Muck?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:54 schreef Quoi het volgende:
Helio![]()
Met onze naam is ook ... 'iets' (dat ik natuurlijk nog niet ga verklappen), maar we gaan niet meer veranderen. Het ís 'm gewoon al
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:25 schreef Chanty het volgende:
Hier is het billendoekdoosjesprobleem opgelost! Vandaag een mooi roze doosje opgehaald via Marktplaatshappy hormones!
En alweer 35 weken! Gaat zo hard![]()
Btw: in slaap vallen met rennie in je mond is geen aanrader. Geeft een gore smaak met wakker worden
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn vader denkt dat ik mn zoon Arie noemtuurlijk pap...
Mijn vader heet Jan- Arie, maar iedereen noemt hem dus arie of J.Aquote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:35 schreef Molo het volgende:
Ik ken een Scheveningse familie met veel (vernoemde) Aries, die allemaal bijnamen hebben.
Arie met de gele gulp, Arie de kale, Arie de kleine etc
echt zo'n nope nope nope naam
Jammer hoor, want je kunt dus nog Kan-Arie doen na al die gemiste kansen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 23:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn vader heet Jan- Arie, maar iedereen noemt hem dus arie of J.A
Aan die kant vd familie heet 3kwart jan-arie, arie-jan of een variatie daarop... no way dat ik mijn kind dat aandoe.
W.iebe-P.ier?quote:Op woensdag 18 mei 2016 07:13 schreef Quoi het volgende:
Arie toch maar nietBehalve het uurtje nachtploeg heb ik eigenlijk als een roosje geslapen. Het snotteren lijkt minder te worden, hoezee!
Mijn vriend is als oudstgeborene lekker ouderwets letterlijk vernoemd naar beide opa's, door een streepje tussen de voornamen te zettenLevert een erg originele Friese naam op, dat wel
Mijn schoonouders wel even duidelijk gemaakt dat ze een dergelijke constructie niet hoeven te verwachten. Bij jullie nog vernoemingsissues? Of juist wensen om naar iemand te vernoemen?
Je zit er verbazend dichtbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |