seks op muziekquote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom maak je zoveel taarten? Heb je veel autochtonen om je heen> In het kader van hmmm taartje eten want kringverjaardag.
Birtdaysex is een geweldig nummer om op te neuken en ik krijg zowaar zin verdormme
achteraf zijn ze allemaal ontploft van schaamtequote:Op maandag 16 mei 2016 21:44 schreef Crip het volgende:
https://www.facebook.com/marokkaansestyle/videos/624299871055840/
Muziek doet iets met mij, het klinkt echt te debiel voor woorden, maar het versterkt gevoelens bij mij.quote:
laat eens zienquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
ik heb nu image van neukende stimo op jeremiah
quote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Crip het volgende:
ik heb nu image van neukende stimo op jeremiah
Ga gvd m'n seksleven toch niet bespreken hier, smerige snitch ass kehbaquote:
ik voeld haar speech welquote:Op maandag 16 mei 2016 21:45 schreef zeer het volgende:
[..]
achteraf zijn ze allemaal ontploft van schaamte
dm mij alle details. snak naar verhalen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ga gvd m'n seksleven toch niet bespreken hier, smerige snitch ass kehba
o da's bij mij ook wel, gangsta rap heeft mijn een prachtige jeugd gegeven waarin ik het de toekomstige Drug alleen maar moeilijk heb gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2016 21:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Muziek doet iets met mij, het klinkt echt te debiel voor woorden, maar het versterkt gevoelens bij mij.
Helaas doe ik het nooit. ben geloof ik de enige die van muziek houdt op elk fucking moment van de dag.
Kijk maar in kpdquote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
dm mij alle details. snak naar verhalen.
gila af ditquote:Op maandag 16 mei 2016 21:48 schreef Crip het volgende:
[..]
toen haar vriendje erin wilde kwam deze foutmelding op video ik snapte het niet
[ afbeelding ]
Doe eens niet jullie twee. Dadelijk roept een niet intimi het en dan gaan er drieëntwintigduizend TR's af.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |