Oké moppersmurfquote:
ik ben de dik om mensen van fok te meetenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wanneer kom je nou eens echt schijtwijf
En treinreizen is moeilijk voor Limburgers heb ik begrepen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben de dik om mensen van fok te meeten
Wij gaan meetenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
tovbeeeequote:Op maandag 16 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
[..]
edit: o sorry opso ik dacht dat ik op stimo reageerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2016 22:04:33 ]
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]Hoe oud ben jij eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
Ook altijd smoesjes, nooit zo van ik doe constant zo raar omdat ik nu eenmaal zo ben.quote:
quote:
zie m;n editquote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow is vogeltjesdans en ik zo'n shock? Dit moet ik uitbuiten
Iemand en vogeltjesdans is best raar ja.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:04 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow is vogeltjesdans en ik zo'n shock? Dit moet ik uitbuiten
quote:Op maandag 16 mei 2016 22:03 schreef Drug het volgende:
[..]
edit: o sorry opso ik dacht dat ik op stimo reageerdWatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat
Mygawd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |