quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben enorm zielig ja, laat me lekker![]()
#justfaxiethings
Owquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Word een beetje moe van het helemaal uittypen steeds
Ze ontkennen, maar 't is wel heel verdacht.....quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Nah, gotta get, that, dirt off your shoulderquote:
Ik wil erna ook altijd graag even douchetijd voor mezelfquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Pauper gedetecteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:06 schreef Harmankardon het volgende:
Beste is een bad en een grote douche maar kom daar nog maar eens om tegenwoordig.
Fijn juist een badquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Blij als die badkuip eruit gesloopt kan worden anders.
Is het weer veilig ja?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Frips weer naar d'r vriend gestuurd?
Mijn douche heeft 2 dingessenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom dingquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:09 schreef Allures het volgende:
Inloopdouche met 2 dingessen. Die dingen waar het water uit komt
Da's minder jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mits het de juiste afmetingen heeft ja... dwergenbadje
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Afgelopen week zo'n regendouche ter beschikking gehad. Stom ding
Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leverenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.
Ik ben misschien een beetje veel eisend over douche/bad faciliteiten
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leveren
Maar goed dat die eerste zin er ook bij staatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
Is zou, meh. Ik heb een beetje druk nodig als ik douchequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam doorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Vastgekoekt schaamhaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam door.
Heel romantisch altijd
Hoe is het met je verloren verstand?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe is het met je verloren verstand?
Niet meer dan andersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet helemaal aan het trippen en shit?
quote:
Dat lukt me tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ff vissen, en dan binnenhalen in de DM natuurlijk.
Scoort die alleen geile homo's mee, en daar is ie dan weer te kieskeurig en bekrompen voorquote:
quote:
Dit is niet zo ver van de waarheidquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scoort die alleen geile homo's mee, en daar is ie dan weer te kieskeurig en bekrompen voor
Kan ie eens goed gezogen wordenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Scoort die alleen geile homo's mee, en daar is ie dan weer te kieskeurig en bekrompen voor
Je zal t met je rijke fantasie moeten doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:28 schreef Faxie het volgende:
Ik zie de pics wel in KPD verschijnenVeels te dood daar.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal t met je rijke fantasie moeten doen.![]()
Mannengriep?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Kutzooi mannengriep in meiAlsof ik daar tijd en zin in heb, kssssst opbokken
Sla die influenzaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef UitStraling het volgende:
Is dat je koosnaampje voor Air?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:57 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb honger. Even m'n biggetjesbuik vertellen dat het wat spek op de BBQ moet gooien!
Nee dat is 'mijn anaalpaal' al.quote:
Mannengriep... Is dat een beetje kuchen en hoesten maar denken dat ze keelaids hebben en doodgaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:48 schreef UitStraling het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannengriep... Is dat een beetje kuchen en hoesten maar denken dat ze keelaids hebben en doodgaan?
Nee da's vrouwengriep. Met mannengriep moet je niet spottenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannengriep... Is dat een beetje kuchen en hoesten maar denken dat ze keelaids hebben en doodgaan?
Jammer dat de meeste mannen die variant lijken te hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee da's vrouwengriep. Met mannengriep moet je niet spotten
begrijpelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Niet zo mauwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:50 schreef Allures het volgende:
Nou ik krijg niet veel dms maar laatst wel dat ik zo'n kattekop ben![]()
Ze gedragen zich als pussy zodat ze je kunnen hosselen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste mannen die variant lijken te hebben
Schande!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:50 schreef Allures het volgende:
Nou ik krijg niet veel dms maar laatst wel dat ik zo'n kattekop ben![]()
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze poes likt zich steeds verder kaal![]()
Binnenkort maar naar de DA
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te maken
Zelden meer tegenstrijdige gevoelens gehad tegelijkertijdquote:
Goed om te weten, ditquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als pussy zodat ze je kunnen hosselen.
de situatie leent zich er ook wel voorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te maken
Eerder last van gehad? Stress? Ouderdom?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de situatie leent zich er ook wel voor
nee. Voorzover ik weet is ze wel relaxed, geen dingen veranderd ofzo en ze is pas 5.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder last van gehad? Stress? Ouderdom?
Klinkt wel als dokter tijd dan jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Voorzover ik weet is ze wel relaxed, geen dingen veranderd ofzo en ze is pas 5.
Heb dus echt geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |