Helaas geen uitzending meer dit seizoen.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Johan Derksen heeft vast een mening hierover...
Johan zou haar Avantax aanraden, uit die reclame.quote:Op maandag 16 mei 2016 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Johan Derksen heeft vast een mening hierover...
quote:Op maandag 16 mei 2016 19:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Mag het wat minder over WildervankZe heeft gewoond in het huis waar ik nu woon
Wat was de laatste keer dan hij er zat danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Karina het volgende:
Derksen wordt ook al bijna stamgast bij Matthijs. Maar waarom zit hij er vanavond, hierom:
Iets met kutmarrokaantjes op voetbalclubs vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat was de laatste keer dan hij er zat dan
Daarvoor heeftie toch niet bij Matthijs gezetenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Iets met kutmarrokaantjes op voetbalclubs vermoed ik.
Vast overgehaald voor een beetje extra publiciteit voor z'n radiostationnetje zodat VBL er naar gaat luisterenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:22 schreef Zipportal het volgende:
En ik maar denken dat Johan nooit meer wilde aanschuiven bij DWDD, voor 5 minuten zendtijd.
En gelijk heeft hij!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:01 schreef BobW het volgende:
Johan
Die gaat het hebben over commerciële bullshit op de radio met schijtlollige djs die heel hard lachen om hun eigen grapjes met een pedante sidekick.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:22 schreef DKUp het volgende:
Johan is een eindbaas, DWDD is sinds een paar jaar pure aids.
Dat wordt een leuke uitzending. Ik ga 7 januari naar Johan Derksen en de pioniers !quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:00 schreef Karina het volgende:
Derksen wordt ook al bijna stamgast bij Matthijs. Maar waarom zit hij er vanavond, hierom:
40UP Radio
Gewoon lekker plaatjes draaien. Dat is het gevoel van 40UP Radio. Het online radiostation wil goeie muziek laten horen, die je nu nauwelijks nog hoort. Dus niet enkel hitjes, maar ook dat ene liedje van de B-kant van de single van... Mannen onder mekaar want blijkbaar is het een mannending (maar ook vrouwen zijn zeker welkom!). Vanavond een klein voorproefje met Harry de Winter, Johan Derksen, Robert ten Brink, Jan Donkers en Felix Rottenberg.
Matthijs wilde met Pinksteren niet werken stond op mediacourant.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het zo achterlijk dat op 'feestdagen' DWDD er gewoon niet is. Matthijs heeft al lekker 4 maand vakantie per jaar en dan ook alle feestdagen nog geen uitzending. Ze snijden zichzelf er ook mee in de vingers. Met afgelopen weekend Songfestival en Verstappen hadden ze makkelijk een aflevering kunnen vullen. Nu is Humberto ze voor geweest.
Matthijs wil nooit werken, maar wel dik betaald krijgen. Naar mannetje is het.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:28 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Matthijs wilde met Pinksteren niet werken stond op mediacourant.
Oh dat duurt nog wel even hequote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke uitzending. Ik ga 7 januari naar Johan Derksen en de pioniers !
Dat ja. Of doe een leuke compilatie van alle seizoenen of afgelopen seizoen, zoals bij VI gisteren, dat was leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een gekut gister ik was laat thuis ik denk nog even lekker dwdd terug kijken kreeg ik eenn documentaire over de kut van een Helina Rijnschandalig! Als Mathijs niet wil werken met feestdagen doe dan een Lucky tv uitzending ofzo.
quote:
Niet eens gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:06 schreef TargaFlorio het volgende:
geen nabeschouwing op die prachtige documentaire van gisteren?
klöpping snapt dit niet.. er is geen app voor.quote:
Huib als voornaam maakt het redelijk afquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:09 schreef Karina het volgende:
Wat een geweldige achternaam heeft die gozer, Modderkolk
Ja dat was wel matig iddquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die voor 55 euro niks kregen.
Door die halve snor hèquote:
Blij dat je het meldt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer ff naar Masterchef, Johan zal wel als laatste komen.
fokjemodderkolkquote:
Nee, die eer krijgt Paul Verhoevenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer ff naar Masterchef, Johan zal wel als laatste komen.
Die miste Hanibal Lector.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:14 schreef Vatta het volgende:
Van je zolderkamer in Spijkenisse naar de gevangenis in Amerika blijkt maar een kleine stap. Hier nog ambitieuze mensen?
Bij mij ook. Wat wil je zeggen ?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:15 schreef Bosbeetle het volgende:
alles begint bij hem in een grijs gebied... zelfs zelfmoord.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:14 schreef Vatta het volgende:
Van je zolderkamer in Spijkenisse naar de gevangenis in Amerika blijkt maar een kleine stap. Hier nog ambitieuze mensen?
In zijn isolatiecel? Zijn eigen wellichtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoeveel piemols zou hij leeggezogen hebben?
Dat laat ik liever in een grijs gebied.quote:
Die hebben nog soul/bluesquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:16 schreef Falco het volgende:
Zometeen krijgen we de mening van
Johan Derksen te horen over Amerikaanse gevangenissen
dat is niet gay, dat is grijs gebied.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:15 schreef Baszh het volgende:
[..]
In zijn isolatiecel? Zijn eigen wellicht
Hij wil niet in een staat met de doodstraf leven, anders was hij allang geëmigreerd. Zoiets?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:16 schreef Falco het volgende:
Zometeen krijgen we de mening van
Johan Derksen te horen over Amerikaanse gevangenissen
Ik niet. Ben er open over. Het veroordelen van deze jongen is zo simpel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:16 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat laat ik liever in een grijs gebied.
Gemaakte blues.quote:
Jan Donkers nooit iets aan gevonden. John Peel had altijd ruzie met hem.quote:
Nee joh All you need is Love natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:19 schreef Vatta het volgende:
En Robert ten Brink gaat At the Drive-in draaien?
Ja Wintertijdquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Harry de Winter had toch ooit zo'n topprogramma op de avond van VI?
Terwijl die al achterhaald zijn. Wel lekkerquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:19 schreef Vatta het volgende:
En Robert ten Brink gaat At the Drive-in draaien?
Mamaa don't let your babies grow up to be cowboysquote:
quote:
Ha ha ha ha Door de studio's bepaalde muziekschuivelaar.quote:
quote:
Toen ook al natuurlijk als manager van cuby and the blizzards.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
Derksen was al een beroerde columnist. Nu is ie plots muziekkenner met z'n ouwelullen bands.
Hij is ook echt kenner. Niet mijn muziek maar zijn programma op rijnmond is genot.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef tong80 het volgende:
Derksen was al een beroerde columnist. Nu is ie plots muziekkenner met z'n ouwelullen bands.
Insert nounounounou filmpjequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Muziek om je vrouw van de trap af te duwen.
Dat zou de enige reden zijn voor mij om ooit met een vrouw te trouwen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Muziek om je vrouw van de trap af te duwen.
Je trouwt liever met mannen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou de enige reden zijn voor mij om ooit met een vrouw te trouwen.
Hij wilde niet op de foto met de Stones. Ha ha ha ha ha Ik zok zou een moord doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef monkyyy het volgende:
"Ik wens niet toegesproken te worden door een overbetaalde blaag alsof ik een kleuter ben"
Waarom dan bij Matthijs gaan zitten?
Chet Bakerquote:
Voor Mani? Graagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij stelt je beschikbaar kan ik hieruit opmaken?
Joh dat snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was maar een grapje Karina, rustig
Kenner zegt niks. De pretensies om de rest af te kraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is ook echt kenner. Niet mijn muziek maar zijn programma op rijnmond is genot.
quote:
De Internationale gok ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Felix komt zo met het Sovjet Volkslied of een ISIS nummer
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Robert ten Brink gooide ooit Kraftwerk uit het DWDD lijstje van meest invloedrijke artiesten, want computermuziek. Geen echte muziek. Sterf verzuurde babyboomer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:27 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij ben ik gebeten door een teek
ga ik nu dood?
Ook public enemy en nederlandse Wave.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Pretensies?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kenner zegt niks. De pretensies om de rest af te kraken.
Godenmuziek . Geweldig gezongen ookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ze zouden mee moeten doen met het ESF.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Robert ten Brink gooide ooit Kraftwerk uit het DWDD lijstje van meest invloedrijke artiesten, want computermuziek. Geen echte muziek. Sterf verzuurde babyboomer.
Dat is niet waar ik vond het een leuk programma.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
Derksen on de Road was ook gewoon een kutprogramma, laten we eerlijk zijn Johan.
Jij vindt alles kut wat niet voetbalgerelateerd is.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:28 schreef Pascalus het volgende:
Derksen on de Road was ook gewoon een kutprogramma, laten we eerlijk zijn Johan.
bluesquote:
Talking heads ?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Een goede aflevering van Baantjer kan ik ook wel waarderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij vindt alles kut wat niet voetbalgerelateerd is.
Verdieping ipv verbreding, niks mis meequote:
Als je snel kunt typen wil het niet zeggen dat je een goede schrijver bent. Wel een leuk bandje.quote:
Naar Lowietje case closed.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een goede aflevering van Baantjer kan ik ook wel waarderen.
De echte kenner zegt dan Warsaw.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:27 schreef Vatta het volgende:
Als je echt dood wil moet je gewoon Joy Division draaien.
Ben slordig in m'n taalgebruik. Grote fout. Ik weet het.quote:
Ze wordt de Halina Reijn van Amerikaquote:
Sparta NAAR VOORENquote:
Ha ha ha haquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:31 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Een goede aflevering van Baantjer kan ik ook wel waarderen.
Dat doet Bilinda Butcher ook niet.quote:
Wiequote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Peter Pannekoek en Klaas van Kruistum hebben eng veel gelijkenissen in hun stem.
Wat is jouw ding?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Niet echt mijn ding dit. Mexicano wist dat.
Jij bent niet van de shoegaze nee.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Weinig dingen die wel je ding zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Karina het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat doet Bilinda Butcher ook niet.
Legendarische Zomergastenquote:
Die kent ze niet.quote:
Zoek maar eens op. Bilindagodinquote:
Nee is het watquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die kent ze niet.
Documentaire nog gezien over ze ?
Die zal wel zeker geen Frans kunnen.quote:
Hij heeft spijt over Showgirls. Had veel verder moeten gaan zei ie later.quote:
Ja echt geweldig. Moet je zien. Zie je wat een helden het zijn.quote:
Gelukkig geen Jan de Bont.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:47 schreef Karina het volgende:
Het lijkt alsof Paul zijn Amerikaanse accent een beetje heeft laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |