Verbaas je nou niet, Mulder lult altijd.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:10 schreef Gtaboy107 het volgende:
Hazard en de Bruyne zijn gelijk aan van Basten en wie? Wat lult Jan weer?![]()
![]()
Oh ja, da's waar ook.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Verbaas je nou niet, Mulder lult altijd.
Over welke helden hebben we het Tong?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:11 schreef tong80 het volgende:
Twee van m'n helden aan tafel, geweldige praters en schrijvers.
Verder hoop dat de Belgen er gelijk uitvliegen.
Nu je het zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Met iemand die nooit naar voetbal kijkt, het voetbal voorbeschouwen. DWDD
Laatste loodjes, Dieuwke needs a break.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Met iemand die nooit naar voetbal kijkt, het voetbal voorbeschouwen. DWDD
Jan en Tom. Heb er veel boeken van. Dat meske ken ik niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Over welke helden hebben we het Tong?
Dat meske kende ge de vorige keer ook al nietquote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jan en Tom. Heb er veel boeken van. Dat meske ken ik niet.
Tong heeft geen Samson gekeken?quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat meske kende ge de vorige keer ook al niet
Ongelooflijk. Net zoals we Heerenveen de De Graafschap zo leuk moeten vinden. Dan ga ik stijgeren.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
Waarom proberen de Nederlandse media om ons voor België te laten juichen?
Kompany had het al moeilijk tegen Newcastle.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:14 schreef tong80 het volgende:
De Belgen worden zo onterecht opgehemeld. Tergend verdedigend voetbasl. Alleen Kompanie en de Bruijne zijn europese top.
Ha ha ha. Zie je nou wel.quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat meske kende ge de vorige keer ook al niet
Goed zo tong! Pak ze aan!quote:Op donderdag 19 mei 2016 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongelooflijk. Net zoals we Heerenveen de De Graafschap zo leuk moeten vinden. Dan ga ik stijgeren.
Heb dan ook een antie België topic geopendin EK
Tong is uit '62.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |