quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Eindopdracht over de muur geflikkerd. Nu hard duimen
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelijk doorpakken met neuken anders raak je uit vorm en uit ritme, bent tenslotte alweer drie dagen vrijgezel, je wil toch geen Faxie 2.0 worden
*duimt*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Haar was je uitquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:54 schreef Allures het volgende:
[..]
vind ik serieus minder erg dan mijn haar
yayquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:50 schreef MissMSX het volgende:
Neuken?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn naïviteit en moeite met nee zeggen
dan weet je dat je leeftquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haar was je uit
In je oog brand het als de hel. Net zoutzuur
Eerste blauwtje sinds mijn break up, hard dezequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Icm met mijn naïviteit en moeite met nee zeggen, moet ik helaas nee zeggen
Samen douchenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:56 schreef Allures het volgende:
[..]
dan weet je dat je leeft
Ik haat mijn haar wassen
Met zielig doen bereik je ook niksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerste blauwtje sinds mijn break up, hard deze
quote:
quote:
quote:
Dank voor dit medelevenquote:
Douchen jullie niet soms samen?quote:
Gewoon een DnS doen met Faxiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Eerste blauwtje sinds mijn break up, hard deze
Ik ben enorm zielig ja, laat me lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Samen douchen
[..]
Met zielig doen bereik je ook niks
Sinds we hier wonen is douchen in een badkuip, nogal eng en gevaarlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Douchen jullie niet soms samen?
Oh, dat snap ik wel jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sinds we hier wonen is douchen in een badkuip, nogal eng en gevaarlijk
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef rival het volgende:
vanmorgen eindelijk weer alleen kunnen douchen juist
Heb je een vriendinnetje?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef rival het volgende:
vanmorgen eindelijk weer alleen kunnen douchen juist
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben enorm zielig ja, laat me lekker![]()
#justfaxiethings
Owquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word een beetje moe van het helemaal uittypen steeds
Ze ontkennen, maar 't is wel heel verdacht.....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Nah, gotta get, that, dirt off your shoulderquote:
Ik wil erna ook altijd graag even douchetijd voor mezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Pauper gedetecteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Fijn juist een badquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.
Is het weer veilig ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Mijn douche heeft 2 dingessenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom dingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Da's minder jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits het de juiste afmetingen heeft ja... dwergenbadje
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom ding
Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leverenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.
Ik ben misschien een beetje veel eisend over douche/bad faciliteiten
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leveren
Maar goed dat die eerste zin er ook bij staatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
Is zou, meh. Ik heb een beetje druk nodig als ik douchequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam doorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Vastgekoekt schaamhaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam door.
Heel romantisch altijd
Hoe is het met je verloren verstand?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe is het met je verloren verstand?
Niet meer dan andersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet helemaal aan het trippen en shit?
quote:
Dat lukt me tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ff vissen, en dan binnenhalen in de DM natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |