Haai dames,
Long time no see!
Komt helemaal door mij, ik ben echt een hele dikke tijd niet online geweest.
Een week of 5, 6 al denk ik.
Anyway, ik haak weer aan.
Dodoria gefeliciteerd met de geboorte van je uk. Lekker baby knuffelen!
Ela, gebeurt er al wat bij jou? Jij maakt het ook spannend zeg.
Qoui niet zo eigenwijs doen he! Als je nu niet naar je lichaam luistert, echt hoor. Die gaat je inhalen.
En hopelijk gaat de snot snel minder worden.
Miss, die zeurderige pijn waar je over schrijft, kan ook door indaling komen.
Die voelde ik een week of 2 geleden ook, en het zkh vertelde dat het daar door kwam.
Hopelijk blijft de beeb nog even zitten, kun je nog even de tas 10 keer checken en het kaartje rustig afmaken onder het genot van een bak B & J.
Lekkhurrrr!
Speciaal zijn die laatste dagen he svane, met zn 3en. Wij weten al een beetje wat ons te wachten staat, maar toch denk ik dat we enorm overvallen worden door vanalles en nog wat.
Leuk Snoek! Een zusje voor je meisje!

Hopelijk gaat dat verlichting geven zo een sessie thuis Marjolijntje.
Helio, gefeliciteerd met je knipper! Op naar de grote bolle buik.
Luna, ben je al lekker aan het baby knuffelen?
Update van mijn kant:
Met 32 weken gestopt met werken ivm bekkenpijn en hoge bd, was wel even wennen want ik had pas vandaag op mijn laatste werkdag gerekend.
Verder vaak naar het zkh voor controle, en ik voel me soms niet helemaal serieus genomen door een vk aldaar.
Mijn bd is bij alle controles te hoog, dus mag ik naar de kamers voor een CTG. En voor de zekerheid ook maar bloed en urine afnemen.
Vorige week kwam ik daar binnen met een bd van 150-95, en ze gaf mij een beetje het gevoel dat ik mij aanstel oid. Ik lig daar ook echt voor mijn lol joh. Leuk een halve dag zkh. echt
Toen alle uitslagen bekend en gelukkig goed waren, mocht ik naar huis. Maar nog wel even bd meten. Ze heeft toen met een hele brede band gemeten, en toen was de bd ineens 130-75.
ik weet uit ervaring en wat mij verteld is door andere artsen dat als je met een te brede band meet dat je dan een te positief beeld krijgt van de bd.
Ik ga het zometeen nog eens navragen hoe dat zit, want het zit mij niet lekker. Hoe kan het dat de bd al weken te hoog is, en dat als zij meet (Met die hele brede band) dat de bd dan wel ok is.
En verder, geboorte kaartjes zijn bijna klaar, nog even wat aanpassen. De proefdrukken zijn geslaagd!
De babykamer is bijna ingedeeld, vandaag komen de eerste kleertjes binnen en kan ik van de week mijn tas inpakken voor het zkh.
Oja, als ik teveel doe, dus en even naar de winkels een uurtje en even 2 wasjes draaien, dan ben ik de volgende dag echt een zombie. Vet balen!
Dus veel slapen en rusten dan maar. Gelukkig kan mijn man ook lekker koken.
Maar ik voel me wel schuldig dat ik niet voor mijn gezin kan zorgen zoals ik zou willen.
Onze dochter heeft als 2e naam de eerste naam van mijn moeder, en als dit een meisje wordt dan wordt haar 2e naam de 1e van mijn schoonmoeder, of als het een jongen is van mijn schoonvader.
Gek idee hoor, nog een week of 4 voordat de baby geboren wordt, vandaag alweer 36 weken!