28 weken hier, derde trimester is begonnen. En wat een zooitje heb ik gemaakt van de eerste twee..
Vandaag ook weer vk controle gehad, wat een geweldig mens heb ik getroffen, vandaag een uur bij haar geweest, kopje thee erbij en fijn kunnen praten (en janken). Baby doet t goed, bloeddruk tot nu toe ook dus duimen dat het zo blijft.
En volgende keer komt ze thuis, over 2 weken. En dan wil ze samen meditatie doen, kaarsjes en geurtjes erbij. En rebozo massage, omdat ik het wel kan gebruiken volgens haar.

Beetje zweef wel, maar ik denk dat ik er wel blij mee ga zijn.
Ik vind het heel fijn dat het einde langzaam in zicht begint te komen, maar ook eng, want de volgende fase zie ik ook wel weer enorm tegenop. Maar ook daar had ze mooie inzichten over (weer een beetje zweef

) en ondanks dat t zorgde voor enorme jankbuien geeft het ook wel wat rust. Het hoeft niet weer zo te lopen en we gaan proberen in contact te komen met dit kindje in mijn buik. Want dit kindje koos niet voor niets mij uit als moeder. (Again, zweef, maar voor nu voelt een beetje zweef wel fijn)
En de cosleeper staat naast mijn bed! Nadat we een onvolledige hadden gekregen, hebben we er vandaag eentje van
marktplaats gehaald en die staat nu naast mijn bed. Lekker vroeg en weet niet of we hem nu al laten staan, maar het past, het kan, vriend kan aan zijn kant ook het bed nog uit dus fijn.
En nee, ik ben er nog lang niet, zit nog heel diep maar treintjes rijden nu, eindelijk lijken ze ook de goede kant op te gaan en hopelijk kan ik nu zelf ook wat vooruit komen.
/einde dagboekpost
Mama van F. (2012) en M. (2016)