Donequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook in deze context geldt: doorslikken.
Heb 't toch net iets liever irl dat hele slikgebeurenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En de vrouwen melden zich niet in je dm?
gewoon zeggen dat iemand n kneusje is via dmquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dat hosselen is me toch een partij ingewikkeld, hoe doen normale mensen dat ook alweer?
Gelijk doorpakken met neuken anders raak je uit vorm en uit ritme, bent tenslotte alweer drie dagen vrijgezel, je wil toch geen Faxie 2.0 wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dat hosselen is me toch een partij ingewikkeld, hoe doen normale mensen dat ook alweer?
O, is dat wat we aan het doen zijn, ik begreep het al niet, dacht juist dat je niet wilde dat ik in je broekje kwam.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat iemand n kneusje is via dm
Ik blijf wel weer even vrijgezel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelijk doorpakken met neuken anders raak je uit vorm en uit ritme, bent tenslotte alweer drie dagen vrijgezel, je wil toch geen Faxie 2.0 worden
vriendschappelijk afspreken durf je wel toch? let op!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, is dat wat we aan het doen zijn, ik begreep het al niet, dacht juist dat je niet wilde dat ik in je broekje kwam.![]()
Maar over je gezicht.
Lola!quote:
*noteert*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
vriendschappelijk afspreken durf je wel toch? let op!!
Je maakt een vriendschappelijke afspraak. Tijdens deze "meet" voer je haar dronken en probeer je alsnog iets. Als een echte Fokker
Afspreken?quote:
Mijn favo snollesletjequote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef rival het volgende:
Al die vrouwen willen et maar in hun gezicht
Het is een vriendschappelijke afspraak hoor, gewoon een paar drankjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
om de een of andere onduidelijke reden vertrouw ik dit niet helemaal
Of in je oogquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
Gezicht is niet zo erg maar ze raken ook altijd je haar, dat is zo'n gedoe
Zal proberen goed te mikken hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
Icm met mijn naïviteit en moeite met nee zeggen, moet ik helaas nee zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een vriendschappelijke afspraak hoor, gewoon een paar drankjes
Hoofddoekje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |