SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch maar niet dan. Altijd wat hè?quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik kan wel ruilen maar dan heb jij een autoimmuunziekte erbij, weet niet of je daar blij van wordt
Iemand trouwens een site ofzo met handig lijstje van wat er in een vluchttas moet/kan zitten?
Koos wordt beetje rusteloos en wil dat doen (ik hang sacho op de bank at the moment)
Staat vaak een lijstje in het boekje van de vk en de kraamzorgquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:41 schreef Molo het volgende:
Ik kan wel ruilen maar dan heb jij een autoimmuunziekte erbij, weet niet of je daar blij van wordt
Iemand trouwens een site ofzo met handig lijstje van wat er in een vluchttas moet/kan zitten?
Koos wordt beetje rusteloos en wil dat doen (ik hang sacho op de bank at the moment)
Hele dag lopen kotsen en verrot en was/ben er wel weer klaar meequote:Op woensdag 18 mei 2016 20:48 schreef Quoi het volgende:
[..]
Toch maar niet dan. Altijd wat hè?
Why sacho? Wel fijn, zo'n rusteloze man
Baby doet het perfect hier, dus daar ben ik wel heel blij mee hoorquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:05 schreef Amsel het volgende:
Sterkte Molo en Quoi, zo balen dat het lijf niet meewerkt
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:36 schreef Quoi het volgende:
Ik stond wat moeizaam op vanuit ligstand op de bank, zegt vriendlief: wat kraakt die bank. Helaas, het was mijn bekkenIk lach er maar om.
Dank u heldin!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Nee ziekenhuis poliklinische bevallingquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?
Zo veel streepjes zijn er niet geweest de laatste tijd en ik zag dat het bij de laatste helaas alweer mis is gegaan.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:31 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]![]()
![]()
Waarom komt er trouwens niemand meer bij in de OP, terwijl er wel tweede streepjes zijn geweest?
Nee en ik heb het lijstje van kraamzorg en aangevuld met een paar tips van hier?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Dit is voor als je een week in het kraamhotel verblijft neem ik aan?
Oh dat is naarquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:37 schreef Arja het volgende:
[..]
Zo veel streepjes zijn er niet geweest de laatste tijd en ik zag dat het bij de laatste helaas alweer mis is gegaan.
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.quote:
Ah das wel goed om te weten jaquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.kraamverband en luiers krijg je sowieso van ziekenhuis, niet nodig.
Ok thnxquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:42 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Mijn hemel je mag wel een hutkoffer mee voor al die spullen.kraamverband en luiers krijg je sowieso van ziekenhuis, niet nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |