80% van de liedjes is ook troep.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij Pauw: " We gaan het hebben over het songfestival" om er direct aan toe te voegen; "Schrik niet, niet over de liedjes"
met een vleugje Donovan ( het eerste liedje)quote:
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingenquote:De jurering was voor 50% in handen van het televisiekijkend publiek. Van de overige 50% werd 10% bepaald door een tienkoppige jury van internationale conservatoriumstudenten, 10% door een eveneens tienkoppige jury, samengesteld uit luisteraars van Radio 2, en 30% door de drie leden van de zogenheten vakjury, bestaande uit Esther Hart, Paul de Leeuw en Cornald Maas.
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Nationaal Songfestival in 2005:
[..]
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingen
Ik vond dit eerlijk gezegd niks, te gemaakt, te wannabe Whitney Houston. Ik vond Edsilia in 2007 nog wel een knallend nummer dat het had verdiend door te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.
Radio 2 luisteraarsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Nationaal Songfestival in 2005:
[..]
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingen
Zo erg is het vaak wel ja.quote:
Het verschil tussen Oekraïne en Australië is alleen hierdoor al 14 punten kleiner.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)rong-artists/142028/
Door deze mevrouw die de volgorde verkeerd om schreef miste Nederland de tien punten van Denemarken
Hadden we maar een Nederlandse Vangelis/Jarre die iets in die richting kunnen componeren met elektronisch koor ala Tomita, een sopraan als achtergrond en een geweldige ballad zangeresquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echte liedjes kunnen ook met elektronische invloeden. :$
Die was idd goed!quote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit nu al voor de 7e keer teruggekeken en dit blijft zo geniaal![]()
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
met een vleugje Donovan ( het eerste liedje)
Slow Down, History (daar vond ik hem erg Denverish) en How Lucky We Are.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.Binnenkort toch eens kijken of ik 'm live kan aanschouwen. Ik heb Late Night niet meer afgekeken, deed hij toevallig ook Take it Off? Vind ik zo'n gaaf nummer.
Wat tof dat het een positief en leuk interview was. Ik hoop het straks even terug te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:04 schreef yvonne het volgende:
Dat was flink genieten bij Humberto net. Uitgebreid over Max en nog uitgebreider over Douwe. beide hebben het afgelopen weekend nederland goed op de kaart gezet. Allebei heel goed met de pers om kunnen gaan, beide weten wat ze willen. Mooi om te zien, verademing eens niet dat gegil om ' respect'
Prachtige nummers op dat DB album, ik heb de laatste tijd weinig nieuws aangeschaft, maar deze ga ik zeker aanschaffen.![]()
Leuke interviews weer door Humberto
Ja vind ik ook een lekker nummer, doet een beetje aan Stealer's Wheel denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.Binnenkort toch eens kijken of ik 'm live kan aanschouwen. Ik heb Late Night niet meer afgekeken, deed hij toevallig ook Take it Off? Vind ik zo'n gaaf nummer.
We zijn zelden zo bestolen als in 2005. Prima nummer. Had gewoon door gemoeten naar de finale.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.
Mijn nieuwe lievelingsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Stuk bij Late Night geheel gezien.
Wat een leuk en relaxed lied zong hij daar!
In een systeem met twee halve finales had dit er moeiteloos doorheen gekomen, ze eindigde in de middenmoot van 25 landen, da's gewoon een finale op zich.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn zelden zo bestolen als in 2005. Prima nummer. Had gewoon door gemoeten naar de finale.
Zegt niks hoor, 2 jaar geleden zei ze precies hetzelfde bij ik meen Umberto.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:07 schreef ato het volgende:
Ik vond Glennis Grace destijds geweldig. Zo prachtig dat zij in het begin zong I have a dream..
Maar waarschijnlijk was Europa Witney Houston moe..
Ik vind haar nu verschrikkelijk ( hoe mooi zij ook zingt)
Hebben jullie gehoord dat Caro Esmerald wel nu deelname ziet zitten :-)
of je regelt het zelf, in plaats van te zeuren.quote:
Hahaha, zei net in het andere topic dat ik zo ongeveer alles van haar stom vindt, behalve deze. Als ze weer zoiets als Liquid Lunch weet te regelen met zo'n swingende Rosenberg gitaarriedel en wat wiebelende blazers wordt het party. Dat refrein heeft echt een heerlijke sound.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef merel1986 het volgende:
Ik ben het niet met Giel beelen eens, Caro Emerald charismatisch? heb wat gemist geloof ik.
Ook qua zang en liedjes is het niet echt mijn straatje.Maar ja.
Nee van mij hoeft ze niet mee doen😕.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef merel1986 het volgende:
Ik ben het niet met Giel beelen eens, Caro Emerald charismatisch? heb wat gemist geloof ik.
Ook qua zang en liedjes is het niet echt mijn straatje.Maar ja.
ja ja ja!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zei net in het andere topic dat ik zo ongeveer alles van haar stom vindt, behalve deze. Als ze weer zoiets als Liquid Lunch weet te regelen met zo'n swingende Rosenberg gitaarriedel en wat wiebelende blazers wordt het party. Dat refrein heeft echt een heerlijke sound.
Maar ik ben meer voor Wouter Hamel, Ruben Hein of Waylon.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In een systeem met twee halve finales had dit er moeiteloos doorheen gekomen, ze eindigde in de middenmoot van 25 landen, da's gewoon een finale op zich.
Probleem bij Glennis was dat met name Israel met een betere ballad haar totaal overschaduwde en het zag er inderdaad net iets te gelikt Amerikaans uit. Die jurk met die schamele punttietjes was trouwens ook niet helemaal mijn ding
quote:
Onder de deelname van Glennis konden we destijds ook niet meer uit. Want je gaat een gegeven paard ook niet in de bek kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In een systeem met twee halve finales had dit er moeiteloos doorheen gekomen, ze eindigde in de middenmoot van 25 landen, da's gewoon een finale op zich.
Probleem bij Glennis was dat met name Israel met een betere ballad haar totaal overschaduwde en het zag er inderdaad net iets te gelikt Amerikaans uit. Die jurk met die schamele punttietjes was trouwens ook niet helemaal mijn ding
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onder de deelname van Glennis konden we destijds ook niet meer onderuit. Want je gaat een gegeven paard ook niet in de bek kijken.
Ik zal het dan maar even uitleggen, ik refereerde aan het feit dat Greys Joan geregeld had op een get together bij Henk, en TheaterMama enorm ontroerd raakte.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
of je regelt het zelf, in plaats van te zeuren.
Edit: dat klinkt onaardiger dan ik het bedoel.
Pssst, Waylon komt naar:quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:20 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg. Door mijn waylongedweep heb ik die posts allebei gemist. Schaam me dood.Anders had ik er al op gereageerd waardoor het duidelijker werd.
Niet huilen hoor Yv. Echt niet nodig, niks verkeerd gezegd. Ik heb zelf ook zo vaak als grap gegild dat ik na Franklin en Joan nu wel even de volgende zou regelen![]()
(Al zullen de Douwes en Waylonnen vast wat lastiger zijn maar wie weet, ooit).
Oh wat een leuke line-up in de Eftelingquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pssst, Waylon komt naar:
https://www.efteling.com/nl/specials/midsummer-festival-2016
Joh ik zat net ook al te janken om babyneushoorntjes die zonder melk zaten.
http://frontpage.fok.nl/w(...)-hun-melk-op-is.html
Ik zal blij zijn als die kuren afgelopen zijn
Jantje lacht Jantje huilt
En uiteraard: Waylon![]()
![]()
![]()
En waarvoor heb je kuren als ik zo persoonlijk mag zijn?quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een leuke line-up in de EftelingWaylon akoestisch
Die babyneushoorntjes zijn ook om te janken..
Hoe lang moet je nog? Hoop echt dat je je snel beter voelt. Kusje op je begrijpelijke labiel
Tot half sept en daarna duurt het 7 maanden voor de zooi m'n lichaam uit isquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat een leuke line-up in de EftelingWaylon akoestisch
Die babyneushoorntjes zijn ook om te janken..
Hoe lang moet je nog? Hoop echt dat je je snel beter voelt. Kusje op je begrijpelijke labiel
Dat mag hoor, ik ben onder behandeling voor borstkanker, alles gaat goed en ergens in september is alles klaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 11:53 schreef ato het volgende:
[..]
En waarvoor heb je kuren als ik zo persoonlijk mag zijn?
Oh wat fijn. Ik ga het zelfde traject in helaas ( ik ben ook een zieke Fokker op dit moment).quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot half sept en daarna duurt het 7 maanden voor de zooi m'n lichaam uit is
Dus ik ben nog wel even labiel.
[..]
Dat mag hoor, ik ben onder behandeling voor borstkanker, alles gaat goed en ergens in september is alles klaar
Dank je, daarom wa het songfestival zo'n welkome afleiding :-)quote:
Sterkte ato!quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef ato het volgende:
[..]
Oh wat fijn. Ik ga het zelfde traject in helaas ( ik ben ook een zieke Fokker op dit moment).
Bij mij is alles nog super onzeker, maar als ik jouw verhaal hoort beurt het mij op.
Uiteraard ga ik hier nog niet te veel op in.
Gaat tenslotte om Douwe Bob onze held :-)
Sterkte meid..quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben al labiel omdat ik zo over kwartiertje bloed moet (mag) geven als donor en ik ben dan altijd misselijk van de zenuwen. Naaldenangst. Echt handig om dan donor te worden![]()
Maar als ik jullie dan weer hoor moet ik me absoluut niet aanstellen. Dus ik ga even een pondje afvallen, tot zooooo.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2016 11:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tot half sept en daarna duurt het 7 maanden voor de zooi m'n lichaam uit is
Dus ik ben nog wel even labiel.
[..]
Dat mag hoor, ik ben onder behandeling voor borstkanker, alles gaat goed en ergens in september is alles klaar
Heftig. Yvonne en ato, veel sterkte de komende periode! Mag toch hopen dat alles goed komt.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef ato het volgende:
[..]
Oh wat fijn. Ik ga het zelfde traject in helaas ( ik ben ook een zieke Fokker op dit moment).
Bij mij is alles nog super onzeker, maar als ik jouw verhaal hoort beurt het mij op.
Ook sterkte gewenstquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik ben al labiel omdat ik zo over kwartiertje bloed moet (mag) geven als donor en ik ben dan altijd misselijk van de zenuwen. Naaldenangst. Echt handig om dan donor te worden![]()
Maar als ik jullie dan weer hoor moet ik me absoluut niet aanstellen. Dus ik ga even een pondje afvallen, tot zooooo.![]()
Gooo Greysquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Greys het volgende:
Ooh, dan zou trombose niks voor jou zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Greys het volgende:
Rare ben je ookquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:07 schreef Greys het volgende:
Dat hè, hartstikke leuk hier.quote:Op woensdag 18 mei 2016 12:41 schreef ato het volgende:
En ik vind het inderdaad een lieve leuke Eurovisie club
Absoluut. Ik weet nog dat ik in de zaal zat naast de Eurovisie Fokkers fans in 2012.quote:
Hahaha! Dan zat je naast ons inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2016 12:55 schreef ato het volgende:
[..]
Absoluut. Ik weet nog dat ik in de zaal zat naast de Eurovisie Fokkers fans in 2012.
Dat zij Joan aan het supporten waren. Zo ben ik ook op Fok gekomen :-)
Oh boy, toen waren we op z'n hyperstquote:
Laat Marlijn maar bij mij achterquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik post hier niet vaak, maar ik vind de sfeer hier geweldig en lees veel mee.
En ik hoop dat ze Waylon sturen volgend jaar en laat hij Marlijn Weerdenburg meenemen
Wat een heerlijke knoppenquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen met die prachtige stem(men)
En dan die hoerige kleding aan. Ja, ik zie kansen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kan ze dan niet beter als Danni Lowinski gaan, dan krijgen we meer stemmen uit Oost Europa.
Pal naast jullie.. Ik vond het wel grappig. Ik heb daarna nog met jou gecommuniceerd .quote:
Dank jequote:Op woensdag 18 mei 2016 14:23 schreef Cyan9 het volgende:
Veel sterkte naar Yvonne en Ato!
En ook een klein beetje naar Greys, dat ze vrijwillig naalden trotseert.
Knus hier hèquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik post hier niet vaak, maar ik vind de sfeer hier geweldig en lees veel mee.
En ik hoop dat ze Waylon sturen volgend jaar en laat hij Marlijn Weerdenburg meenemen
Ja! Zelfs dat komt uiteindelijk weer goed. Het is toch een 'wij'-gevoel, dat songfestival.quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Knus hier hè
Zelfs als we het ergens enorm over oneens zijn soms.
Sterkte Ato en Yvonnequote:Op woensdag 18 mei 2016 12:04 schreef ato het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat als je het goed aanpakt dat het ESF echt een enorme boost kan zijn voor je carrierequote:Op woensdag 18 mei 2016 16:49 schreef Greys het volgende:
Zo, Douwe z'n nieuwe concerttour gaat goed zeg, heel veel zalen al uitverkocht
En zelfs Trijntje trekt met de Dinges of Soul volle zalen, dus hoezeer je het ook verprutst, het verziekt je carrière niet. Helaas, in dit gevalquote:Op woensdag 18 mei 2016 16:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat als je het goed aanpakt dat het ESF echt een enorme boost kan zijn voor je carriere
Dat was ook niet de schuld van Trijn zelf, dat ze faaldequote:Op woensdag 18 mei 2016 16:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zelfs Trijntje trekt met de Dinges of Soul volle zalen, dus hoezeer je het ook verprutst, het verziekt je carrière niet. Helaas, in dit geval
Paar weken terug bij mij om de hoek, de boot, ik heb het gemist!quote:Op woensdag 18 mei 2016 16:49 schreef Greys het volgende:
Zo, Douwe z'n nieuwe concerttour gaat goed zeg, heel veel zalen al uitverkocht
Wat een laag figuur in dat filmpje, zelfs voor Privé/Telegraaf niveau.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:50 schreef yvonne het volgende:
Oh, heeft DB te Telegraaf niet genoeg genoemd? Pfffffffrt
http://www.telegraaf.nl/t(...)_je_vriendin___.html
Nou iddquote:Op woensdag 18 mei 2016 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat een laag figuur in dat filmpje, zelfs voor Privé/Telegraaf niveau.
Ja en dan dat flirten met die vrouw van Armenië. Ik zou er niet blij van worden als vriendin.quote:Op woensdag 18 mei 2016 20:34 schreef Revanches het volgende:
Nou ik vind het ook wel een vaag verhaal hoor met die vriendin van hem. Je hoort of ziet niks over haar. Of hebben ze een open relatie ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |