Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leverenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Die vind ik inderdaad niks. Mijn ouders hadden er een. Het lijkt net alsof er te weinig uit komt.
Ik ben misschien een beetje veel eisend over douche/bad faciliteiten
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:26 schreef rival het volgende:
[..]
Dat ligt aan de CV ketel, die moet wel genoeg druk kunnen leveren
Maar goed dat die eerste zin er ook bij staatquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
volgens mij is het inherent aan doe regen shit hoor. Beetje gezellig druppelen en zo. I need more!
Is zou, meh. Ik heb een beetje druk nodig als ik douchequote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam doorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:04 schreef Allures het volgende:
Samen douchen is kut. Sta ik daar eerst 20 minuten leuk en sexy te doen en moet ik daarna nog 20 minuten al mijn zeepjes en dingetjes doen. Duurt veel te lang
Vastgekoekt schaamhaarquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom bij mij douchen. Moet je speeddouchen want het putje loopt te langzaam door.
Heel romantisch altijd
Hoe is het met je verloren verstand?quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:33 schreef Californium het volgende:
[..]
Hoe is het met je verloren verstand?
Niet meer dan andersquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet helemaal aan het trippen en shit?
quote:
Dat lukt me tegenwoordig niet meerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
Hier ff vissen, en dan binnenhalen in de DM natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |