Liever dan dat allemaal dooie diertjes symbool staanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:41 schreef Svane het volgende:
[..]
Maar dan staat een gestampte muis symbool voor je zojuist op aard belande schepsel!![]()
![]()
en dan knarst het niet! Ela hier moeten we eens een hartig woordje over spreken.
dat bestaat gelukkig gewoonquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:49 schreef sproetjes het volgende:
Ik lust geen muisjes![]()
Ik stem voor gekleurde hagelslag ofzo!
Oh dat klopt hier dan weer wel.. Ze heeft toevallig 2 wat drukkere dagen gehad vorige week maar net als vandaag is het weer niet veel. Met vlagen voel ik haar wel af en toe, maar steeds maar kort. En ik heb op een aantal momenten van die typische menstruatiepijnen de laaste dagen. En soms denk ik dat ze down under aan het wringen is, dat voel ik dan niet per se, maar dat uit zich in 4x per uur naar de wc moetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 20:59 schreef Arja het volgende:
[..]
Team gekleurde hagelslag![]()
Overigens staat in mijn 9 maanden dagboek dat je vanaf week 35 de baby minder zult voelen, omdat ze energie aan het opdoen zou zijn voor de bevalling.
Nou mijn kind breekt mijn hele buik af nog steeds.
Dan ga ik vast nog lang niet bevallen.
Wie wat bewaart, die heeft wat!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef BlueEyes het volgende:
En dan maanden later als je verlof allang over is nog overal die verrekte rondspringende en -rollende gekleurde muisjes vinden in je eikenhouten vloer met kieren
Leukquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:02 schreef sproetjes het volgende:
Whoa hier weer twee zwangere in onze vriendenkring! Dat maakt nu 5 incl mijjuli/sept/november en nu dus 2x december (en dat zijn nog schoonzussen ook haha. Bizar ook dat in diezelfde kring tot nu toe alleen jongens zijn/worden geboren. Ben benieuwd of daar nu weer 2 jongens bij gaan komen.
En dan Heb ik t nog niet over de 10 zwangere collega's waarvan er 2 op dezelfde dag als mij zijn uitgerekendbabyboommm
Een juli jongetjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:15 schreef Svane het volgende:
[..]
Wie wat bewaart, die heeft wat!![]()
Hier is baby nog steeds erg druk trouwens! Zoveel drukker dan dochter was. Ben benieuwd.
Wens je me nou 42+3 toe?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:17 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Een juli jongetjedie als superman met handje omhoog eruit gevlogen komt
Dat vaak naar de wc moeten heb ik ook, maar vaak negeer ik dat een poosje en dan zwakt het ook wel af. Het is maar net of ze er tegenaan ligt of trapt of draait.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:12 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat klopt hier dan weer wel.. Ze heeft toevallig 2 wat drukkere dagen gehad vorige week maar net als vandaag is het weer niet veel. Met vlagen voel ik haar wel af en toe, maar steeds maar kort. En ik heb op een aantal momenten van die typische menstruatiepijnen de laaste dagen. En soms denk ik dat ze down under aan het wringen is, dat voel ik dan niet per se, maar dat uit zich in 4x per uur naar de wc moeten
http://www.ah.nl/producten/product/wi150889/piet-piraat-hagelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:15 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Serieus? Ook bijv met blauwe hagelslag ertussen? Dan ga ik dat echt kopen haha
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/producten/product/wi150889/piet-piraat-hagel
er ligt hier een Liuk ijsje voor mij klaar nu, voor de testquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:25 schreef Arja het volgende:
Ophelia je hebt gelijk. Er is een verband tussen ijs eten en de drukte van de baby in mijn buik![]()
Maar ik denk dat ik nog een ijsje moet eten om te beoordelen of dat ook echt statistisch significant is.
Hoax, ik heb net een pint ben&jerry's chocolade nogwat op en ik kreeg alleen wat laffe duwtjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:25 schreef Arja het volgende:
Ophelia je hebt gelijk. Er is een verband tussen ijs eten en de drukte van de baby in mijn buik![]()
Maar ik denk dat ik nog een ijsje moet eten om te beoordelen of dat ook echt statistisch significant is.
je hebt serieus zo'n hele pot op?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:34 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hoax, ik heb net een pint ben&jerry's chocolade nogwat op en ik kreeg alleen wat laffe duwtjes
dat lukt mij echt niet hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |