item komt zo op FOK weblogquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Weakling het volgende:
He bah, te laat ingeschakeld en had geen hoge verwachtingen van het sylvan ding, maar naar ik begrijp werd ze deze keer wel flink aangepakt? Vannacht maar eens terugkijken dan.
F5 F5 F5 ...quote:
Ja hoorrrr. Jij zit over enkele minuten gewoon netjes naar Genee en aanwezigen te kijken voor de EL-finale.quote:
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven. Maar iemand opperde al dat dat was om de schade wat betreft het verlies van stemmen op de pvda te beperken. Ik denk dit ook.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:57 schreef Weakling het volgende:
He bah, te laat ingeschakeld en had geen hoge verwachtingen van het sylvan ding, maar naar ik begrijp werd ze deze keer wel flink aangepakt? Vannacht maar eens terugkijken dan.
Ze voelde zich wel heel gauw aangevallen zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven. Maar iemand opperde al dat dat was om de schade wat betreft het verlies van stemmen op de pvda te beperken. Ik denk dit ook.
Denk dat deze discussie niet echt hier hoort.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:06 schreef polderturk het volgende:
[..]
Armeniers hebben meer Turkse en Koerdische burgers vermoord dan andersom. Maar alleen de Armeense doden worden aangekaart. DAT is pas walgelijk. Lees het hele bericht maar eens dat jij zo walgelijk vindt.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja hoorrrr. Jij zit over enkele minuten gewoon netjes naar Genee en aanwezigen te kijken voor de EL-finale.
Tsja, je moet iets als je dom bent en eigenlijk helemaal niet weet waarover je praat. Die houding schept al gelijk een soort vrijbrief om niet te hoeven antwoorden. Althans voor dat soort figuren.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ze voelde zich wel heel gauw aangevallen zeg.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:23 schreef DrDentz het volgende:
Genocide = ik vind er niets van.
Sinterklaasfeest = verschrikkelijk, racistisch, inhumaan.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het fragmentje iig hier.
http://www.dumpert.nl/med(...)hoorn_over_denk.html
Idd smerig hypocriet kutwijf is hetquote:
Top en raak!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Het fragmentje iig hier.
http://www.dumpert.nl/med(...)hoorn_over_denk.html
Nou nou nouquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:19 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Idd smerig hypocriet kutwijf is het
Dat vond ik juist verstandig. Als je hard in de aanval gaat, speel je de slachtofferrol juist volledig in de kaart. Door het op deze manier te doen werkt die tactiek niet.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Niet flink, maar behoorlijk, naar dwdd-maatstaven.
Jammer, thanksquote:Op donderdag 19 mei 2016 00:01 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, item met Sylvana Simons en DENK liep uit.
Sommige mensen moet je inderdaad tegen zichzelf beschermen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 01:20 schreef Bravebart het volgende:
Kan er geen referendum komen om Sylvana buiten de politiek te houden? Of gelijk ook maar van tv af.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Krijgt Neelie elke keer een euro als ze 'startup' zegt?
Ben geen fan van Sylvana om totaal andere redenen, maar de blinde haat maakt wel elke inhoudelijke discussie onmogelijk...quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:10 schreef Gruisman het volgende:
Die Sylvanaecht zo een persoon waar je je heerlijk aan kan ergeren
quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef vincenzo78 het volgende:
Krijgt Neelie elke keer een euro als ze 'startup' zegt?
Alsof de potentiële DENK stemmers naar DWDD kijken, die zijn tussen 7 en 8 bezig met een rondje inbraken en mishandelingen van 'racisten'quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Karina het volgende:
Echt antwoorden op vragen doet ze ook niet. Denk (hihi) dat Denk haar erbij heeft gehaald om meer bekendheid te krijgen en dat is ze in ieder geval gelukt. Alhoewel iedereen zich kapot ergert aan haar, weet nu wel iedereen wat Denk is.
Dat bedoelde ik te zeggen inderdaad. Zoek een gehaat of juist geliefd persoon, zet hem/haar in je partij en huppekee aandacht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:30 schreef DKUp het volgende:
Slechte publiciteit is ook publiciteit, DENK......
Niet alleen bij DWDD he. Ik zie hier op FOK! een topic over Sylvana lopen wat inmiddels al vier delen heeft. En in andere media is het ook breed uitgemeten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof de potentiële DENK stemmers naar DWDD kijken, die zijn tussen 7 en 8 bezig met een rondje inbraken en mishandelingen van 'racisten'
Het meest irritante van Denk is dat zowel Kuzu als Azarkan gebruik maken van een soort taalgebruik waar ik juist de gevestigde politici om verafschuw...quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:28 schreef Karina het volgende:
Echt antwoorden op vragen doet ze ook niet. Denk (hihi) dat Denk haar erbij heeft gehaald om meer bekendheid te krijgen en dat is ze in ieder geval gelukt. Alhoewel iedereen zich kapot ergert aan haar, weet nu wel iedereen wat Denk is.
Kan VBL weer lekker gaan rellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een interview met Sylvana via FOK! zoals destijds met Ancilla
Verbaas je nou niet, Mulder lult altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hazard en de Bruyne zijn gelijk aan van Basten en wie? Wat lult Jan weer?![]()
![]()
Oh ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verbaas je nou niet, Mulder lult altijd.
Over welke helden hebben we het Tong?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
Twee van m'n helden aan tafel, geweldige praters en schrijvers.
Verder hoop dat de Belgen er gelijk uitvliegen.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Met iemand die nooit naar voetbal kijkt, het voetbal voorbeschouwen. DWDD
Laatste loodjes, Dieuwke needs a break.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Met iemand die nooit naar voetbal kijkt, het voetbal voorbeschouwen. DWDD
Jan en Tom. Heb er veel boeken van. Dat meske ken ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over welke helden hebben we het Tong?
Dat meske kende ge de vorige keer ook al nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan en Tom. Heb er veel boeken van. Dat meske ken ik niet.
Tong heeft geen Samson gekeken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat meske kende ge de vorige keer ook al niet
Ongelooflijk. Net zoals we Heerenveen de De Graafschap zo leuk moeten vinden. Dan ga ik stijgeren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom proberen de Nederlandse media om ons voor België te laten juichen?
Kompany had het al moeilijk tegen Newcastle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
De Belgen worden zo onterecht opgehemeld. Tergend verdedigend voetbasl. Alleen Kompanie en de Bruijne zijn europese top.
Ha ha ha. Zie je nou wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat meske kende ge de vorige keer ook al niet
Goed zo tong! Pak ze aan!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Net zoals we Heerenveen de De Graafschap zo leuk moeten vinden. Dan ga ik stijgeren.
Heb dan ook een antie België topic geopendin EK
Tong is uit '62.quote:
Ik rookte drumquote:
Ik vind hem goedquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Kompany had het al moeilijk tegen Newcastle.![]()
Heb Anton Geesink nog in Samson en Delilah zien spelenquote:
Zakten wel even goed door het ijs zeg, zondag. Vond ik dikke prima.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef superniger het volgende:
Verthonen en Aldewereld zijn wel baasjes bij Tottenham
Zeker. Maar is het echte top ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:16 schreef superniger het volgende:
Verthonen en Aldewereld zijn wel baasjes bij Tottenham
Hoe oud is ie ?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:18 schreef superniger het volgende:
Kompany is vergane glory. wel jammer voor zo een sympathieke kerel.
Past in het rijtje met Stijn Vreven.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef superniger het volgende:
Lorenzo Staelens was echt een vuile klootzak.
Altijd eng gevonden. Ze snoof wel als een ketter.quote:
Heb je nodig en graag in je elftal. Net zoals, van Bommel en Mateusquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef superniger het volgende:
Lorenzo Staelens was echt een vuile klootzak.
In dat eerste shot had ze wel een flinke snuifgok inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Altijd eng gevonden. Ze snoof wel als een ketter.
Totaal verschillend. Die kon niet vpoetballen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Past in het rijtje met Stijn Vreven.
Dat ken ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb Anton Geesink nog in Samson en Delilah zien spelen
Speelfim. Hij deed ook aan Amerikaans worstelenquote:
Jesse Feras Klaver heet ie.quote:
Daarom maakte ik die opmerking ook, beste Tong!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Totaal verschillend. Die kon niet vpoetballen.
Zoiets ja of Yesquote:
Hadden ze het gisteren maar laten zien jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:36 schreef Dagoduck het volgende:
OOOOHHHHH Laat Sylvana 't maar niet horen.
Onzin, JB Meijersquote:
Ik mis JB wel de laatste paar keren dat ik De Dijk heb gezien.quote:
Je mag ook buitenlanders sturenquote:
Gewoon beetje reffen met z'n autoquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom sturen we Max Verstappen niet? Die wint toch alles.
Op het Songfestival vond ik haar oprecht mooi. Maar verder is ze een beetje het lieve buurmeisje. Niet dat ik zelf Brad Pitt ben, maar dat was de vraag niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:43 schreef vincenzo78 het volgende:
Zijn er heren die warm worden van Ilse?
Doet mij helemaal niks en zodra ze haar mond opendoet wordt ie nog slapper dan ik voor mogelijk hield
Beetje donker.quote:
Zie de post boven je.quote:
Als je kinderen hebt, stuur ze even de kamer uit. Zo spannend wordt het.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:49 schreef vincenzo78 het volgende:
Klinkt spannend allemaal....ik loop 6 minuten achter....
Of Rohen Hezequote:
Hessel.quote:
Vond ik niet zo sympathiek. Wel vaak Op Terschelling geweest.quote:
Kijk het nu terug. Wat een uitspraak weerquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hazard en de Bruyne zijn gelijk aan van Basten en wie? Wat lult Jan weer?![]()
![]()
Geen Halina of Sylvana?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:42 schreef Karina het volgende:
vanavond (net als Pauw) laatste uitzending van het seizoen:
Laatste uitzending seizoen 11
De laatste uitzending van dit seizoen, ons elfde alweer! Met een groot aantal vaste gasten van DWDD blikken we terug op het afgelopen uitzendjaar aan de hand van het thema 'Helden'.
Begin dit jaar overleed David Bowie, en wij putten inspiratie uit zijn nummer 'Heroes'. Welke helden zijn we verloren? Welke helden inspireerden? Welke helden maken, of maakten de wereld iets mooier? Een speciale uitzending met Peter Vandermeersch, Antoinnette Scheulderman, Erik Dijkstra, Jelle Brandt Corstius, Erben Wennemars, Akwasi, Fidan Ekiz, Tom Egbers en Ali B. Huisband Lucas Hamming zal samen met Leona Philippo, Ivan Peroti en het het ZO! Gospel Choir een ode brengen aan Prince. Andere helden die voorbij komen: Johan Cruijff, Jaap van Zweden, Beyoncé en Joost Zwagerman.
Tafelheer is MM en natuurlijk is PP er ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik wel. Dacht dat het een Belgische was. Dacht ook dat ze niet zo zwaar gewond was.quote:
Jaquote:
Darten is geen sportquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
MVG moet ook eens erkenning krijgen op de publieke.
Welke sporten nog meer nietquote:
Pardonquote:
Dit wordt een van gelder met Bergkampquote:
Het was hier feest op straat hoor. 45k mensen op straat.quote:
Die hebben een andere motoriek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
Marc-Marie is een smerige nicht, die kijkt geen sport
Yepquote:
In een heel mensenleven ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef tralalala het volgende:
Ik vind één Belg (Evi) wel genoeg in een seizoen DWDD eigenlijk.
Tot hij doodging.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef DrDentz het volgende:
Joost Zwageraids werd hij hier ook wel gekscherend genoemd.
Ik versta de helft ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:14 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Hij wordt ooit wereldkampioen zei hij toch
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 19:15 schreef Zipportal het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag, Joost
-Henkie Krol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |