Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerdquote:
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen hequote:
jaquote:
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuitquote:Op maandag 16 mei 2016 21:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb hem vorig topic nog gecomplimenteerd
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag dus mag je wel homo noemen he
heb je taart op?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Nee, sorry.quote:
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe doen vrouwen dat?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Is zo'n verdeling de norm? Als je kan genieten van een lul in je kont sluit dat toch niet uit dat je kan genieten van zelf in een kont roeren.
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon jelly dat jij geen compliment krijgt
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloosquote:
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stondquote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat dus. Ben niet de beroerdste om ook nog ff die voorbind om te doen hoor.
Werd ik dan geband? Ik ben om minder gebandquote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee. Tis maar goed dat er niet Pharkus stond
KOmt omdat ze Iraans is.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:18 schreef Drug het volgende:
[..]
ja
[..]
er worden vraagtekens gezet bij de oprechtheid waarmee je die complimenten hebt geuit
Jmmr voor etsuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee, sorry.
[..]
Gefeliciteerd dan maar. Leuke dag gehad ?
Zou wel mooi koppeltje zijn jaquote:
nu ben ik nog jellyder, maar jij hebt verdiendquote:Op maandag 16 mei 2016 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja zaterdag en zondag bijna eindeloos
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Werd ik dan geband? Ik ben om minder geband
Btje hard gewordenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Pek en veren nakende door de sc heen gereden op een huifkar.
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.quote:
Vervelend is dat he? Dan wil je dat ze weg gaan maar dan vinden het nog veel te gezelligquote:
Ze lijkt beetje Paki.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat had mijn bewustzijn nog niet goed geregistreerd.
@Chloro:
[ afbeelding ]
Mia Khalifa maar dan fucked up.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Drug het volgende:
[..]
o dat had mijn bewustzijn nog niet goed geregistreerd.
@Chloro:
[ afbeelding ]
Ja, ik ben ook voor lijfstraffen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.
ik zou liever walk of atonement doen dan die zes uur ban laatst.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zo zonde dat dit soort straffen uit de mode geraakt zijn.
etsu heeft toch wel wat eerder hier gehosseld?quote:
quote:
Kijk de hatertjesquote:
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben ik ook altijd blij om, kan ik weer naakt op de bank gaan liggen.
Ze waren er sinds vrijdag.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vervelend is dat he? Dan wil je dat ze weg gaan maar dan vinden het nog veel te gezellig
HOE DENK JE DAT IK ALLES WEETquote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
Kijk de hatertjes
Nu Che nog en de Koerdenclub is compleet
Oh kan wel, niet dat ik weetquote:Op maandag 16 mei 2016 21:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
etsu heeft toch wel wat eerder hier gehosseld?
6uur? Dan moet je nog je wekker zetten na een avondje zuipen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou liever walk of atonement doen dan die zes uur ban laatst.
Ik denk juist dat jij helemaal niks weetquote:
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aanquote:
stel je aan jankbabyquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Godtering wat word ik moe van whatsapp groepsgesprekken waar bij ALLES verkeerd wordt begrepen. Krijg jankneigingen uit frustratie.
Ja ben heel inschikkelijk.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maar ontvang je die met hetzelfde gemak?
Ohquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Crip het volgende:
[..]
bij mocro's nie. mn moeder ging nog aandringen om langer te blijven.
ik ging huilen van binnen
heheheh.. Ik zeg niet dat hij het was, maar leuke foto was dat met die brilquote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik denk juist dat jij helemaal niks weet
Kun je minder retard doen ajb?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
OM heer eerlijk te zijn lijkt ze een beetje op Malala
[ afbeelding ]
Bedankt, vond ik ook vier jaar geledenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
heheheh.. Ik zeg niet dat hij het was, maar leuke foto was dat met die bril
Wat heb je gegeten?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aan. Vorig jaar stond er ook een computer waarop allemaal beelden van dierenleed in de veehouderij getoond werden met naam, toenaam en adresgegevens van de boer in kwestie. Dat is niet echt mijn manier iig.
Maar wel voor +-40 euro aan super nice eten weg zitten werken met z'n tweeën dus dat gedeelte was prima in orde.
Ik geniet nu zo erg hequote:
Nee, volgens mij was het in 2014. Dus 2 jaar gelden. Toen je ging verhuizen. Die periode.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bedankt, vond ik ook vier jaar geleden
Che trouwens ook
nee k bedoel mijn moeder ging bij onze kennissen aandringen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:30 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ohfamilie is dan inderdaad weer een ander verhaal. Maar als mijn moeder van vrijdag t/m maandag langskomt dan ben ik er onderhand ook wel klaar mee.
Ach wat schattig weer ditquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Huh waar was je?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aan. Vorig jaar stond er ook een computer waarop allemaal beelden van dierenleed in de veehouderij getoond werden met naam, toenaam en adresgegevens van de boer in kwestie. Dat is niet echt mijn manier iig.
Maar wel voor +-40 euro aan super nice eten weg zitten werken met z'n tweeën dus dat gedeelte was prima in orde.
gvdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is je puntquote:Op maandag 16 mei 2016 21:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee, volgens mij was het in 2014. Dus 2 jaar gelden. Toen je ging verhuizen. Die periode.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |