quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben enorm zielig ja, laat me lekker![]()
#justfaxiethings
Owquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word een beetje moe van het helemaal uittypen steeds
Ze ontkennen, maar 't is wel heel verdacht.....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Nah, gotta get, that, dirt off your shoulderquote:
Ik wil erna ook altijd graag even douchetijd voor mezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Pauper gedetecteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Fijn juist een badquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.
Is het weer veilig ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Mijn douche heeft 2 dingessenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom dingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Da's minder jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits het de juiste afmetingen heeft ja... dwergenbadje
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |