Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerdquote:
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen hequote:
jaquote:
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuitquote:Op maandag 16 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerd
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen he
heb je taart op?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Nee, sorry.quote:
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doen vrouwen dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgt
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloosquote:
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stondquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben niet de beroerdste om ook nog ff die voorbind om te doen hoor.
Werd ik dan geband? Ik ben om minder gebandquote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stond
KOmt omdat ze Iraans is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Jmmr voor etsuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
[..]
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?
Zou wel mooi koppeltje zijn jaquote:
nu ben ik nog jellyder, maar jij hebt verdiendquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloos
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werd ik dan geband? Ik ben om minder geband
Btje hard gewordenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.quote:
Vervelend is dat he? Dan wil je dat ze weg gaan maar dan vinden het nog veel te gezelligquote:
Ze lijkt beetje Paki.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat had mijn bewustzijn nog niet goed geregistreerd.
@Chloro:
[ afbeelding ]
Mia Khalifa maar dan fucked up.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat had mijn bewustzijn nog niet goed geregistreerd.
@Chloro:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook voor lijfstraffen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.
ik zou liever walk of atonement doen dan die zes uur ban laatst.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.
etsu heeft toch wel wat eerder hier gehosseld?quote:
quote:
Kijk de hatertjesquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik ook altijd blij om, kan ik weer naakt op de bank gaan liggen.
Ze waren er sinds vrijdag.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Dan wil je dat ze weg gaan maar dan vinden het nog veel te gezellig
HOE DENK JE DAT IK ALLES WEETquote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kijk de hatertjes
Nu Che nog en de Koerdenclub is compleet
Oh kan wel, niet dat ik weetquote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
etsu heeft toch wel wat eerder hier gehosseld?
6uur? Dan moet je nog je wekker zetten na een avondje zuipen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou liever walk of atonement doen dan die zes uur ban laatst.
Ik denk juist dat jij helemaal niks weetquote:
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aanquote:
stel je aan jankbabyquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Godtering wat word ik moe van whatsapp groepsgesprekken waar bij ALLES verkeerd wordt begrepen. Krijg jankneigingen uit frustratie.
Ja ben heel inschikkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?
Ohquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
bij mocro's nie. mn moeder ging nog aandringen om langer te blijven.
ik ging huilen van binnen
heheheh.. Ik zeg niet dat hij het was, maar leuke foto was dat met die brilquote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij helemaal niks weet
Kun je minder retard doen ajb?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
OM heer eerlijk te zijn lijkt ze een beetje op Malala
[ afbeelding ]
Bedankt, vond ik ook vier jaar geledenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heheheh.. Ik zeg niet dat hij het was, maar leuke foto was dat met die bril
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aan. Vorig jaar stond er ook een computer waarop allemaal beelden van dierenleed in de veehouderij getoond werden met naam, toenaam en adresgegevens van de boer in kwestie. Dat is niet echt mijn manier iig.
Maar wel voor +-40 euro aan super nice eten weg zitten werken met z'n tweeën dus dat gedeelte was prima in orde.
Ik geniet nu zo erg hequote:
Nee, volgens mij was het in 2014. Dus 2 jaar gelden. Toen je ging verhuizen. Die periode.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, vond ik ook vier jaar geleden
Che trouwens ook
nee k bedoel mijn moeder ging bij onze kennissen aandringen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ohfamilie is dan inderdaad weer een ander verhaal. Maar als mijn moeder van vrijdag t/m maandag langskomt dan ben ik er onderhand ook wel klaar mee.
Ach wat schattig weer ditquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh waar was je?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aan. Vorig jaar stond er ook een computer waarop allemaal beelden van dierenleed in de veehouderij getoond werden met naam, toenaam en adresgegevens van de boer in kwestie. Dat is niet echt mijn manier iig.
Maar wel voor +-40 euro aan super nice eten weg zitten werken met z'n tweeën dus dat gedeelte was prima in orde.
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je puntquote:Op maandag 16 mei 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het in 2014. Dus 2 jaar gelden. Toen je ging verhuizen. Die periode.
ze is wel een qtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
Cholo is flasher, ze had mij foto van zichzelf beloofd heeft ze nooit laten zien.
daarom moet je expres allemaal ambigue boodschappen erin sturenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Godtering wat word ik moe van whatsapp groepsgesprekken waar bij ALLES verkeerd wordt begrepen. Krijg jankneigingen uit frustratie.
Prachtige vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
nee k bedoel mijn moeder ging bij onze kennissen aandringen.
was er echt klaar mee ja
Godsamme stel autochtonen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpen
Maar jeetje kennissen die 4 dagen blijven, als ze dan heel ver weg wonen dan begrijp ik het wel. Maar alsnog veel te lang. Als dan iedereen ook nog allemaal kamers moet delen.
Begreep vd groene meisjes dat onder een deel van de veganisten ook zo'n cultuur is van elkaar aftroeven in consequent en strikt zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Oké leuk zegquote:
Samosaquote:
Is gwn uitputtend asf, want dan moet ik extra mn best doenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpen
Maar jeetje kennissen die 4 dagen blijven, als ze dan heel ver weg wonen dan begrijp ik het wel. Maar alsnog veel te lang. Als dan iedereen ook nog allemaal kamers moet delen.
Vraag Che of stimoquote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
Cholo is flasher, ze had mij foto van zichzelf beloofd heeft ze nooit laten zien.
was de koffie lekker?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Samosa![]()
kroket![]()
saté![]()
broodje rendeng van jackfruit![]()
lupine kroket![]()
springroll met vegan "varkensvlees"
drie gebakjes met mango, witte choc en tiramisu smaak van Sue![]()
kop koffie
Het is allemaal voorbij nuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn uitputtend asf, want dan moet ik extra mn best doen
Laatst besteld bij een Indo Chinees.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gado gado (Indonesisch)
Dat is echt fucking lekker
En van jou?
En Chai.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb niet meer, ik bewaar shit niet.
Montelly en Faroeor zijn daar meer van.
Die lui van SeaShephard en Animal liberation front e.d. zijn echt rare mensen hoor. Allemaal uniformen w.b.t. kleding en maar roepen. En die petitiesquote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef Chai het volgende:
Begreep vd groene meisjes dat onder een deel van de veganisten ook zo'n cultuur is van elkaar aftroeven in consequent en strikt zijn.
Dan vervelend zegquote:
blegh, weenie eig.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gado gado (Indonesisch)
Dat is echt fucking lekker
En van jou?
Wat de neuk was er in Appelscha?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Je was niet toevallig in Appelscha zeker?
Oké braddiequote:
Wat mak ben jequote:Op maandag 16 mei 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Die lui van SeaShephard en Animal liberation front e.d. zijn echt rare mensen hoor. Allemaal uniformen w.b.t. kleding en maar roepen. En die petities. Heb vandaag getekend voor een stel voormalige proef apen in de kelder van een of andere universiteit dat ze niet worden afgemaakt. Ik heb echt geen idee of die beesten misschien wel beter af zijn als ze worden afgemaakt MAAR IK MOEST TOCH TEKEKENN!!!! ook gelijk 4 euro gedoneerd
![]()
En die Merel van groenemeisjes hebben we vandaag gespot omg.
als de koffie niet goed is heeft dat toch weerslag op de rest van zo'n dagquote:Op maandag 16 mei 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
nee, was oploskoffie
4/10 door het leuke personeel
Heb twee dagen alleen maar taart gegeten, kan geen taart meer zienquote:
stuur mij stuur mijquote:Op maandag 16 mei 2016 21:39 schreef SideEffect het volgende:
Ik bewaar ook foto's van fokkers
Gewoon dm'en en ik stuur je
Vegan streaker valt wsl in die categorie.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
Die lui van SeaShephard en Animal liberation front e.d. zijn echt rare mensen hoor. Allemaal uniformen w.b.t. kleding en maar roepen. En die petities. Heb vandaag getekend voor een stel voormalige proef apen in de kelder van een of andere universiteit dat ze niet worden afgemaakt. Ik heb echt geen idee of die beesten misschien wel beter af zijn als ze worden afgemaakt MAAR IK MOEST TOCH TEKEKENN!!!! ook gelijk 4 euro gedoneerd
![]()
ja weet je het, daarna ook gelijk m'n biezen gepakt, fuck this shit, am out-a herequote:Op maandag 16 mei 2016 21:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als de koffie niet goed is heeft dat toch weerslag op de rest van zo'n dag
Had je die aardbeien rabarber van Chef John gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb twee dagen alleen maar taart gegeten, kan geen taart meer zien
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef Chai het volgende:
een coming-out op instagram met nieuwe lesbovriendin.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:38 schreef zeer het volgende:
[..]
![]()
haha jaquote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merel is de rechter right?? Haha
Heb je zoveel taart gemaakt of viel het bezoek dan mee?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb twee dagen alleen maar taart gegeten, kan geen taart meer zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar heb wel aardbei-rabarbertaart gemaakt dankzij chef johnquote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Had je die aardbeien rabarber van Chef John gemaakt?
cutequote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Merel is de rechter right?? Haha
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je zoveel taart gemaakt of viel het bezoek dan mee?
Kwam je vriend nog langs?Vier taartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja
En jaOp vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar heb wel aardbei-rabarbertaart gemaakt dankzij chef john
terechtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:41 schreef zeer het volgende:
[..]
ja weet je het, daarna ook gelijk m'n biezen gepakt, fuck this shit, am out-a here
Oh ja bedankt kkhoerquote:
Heb ik zo niet, maar is wel makkelijk op insta te vinden. Alleen in een blogpost sprak ze over coming-out, wist niet dat je dat nog zo kon noemen als je het zo obvious bent.quote:
Waarom maak je zoveel taarten? Heb je veel autochtonen om je heen> In het kader van hmmm taartje eten want kringverjaardag.quote:
kan het niet vinden en eigenlijk maakt het me ook niet zo veel uit bij nader inzienquote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb ik zo niet, maar is wel makkelijk op insta te vinden. Alleen in een blogpost sprak ze over coming-out, wist niet dat je dat nog zo kon noemen als je het zo obvious bent.
Ik vind taart maken leukquote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom maak je zoveel taarten? Heb je veel autochtonen om je heen> In het kader van hmmm taartje eten want kringverjaardag.
Birtdaysex is een geweldig nummer om op te neuken en ik krijg zowaar zin verdormme
seks op muziekquote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom maak je zoveel taarten? Heb je veel autochtonen om je heen> In het kader van hmmm taartje eten want kringverjaardag.
Birtdaysex is een geweldig nummer om op te neuken en ik krijg zowaar zin verdormme
achteraf zijn ze allemaal ontploft van schaamtequote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/marokkaansestyle/videos/624299871055840/
Muziek doet iets met mij, het klinkt echt te debiel voor woorden, maar het versterkt gevoelens bij mij.quote:
laat eens zienquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
ik heb nu image van neukende stimo op jeremiah
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
ik heb nu image van neukende stimo op jeremiah
Ga gvd m'n seksleven toch niet bespreken hier, smerige snitch ass kehbaquote:
ik voeld haar speech welquote:Op maandag 16 mei 2016 21:45 schreef zeer het volgende:
[..]
achteraf zijn ze allemaal ontploft van schaamte
dm mij alle details. snak naar verhalen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga gvd m'n seksleven toch niet bespreken hier, smerige snitch ass kehba
o da's bij mij ook wel, gangsta rap heeft mijn een prachtige jeugd gegeven waarin ik het de toekomstige Drug alleen maar moeilijk heb gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Muziek doet iets met mij, het klinkt echt te debiel voor woorden, maar het versterkt gevoelens bij mij.
Helaas doe ik het nooit. ben geloof ik de enige die van muziek houdt op elk fucking moment van de dag.
Kijk maar in kpdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dm mij alle details. snak naar verhalen.
gila af ditquote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
toen haar vriendje erin wilde kwam deze foutmelding op video ik snapte het niet
[ afbeelding ]
Doe eens niet jullie twee. Dadelijk roept een niet intimi het en dan gaan er drieëntwintigduizend TR's af.quote:
Vertel meer, we snakken naar informatie.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:50 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
Maar ik hou van voorspel gevenLiever dan naspel
(behalve post-coïtale knuffels
)
haha chloro telt voor tweequote:Op maandag 16 mei 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe eens niet jullie twee. Dadelijk roept een niet intimi het en dan gaan er drieëntwintigduizend TR's af.
Is gewoon zorgen voor werkvoorziening voor jullie ;squote:Op maandag 16 mei 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Doe eens niet jullie twee. Dadelijk roept een niet intimi het en dan gaan er drieëntwintigduizend TR's af.
waga lahafdekquote:Op maandag 16 mei 2016 21:50 schreef Crip het volgende:
[..]
ik stuur wel foto van selfie die stimo en ik samen hebben gemaakt
wat wil je weten?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vertel meer, we snakken naar informatie.
Opdracht, stuur me over een paar dagen dan maar een scriptie over iets waarvan jij denkt dat goed is voor de wereld.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon zorgen voor werkvoorziening voor jullie ;s
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opdracht, stuur me over een paar dagen dan maar een scriptie over iets waarvan jij denkt dat goed is voor de wereld.
Ik kan wel iets noemen maar wil geen ban voor doodsverwensingquote:Op maandag 16 mei 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Opdracht, stuur me over een paar dagen dan maar een scriptie over iets waarvan jij denkt dat goed is voor de wereld.
Ik ook niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan wel iets noemen maar wil geen ban voor doodsverwensing
quote:
En wat moet jij daarmee?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:54 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik haat werken.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is gewoon zorgen voor werkvoorziening voor jullie ;s
even je zin opnieuwquote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Drug het volgende:
[..]
meh ik merk niet echt dat inzet van jouw kant dus laat maar
Oké moppersmurfquote:
ik ben de dik om mensen van fok te meetenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens echt schijtwijf
En treinreizen is moeilijk voor Limburgers heb ik begrepen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben de dik om mensen van fok te meeten
Wij gaan meetenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
tovbeeeequote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
edit: o sorry opso ik dacht dat ik op stimo reageerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2016 22:04:33 ]
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]Hoe oud ben jij eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ook altijd smoesjes, nooit zo van ik doe constant zo raar omdat ik nu eenmaal zo ben.quote:
quote:
zie m;n editquote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow is vogeltjesdans en ik zo'n shock? Dit moet ik uitbuiten
Iemand en vogeltjesdans is best raar ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow is vogeltjesdans en ik zo'n shock? Dit moet ik uitbuiten
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
edit: o sorry opso ik dacht dat ik op stimo reageerdWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat
Mygawd
Is toch gvd geen antwoord op m'n vraagquote:
Ik mis mijn vriendquote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ook altijd smoesjes, nooit zo van ik doe constant zo raar omdat ik nu eenmaal zo ben.
Btje zoals jij ahahaquote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lief he. Je doet alsof je iets wil horen en dan komen ze met de meest achterlijke verhalen,
MADquote:Op maandag 16 mei 2016 22:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Is toch gvd geen antwoord op m'n vraag
Voor zolang je hem nog hebt. Waar is hij heen dan?quote:
Hij is even druk met zaken.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor zolang je hem nog hebt. Waar is hij heen dan?
Dat beloof ikquote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Geen steentjes koppen als we hem gaan meeten he
[..]
Ich niet deutch sprechen
JA BEN WOESTquote:
AHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Drug het volgende:
[..]
nadat je dat smeuïg proza van mij had gelezen ja
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Drug het volgende:
[..]
Nee. Valt een beetje onder het kopje draaien aan tepels.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:08 schreef Drug het volgende:
[..]
Wow je hebt me doorquote:Op maandag 16 mei 2016 22:11 schreef Drug het volgende:
[..]
jelly zijn omdat je zelf geen tederruwe minnaar bent
tja ik heb wel een heftige seksscène geschreven maar die deel ik niet hierquote:Op maandag 16 mei 2016 22:11 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Valt een beetje onder het kopje draaien aan tepels.
Goed verhaal, 2/10. Totaal ongeloofwaardig verderquote:Op maandag 16 mei 2016 22:14 schreef Drug het volgende:
[..]
tja ik heb wel een heftige seksscène geschreven maar die deel ik niet hier
Opsje kan bevestigen dat ik schrijver ben. ze geeft namelijk ongevraagd kritiekquote:Op maandag 16 mei 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goed verhaal, 2/10. Totaal ongeloofwaardig verder
je schrijft seksverhaaltjes?quote:Op maandag 16 mei 2016 22:16 schreef Drug het volgende:
[..]
Opsje kan bevestigen dat ik schrijver ben. ze geeft namelijk ongevraagd kritiek
quote:
ja op mijn initiële frons volgde waarderingquote:Op maandag 16 mei 2016 22:18 schreef Opsonisatie het volgende:
Dat was feedback, my friend.
En ja hij is schrijver.
Review mij maar.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:20 schreef Opsonisatie het volgende:
Dus als jullie extreem kritische review willen van iemand, hier ben ik.![]()
Jij bent godverdomme zo bipolair dat ik mijzelf ook in tweeën moet splitsen voor betrouwbare reviewquote:
;s helemaal nietquote:Op maandag 16 mei 2016 22:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent godverdomme zo bipolair dat ik mijzelf ook in tweeën moet splitsen voor betrouwbare review
word sad vanjouw hoofd maar okquote:Op maandag 16 mei 2016 22:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wordt echt sad van dit nummer maar vind het wel heel mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |