Zei ik van de week nog, maar nu heb ik er 100quote:
Je hebt nu Allures toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zei ik van de week nog, maar nu heb ik er 100
Dat zijn lijntjesquote:
komt omdat je er ziek uitziet, ze hebben medelijden.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben grieperig aan het worden maar toen ik net de kantine in liep met mijn nonchalante kop hoorde ik bijna letterlijk de oooehs en aaaahs van de aanwezige vrouwen![]()
/truestory
Ik zou Air zeker niet genoemd hebben. Flapdrol hierquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
komt omdat je er ziek uitziet, ze hebben medelijden.
@miss: ja sorry, maar ik noemde wel twee mensen die jij leuk vindt?
Niemand wil toch 100 problems?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat gaat snel
Ik zat ook al gelijk in z'n dm [ afbeelding ]
en als ik m nou dan vervang door jou? Mag ik dan wel mee spelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou Air zeker niet genoemd hebben. Flapdrol hier
Sinds het vorige topic.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Echt, sinds wanneer ben ik uitgehuwelijkt aan hem
Te laatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en als ik m nou dan vervang door jou? Mag ik dan wel mee spelen?
Als ik niet getrouwd was...quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat is waar.
En hosti is natuurlijk zeer gewild
Ja het gaat mij ook een beetje snelquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is toch echt wel vrij snel hoor.
Omdat scheiden not done isquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ow
Gearrangeerde huwelijken houden wel lang stand hoorde ik hier
Niet aanstellen, en die kamelen inleveren godverdommequote:
dat klopt. Minder hoge verwachtingen, emoties en de verliefdheid gaat niet overquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:58 schreef Allures het volgende:
[..]
Ow
Gearrangeerde huwelijken houden wel lang stand hoorde ik hier
Ja, als hij overlijdt zit ze aan z'n broer vastquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon verboden. Of de vrouw moet komen te overlijden. Risico van het vak
Als bijvrouwquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, als hij overlijdt zit ze aan z'n broer vast
Dat maakte je er zelf vanquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:04 schreef Allures het volgende:
Maar waarom word ik uitgehuwelijkt aan hem en hij niet aan mij? Weinig geëmancipeerd dit. En ik wil ook wel kamelen
Ik maak ook kamelen van het levenquote:
Twee bulten. Boefje.quote:
Hihiquote:
Ik doelde op het noemen van het begrip 'uithuwelijken'. Dat gebruikte jij zelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:30 schreef Allures het volgende:
[..]
Nietallemaal buiten mij om bekokstoofd. Ik hoef die kerel niet
oké oké ik geef toe. Ik zit al dagen te azen op die sexy mofoquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde op het noemen van het begrip 'uithuwelijken'. Dat gebruikte jij zelf
En... Hoe harder je ontkent...
Als je er een SOA van krijgt wel jaquote:
Lekkerquote:
Ook in deze context geldt: doorslikken.quote:
je doet vies missquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook in deze context geldt: doorslikken.
En de vrouwen melden zich niet in je dm?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel weer zin om beslikt te worden eigenlijk
Donequote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook in deze context geldt: doorslikken.
Heb 't toch net iets liever irl dat hele slikgebeurenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En de vrouwen melden zich niet in je dm?
gewoon zeggen dat iemand n kneusje is via dmquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dat hosselen is me toch een partij ingewikkeld, hoe doen normale mensen dat ook alweer?
Gelijk doorpakken met neuken anders raak je uit vorm en uit ritme, bent tenslotte alweer drie dagen vrijgezel, je wil toch geen Faxie 2.0 wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
Dat hosselen is me toch een partij ingewikkeld, hoe doen normale mensen dat ook alweer?
O, is dat wat we aan het doen zijn, ik begreep het al niet, dacht juist dat je niet wilde dat ik in je broekje kwam.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat iemand n kneusje is via dm
Ik blijf wel weer even vrijgezel hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelijk doorpakken met neuken anders raak je uit vorm en uit ritme, bent tenslotte alweer drie dagen vrijgezel, je wil toch geen Faxie 2.0 worden
vriendschappelijk afspreken durf je wel toch? let op!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:24 schreef HostiMeister het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, is dat wat we aan het doen zijn, ik begreep het al niet, dacht juist dat je niet wilde dat ik in je broekje kwam.![]()
Maar over je gezicht.
Lola!quote:
*noteert*quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:54 schreef rival het volgende:
[..]
vriendschappelijk afspreken durf je wel toch? let op!!
Je maakt een vriendschappelijke afspraak. Tijdens deze "meet" voer je haar dronken en probeer je alsnog iets. Als een echte Fokker
Afspreken?quote:
Mijn favo snollesletjequote:
Ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:37 schreef rival het volgende:
Al die vrouwen willen et maar in hun gezicht
Het is een vriendschappelijke afspraak hoor, gewoon een paar drankjesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
om de een of andere onduidelijke reden vertrouw ik dit niet helemaal
Of in je oogquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
Gezicht is niet zo erg maar ze raken ook altijd je haar, dat is zo'n gedoe
Zal proberen goed te mikken hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
Icm met mijn naïviteit en moeite met nee zeggen, moet ik helaas nee zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Het is een vriendschappelijke afspraak hoor, gewoon een paar drankjes
Hoofddoekje.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:45 schreef Allures het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |