog is tot aan UD. Nu gaat hij zijn ouders vragen hoeveel haast het heeft en anders gaat hij na het werk.
Fijn hé zo'n buikverbouwing, je vraagt je wel eens af wat ze doen dat binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |