Je trouwt liever met mannen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zou de enige reden zijn voor mij om ooit met een vrouw te trouwen.
Hij wilde niet op de foto met de Stones. Ha ha ha ha ha Ik zok zou een moord doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:22 schreef monkyyy het volgende:
"Ik wens niet toegesproken te worden door een overbetaalde blaag alsof ik een kleuter ben"
Waarom dan bij Matthijs gaan zitten?
Chet Bakerquote:
Voor Mani? Graagquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Jij stelt je beschikbaar kan ik hieruit opmaken?
Joh dat snap ikquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het was maar een grapje Karina, rustig
Kenner zegt niks. De pretensies om de rest af te kraken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is ook echt kenner. Niet mijn muziek maar zijn programma op rijnmond is genot.
quote:
De Internationale gok ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:26 schreef PowerLoungen het volgende:
Felix komt zo met het Sovjet Volkslied of een ISIS nummer
Dat slaat nergens op inderdaad.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:25 schreef Mani89 het volgende:
Robert ten Brink gooide ooit Kraftwerk uit het DWDD lijstje van meest invloedrijke artiesten, want computermuziek. Geen echte muziek. Sterf verzuurde babyboomer.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op dinsdag 17 mei 2016 19:27 schreef Pascalus het volgende:
Volgens mij ben ik gebeten door een teek
ga ik nu dood?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |