Nee, sorry.quote:
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen he
Hoe doen vrouwen dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgt
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloosquote:
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stondquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen he
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben niet de beroerdste om ook nog ff die voorbind om te doen hoor.
Werd ik dan geband? Ik ben om minder gebandquote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stond
KOmt omdat ze Iraans is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Jmmr voor etsuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
[..]
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?
Zou wel mooi koppeltje zijn jaquote:
nu ben ik nog jellyder, maar jij hebt verdiendquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloos
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werd ik dan geband? Ik ben om minder geband
Btje hard gewordenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |