Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerdquote:
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen hequote:
jaquote:
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuitquote:Op maandag 16 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerd
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen he
heb je taart op?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Nee, sorry.quote:
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doen vrouwen dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgt
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloosquote:
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stondquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben niet de beroerdste om ook nog ff die voorbind om te doen hoor.
Werd ik dan geband? Ik ben om minder gebandquote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stond
KOmt omdat ze Iraans is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Jmmr voor etsuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
[..]
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?
Zou wel mooi koppeltje zijn jaquote:
nu ben ik nog jellyder, maar jij hebt verdiendquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloos
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werd ik dan geband? Ik ben om minder geband
Btje hard gewordenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |