SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:39 schreef lunamatic het volgende:
Hoi allemaal, dinsdagnacht is na een bevalling van ongeveer 24 uur onze zoon M.ads geboren (volledige naam is M.ads E.van).Jaaaaaaaaaa daar ben je dan! Mét zoon! Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu zijn vriend en ik helemaal verliefd op ons zoontje, maar merk ik nog wel dat ik even nodig heb om zelf weer tot rust te komen. Ons mannetje heeft zich tijdens de bevalling heel goed gehouden, is heel gezond, drinkt heel makkelijk en is superlief.![]()
![]()
![]()
Je bevalling leek op mijne zo te horen! Nu lekker bijkomen, fijn dat het thuis nog is gelukt en dat het qua hechten en dergelijke ook mee is gevallen. En dat M het zo goed doet!
Wij kozen ervoor om er geen achternaam op te zetten, we vonden het niets toevoegen in het ontwerp. Ook van onszelf staan ze er niet op (we hebben al herkenbare voornamen, zeker in combinatiequote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.
Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.
Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:23 schreef Arja het volgende:
Jaaaa bericht van luna! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Klinkt pittig, maar wat heb jij het goed gedaan. Veel geluk saampjes!
Plaats 9![]()
Miss C 37 weken en plaats 5
Wij hebben het bij allebei niet gedaan. Vond het ook niet nodig en hebben allebei ook onze eigen achternaam er ook niet bij gezet. Dat weet iedereen toch wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |