Ik heb ook een fijn bureau denk ik, speciaal gekozen om mijn tante als kraamhulp te krijgen, maar heb net gehoord dat ze ws kan komen kramenquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:49 schreef Fien10 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Dat klinkt als een pittige bevalling maar wat knap dat je alles thuis hebt kunnen opvangen al die uren lang! Geniet van je kraamtijd.
Hier is de kraamzorg net weg. Ik heb echt een heel goed gevoel over ons kraambureau. In mijn dossier staat dat ik borstvoeding wil geven en daar ook alles voor op alles wil zetten. Ze nemen het zo serieus en ik krijg iemand die ook haar diploma lactatiekundige heeft. Wat super fijn zeg.
Nu ben ik bezig met het ontwerp geboortekaartje. Wat vinden jullie trouwens? Moet perse achternaam van baby op het kaartje? Ik vind het niet mooi in m'n ontwerp staan maar vriend en ik zijn niet getrouwd. Nu krijgt hij wel vriends achternaam maar dat is natuurlijk niet helemaal vanzelfsprekend..
Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:01 schreef Nouk84 het volgende:
Gefeliciteerd Luna! Fijn dat je er positief op terugkijkt..
Ik heb gisteren een val gemaakt en ben met m'n hoofd op de grond gevallen. Kwam door m'n eigen hond...Sinds gisteren als ik autorijd of stil lig last van m'n bekken/heup aan de linkerkant en laat ik daar nou net ook op gevallen zijn. Ik hoop dat het nog wegtrekt. Vandaag wel het huis van onder tot boven gepoetst, dat lukt wel gewoon. Om vervolgens 1,5u op de bank te slapen en daar kreupel vanaf te komen
Gisteren ook een gipsenbuik laten maken; nu nog even afwerken (ga ik zelf doen).
Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Je gaat wel naar de huisarts mag ik hopen??
Ah ok. Als.je maar beetje op jezelf past hèquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet nodig. Als t erger wordt ga ik dat wel zeker doen, maar nu is het vooral gewoon vervelend (want oma als ik opsta) en niet pijnlijk..
Wij gaan ook voor een achternaam op het kaartje denk ik. En voor een adres, aangezien het kaartje ook meteen onze adreswijziging isquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:23 schreef Molo het volgende:
Hier wle achternaam erop (aan de binnenkant of achterkant) en adres.
Ik wil het bij (met name ongetrouwde) stellen altijd wel weten welke naam het kindje nou krijgt omdat dat verre vanzelfsprekend is tegenwoordig.
En adres er niet opzetten is onhandig als je dus een kaartje terug wilt sturen
Ben ik echt al vaak tegengekomen
Jaaa verlofquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:
Luna gefeliciteerdklinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!
EN IK HEB VERLOF![]()
![]()
Jeuh! Eindelijk hé...quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:09 schreef Chanty het volgende:
Luna gefeliciteerdklinkt als een pittige bevalling maar fijn dat het toch gelukt is om thuis te bevallen. Nu lekker genieten!
EN IK HEB VERLOF![]()
![]()
+ 1quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:34 schreef Sull het volgende:
[..]
Jeuh! Eindelijk hé...
Welkom bij de club!
quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom komt er trouwens niemand meer bij in de OP, terwijl er wel tweede streepjes zijn geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |