Do want!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:28 schreef Molo het volgende:
[..]
er ligt hier een Liuk ijsje voor mij klaar nu, voor de test![]()
Nu wil ik dat ook. Met kaas en lente-ui uit de oven.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:45 schreef Quoi het volgende:
Mijn buik doet weer een gevalletje luchtballon-die-wil-opstijgen-maar-dat-niet-kan. Ik knap uit elkaar man!![]()
En eettechnisch heb ik ook zo'n caloriënbom voor mijn neus: tortillachips met zure room. Of eerder: veel zure room met tortillachips
die dingen zijn echt té briljant lekkerquote:
Dat heb ik ook maar nog maar 21 wekenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Svane het volgende:
Ik heb sinds baby is ingedaald dat ik echt zodra ik op de fiets zit al het gevoel dat ik moet plassen. Terwijl het dan een grapje is. Best irritant.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, een half uur na mijn avondmaaltijd
Wat fijn, veel succes op die "treinreis".quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:02 schreef Marjolijntje het volgende:
En nee, ik ben er nog lang niet, zit nog heel diep maar treintjes rijden nu, eindelijk lijken ze ook de goede kant op te gaan en hopelijk kan ik nu zelf ook wat vooruit komen.
Buik staat nu wel een beetje gespannenquote:
Ik heb een wikkeldeken gekregen met uitsparingen voor de riempjes van de maxi cosi. Dan ligt ze straks lekker warm en hoeft ze niet per se een jas aan of zo. Ik weet niet of dat standaard is? Bij ons in de omgeving zie ik meer mensen met een deken of voetenzak oid voor in de maxi cosi en mij leek het ook wel makkelijk..quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Arja het volgende:
Oh ik ben zo benieuwd naar alle namen hier, zeker met al die meisjes! Pm staat open.
Miss c een deken in de maxi cosi?
Dit is zeker weer iets dat ik had moeten weten als aanstaande moeder
Ik heb er nooit een gehad en zelden gemist.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:15 schreef Arja het volgende:
Miss c een deken in de maxi cosi?
Dit is zeker weer iets dat ik had moeten weten als aanstaande moeder
dat is dus gewoon awesomequote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:34 schreef Heliotrope het volgende:
Marjolijntje, wat fijn allemaal, dat klinkt goed.
Dodoria, nog gefeliciteerd!
Wij zagen vandaag een kloppend hartjeIk geloof dat het toch echt waar is.
Muck?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:54 schreef Quoi het volgende:
Helio![]()
Met onze naam is ook ... 'iets' (dat ik natuurlijk nog niet ga verklappen), maar we gaan niet meer veranderen. Het ís 'm gewoon al
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:25 schreef Chanty het volgende:
Hier is het billendoekdoosjesprobleem opgelost! Vandaag een mooi roze doosje opgehaald via Marktplaatshappy hormones!
En alweer 35 weken! Gaat zo hard![]()
Btw: in slaap vallen met rennie in je mond is geen aanrader. Geeft een gore smaak met wakker worden
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn vader denkt dat ik mn zoon Arie noemtuurlijk pap...
Mijn vader heet Jan- Arie, maar iedereen noemt hem dus arie of J.Aquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
Ik ken een Scheveningse familie met veel (vernoemde) Aries, die allemaal bijnamen hebben.
Arie met de gele gulp, Arie de kale, Arie de kleine etc
echt zo'n nope nope nope naam
Jammer hoor, want je kunt dus nog Kan-Arie doen na al die gemiste kansen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn vader heet Jan- Arie, maar iedereen noemt hem dus arie of J.A
Aan die kant vd familie heet 3kwart jan-arie, arie-jan of een variatie daarop... no way dat ik mijn kind dat aandoe.
W.iebe-P.ier?quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:13 schreef Quoi het volgende:
Arie toch maar nietBehalve het uurtje nachtploeg heb ik eigenlijk als een roosje geslapen. Het snotteren lijkt minder te worden, hoezee!
Mijn vriend is als oudstgeborene lekker ouderwets letterlijk vernoemd naar beide opa's, door een streepje tussen de voornamen te zettenLevert een erg originele Friese naam op, dat wel
Mijn schoonouders wel even duidelijk gemaakt dat ze een dergelijke constructie niet hoeven te verwachten. Bij jullie nog vernoemingsissues? Of juist wensen om naar iemand te vernoemen?
Je zit er verbazend dichtbijquote:
Dus het huwelijk staat al vast, ja? Of begrijp ik dat hij met je man gaat trouwen?quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:04 schreef Chanty het volgende:
Mijn zoon is half per toeval vernoemd naar zijn schoonvader. Mijn man herinnerde zich, nadat we besloten hadden dat we ons kind Lucas gingen noemen, dat dat de tweede naam van zijn pa is. Was nog wel een dingetje want ik wilde niet vernoemen maar door was puur toeval. Bij de keuze van de tweede naam gekozen voor de tweede naam van mijn vader: Harm. Hoewel vernoemen nooit de bedoeling was vind ik het wel iets moois hebben hoe het is uitgepakt. Bij onze dochter geen vernoeming.
Nohhh ik had (en heb) anijscravings. Ga ik nu (straks) heel goed kunnen borstvoeden?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:37 schreef elamanilo het volgende:
Ik vind het wel lelijk dat die roze muisjes met luizenkleurstof zijn.. Lekker diervriendelijk![]()
Wij maken daarom zelf gestampte muisjes met anijszaad en poedersuiker. Want in de gestampte van de winkel zit ook die luizenkleurstof..
En anijs is goed voor de borstvoeding
Ontbijtkoek!quote:Op woensdag 18 mei 2016 13:33 schreef Unihipili het volgende:
[..]
Nohhh ik had (en heb) anijscravings. Ga ik nu (straks) heel goed kunnen borstvoeden?![]()
* Unihipili staart naar het pak anijshagel en heeft geen idee waar het op te doen
Ja ik gooi echt alle gespreksonderwerpen hier door elkaar, deal with it.![]()
Nah, gaat hem niet worden denk ik neequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:09 schreef Unihipili het volgende:
Ja hup opschieten ela, als je nog in dit topic wil bevallen.
Ja! En hoera, alles zit goedquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:05 schreef sprotje het volgende:
@quoi, en is de pakjesregen al begonnen??
quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:42 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
Dus het huwelijk staat al vast, ja? Of begrijp ik dat hij met je man gaat trouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar niet dan. Altijd wat hè?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik kan wel ruilen maar dan heb jij een autoimmuunziekte erbij, weet niet of je daar blij van wordt
Iemand trouwens een site ofzo met handig lijstje van wat er in een vluchttas moet/kan zitten?
Koos wordt beetje rusteloos en wil dat doen (ik hang sacho op de bank at the moment)
Staat vaak een lijstje in het boekje van de vk en de kraamzorgquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik kan wel ruilen maar dan heb jij een autoimmuunziekte erbij, weet niet of je daar blij van wordt
Iemand trouwens een site ofzo met handig lijstje van wat er in een vluchttas moet/kan zitten?
Koos wordt beetje rusteloos en wil dat doen (ik hang sacho op de bank at the moment)
Hele dag lopen kotsen en verrot en was/ben er wel weer klaar meequote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toch maar niet dan. Altijd wat hè?
Why sacho? Wel fijn, zo'n rusteloze man
Baby doet het perfect hier, dus daar ben ik wel heel blij mee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Amsel het volgende:
Sterkte Molo en Quoi, zo balen dat het lijf niet meewerkt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef Quoi het volgende:
Ik stond wat moeizaam op vanuit ligstand op de bank, zegt vriendlief: wat kraakt die bank. Helaas, het was mijn bekkenIk lach er maar om.
Dank u heldin!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Nee ziekenhuis poliklinische bevallingquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?
Zo veel streepjes zijn er niet geweest de laatste tijd en ik zag dat het bij de laatste helaas alweer mis is gegaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom komt er trouwens niemand meer bij in de OP, terwijl er wel tweede streepjes zijn geweest?
Nee en ik heb het lijstje van kraamzorg en aangevuld met een paar tips van hier?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?
Oh dat is naarquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Zo veel streepjes zijn er niet geweest de laatste tijd en ik zag dat het bij de laatste helaas alweer mis is gegaan.
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.quote:
Ah das wel goed om te weten jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.kraamverband en luiers krijg je sowieso van ziekenhuis, niet nodig.
Ok thnxquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.kraamverband en luiers krijg je sowieso van ziekenhuis, niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |