My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannengriep... Is dat een beetje kuchen en hoesten maar denken dat ze keelaids hebben en doodgaan?
Nee da's vrouwengriep. Met mannengriep moet je niet spottenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mannengriep... Is dat een beetje kuchen en hoesten maar denken dat ze keelaids hebben en doodgaan?
Jammer dat de meeste mannen die variant lijken te hebbenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee da's vrouwengriep. Met mannengriep moet je niet spotten
begrijpelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Niet zo mauwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:50 schreef Allures het volgende:
Nou ik krijg niet veel dms maar laatst wel dat ik zo'n kattekop ben![]()
Ze gedragen zich als pussy zodat ze je kunnen hosselen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jammer dat de meeste mannen die variant lijken te hebben
Schande!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:50 schreef Allures het volgende:
Nou ik krijg niet veel dms maar laatst wel dat ik zo'n kattekop ben![]()
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te makenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
Onze poes likt zich steeds verder kaal![]()
Binnenkort maar naar de DA
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te maken
Zelden meer tegenstrijdige gevoelens gehad tegelijkertijdquote:
Goed om te weten, ditquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze gedragen zich als pussy zodat ze je kunnen hosselen.
de situatie leent zich er ook wel voorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik wankel tussen oprecht medeleven en de behoefte een flauwe grap te maken
Eerder last van gehad? Stress? Ouderdom?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de situatie leent zich er ook wel voor
nee. Voorzover ik weet is ze wel relaxed, geen dingen veranderd ofzo en ze is pas 5.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Eerder last van gehad? Stress? Ouderdom?
Klinkt wel als dokter tijd dan jaquote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Voorzover ik weet is ze wel relaxed, geen dingen veranderd ofzo en ze is pas 5.
Heb dus echt geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |