abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:16:26 #1
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_162309934
Welkom in Zwangerschap en Geboorte!

15 mei: elamanilo
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep (jongen)

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

3 juli: Suikertante (meisje)
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle (meisje)
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_ (meisje)

7 augustus: Fieder (jongen)
7 augustus: Miezziej (meisje)
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi (jongen)
29 augustus: Nazil (jongen)

10 september: Ereshkigal
13 september: NisaSayshi (jongen)
14 september: Soof-87
19 september: Twinkle20 (meisje)
24 september: Unihipili
28 september: Klaprooss (meisje)

1 oktober: Little_Acorn (jongen)
8 oktober: Saarah (jongen)
10 oktober: jUsTmE13o2 (meisje)
23 oktober: *** Burdie & webspider ***
23 oktober: ViviRAWRS en Kyran (meisje)
27 oktober: Veruca_Assault

3 november: snoenk (meisje)
5 november: gewoonmezelf87 (jongen)
9 november: sproetjes (jongen)
27 november: Queens

1 december: Radyhyn

***-----------------***vermeldingen zijn (a.s.) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK).

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.

~:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Chanty op 20-05-2016 13:54:38 ]
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 18 mei 2016 @ 22:17:30 #2
52229 Chanty
pi_162309989
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2016 21:30 schreef Arja het volgende:
Respect voor alle hoogzwangere vrouwen die al een kind hebben rondlopen _O_

Ik heb vandaag op het tweejarige dochtertje van een vriendin gepast en ik ben gebroken. Ik was ook echt van plan haar niet te tillen enzo, maar dat mislukte jammerlijk toen ze geen stap wilde zetten.
Ik heb wel veel lol met haar gehad. Niet te geloven dat ik straks gewoon mijn eigen heb O+

Chanty waarom controle in het ziekenhuis? De kleine lag toch goed?

Molo over de vluchttas:
Ziekenhuispasje en verzekeringspasje
Lang shirt
Slippers
Badjas
Shirts
Joggingbroek
Bh
(Warme) sokken
Zoogcompressen
Boxers
Kraamverband
Dextro
Eten en drinken
Opladers
Camera
Kleingeld
Pakjes voor baby
Luiers
Rompers en sokjes
Fles en melk
Fopspeen
Spuugdoekjes
Mutsjes
Tandenborstel, tandpasta, borstel, deo, lippenbalsam etc
Schone kleren voor man en tandenborstel

Mijn man krijgt het ook ineens benauwd.

Oh ja wat voor maat luier moet ik kopen? 0 of 1?
Omdat ik bij Lucas en keizersnede had ben ik medisch en word ik met 36 weken overgedragen aan de gyn en moet ik in het ziekenhuis bevallen.
pi_162312225
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
  donderdag 19 mei 2016 @ 05:54:20 #4
52229 Chanty
pi_162315822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 23:06 schreef Arja het volgende:
Aha chanty. Vind je dat jammer, of wel prima?
Mja ergens had ik het bij een tweede zonder complicaties bij de eerste best aangedurfd om thuis te bevallen maar waarschijnlijk had ik dan nog gekozen voor een geboortekliniek. Dus eigenlijk maakt het niet uit. Enige wat ik oprecht jammer vind is dat ik geen badbevalling kan doen want dat had me heel mooi geleken.
pi_162315910
Gisteren weer op controle geweest en ook de groeiecho gehad. Beeb is helemaal mooi gemiddeld en doet het allemaal goed. Ligt zoals ik al vermoedde met z'n koppie beneden z'n ruggetje links en z'n benen onder m'n ribben langs en zijn voetjes rechts in m'n zij. Zo ligt hij al weken en de gyn verwacht ook niet heel erg dat hij nog zal draaien omdat het in m'n buik een rustig kind is en hij al weken zo ligt. Hij zei zelfs dat hij denkt dat binnenkort de indaling wel eens kan gaan beginnen. Kom maar op!

Ik heb vandaag intake kraamzorg. Dus zo nog even met de stofzuiger langs alle plintjes :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 07:08:37 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162315945
Blijft toch een gek idee hè, dat er zo'n heel kind in je verstopt zit? :D

Succes met de intake! :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:04:41 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162316292
Mogge c_/
Best een prima nacht! Hoera!

Fien, lekker dat alles goed is gekeurd!

Chanty, je moet nu ook wel écht aan her aftellen zijn qua verlof, niet?

Molo, vandaag ging een betere dag worden :P
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:08:33 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162316325
Ja die betere dag is het nog niet, maar wie weet :+

Fijn dat je lekker geslapen hebt, scheelt toch weer een boel!
  donderdag 19 mei 2016 @ 08:59:40 #9
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162316814
Woohoo 37 weken vandaag *O*
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:03:40 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162316858
Baby is bevalklaar mevrouw ^O^
pi_162316889
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 08:59 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Woohoo 37 weken vandaag *O*
Wow 37 weken alweer. Nice

Ik heb gisteren de babykamer, box, kinderwagen, kinderstoel etc geleverd gekregen. Wat een rommeltje was het. Ik keek er al een tijd naar uit, maar het was echt een prut dag. Het ging helemaal niet zoals ik het zou willen. Vandaag gaan we alles hopelijk een beetje neer zetten zoals wij het ook echt leuk vinden.
Het heeft helaas wel echt mijn ervaring met babypark een beetje verpest.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:19:54 #12
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_162317052
Wat ging er niet goed dan Gaddle? Veel plezier met zelf inrichten in ieder geval :)

Miss, je baby is inderdaad klaar om eruit te komen :o Maar daar gaan we niet vanuit.

Ik zou wel blij worden van een berichtje van Luna trouwens O-) Hoop dat alles goed is gegaan!
pi_162317078
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.

Mn kleine is zn huis aan t uibreiden naar een villa denk ik... voelt allemaal wat krap binnenin.
S. 2014
J. 2016
pi_162317126
Hoe zou het met Lunamatic zijn? Ik kom steeds even spieken, maar ze is zo stil. Hopelijk heeft ze gewoon geen tijd om te fokken :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_162317147
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik vind de bezorgers van babypark ook een beetje lompe boeren maar goed.

De service en het klantencontact staan in een bijzonder contrast tot de enorme gereformeerde inslag, vind ik.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:28:42 #16
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162317160
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor! :D Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden :o

Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
pi_162317238
Goedemorgen!

Luna nog niet gemeld zie ik? Spannendzeg.

Hier geen bijzonderheden. Gisteren een herhalingsgroeiecho gehad en de rust (of wellicht het kamperen :P ) heeft wonderen gedaan. Kindje ligt nu weer in de lijn der verwachting gezien de oudste twee (en op basis ook van mijn gegevens, geloof ik). Dus ehh, dat wordt weer flink persen :') . Maar ik ben blij.

Buik is in mijn beleving enorm, maar ik zie op de foto's van de eerste twee dat dat toen niet anders was, dus dat zal wel weer goedkomen ook.

Verder hoop ik weer een week (ofzo) overtijd te gaan, want de oudste twee hebben in mijn uitgerekende week balletvoorstelling en afzwemmen. Lekkere timing :+
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:37:09 #18
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_162317275
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meer :X Ik dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer :D Dus vooruit, het was voor een goed doel :P Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
pi_162317285
Hopelijk gaat het goed met Lunamatic...

Hier in de vorige zwangerschap ook geen geweldige ervaring met babypark. En ik vind ook alles reteduur daar }:|

Net weer goedgekeurd bij de vk. Suikertest Was goed en bloeddruk ook. Nog nagevraagd over de kinkhoestvaccinatie maar daar Was ze niet van op de hoogte. Nu afgesproken dat ik dat met de ha ga regelen. En gelukkig staan de vk's positief tegenover een badbevalling *O*
pi_162317286
Ik ben ook superbenieuwd naar Luna!

En als Ela vandaag de baby binnenhoudt, heeft ze haar zwangerschapsduurrecord verbroken! :s)

Miss, 37 weken aaaaaaah! Dat is zo officieel haha! Wat zeggen je eigen vibes?

Mijn eerste kwam met 41+2 en op basis daarvan heb ik het vermoeden dat ik nog wel even heb. Ik heb alleen met mijn nieuwe werkgever ( *O* ) een vaste startdatum afgesproken, 12 weken na UD. Ik zou het niet zo leuk vinden als ik maar 10 of 11 weken met baby heb voor werk start, dus in dat opzicht hoop ik nu op 39 weken. Maar vermoedelijk ijdele hoop. :+ Voorbij UD gaan vond ik verder ook geen probleem eigenlijk, maar nu qua timing dus wel jammerder.

Mn eerste was trouwens pas met 39 weken ingedaald, en deze al veel eerder. Dus wie weet. *) Al zegt dat ook geen klap.
pi_162317307
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:28 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Van mij mag ze ook nog wel even blijven zitten hoor! :D Ze was alleen de laatste paar dagen zo rustig, werd alleen actief na wat aansporing, dat
vond ik niet zo tof. Gelukkig had ze vanochtend toen ik nog in bed lag wel een actief moment uit zichzelf wat vrij lang duurde en nu weer. Misschien dat zij ook af en toe wat extra rust nodig heeft om zich voor te bereiden op wat komen gaat of zo? Ik heb wel goed geslapen voor de verandering, heb niet wakker gelegen vannacht en ben zelfs in 6 uur tijd niet 1x tussendoor wakker geworden :o

Gaddle wat vervelend dat de bezorging van jullie babyspullen niet fijn liep. Wat is er niet goed gegaan?
Rond jouw termijn is het normaal dat ze rustiger worden, de ruimte om te bewegen is steeds kleiner aan t worden.
S. 2014
J. 2016
pi_162317312
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 09:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Oh en afgelopen maandag moest ik zo schandalig vaak plassen, was gewoon niet leuk meer :X Ik dronk niet meer dan anders maar ik kon gewoon niks ophouden. Ik was bij vrienden en die moesten er wel mee lachen maar ik vond het maar stom. En gisteren viel het me ineens op dat ik weer een beetje vorm heb in mijn enkels en voeten en ze doen ook minder zeer :D Dus vooruit, het was voor een goed doel :P Het vocht is niet helemaal weg, maar het ziet er niet meer uit (en voelt ook niet meer aan) als een waterballon die op knappen staat gelukkig.
Mijn voeten zijn ook weer normaal! Het was bij mij dus echt die paar dagen heel heet weer dat de veroorzaker was! Gewoon even hopen op geen hittegolf. :+
pi_162317351
Hier voeten ook weer normaal ja.

En ook al ingedaald, heel diep en vast.
  donderdag 19 mei 2016 @ 09:44:03 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_162317392
Goede verhalen hier allemaal *O*

Angelatje, wel 'bijzonder' dat je verloskundige niet op de hoogte is van kinkhoestvaccin bij zwangeren.... maar goed, verwacht niet veel meer info van je huisarts, die van mij had geen idee waar ik het over had.
Heb toen maar de RIVM website doorgestuurd voor de info voor andere zwangeren.
pi_162317937
Nog geen nieuws van Lunamatic.. Ik ga er nu wel vanuit dat ze lekker aan het knuffelen is O+

Svane, bizar ja! Ik weet nog niet wat ik ervan vind ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')