SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Oh, ik vond het niet geescaleerd hoor, ben niet boos of zo? En ik vind het eigenlijk wel dezelfde discussie. Maar goed, verder niet relevant voor dit topicquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Well, that escalated quickly
Da's wat anders. Da's echt een heel andere discussie
Nee, het ging om het mogelijk kunnen krijgen van fysieke beperkingen tijdens en vlak na een zwangerschap en jij vervormde het in "je hele leven inrichten rondom je kinderen en geen eigen hobbies meer hebben". Dat vind ik echt wat andersquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:41 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Oh, ik vond het niet geescaleerd hoor, ben niet boos of zo? En ik vind het eigenlijk wel dezelfde discussie. Maar goed, verder niet relevant voor dit topic
succes, en geniet van elkaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:44 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Wilde echt geen discussie op gang brengen. Of je kinderen mag en wilt krijgen moet ieder voor zich weten.
Ik ben heel gelukkig en trots op mijn kleine zoontje. Had alleen verwacht dat de cms rond mijn buik wat eerder zou verdwijnen. Maar misschien moet ik toch nog wat meer geduld hebben. Niemand heeft er ook wat gezegd. Maar ik ga het dan toch nog wel 4 weken aan kijken. Wie weet kom ik daarna terug.
Dank jullie wel voor de tips en adviezen😀
Nee, ik zei dat de fysieke beperkingen altijd kunnen ontstaan als je pech hebt maar dat dat niet betekent dat je per se 6 maanden niks kunt doen. Want dat zou voor mij een te grote opoffering betekenen als ik dat vooraf wist, net als wanneer ik van tevoren zou weten dat ik mijn hele leven anders zou moeten indelen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het ging om het mogelijk kunnen krijgen van fysieke beperkingen tijdens en vlak na een zwangerschap en jij vervormde het in "je hele leven inrichten rondom je kinderen en geen eigen hobbies meer hebben". Dat vind ik echt wat anders![]()
Maar goed, ik ga weer over dieten verder, ik merk dat het onderwerp me behoorlijk triggert namelijk.
Ik moest googlen wat een salopette was, maar dat is dus gewoon een tuinbroek? Doe het niet!quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
whoa ze hebben een flared salopette bij H&M![]()
Niet dat het zin heeft om die te bestellen want de pijpen zijn gegarandeerd twintig centimeter te lang
Sowieso tof dat de flares weer een beetje terug zijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
whoa ze hebben een flared salopette bij H&M![]()
Niet dat het zin heeft om die te bestellen want de pijpen zijn gegarandeerd twintig centimeter te lang
oh die vind ik superleuk hoor. Niet voor naar het werk obviouslyquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik moest googlen wat een salopette was, maar dat is dus gewoon een tuinbroek? Doe het niet!
Altijd 6 meter te lang.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sowieso tof dat de flares weer een beetje terug zijn
nou, paniek heb ik nog niet gedetecteerd, maar je raakte inderdaad een erg gevoelige snaar. Ik neem het je niet kwalijk want ik riep exact dezelfde dingen voor ik zelf een kind kreeg hoor, daar niet vanquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:47 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik snap niet echt waarom iedereen in paniek raakt en denkt dat er dingen escaleren :s
waggelen met een kokosnoot in je bekkendoorgangquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:48 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
8 weken is geen 6 maanden hoor.
Al moet ik inderdaad toegeven dat ik met zwangerschap met complicatie (bekken en hoge bloeddruk, daardoor duizelig). Ik in ieder geval niet 6 maanden kon sporten. Al moest ik er met zo'n dikke buik ook niet aan denken. De trap was al genoeg sport met dikke buik. Haha lopen trouwens, je sjouwt de hele dag je gewichten mee.
Docu?!quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:46 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga even die documentaire kijken waar in het vorige deel over gesproken werd en gelijk escaleert de boel hierRustig an!
Mag ik je dan 1 tip geven? Koop 1 geweldig leuk kledingstuk wat nú fantastisch staat. Zo kost het je geen vermogen maar kun je je toch regelmatig even fabulous voelen. Wacht niet "tot je weer je oude lijf hebt" want misschien duurt dat wel hartstikke lang terwijl je je al veel eerder fab had kunnen voelenquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:53 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
O fout zeg zit nu wel te kijken op topvintage site.
En wil eigenljjk echt nog niets kopen tot ik weer mijn eigen maat terug heb.
Tja is altijd moeilijkquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:02 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Zoveel moois op topvintage. Sarabi hoe heb je ooit een keuze kunnen maken?
altijd panty of blote benen. Legging is voor moslima's of kleine kindjesquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dat is ook zowat he draag je nu jurk met panty of legging of met bloten benen.
Lastig? Maar ik ga weer vandoor dit is niet echt voor een dieetforum.
Dank jullie wel allemaal. En veel succes. Blijf wel van eten genieten😀
http://www.npo.nl/3doc-world-s-best-diet/17-05-2016/KN_1680886quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Docu?!Dat heb ik even gemist, maar welke is het? Ik heb nog niets op het kijk-lijstje voor vanavond
Panty of blote benenquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:08 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Dat is ook zowat he draag je nu jurk met panty of legging of met bloten benen.
Lastig? Maar ik ga weer vandoor dit is niet echt voor een dieetforum.
Dank jullie wel allemaal. En veel succes. Blijf wel van eten genieten😀
Met dikkere panties heb ik dat probleem niet zoquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:11 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
Haha, pantys ben ik geen ster. Soms bij aantrekken scheuren ze al. Ja echt scheuren.
Ik bedoel ook niet met leggings. Dat je stuk been ziet en dan schoen.
Neej ik bedoel meer legging laars. Zonder stuk huid. Mag het dan wel?
Ik zou je een schouderklop geven maar zo te zien doe je dat zelf al.quote:
Morgen eens voor gaan zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/3doc-world-s-best-diet/17-05-2016/KN_1680886
Deze! Was gisteren op NPO 3.
Ja, het afvallen ging een poos gewoon niet en het bleef echt heel erg slecht gaan, qua conditie en qua lopen. Dat ging ook steeds slechter.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:33 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je een schouderklop geven maar zo te zien doe je dat zelf al.
Hopelijk blijft dit ook gewoon zo!quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:40 schreef Nina_Hobbysite het volgende:
[..]
Mooi resultaat in 3 weken. Hou vol.
Ja dit idd.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is veel.
Maar bij vee overgewicht EN veel inzet wel te doen.
Dat is wel aan de erg hoge kant.quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:40 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hopelijk blijft dit ook gewoon zo!
Iets van 6-8 kilo per maand is redelijk "normaal" toch?
6-8 kilo per maand is toch niet aan de hoge kant als 2 kilo per week te doen is?quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is wel aan de erg hoge kant.
Gemiddeld moet 2 kilo per week te doen zijn volgens mij.
Maar de eerste weken gaan altijd wel sneller, net zoals het ook sneller kan gaan als je inderdaad meer weegt.
Zo klopt ie welquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:15 schreef MrBradge het volgende:
[..]
6-8 kilo per maand is toch niet aan de hoge kant als 2 kilo per week te doen is?
Ooh, supergoed!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:18 schreef LadyOracle het volgende:
Gisteren Grit Cardio gedaan voor het eerst. En daarna Combat. Vanochtend zeven ons lichter dan gisteren en zeebenen.![]()
Nu 77,8... Nog maar 12,8 te gaan.
Super goed!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:18 schreef LadyOracle het volgende:
Gisteren Grit Cardio gedaan voor het eerst. En daarna Combat. Vanochtend zeven ons lichter dan gisteren en zeebenen.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:18 schreef LadyOracle het volgende:
Goed bezig!!quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:18 schreef LadyOracle het volgende:
Woeiiiquote:Op woensdag 18 mei 2016 18:18 schreef LadyOracle het volgende:
Gezellig!quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Woeiii
Feebs, ik hang nu tussen 74 en 75, was voor april tussen 72 en 73. Nu weer de teugels strakker en hopelijk richting 70.
TIP: echt superlekker bij plakjes courgettequote:Op woensdag 18 mei 2016 19:26 schreef Myraela het volgende:
Ik heb echt absurd veel bakjes eten ingepakt voor morgen.Ik ontbijt alleen thuis, voor de rest ben ik weg.
O: Optimel Griekse stijl
T: Worteltjes met hummus
L: Twee meergranen wraps met paprika, ui, rundergehakt, sla en een yoghurt knoflooksausje
T: Courgette
D: Twee boterhammen met ham en komkommer
T: Gerookte kipfilet
T: Amandelen
Ik trakteer cheesecake brownies, maar heb precies genoeg stukjes voor mijn collega's en de schoonmaker. En ik heb in de avond nog een borrel, maar dan wil ik eigenlijk vooral zo snel mogelijk naar huis, dus dat zal ook wel loslopen.
Holy moly, lekker meisjequote:Op woensdag 18 mei 2016 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
NWS / Fabiënne (115 kg) moet 5 kilo aankomen voor maagband35 kilo... ga gewoon eten en bewegen meisje
Poez: die is lekker!
Ja maarquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd panty of blote benen. Legging is voor moslima's of kleine kindjes
Inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
NWS / Fabiënne (115 kg) moet 5 kilo aankomen voor maagband35 kilo... ga gewoon eten en bewegen meisje
Ik heb die wel eens geproefd, maar was er eigenlijk niet zo'n fan van. Maar ik hou echt van courgette. Simpel gebakken kan ik er echt al schalen van op.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:01 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
TIP: echt superlekker bij plakjes courgette
[ afbeelding ]
Gegrilde paprikaprut.
Ik doe ze in de zomer vaak op de bbq. Super lekker, vooral als ik tevoren een mengel maak van olie en lambs-rub-kruiden en dan met een kwastje erop smeer.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb die wel eens geproefd, maar was er eigenlijk niet zo'n fan van. Maar ik hou echt van courgette. Simpel gebakken kan ik er echt al schalen van op.
Awesome, bedanktquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/3doc-world-s-best-diet/17-05-2016/KN_1680886
Deze! Was gisteren op NPO 3.
quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
altijd panty of blote benen. Legging is voor moslima's of kleine kindjes
quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, smoesjes.nlquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]Ja maar moeilijk, genen, zware botten, kan niet, traag metabolisme enzo
ja sorry, ik weet dat ik er anders over denk dan sommigen, maar voor mij is het écht een no goquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Of voor mensen die een hekel hebben aan panty's en blote benen.. Leggings zitten zo veel lekkerder
Jij hoeft ze ook niet aan.. zo lang als ik maar geen vreselijke panty aan hoefquote:Op woensdag 18 mei 2016 21:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja sorry, ik weet dat ik er anders over denk dan sommigen, maar voor mij is het écht een no go
Couscous met gegrilde groenten en wat rozijnen en peterselie? Couscous laten wellen in bouillon voor een lekker smaakje!quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand hier nog een lekker gezond, redelijk goedkoop en makkelijk gerecht?
Graag lactose vrij.
Of een leuke site met lekkere gezonde gerechten.
Heb nu zelfgemaakt spaghetttisaus en kip pilav in gedachten, vanaf dinsdag een schema dus dat is nog een verassing.
En hoe maak je dat? Nog nooit couscous gemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2016 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Couscous met gegrilde groenten en wat rozijnen en peterselie? Couscous laten wellen in bouillon voor een lekker smaakje!
Te simpel voor woorden! Op de verpakking van de couscous staat welke hoeveelheid kokend vocht je moet toevoegen. Dit kan kokend water zijn, maar ook bouillon, of water aangevuld met kruiden en olijfolie. Dat giet je gewoon in een pan, niet op het vuur ,tot het zacht en geweld is en daarna mik je er alles door wat je lekker vindt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 22:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
En hoe maak je dat? Nog nooit couscous gemaakt
Wat ik doe als makkelijk:quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:40 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand hier nog een lekker gezond, redelijk goedkoop en makkelijk gerecht?
Graag lactose vrij.
Of een leuke site met lekkere gezonde gerechten.
Heb nu zelfgemaakt spaghetttisaus en kip pilav in gedachten, vanaf dinsdag een schema dus dat is nog een verassing.
Formaat dwerg. 1m67.quote:Op woensdag 18 mei 2016 19:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hoe lang ben jij?
Ik zit weer een beetje met waar ik de lat moet leggen. Het doel dat ik gesteld heb (70) is nog een kilo of 4. Volgens mij kunnen mijn rollen nog wel een kilo of wat meer kwijt dan datDus dan maar weer door. Ik twijfel alleen of ik een doel stel op gewicht, of maar gewoon doorga zolang ik het lekker vind er mee bezig te zijn en het niet al te veel moeite kost...
Wat is je doel om totaal te verliezen eigenlijk?quote:Op woensdag 18 mei 2016 21:39 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, smoesjes.nl
Ik had toen ik nog 124 kilo ook echt geen zin om te gaan wandelen of te bewegen op muziek, maar toen ik eenmaal 1,5 week bezig was en er was 2 kilo af ging het al wat makkelijker, ook geen knakkende knieen meer nu na 5 kilo minder.. Dus het is alleen maar in m`n voordeel.
Denk dat het voor iedereen anders werkt. Ik zie om de zoveel kilo reden om mijn eigen loftrompet te eeh steken? Strijken? Blazen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat is je doel om totaal te verliezen eigenlijk?
Whatever works for you, maar zou de focus niet wat meer moeten liggen op de strijd die voor je ligt in plaats van te vieren wat al gebeurt is? Want het komt op mij over of je het overwinningsfeest al halverwege hebt ingezet. (Voor mij werkt een voetenopdegrond en eyesontheprize aanpak beter.)
/dickmode
Lange mannenquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me altijd al een dwerg met 1.71 m maar dat komt door vriendlief die 2.00 m is
Wat ben ik ook een masochist.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk dat het voor iedereen anders werkt. Ik zie om de zoveel kilo reden om mijn eigen loftrompet te eeh steken? Strijken? Blazen?
Ik ga daar goed op. Ik heb de overwinningen en de kick nodig om door te gaan. Als ik, toen ik er ooit aan begon tegen mezelf had gezegd: Ok Fieb! Nu gaan we 30 kilo afvallen! Had ik een zak chips open getrokken en was er mee in een hoekje gekropen.
Ik was meer van OMG 2 KILO KWIJT!! Kijken of 3 ook lukt!!En dan kom je ook op 30
Ik niet bij ELKE kilo, maar wel vaakquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:43 schreef DonnaRush het volgende:
Jaa. Ik blaas mijn trompet bij iedere kilo hoor.![]()
Puntmuts aanwezig hier. 1.62m.
Ik word altijd zo vrolijk van 'ik ben nu x kilo afgevallen!'quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik niet bij ELKE kilo, maar wel vaakOoooo nu is er een "rond" getal af! Oooo nu hoef ik nog maar een "rond" aantal tot mijn doel, ooooh dit kun je omdraaien!
![]()
![]()
Dat kan niet natuurkundigquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Wat. Ik opstaan, poepen, wegen jeweets. Uur later moet ik enorm plassen en ik denk, das leuk, eem kieken hoeveel ik geplast heb.
Weegschaal + 1,2 kg.
Wat.
Ik heb in dat uur in foetushouding in bed gelegen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat kan niet natuurkundigIs je weegschaal stuk? Heb je in dat uur er tussen een bord stamppot naar binnen gewerkt?
je maakt een grapje hoop ikquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:46 schreef Rauw. het volgende:
1.90m hier, da's gemiddelde Nederlandse man zo'n beetje denk ik?
Ik heb dit ook vaakquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:48 schreef Lonaa het volgende:
Wat. Ik opstaan, poepen, wegen jeweets. Uur later moet ik enorm plassen en ik denk, das leuk, eem kieken hoeveel ik geplast heb.
Weegschaal + 1,2 kg.
Wat.
Maar wtf, dat kan toch niet jonge?!quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit ook vaak
Ik zoek dan echt naar de camera's en ralph inbar
In mijn regio ben ik niet bovengemiddeld lang volgens mij. Of ik ben gewoon omringt met lange mensen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je maakt een grapje hoop ikgemiddelde ligt denk ik zo'n 10cm lager.
En lieve meiden, als je lengte begint met 1.6 ben je op geen enkele manier een dwerg. Aanstellers
hey wat tof! Ik nog drie ons! *boks*quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van 'ik ben nu x kilo afgevallen!'![]()
![]()
Nog 7 ons en ik ben 30 kilo afgevallen
een verschil van bijvoorbeeld vijf centimeter valt ook bijna niet op he als je naast iemand staatquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn regio ben ik niet bovengemiddeld lang volgens mij. Of ik ben gewoon omringt met lange mensen.
Hij stond precies op dezelfde plek.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:54 schreef Rauw. het volgende:
Heb je de weegschaal nog eens verschoven Lonaa? De vloer in mijn slaapkamer is niet overal vlak en ik scoor daardoor soms ook ineens een hele vage +xx
Verkouden, buikpijn, om 5 uur al wakker, lunch-date met lief vriendinnetje aan de andere kant van het land afgezegd want algehele kutheid en verhoging.quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Verkouden, buikpijn, om 5 uur al wakker, lunch-date met lief vriendinnetje aan de andere kant van het land afgezegd want algehele kutheid en verhoging.
Nope, ik ga volgens mij gewoon in bed liggen in foetushouding.
quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:57 schreef Lonaa het volgende:
Verkouden, buikpijn, om 5 uur al wakker, lunch-date met lief vriendinnetje aan de andere kant van het land afgezegd want algehele kutheid en verhoging.
Ja, zou misschien wel beter zijn. Maar op een of andere manier is dat echt een te absurd idee voor mij, dan zou ik mijn tanden erna ook weer willen poetsen en ben ik bang dat ik mezelf juist klaarwakker maak als ik naar de keuken ga om te eten..quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]beterschap
La Tramposa, als ik door honger niet zou kunnen slapen zou ik gewoon wat kwark hebben genomen
Beterschap!quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wow, veeeeeel... Knap hoorquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik word altijd zo vrolijk van 'ik ben nu x kilo afgevallen!'![]()
![]()
Nog 7 ons en ik ben 30 kilo afgevallen
Hoezo heb je daar last van? Maagkrampen?quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:17 schreef Rauw. het volgende:
Ik at fruit na de training gisteravond, 3x raden wie er nog meer wakker lag om een uur of 3
Suikers vermoed ik.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar last van? Maagkrampen?
Ga je veel met jonge mensen om? Volgens mij wordt het gemiddelde enorm omlaag gehaald door al die ouwetjes die nog mini waren. De jeugd van tegenwoordig (jaja) is vaak groter dan ik, terwijl ik met 1.80 bepaald niet mini ben voor een vrouw.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In mijn regio ben ik niet bovengemiddeld lang volgens mij. Of ik word gewoon omringd door lange mensen.
Allemaal 20ers, Oude mensen zijn over het algemeen wel een stukje korter inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ga je veel met jonge mensen om? Volgens mij wordt het gemiddelde enorm omlaag gehaald door al die ouwetjes die nog mini waren. De jeugd van tegenwoordig (jaja) is vaak groter dan ik, terwijl ik met 1.80 bepaald niet mini ben voor een vrouw.
ik sta me juist vaak te verbazen, wanneer ik uitga op plekken waar ik eigenlijk te oud voor ben (quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ga je veel met jonge mensen om? Volgens mij wordt het gemiddelde enorm omlaag gehaald door al die ouwetjes die nog mini waren. De jeugd van tegenwoordig (jaja) is vaak groter dan ik, terwijl ik met 1.80 bepaald niet mini ben voor een vrouw.
Ik ben ook lactose-intolerant en kan geen geitenkaas verdragen hoor. Even goed opletten dus!quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:07 schreef Pizzapuntje het volgende:
Iemand ervaring met dit:
http://www.jumbo.com/bett(...)uiden-125g/82366CUP/
Ik ben lactose intollerant en kan dit volgens mij wel verdragen, maar is het beetje gezond?
Ze wil het nu afschuiven op prikkelbare darm syndroom op basis van de bloedtesten en ontlastingtesten tot nu toe. Ik ben het daar niet mee eens, er is nog geen echo, foto of scan gemaakt en er heeft ook nog niemand echt naar gekeken. Het enige wat ze gedaan hebben, is Crohn, CU, Coeliakie en wormen uitsluiten. Da's m.i. niet genoeg om de restdiagnose PDS te stellen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:31 schreef Shandaly het volgende:
Mixed feelings dus Tink... Fijn dat het niet Crohn of CU is!![]()
Maar idd wel balen dat het zo'n mysterie blijft wat er dan wel aan de hand is... nog nieuwe tests in het verschiet?
Nee precies. In principe kunnen ze die eerste drie ziektes ook niet helemaal uitsluiten door alleen bloedonderzoek. Daarvoor moeten ze biopten nemen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ze wil het nu afschuiven op prikkelbare darm syndroom op basis van de bloedtesten en ontlastingtesten tot nu toe. Ik ben het daar niet mee eens, er is nog geen echo, foto of scan gemaakt en er heeft ook nog niemand echt naar gekeken. Het enige wat ze gedaan hebben, is Crohn, CU, Coeliakie en wormen uitsluiten. Da's m.i. niet genoeg om de restdiagnose PDS te stellen.
Dat 'tussen de oren' is altijd zo makkelijk gezegd voor mensen die daar geen last van hebbenquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb door het ziekenhuis ook ooit PDS aangesmeerd gekregen. Heb bijna 2 jaar ziekenhuis in en uit gelopen voor onderzoeken etc. maar ze konden nooit iets vinden. Conclusie, PDS.
En intussen had ik al bijna 2 jaar non stop diarree.![]()
Als laatste redmiddel compleet blanco naar een homeopaat gegaan. Zij deed wat testjes, vertelde waar ik overgevoelig voor was en sindsdien nooit meer diarree gehad. Sommige mensen zeggen dat het tussen m`n oren zit. Prima dat ze dat denken, maar ik ben niet voor de lol 2 jaar door een hell gegaan natuurlijk.
Ik heb een jaar of zes geleden ook al de hele medische mallemolen gehad voor m'n buik. Kwam toen uit dat er niks te vinden was. Ben zelf een eliminatie-provocatie-dieet gaan doen en sindsdien gebruik ik geen lactosehoudende producten meer. Is een tijdje goed gegaan en nu begint het hele gedoe opnieuw. Ben alweer een half jaar continu misselijk, heb krampaanvallen en ben doodmoe. Ben er wel een beetje klaar mee...quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:48 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb door het ziekenhuis ook ooit PDS aangesmeerd gekregen. Heb bijna 2 jaar ziekenhuis in en uit gelopen voor onderzoeken etc. maar ze konden nooit iets vinden. Conclusie, PDS.
En intussen had ik al bijna 2 jaar non stop diarree.![]()
Als laatste redmiddel compleet blanco naar een homeopaat gegaan. Zij deed wat testjes, vertelde waar ik overgevoelig voor was en sindsdien nooit meer diarree gehad. Sommige mensen zeggen dat het tussen m`n oren zit. Prima dat ze dat denken, maar ik ben niet voor de lol 2 jaar door een hell gegaan natuurlijk.
Ik heb ook PDS, met nul onderzoeken. Zo werkt dat blijkbaar. "Je hebt het al zo lang, als het iets ernstigs was hadden we het ondertussen wel geweten." En toen kon ik naar huis met "helaas niks aan te doen, ik kan je zakjes vezels voorschrijven". Toen ben ik zelf maar gaan Googlen en een FODMAP-arm dieet gaan volgen.quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:39 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ze wil het nu afschuiven op prikkelbare darm syndroom op basis van de bloedtesten en ontlastingtesten tot nu toe. Ik ben het daar niet mee eens, er is nog geen echo, foto of scan gemaakt en er heeft ook nog niemand echt naar gekeken. Het enige wat ze gedaan hebben, is Crohn, CU, Coeliakie en wormen uitsluiten. Da's m.i. niet genoeg om de restdiagnose PDS te stellen.
Nou, zo werkt dat dus niet. PDS is een restdiagnose en die mogen ze alleen stellen als alle andere mogelijke oorzaken van je klachten uitgesloten zijn. De huisarts is dus voorlopig nog niet uit-onderzocht.quote:Op donderdag 19 mei 2016 10:55 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Ik heb ook PDS, met nul onderzoeken. Zo werkt dat blijkbaar. "Je hebt het al zo lang, als het iets ernstigs was hadden we het ondertussen wel geweten." En toen kon ik naar huis met "helaas niks aan te doen, ik kan je zakjes vezels voorschrijven". Toen ben ik zelf maar gaan Googlen en een FODMAP-arm dieet gaan volgen.
Ik voel mij sowieso een dwerg met m`n 1,78quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik voel me altijd al een dwerg met 1.71 m maar dat komt door vriendlief die 2.00 m is
Precies, ben nu 5 kilo kwijt dus heb zoiets vanquote:Op donderdag 19 mei 2016 07:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk dat het voor iedereen anders werkt. Ik zie om de zoveel kilo reden om mijn eigen loftrompet te eeh steken? Strijken? Blazen?
Ik ga daar goed op. Ik heb de overwinningen en de kick nodig om door te gaan. Als ik, toen ik er ooit aan begon tegen mezelf had gezegd: Ok Fieb! Nu gaan we 30 kilo afvallen! Had ik een zak chips open getrokken en was er mee in een hoekje gekropen.
Ik was meer van OMG 2 KILO KWIJT!! Kijken of 3 ook lukt!!En dan kom je ook op 30
Mijn doel om te verliezen is nog 29 kilo.quote:Op donderdag 19 mei 2016 07:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Wat is je doel om totaal te verliezen eigenlijk?
Heel veel succes! Komt goed.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:34 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mijn doel om te verliezen is nog 29 kilo.
De strijd word voor mij makkelijker als ik een soort steeds korte doelen heb, nu ben ik 5 kilo kwijt. Nou, op naar de 10 dan, en dat helpt behoorlijk motiverend als ik dan op de weegschaal sta en zie dat het gelukt is bijvoorbeeld.
Duurde bij mij toch nog 3 wekenquote:Op donderdag 19 mei 2016 12:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb ook wel doelen in m'n hoofd. Eigenlijk gewoon elke 5 kilo. Alleen die eerste 5 gaan altijd zo hard dat ik die nog niet echt meetel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Pittig man!quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:47 schreef Rauw. het volgende:
5kg was bij mij de eerste week ofzo, maar ik kom dan ook vanaf bijna 180
en daarna ongeveer 1 - 1,5kg per week van februari totaan december, sindsdien ~0.75kg per week.
Heb ook altijd wel tussendoelen, maar sta er nooit zo uitgebreid bij stil en heb er tot nu toe alleen bij m'n eerst gestelde doel (-60kg) mijzelf echt even op de borst geklopt.
Dat was tot ik bedacht dat ik ook wel <100 zou kunnen
Ik mis 'm niet.quote:Op donderdag 19 mei 2016 13:01 schreef MutedFaith het volgende:
Dan ben je al een hele MF afgevallen. Zo ongeveer.
quote:
Ook een hele DeLunaquote:Op donderdag 19 mei 2016 13:01 schreef MutedFaith het volgende:
Dan ben je al een hele MF afgevallen. Zo ongeveer.
Nee hoor netjes binnen de lijntjes gekleurd. En jij?quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
heeft iedereen de hele dag zitten schranzen...?
Ik ook keurig hoor. Nu onderweg naar m'n schoonouders, eet vanavond daar mee.quote:Op donderdag 19 mei 2016 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor netjes binnen de lijntjes gekleurd. En jij?
Een ijsje genomenquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nope, wel 3 liter water weggewerktquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat wilden ze niet doen, want (drie huisartsen uit hetzelfde centrum) 'darmonderzoek is zo ingrijpend' (iedere dag moe en pijn gelukkig niet), 'ik heb geen tijd om met alle patiënten in discussie te gaan' en 'je bent depressief, ik kan je medicatie voorschrijven' (ik merk er niks van, maar ik onderdruk mijn depressie vast enorm onder mijn goede humeur). Ik heb het wel gehad met al die idioten.quote:Op donderdag 19 mei 2016 11:15 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Nou, zo werkt dat dus niet. PDS is een restdiagnose en die mogen ze alleen stellen als alle andere mogelijke oorzaken van je klachten uitgesloten zijn. De huisarts is dus voorlopig nog niet uit-onderzocht.
Ookquote:Op donderdag 19 mei 2016 17:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee hoor netjes binnen de lijntjes gekleurd. En jij?
Wow lekker lijstje!quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:11 schreef LadyOracle het volgende:
Hier ontbeten met havermout, drie crackers hummus als lunch, tussendoor twee nectarines en drie blokjes zelfgemaakte citroencheesecake (obv gedroogd fruit, geweekte cashewnoten en santen). Straks zoete aardappel uit de oven met courgette, linzenstoofpot, rauwe spinazie en granaatappel-komkommersalade.
Vind het wel prima zo.
Ja, zeker. Met gemiddeld 2600 kcal verbranding per dag kun je nog eens een stukje taart eten zonder je dag te verpesten (dieettechnisch). ;-)quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is toch ook een prima dag zo? Klinkt alsof je veel lekkers op hebt!
Lekker! Het stronkje is lekker pittig jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 18:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Rauwe bloemkool vind ik zo lekker he.Beetje pittig smaakt dat. Ben ik de enige die dat rauw eet?
quote:
Bij mijquote:
Ik krijg het mijn bek niet uit, maar wel in, want lekkerquote:Op donderdag 19 mei 2016 20:57 schreef Stormqueen het volgende:
Bibimbap klinkt alsof het uit het vocabulair van mijn dochter komt
ja, dat zijn hele toffe bakjes! Zonde Isa!quote:Op donderdag 19 mei 2016 20:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik krijg het mijn bek niet uit, maar wel in, want lekker![]()
![]()
![]()
@ Isa: wat zonde van je bakje.. Ik weet alleen niet van B&J is anders dan Ben & Jerrys??
Jaquote:Op donderdag 19 mei 2016 21:02 schreef Stormqueen het volgende:
ja, dat zijn hele toffe bakjes! Zonde Isa!
woehoei! Gefeliciteerd!!!!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
2 flinke glaasjes rosé champagne en kroepoek en satesaus bij de bami want ik heb een nieuwe baan
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
2 flinke glaasjes rosé champagne en kroepoek en satesaus bij de bami want ik heb een nieuwe baan
Reden voor champagnequote:Op donderdag 19 mei 2016 21:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Wel een geraspt gehad, maar rauw in 1 stuk nog nooit geprobeerd .quote:Op donderdag 19 mei 2016 18:59 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ik ben zelfs ook wel tevreden met mijn lijstje vandaag! Vooral omdat ik zonder honger te hebben niet meerdere tussendoortjes hoefde te eten. Ik hoop dat dat doorzet, dat ik wat minder honger heb. Ik vind dit wel een beetje eng, maar hierbij mijn lijstje:
O: Magere Franse kwark met muesli en gedroogd fruit
T: Rauwe bloemkool
L: 2x volkoren cracker met eiersalade
T: Klein stukje spekkoek
D: Hartige taart met spruitjes
Rauwe bloemkool vind ik zo lekker he.Beetje pittig smaakt dat. Ben ik de enige die dat rauw eet?
Als je echt 8 ons aankomt in 2 dagen tijd dan heb je een overschot gehad van ~5600kcal.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:31 schreef Myraela het volgende:
Na twee dagen niet wegen 8 ons aangekomen. Ik weet dat het niet kan komen door wat ik heb gegeten, maar toch even een baalmomentje.
Voor vanavond nog compleet inspiratieloos voor het avondeten. Ook niets in huis eigenlijk.
Dat was wel toffer geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:37 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je echt 8 ons aankomt in 2 dagen tijd dan heb je een overschot gehad van ~5600kcal.
dat is 5 pizza's, dus ik snap dat je baalt.
In plaats van 8 ons vocht had je dus ook 5 pizza's kunnen nemen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:37 schreef Sunnythesun het volgende:
er op Mo.
Zo eens proberen weer hard te lopen. Is er een beetje (boel) bij ingeschoten de laatste tijd
En een keertje kakken. Zou ook wel weer fijn zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 08:51 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg dames, kop op he!
Ik was vanmorgen ook weer wat zwaarder na een atl gisteren. Afvalstreak van elf dagen gehad en je wéét dat je dan weer omhoog gaat. Kortom: doodnormaal en niks aan de hand en gewoon dooooorgaan en lekker veel plasjes doen vandaag!
teeeelll yer mum yer mum, to put the Champaign on ice, we're going to Wembley twice, que sera sera!quote:
Ik las 'anale oordopjes'quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Adem uit!
Heb je geen analoge oordoppen liggen? Komop, je laat door zoiets futiels je dag toch niet zo ontzettend bepalenhet zijn maar oordopjes en jij gaat gewoon knallen vandaag
jouw hersens zijn gewoon ziek.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las 'anale oordopjes'
huuuuuuuu
Ik wil wel een anale dopquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:17 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik las 'anale oordopjes'
huuuuuuuu
Jij gaat goed!quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:02 schreef DonnaRush het volgende:
Succes met hardlopen Sun!
Vorige week was ik op zaterdag precies een kilo lichter dan de maandag ervoor bij de coach. Hetzelfde lijkt zich nu te herhalen. Ben nu 0.9 kilo lichter dan dinsdag bij de coach.
Zo blij!
Dat dus...quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:10 schreef Lonaa het volgende:
Herkenbaar hoor Sun.NOU HOEFT HET NIET MEER!!!!!!111
ja, mijn vader. Hij was ook helemaal trots dat ie dat nou zelf kon. (mijn moeder heeft dat natuurlijk 45 jaar voor 'm gedaan). Ik kon alleen maar zo kijken:quote:
Helaas is het nodig voor een paar dingen. Die ik vakkundig heb opgespaard dusquote:
In theorie kan dat ook met de hemden van Tav, maar ik vind ze er dan echt te slordig nog uitzien en wil hem daarin niet wegsturenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
Wij schudden de overhemden van Mr.Mo gewoon uit en hangen ze daarna in de kast![]()
Dat ook, er gaat een motorpak overheen bij hemquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik hang ze aan een kleerhanger en trek ze gewoon aan. Trekt wel recht aan het lijf en weer krom aan de autostoel
Ja maar dan gaat hij het nog zelf doen en dan kan hij dus gewoon iedere keer nieuwe kopenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
Daar houd ik me echt niet mee bezig, is zijn verantwoording
gewoon goed uithangen, kraagje wel even goed doen (ik doe het ook met m'n polo's, en die ik nu aan heb zat 't kraagje verkeerd dus die gaat z'n eigen wegquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat hij het nog zelf doen en dan kan hij dus gewoon iedere keer nieuwe kopen![]()
Niet zo'n goed idee
@ SQ: dat schijnt te werken ja, maar ik krijg ze dan echt met kreukels en dingen..
Ja dat doe ik. Misschien ben ik wel te kritisch of zo?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:54 schreef Rauw. het volgende:
[..]
gewoon goed uithangen, kraagje wel even goed doen (ik doe het ook met m'n polo's, en die ik nu aan heb zat 't kraagje verkeerd dus die gaat z'n eigen weg)
Waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat doe ik. Misschien ben ik wel te kritisch of zo?
Ja precies dat. De mouwen zijn vooral veel werk, die doe ik dan ook niet zo heel grondig, daar valt het minder bij op. Maar het voor en achterpand moet gewoon strak zijn vind ik. Zeker de mooie strakke hemden die Tav heeftquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:58 schreef La_Tramposa het volgende:
Nouja ik wil niet zeggen dat ik het áltijd doe, maar als ik een overhemd aandoe naar een belangrijke meeting strijk ik het wel ja. Je ziet daar echt wel heel veel verschil in. Maar overhemden strijken is wel een enorm tijdrovend karwei
Stiekem toch wel een beetje herkenningquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:06 schreef Shandaly het volgende:
Ik hou wel van strijken eigenlijk...![]()
Er zijn genoeg huishoudelijk klusjes waar ik meer hekel aan heb. Strijkplank op zolder, 'netflix' aan, en strijken maar, heerlijk ontspannend! En zulke mooie strakke stapeltjes in de kast
Bedankt, al beschouw ik wat ik nu doe ook wel als grotemensenbaan hoorquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:20 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ben zo blij voor je LT! Grootemenschenbaan dit-dat-alles!
Ja, hier ben je nog student enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:20 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Bedankt, al beschouw ik wat ik nu doe ook wel als grotemensenbaan hoor
Misschien had ik strijken ook moeten combineren met eten, dan vind ik dingen al sneller tof.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:18 schreef La_Tramposa het volgende:
Vroeger toen ik nog thuiswoonde was strijken ook mijn favo klusjeOok omdat het het zondagavonddingetje met mijn moeder was, mijn vader aan het werken op zolder, zusje al naar bed en mijn moeder en ik de was strijken en opvouwen en iets als 1 tegen 100 kijken of zo met een toastje met brie erbij
Soms als mijn moeder geen zin had kreeg ik ook 50 cent per overhemd of zo.
maar ze is ook "huisvrouw" toch? Dan is 't gewoon je werkquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:59 schreef MutedFaith het volgende:
Mijn vrouw heeft ook een hekel aan strijken. Maar van haar mag ik niet in ongestreken polo's/overhemden/t shirts de deur uit, en zelf ga ik echt niet lopen strijken.
Ooo, wat een heerlijke nesteldrangquote:Op vrijdag 20 mei 2016 09:50 schreef Stormqueen het volgende:
de laatste keer dat ik heb gestreken kan ik me nog goed herinneren, ik was hoogzwanger en ik vond ineens dat het echt niet kon als die lakentjes ongestreken waren. Dus toen heb ik twee wasmachines vol babywas staan strijken. Tering. Was ook meteen genezen.
Jij ook! Thanksquote:Op vrijdag 20 mei 2016 10:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
LT gefeliciteerd!
Hier weer 2 ons afgevallen. Net lekker gezwommen.
Donna ook goed bezig
Dat is wel voordeel van wandelenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:22 schreef Shandaly het volgende:
Nog drie kwartier volhouden dan... tijdens het wandelen afleiding genoeg (en geen verleiding)
Die kent je alleen als slanke den, dus die denkt: die kan wel chocola etenquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nieuwe collega kwam gelukkig net een chocolaatje voor mijn neus leggen.
Ja, dat is wel echt waar denk ikquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die kent je alleen als slanke den, dus die denkt: die kan wel chocola eten
Je kunt misschien wel wat dingen hinten naar je vriendin? Qua ingredienten?quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is wel voordeel van wandelen(tenzij je langs ijssalons en de Mac gaat wandelen)
Ik ga morgen wandelen en vriendin neemt lunch mee en ik probeer niet te stressen dat ik dan niet exact weet wat ik ga eten. Ik mag van mezelf 20% van de dagen niet helemaal exact hebben qua hoeveelheden, maar heb daar al 5 van verbruikt in mei en mijn moeder is ook nog jarig eind van de maand. Dus eigenlijk geen speling. In mijn hoofd.
Ik heb gezegd dat ik geen vette dingen als worst (chorizo etc) wil. Voor de rest wil ik geen zeur zijnquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:29 schreef Stormqueen het volgende:
Je kunt misschien wel wat dingen hinten naar je vriendin? Qua ingredienten?
Ik zou hem meteen eens ff flink de waarheid zeggen.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
mijn nieuwe collega kwam gelukkig net een chocolaatje voor mijn neus leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jij hobbitquote:Op vrijdag 20 mei 2016 11:38 schreef Tink89 het volgende:
Ik moest echt drie keer nadenken wie dan precies die kip gedoneerd had.... Ik eet overduidelijk nooit afhaal, behalve friet![]()
Tijd voor second breakfast hier... lijstje maken heeft geen zin, want vanmiddag naar de koffietent en nog geen idee wat we vanavond gaan eten enzo, maar ik probeer het toch:
O: cornflakes, lactosevrije melk, 4 tl's suiker![]()
Tweede O: 2 witte mini-afbakbroodjes met ardenner.
L: een boterham of twee bij de schoonmams.
B: Shoppen!
T: Iets lekkers van de koffietent (banananutbread of een muffin ofzo) en een luxe koffie met sojamelk en siroop.
D: Nog geen idee. Iets met groente iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |