Omdat ik bij Lucas en keizersnede had ben ik medisch en word ik met 36 weken overgedragen aan de gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen![]()
Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb![]()
Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?
Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel
Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.
Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Mja ergens had ik het bij een tweede zonder complicaties bij de eerste best aangedurfd om thuis te bevallen maar waarschijnlijk had ik dan nog gekozen voor een geboortekliniek. Dus eigenlijk maakt het niet uit. Enige wat ik oprecht jammer vind is dat ik geen badbevalling kan doen want dat had me heel mooi geleken.quote:Op woensdag 18 mei 2016 23:06 schreef Arja het volgende:
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
Wow 37 weken alweer. Nicequote:
De service en het klantencontact staan in een bijzonder contrast tot de enorme gereformeerde inslag, vind ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.
Rond jouw termijn is het normaal dat ze rustiger worden, de ruimte om te bewegen is steeds kleiner aan t worden.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor!Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden
Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
Mijn voeten zijn ook weer normaal! Het was bij mij dus echt die paar dagen heel heet weer dat de veroorzaker was! Gewoon even hopen op geen hittegolf.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meerIk dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer
Dus vooruit, het was voor een goed doel
Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |