ze is wel een qtquote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
Cholo is flasher, ze had mij foto van zichzelf beloofd heeft ze nooit laten zien.
daarom moet je expres allemaal ambigue boodschappen erin sturenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:28 schreef Stimorol- het volgende:
Godtering wat word ik moe van whatsapp groepsgesprekken waar bij ALLES verkeerd wordt begrepen. Krijg jankneigingen uit frustratie.
Prachtige vrouwquote:Op maandag 16 mei 2016 21:31 schreef Montelly het volgende:
[..]
OM heer eerlijk te zijn lijkt ze een beetje op Malala
[ afbeelding ]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:33 schreef Crip het volgende:
[..]
nee k bedoel mijn moeder ging bij onze kennissen aandringen.
was er echt klaar mee ja
Godsamme stel autochtonen.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpen
Maar jeetje kennissen die 4 dagen blijven, als ze dan heel ver weg wonen dan begrijp ik het wel. Maar alsnog veel te lang. Als dan iedereen ook nog allemaal kamers moet delen.
Begreep vd groene meisjes dat onder een deel van de veganisten ook zo'n cultuur is van elkaar aftroeven in consequent en strikt zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 21:29 schreef zeer het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Hebben allebei helemaal niks met de zielige plaatjes die Animal Rights en Seashephard gebruiken om flink op je emoties in te spelen die vaak het resultaat hebben dat je voordat je goed en wel binnen bent al diverse petities getekend hebt. Krijg je soms wel een beetje het gevoel dat je moet bewijzen dat je een goede veganist bent. Had daarom gewoon m'n leren docs aan. Vorig jaar stond er ook een computer waarop allemaal beelden van dierenleed in de veehouderij getoond werden met naam, toenaam en adresgegevens van de boer in kwestie. Dat is niet echt mijn manier iig.
Maar wel voor +-40 euro aan super nice eten weg zitten werken met z'n tweeën dus dat gedeelte was prima in orde.
Oké leuk zegquote:
Samosaquote:
Is gwn uitputtend asf, want dan moet ik extra mn best doenquote:Op maandag 16 mei 2016 21:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh gvd, hoe vaak kan je iets verkeerd begrijpen
Maar jeetje kennissen die 4 dagen blijven, als ze dan heel ver weg wonen dan begrijp ik het wel. Maar alsnog veel te lang. Als dan iedereen ook nog allemaal kamers moet delen.
Vraag Che of stimoquote:Op maandag 16 mei 2016 21:34 schreef Crip het volgende:
Cholo is flasher, ze had mij foto van zichzelf beloofd heeft ze nooit laten zien.
was de koffie lekker?quote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef zeer het volgende:
[..]
Samosa![]()
kroket![]()
saté![]()
broodje rendeng van jackfruit![]()
lupine kroket![]()
springroll met vegan "varkensvlees"
drie gebakjes met mango, witte choc en tiramisu smaak van Sue![]()
kop koffie
Het is allemaal voorbij nuquote:Op maandag 16 mei 2016 21:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Is gwn uitputtend asf, want dan moet ik extra mn best doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |