Ik wilde net zeggen. Het poetst wat smetjes op een bijna-perfect ESF weg.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:41 schreef Greys het volgende:
Zo goed dit. De liefde straalt er vanaf. Douwe is opgelucht. En geen geruzie en gezeur.
Geef even aan wie er zitten want de toon waarmee Humberto is geëindigd wil ik koesteren, heb niet zo'n zin in een set zure sloten.quote:
Haha gelijk, eh..quote:Op maandag 16 mei 2016 23:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Geef even aan wie er zitten want de toon waarmee Humberto is geëindigd wil ik koesteren, heb niet zo'n zin in een set zure sloten.
quote:Pieter Waterdrinker over de uitslag van het Songfestival
Rusland-correspondent Pieter Waterdrinker keek met zijn Russische vrienden in Sint-Petersburg naar de finale van het Songfestival. Het stemmen verliep dit jaar anders: de kijkers hebben via televoting de uitslag beslist. Met verbazing zagen ze dat Rusland op het laatste moment de winst verloor aan Oekraïne. Is er sprake van een westerse samenzwering?
Oh, politiek gezever, dan pas ik.quote:
Echte liedjes kunnen ook met elektronische invloeden. :$quote:Op maandag 16 mei 2016 22:45 schreef Greys het volgende:
Douwe vindt dat we dit moeten voortzetten met echte liedjes, geen housemeuk. EENS.
wat is 'melodifestivalen'? Ik ken het niet.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef aarontje112 het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een soort melodifestivalen opzet. De tijd is er nu wel rijp voor, mits de invloed van het hollandsche publiek niet zo groot is. En het geeft ons ook wat te doen de komende maanden
Nederland heeft ondertussen Scandinavie en de Baltische staten ook wel een beetje als 'vrienden'quote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Eigenlijk zou iemand hem moeten vertellen hoe goed de 11de plek is, van 42 landen, uit een land dat alleen België heeft als 'blokland'. Hoe we zo lang op dit soort resultaten hebben gewacht.
Dat is het Nationaal Songfestival van Zweden, maar lijkt meer op The Voice dan op de voorselecties die wij organiseerden.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat is 'melodifestivalen'? Ik ken het niet.
Wat mij betreft laten we alles zoals het is, minus Australiē.
Douwe gaat een hartstikke mooie carrière tegemoet, de esf-liefhebbers hebben een geweldige tijd gehad (en wij hebben niet de sores van de organisatie van een dergelijk festival.)
Misschien is het wel een beetje zoals bij The Voice: liever gewoon niet winnen! En dan mooi je eigen gang gaan, gebruikmakend van het podium.
Nee man....lijkt in niks op The Voice. Welke raakvlakken zie je met Melodifestivalen en the Voice?quote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Dat is het Nationaal Songfestival van Zweden, maar lijkt meer op The Voice dan op de voorselecties die wij organiseerden.
Als de invloed van het Nederlands publiek niet zo groot is dan ligt het weer in handen van de Tatjana's en Frogers en Carlo's. Hoe dan ook, drama.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:11 schreef aarontje112 het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een soort melodifestivalen opzet. De tijd is er nu wel rijp voor, mits de invloed van het hollandsche publiek niet zo groot is. En het geeft ons ook wat te doen de komende maanden
Iedereen is Justin Timberlake al weer vergetenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb dit nu al voor de 7e keer teruggekeken en dit blijft zo geniaal![]()
Geweldig inderdaad. Ook al een paar keer teruggezienquote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben die negatieve houding zo zat hequote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij Pauw: " We gaan het hebben over het songfestival" om er direct aan toe te voegen; "Schrik niet, niet over de liedjes"
Fuck. Ik dacht eindelijk dat het tij gekeerd was. Stel arrogante blaaskaken dat we ook zijn.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Bij Pauw: " We gaan het hebben over het songfestival" om er direct aan toe te voegen; "Schrik niet, niet over de liedjes"
Ja waarom zou je het grootste en oudste muziekevenement ter wereld de credits geven dat het verdiendquote:Op maandag 16 mei 2016 23:31 schreef Andromache het volgende:
[..]
Fuck. Ik dacht eindelijk dat het tij gekeerd was. Stel arrogante blaaskaken dat we ook zijn.
Ik zag toch best wat close ups tijdens het esf optredenquote:Op maandag 16 mei 2016 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
DB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan prachtig zingen
Nu bij rtl late night zo'n mooi gezicht en die ogen![]()
Helaas kwan dat op beeld bij het songfestival niet goed over maar dat kwam omdat ze geen closeups van je knappw kop.hebben gedaan
![]()
Nou maar niet de goedequote:Op maandag 16 mei 2016 23:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag toch best wat close ups tijdens het esf optreden
Het ging er ook maar heel kort over, en een beetje oppervlakkig, was best interessant die analyse over Rusland, maar er zat niemand die kon praten over Rusland met betrekking tot het Songfestival, dit was meer algemeen Oekraïne Rusland.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
Nee hoor, gewoon werken met internationale jury'squote:Op maandag 16 mei 2016 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de invloed van het Nederlands publiek niet zo groot is dan ligt het weer in handen van de Tatjana's en Frogers en Carlo's. Hoe dan ook, drama.
De Zweedse voorronde, vrij professioneel aangepakt. Soort songfestival maar dan alleen met Zweedse liedjesquote:Op maandag 16 mei 2016 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
wat is 'melodifestivalen'? Ik ken het niet.
Wat mij betreft laten we alles zoals het is, minus Australiē.
Douwe gaat een hartstikke mooie carrière tegemoet, de esf-liefhebbers hebben een geweldige tijd gehad (en wij hebben niet de sores van de organisatie van een dergelijk festival.)
Misschien is het wel een beetje zoals bij The Voice: liever gewoon niet winnen! En dan mooi je eigen gang gaan, gebruikmakend van het podium.
Dat hebben we toch ook al een keer geprobeerd? Ik weet even niet meer wanneer alleen.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:58 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon werken met internationale jury's
80% van de liedjes is ook troep.quote:Op maandag 16 mei 2016 23:30 schreef Knutknuttsson het volgende:
met een vleugje Donovan ( het eerste liedje)quote:
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingenquote:De jurering was voor 50% in handen van het televisiekijkend publiek. Van de overige 50% werd 10% bepaald door een tienkoppige jury van internationale conservatoriumstudenten, 10% door een eveneens tienkoppige jury, samengesteld uit luisteraars van Radio 2, en 30% door de drie leden van de zogenheten vakjury, bestaande uit Esther Hart, Paul de Leeuw en Cornald Maas.
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Nationaal Songfestival in 2005:
[..]
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingen
Ik vond dit eerlijk gezegd niks, te gemaakt, te wannabe Whitney Houston. Ik vond Edsilia in 2007 nog wel een knallend nummer dat het had verdiend door te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.
Radio 2 luisteraarsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:08 schreef Childofthe90s het volgende:
Nationaal Songfestival in 2005:
[..]
Wat hebben we er toch ook een zooitje van gemaakt, geen wonder dat we nooit doorgingen
Zo erg is het vaak wel ja.quote:
Het verschil tussen Oekraïne en Australië is alleen hierdoor al 14 punten kleiner.quote:Op maandag 16 mei 2016 22:19 schreef Greys het volgende:
http://wiwibloggs.com/201(...)rong-artists/142028/
Door deze mevrouw die de volgorde verkeerd om schreef miste Nederland de tien punten van Denemarken
Hadden we maar een Nederlandse Vangelis/Jarre die iets in die richting kunnen componeren met elektronisch koor ala Tomita, een sopraan als achtergrond en een geweldige ballad zangeresquote:Op maandag 16 mei 2016 23:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Echte liedjes kunnen ook met elektronische invloeden. :$
Die was idd goed!quote:Op maandag 16 mei 2016 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
met een vleugje Donovan ( het eerste liedje)
Slow Down, History (daar vond ik hem erg Denverish) en How Lucky We Are.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.Binnenkort toch eens kijken of ik 'm live kan aanschouwen. Ik heb Late Night niet meer afgekeken, deed hij toevallig ook Take it Off? Vind ik zo'n gaaf nummer.
Wat tof dat het een positief en leuk interview was. Ik hoop het straks even terug te kunnen kijken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:04 schreef yvonne het volgende:
Dat was flink genieten bij Humberto net. Uitgebreid over Max en nog uitgebreider over Douwe. beide hebben het afgelopen weekend nederland goed op de kaart gezet. Allebei heel goed met de pers om kunnen gaan, beide weten wat ze willen. Mooi om te zien, verademing eens niet dat gegil om ' respect'
Prachtige nummers op dat DB album, ik heb de laatste tijd weinig nieuws aangeschaft, maar deze ga ik zeker aanschaffen.![]()
Leuke interviews weer door Humberto
Ja vind ik ook een lekker nummer, doet een beetje aan Stealer's Wheel denken.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 07:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie er ook heel veel vleugjes Johnny Cash in terug.Binnenkort toch eens kijken of ik 'm live kan aanschouwen. Ik heb Late Night niet meer afgekeken, deed hij toevallig ook Take it Off? Vind ik zo'n gaaf nummer.
We zijn zelden zo bestolen als in 2005. Prima nummer. Had gewoon door gemoeten naar de finale.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 00:21 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
In 2005 hadden we alsnog een prachtig nummer gestuurd, hoor.
Mijn nieuwe lievelingsquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:10 schreef Pisces29 het volgende:
Stuk bij Late Night geheel gezien.
Wat een leuk en relaxed lied zong hij daar!
In een systeem met twee halve finales had dit er moeiteloos doorheen gekomen, ze eindigde in de middenmoot van 25 landen, da's gewoon een finale op zich.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn zelden zo bestolen als in 2005. Prima nummer. Had gewoon door gemoeten naar de finale.
Zegt niks hoor, 2 jaar geleden zei ze precies hetzelfde bij ik meen Umberto.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:07 schreef ato het volgende:
Ik vond Glennis Grace destijds geweldig. Zo prachtig dat zij in het begin zong I have a dream..
Maar waarschijnlijk was Europa Witney Houston moe..
Ik vind haar nu verschrikkelijk ( hoe mooi zij ook zingt)
Hebben jullie gehoord dat Caro Esmerald wel nu deelname ziet zitten :-)
of je regelt het zelf, in plaats van te zeuren.quote:
Hahaha, zei net in het andere topic dat ik zo ongeveer alles van haar stom vindt, behalve deze. Als ze weer zoiets als Liquid Lunch weet te regelen met zo'n swingende Rosenberg gitaarriedel en wat wiebelende blazers wordt het party. Dat refrein heeft echt een heerlijke sound.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef merel1986 het volgende:
Ik ben het niet met Giel beelen eens, Caro Emerald charismatisch? heb wat gemist geloof ik.
Ook qua zang en liedjes is het niet echt mijn straatje.Maar ja.
Nee van mij hoeft ze niet mee doen😕.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:41 schreef merel1986 het volgende:
Ik ben het niet met Giel beelen eens, Caro Emerald charismatisch? heb wat gemist geloof ik.
Ook qua zang en liedjes is het niet echt mijn straatje.Maar ja.
ja ja ja!!!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 18:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha, zei net in het andere topic dat ik zo ongeveer alles van haar stom vindt, behalve deze. Als ze weer zoiets als Liquid Lunch weet te regelen met zo'n swingende Rosenberg gitaarriedel en wat wiebelende blazers wordt het party. Dat refrein heeft echt een heerlijke sound.
Maar ik ben meer voor Wouter Hamel, Ruben Hein of Waylon.
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 17:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
In een systeem met twee halve finales had dit er moeiteloos doorheen gekomen, ze eindigde in de middenmoot van 25 landen, da's gewoon een finale op zich.
Probleem bij Glennis was dat met name Israel met een betere ballad haar totaal overschaduwde en het zag er inderdaad net iets te gelikt Amerikaans uit. Die jurk met die schamele punttietjes was trouwens ook niet helemaal mijn ding
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |